rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

حتما شما این روزها اسم تتر به گوشتان خورده است. ارز دیجیتال پایه محبوبی که بسیاری از مردم و تریدرها از آن استفاده می کنند. از هر فردی هم دلیل محبوبیت تتر را بپرسی اشاره به قیمت تتر می کند. کع قیمت تتر ثابت است و این یک مزیت عالی برای سرمایه گذاری است.

اما این ثبات قیمت چگونه می تواند به عنوان یک مزیت حساب شود که مردم را ترغیب به خرید ارز دیجیتال پایه تتر کند. محبوبیت خرید و فروش و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال این روزها بر هیچکس پوشیده نیست.

به همین دلیل تترلند در این مقاله قصد دارد به مسئله خرید ارز دیجیتال و دلیل ثابت بودن قیمت تتر بپردازد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. مطمئن باشید در نهایت شما هم به افرادی می پیوندید که این روزها به خرید و فروش تتر مشغول هستند.

قیمت تتر

مهم ترین ویژگی تتر

همانطور که به آن اشاره کردیم مهم ترین ویژگی تتر ثبات قیمت تتر است. شرکت سازنده تتر اعلام کرده است که دلیل این ثبات قیمت به این دلیل است که تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. منظور از ارزهای فیات، ارزهایی مانند دلار و یورو است.

به گفته شرکت سازنده تتر آن ها به ازای هر تتری که در بستر دیجیتال خرید و فروش می شود. یک دلار در صندوق پشتیبانی آن کنار می گذارند و همین قضیه باعث می شود که قیمت تتر همواره ثابت و برابر با 1 دلار باشد.

فایده ثابت بودن قیمت ارز تتر چیست؟

در این باره لازم به ذکر است که این ثابت بودن قیمت ارز تتر به عنوان یک ابزار برای کنترل نوسانات دیگر ارزهای دیجیتال استفاده می شود. بدین صورت که در هنگام نوسانات قیمت دیگر ارزها تریدرها با تبدیل ارزهای خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند.

و در زمانی که قیمت ارزهای دیگر پایین آمد تتر خود را فروخته و اقدام به خرید ارز دیجیتال دیگر می کنند. این مسئله هم می تواند باعث حفظ سرمایه، سرمایه گذاران شود و هم می تواند باعث افزایش سرمایه آن ها شود.

برای ما ایرانی ها هم با توجه به نوسانات قیمت دلار که در کشورمان وجود دارد. خرید تتر به دلیل اینکه قیمت آن همیشه برابر با یک دلار است خیلی خوب است. می توانیم برای خرید و فروش های اینترنتی خود به جای دلار از تتر استفاده کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال شما می توانید به سایت صرافی های دیجیتال موجود در کشور رفته و با ساخت حساب کاربری در آن ها و احراز هویت و شارژ ریالی حساب خود به راحتی اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

خرید ارز دیجیتال

جمع بندی

با توجه به اینکه تمام خرید و فروش های ارزهای دیجیتال در فضای اینترنت انجام می شود. بهتر است در هنگام انتخاب صرافی خود دقت لازم را به کار ببرید تا از احتمال کلاهبرداری جلوگیری کنید. تترلند صرافی دیجیتال معتبر و باسابقه ای است که شما می توانید از طریق آن با خیالی راحت اقدام به سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال خود کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اظهارنامه یکی از اوراقی است که افراد در برخورد با مسائل حقوقی خود از آن استفاده می کنند. همانطور که می دانید شما حتما لازم نیست که اقدام به تنظیم دادخواست دعوی کنید بلکه در مواردی می توانید فقط با تنظیم اظهارنامه به مقصود خود رسیده و حق خویش را بگیرید.

شما می توانید با نوشتن اظهارنامه خود و ارسال آن برای فرد مورد نظر، حق خود را مطالبه کنید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که از نشر دادگاه مطالبه حق زمانی اثبات می شود که اظهارنامه خود را برای مراجع قضایی فرستاده باشید.

در ادامه شهرداد در این مقاله قصد دارد شما را با نحوه تنظیم اظهارنامه از طریق اپلیکیشن حقوقی آشنا کند. پس با ما در ادامه همراه باشید.

تنظیم اظهارنامه

نحوه تنظیم اظهارنامه

برگه های اظهارنامه در مراکز فروش تمبر و دیگر برگه های قضایی در اختیار مراجعه کنندگان گذاشته می شود. برای نوشتن اظهارنامه باید مطالب خود را در سه نسخه آماده کنید. بعد از تهیه برگ اظهارنامه در ستون خلاصه اظهارات خود را در کمال دقت مکتوب می کنید.

باید در نوشتن مطالب دقت کافی صرف شود به دلیل شما در نهایت این برگ را امضا خواهید کرد و به نحوی اقرار به حساب خواهد آمد. باید توجه داشته باشید که اظهارات شما در کمال صداقت باشد و در آن از نشر اکاذیب خودداری کنید به دلیل اینکه پیگرد قانونی به همراه دارد.

اگر بخواهید که به همراه اظهارنامه خود سند یا مالی را ضمیمه کنید. باید آنها را به محلی که اظهارنامه را تسلیم می کنید به همراه اظهارنامه خود تحویل دهید.

نحوه ارسال اظهارنامه

پس از نوشتن اظهارنامه خود بر روی آن یک تمبر می چسبانیم و آن را به دفتر دادگاه یا اداره ثبت اسناد ارسال می کنیم. اگر هم در این محل ها مرکز اظهارنامه وجود داشته به آن ها مراجعه کرده و سه نسخه اظهارنامه را به آنها تحویل می دهیم. 

در این مورد یک نسخه از اظهارنامه را به مخاطب اظهارنامه تحویل می دهند. در نسخه های دیگر نحوه ابلاغ اظهارنامه و پاسخ مخاطب ذکر می شود. یکی از آنها به فرد داده می شود و دیگری در دفتر بایگانی می شود.

پاسخ اظهارنامه

هنگامی که اظهارنامه ای به دست ما می رسد. بهتر است که در فرصت مناسب و با خیالی آسوده آن را پاسخ دهیم تا از ذکر موارد ناشیانه ای که ممکن است به ضرر ما تمام شود خودداری کنیم. بهتر است مامور ابلاغ را منتظر نگذاریم و در فرصتی مناسب طی اظهارنامه ای دیگر پاسخ را بدهیم.

اپلیکیشن حقوقی

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در تنظیم اظهارنامه باید نهایت دقت و توجه را به کار ببریم. به دلیل اینکه هر گونه سخن اشتباهی می تواند به ضرر ما تمام شود. یا رای دادگاه را بر علیه ما تغییر دهد. پس به شما پیشنهاد می کنیم برای نوشتن اظهارنامه حتما به یک وکیل یا مشاور مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید با مراجع به اپلیکیشن حقوقی شهرداد اقدام به نوشتن اظهارنامه ای درست و متناسب با موازین و حقوق قانونی خود بپردازید تا از امکان اشتباه جلوگیری کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

وکیل آنلاین

این روزها در دنیا با گسترده شدن فضای آنلاین همه چیز به این سمت رفته است. شما به صورت آنلاین می توانید اکثر کارهای خود را انجام دهید. از انتقال پول گرفته تا پرداخت قبض هایتان و حتی خرید از سوپرمارکت ها، در این میان جای خالی یک وکیل انلاین برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شما بسیار حس می شود.

اما نگران نباشید ما حتی وکیل آنلاین هم داریم. بله درست شنیدید وکیل آنلاین، شاید با خود فکر کنید که یک وکیل چگونه می تواند بصورت آنلاین با من در ارتباط باشد. یا آیا کیفیت جلسات تان می تواند به اندازه جلسات حضوری باشد.

خب مشاوره با یک وکیل انلاین مزایا و معایب خودش را دارد و شهرداد در این مقاله قصد دارد به بررسی این مسئله بپردازد پس با ما همراه باشید.

وکیل انلاین

وکیل کیست؟

وکیل در لغت به معنای نماینده شخصی است در انجام کارهایی که به او وکالت داده شده است. وقتی شخصی به نمایندگی از خود وکیلی می گیرد دیگر برای کارهایی حقوقی نیاز به حضور خود شخص نیست.

مشاوره حقوقی کیست؟

همه ما روزانه با مسائلی حقوقی بسیار زیادی سر و کار داریم که شاید به طور کامل از موارد قانونی آن ها اطلاعاتی نداشته باشیم. در این میان مشاور حقوقی می تواند با دادن راهنمایی های مختلف و مشاوره در زمینه های حقوقی به ما کمک بسیاری کند.

منظور از وکیل انلاین چیست؟

همانطور که به آن اشاره کردیم امروزه تمام مشاغل از حالت سنتی خود خارج شده اند و به سمت مدرن شدن و استفاده از فضای اینترنت رفته اند. مسائل حقوقی و وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند به دلیل اینکه مردم طرفدار این هستند که از راحت ترین مسیر ممکن کارهای خود را انجام دهند.

حرفه وکالت هم می تواند فضای کاری خود را به این سو بکشاند. یک وکیل انلاین می توان هر زمانی که شما بخواهید اقدام به مشاوره برای رفع سوالات حقوقی شما کند و این مسئله باعث می شود شما کمتر دچار مشکلات حقوقی به صورت ندانسته شوید.

مزایای داشتن وکیل انلاین

با توجه به مسائلی که به آن اشاره کردیم داشتن وکیل به صورت آنلاین مزایای بیشماری دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  1. شما  می توانید هر زمان که می خواهید به وکیل خود دسترسی داشته باشید. دیگر لازم نیست که وقت بگیرید و منتظر شوید تا به دفتر وکیل مراجعه کرده و مسائل خود را با وی در میان بگذارید.

  2. در وقت شما و همچنین هزینه های شما بسیار صرفه جویی خواهد شد و چی از این بهتر.

  3. دسترسی همه افراد به وکیل های دادگستری آسان می شود و این باعث رعایت عدالت در این زمینه خواهد شد.

  4. دیگر لازم نیست در مسافت های طولانی وقتتان گرفته شود.

  5. امکان دسترسی به وکیل برای همه سریع تر وراحت تر شده است.

  6. رسیدگی فوری و تخصصی به مسائل حقوقی

وکیل انلاین شهرداد

جمع بندی

با توجه به تمام نکاتی که ذکر شد متوجه مزایای داشتن یک وکیل انلاین شدید. پس همین حالا می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد اقدام به مشاوره با وکلای حرفه ای و متخصص ما در زمینه های مختلف حقوقی کنید.



 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

در این روزها سرپوشیده کردن محیط‌های سر باز یکی از رایج‌ترین سرویس‌های B2B و حتی B2C  است و قیمت سایبان برقی و خرید یک سایبان برقی ارزان در تهران از پرتکرارترین جستجوها در موتورهای جستجو است.

رید یک سایبان برقی ارزان در تهران

اخیراً در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از بالکن‌هایی دست به دست می‌شود که با طراحی محیطی بسیار زیبا، محیط دل‌انگیزی را برای ساکنین آن به ارمغان آورده‌اند. البته چنین دیزاین‌هایی برای صاحبان کافه‌ها و رستوران‌ها نیز می‌توانند الهام بخش باشند تا بتوانند با ارائه‌ی یک محیط پذیرایی روباز شیک و نصب حتی یک سایبان برقی ارزان در تهران، در رقابت با همکاران دیگر خود موفق به کسب مزیت‌های رقابتی شوند. خصوصاً با توجه به نگرانی‌های عمومی از جانب همه‌گیری کرونا و اجتناب عموم از حضور در محیط‌های سربسته، تجهیز فضاهای رو باز با سایبان برقی ارزان در تهران به یکی از خدمات محبوب شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات مکانیزاسیون ساختمانی مبدل شده است. در این بین قیمت سایبان برقی می‌تواند یکی از نگرانی‌های عمده‌ی کاربران خانگی و تجاری سایبان برقی ارزان در تهران باشد.

در این مطلب سعی می‌کنم عوامل مؤثر در قیمت سایبان برقی را مورد تحلیل قرار دهم تا بتوانید به دید بهتری از این موضوع دست پیدا کنید.

قیمت سایبان برقی

یک سایبان برقی از چندین جزء اصلی تشکیل شده است که شامل موتور توبلار، اسکلت اصلی شامل بازو‌ها و سایر یراق‌آلات و باکس محافظ به همرا چادر است که هر یک از آنان می‌تواند در قیمت سایبان برقی مؤثر باشند.

سایبان‌ها از گذشته مورد استفاده‌ی مردم بودند و به صورت دستی باز و بسته شده و یا به صورت ثابت نصب می‌شدند. در سال‌های اخیر و با ورود سامانه‌های مکانیزاسیون، و تمایل هر چه بیشتر به استفاده از این امکانات و نیل به سهولت و رفاه بیشتر، این امکانات رواج هر بیشتری یافتند. در این سیستم، موتور قلب تپنده و عامل متمایز کننده‌ی سایبان برقی ارزان در تهران از دیگر مدل‌ها است. موتورهای مورد استفاده در سایبان‌ها، از نوع موتورهای توبلار هستند. برای صرفه‌جویی در قیمت سایبان برقی می‌توانید از موتورهای چینی به جای موتورهای اروپایی استفاده کنید.

دیگر عامل مهم در تعیین قیمت سایبان برقی، نوع پارچه‌ی چادر آن است. پارچه‌های چادری معمولا یا از جنس مشهور به ترانزیتی، یا پارچه‌های پی‌وی‌سی موسوم به کره‌ای و یا برزنتی هستند. دو نوع نخست، مزیت امکان چاپ تبلیغات بر روی خود را نیز دارند.

ممکن است حین خرید و انتخاب سایبان برقی ارزان در تهران به اصطلاح فول باکس نیز برخورد کنید. سایبان فول باکس، سایبانی است که از هر دو طرف با یک قاب پلاستیکی از موتور و چادر تؤامان محافظت می‌کند.

 دیگر مطلب مهم جنس یراق‌آلات و ابعاد سایبان است که می‌تواند آلومینیومی، فولادی و یا وینیل باشد. هر چه ابعاد سایبان شما بزرگتر شود، قیمت نهایی آن نیز افزایش خواهد یافت.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

مراحل ثبت برند

هر شرکتی می تواند خدمات یا کالای خود را تحت یک نام تجاری و یک علامت و لوگو به فروش برساند. استفاده از نام تجاری مزایای بیشماری برای شرکت های تجاری دارد. فرقی نمی کند محصول شما چیست؛ در هر صورت نیاز دارید یک نام منحصر به فرد و زیبا روی محصول خود بگذارید. حال برای اینکه از نام تجاری خود محافظت کنید و کسی نتواند از نام محصول شرکت شما سوء استفاده کند، باید این نام را به ثبت برسانید. برای انجام این کار بایستی مراحل ثبت برند را طی کنید. اگر می خواهید مراحل ثبت برند را بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مراحل ثبت برند

مراحل ثبت برند چیست؟

استعلام برند قبل از ثبت

پیش از اینکه نام برند خود را وارد مراحل ثبت برند کنید، باید ابتدا نام مورد نظر را استعلام کرده تا مطمئن شوید پیش از شما کسی آن نام را ثبت نکرده است. ضمنا باید نام انتخابی شما با نام های انتخاب شده دیگر اشخاص مشابهت نداشته باشد. 

تهیه مدارک لازم

قبل از شروع مراحل ثبت برند لازم است مدارک مورد نیاز را تهیه کنید تا در ادامه مراحل به مشکل برنخورید. 

مدارک لازم در مراحل ثبت برند برای شخص حقیقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شخص یا اشخاص متقاضی

  • کپی برابر اصل مجوز فعالیت مرتبط در زمینه طبقاتی که قصد ثبت برند در آن طبقات را دارید.

  • کپی برابر اصل کارت بازرگانی (چنانچه قصد ثبت برند لاتین را دارید)

  • ارائه اصل وکالت نامه وکیل دادگستری (چنانچه برای ثبت برند وکیل معرفی نموده اید)

مدارک لازم در مراحل ثبت برند برای شخص حقوقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص صاحب امضا در شخص حقوقی

  • کپی برابر اصل مجوز فعالیت شخص حقوقی که مرتبط با زمینه طبقاتی که قصد ثبت برند در آن طبقات را دارید باشد

  • کپی برابر اصل کارت بازرگانی شخص حقوقی (چنانچه تصمیم به ثبت برند لاتین را دارید)

  • ارائه اصل وکالت نامه وکیل دادگستری (چنانچه برای ثبت برند وکیل معرفی نموده اید)

ثبت نام در سامانه مرکز مالکیت معنوی و اخذ گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی

بعد از جمع آوری مدارک، باید در سایت مرکز مالکیت معنوی ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را تایید نمایید. برای تایید حساب کاربری باید با در دست داشتن برگه ای که از سامانه دریافت می کنید، به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و گواهی امضا را اخذ کنید. پس از گرفتن گواهی امضا، باید اطلاعات گواهی را در سامانه مرکز مالکیت معنوی وارد کنید تا حساب کاربری شما تایید شود. 

تنظیم و ثبت اظهارنامه برند

در مرحله بعد باید به سایت مرکز مالکیت معنوی وارد شده از طریق قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری، اظهارنامه ثبت علامت تجاری خود را تکمیل کنید. در این مرحله باید مدارکی که آماده کرده‌اید را بارگذاری کنید. پس از طی کردن این مراحل، برای ثبت اظهارنامه علامت تجاری وو پرداخت هزینه های مربوطه، در سامانه برگه ای برای شما نمایش داده می شود. باید این برگه را چاپ کرده و به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید و اطلاعات وارد شده در سامانه را تایید کنید. سپس باید از دفترخانه گواهی امضا و تایید اطلاعات کاربری دریافت کنید. 

سپس اطلاعات فرمی که از دفترخانه دریافت کردید را باید در سامانه وارد کنید تا نام کاربری و رمز عبور به شما داده شود. 

بررسی اظهارنامه برند توسط کارشناسان اداره علامت

در این مرحله ثبت برند بعد از اینکه اظهارنامه ثبت علامت تجاری شما توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و ایرادی از آن پیدا نشد، برای شما پیامکی فرستاده می شود که ثبت علامت تجاری شما بلامانع تشخیص داده شده است. 

مراجعه به اداره علامت و دریافت سند ده ساله برند

آخرین گام از مراحل ثبت برند این است که با در اختیار داشتن مدارکی همچون یک نسخه از هر دو روزنامه رسمی اول و دوم، یک نسخه از اظهارنامه علامت تجاری و 10 نمونه از برند در ابعاد 6*6 به اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده و سند برند خود را تحویل گرفته و رسید دریافت کنید.

ثبت برند

سخن آخر

مراحل ثبت برند موضوعی است که صاحبان شرکت های تجاری حتما نیاز دارند آن را به خوبی بدانند. به عنوان شخص حقیقی نیز برای ثبت برند مورد نظر خود باید حتما با این مراحل آشنا باشید. برای دانستن موضوعات بیشتر می توانید به وبسایت حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با کارفرمای خود به مشکل خورده باشید و قصد شکایت از کارفرما خود داشته باشید. اما با نحوه انجام این کار و چگونگی آن آشنایی نداشته باشید. یا حتی با خود فکر کنید گه اصلا آیا شکایت از کارفرما امکان پذیر است یا خیر.

لازم است به شما بگوییم که این کار امکان پذیر است. شما می توانید در مواقعی از طریق قانونی اقدام به شکایت از کارفرما خود کنید. با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا شما را با مراحل قانونی این مسئله به طور کامل آشنا کنیم.

شکایت از کارفرما

کارگر کیست؟

کارگر به فردی گفته می شود که در قبال دریافت دستمزدی مشخص به عنوان حق الزحمه برای کارفرما کار می کند. در تعریف کارگر تفاوتی میان عنوان های خدماتی وجود ندارد و هر فردی که برای کسب مزد نزد کارفرما کار می کند به عنوان کارگر شناخته می شود.

کارفرما کیست؟

به شخصی حقیقی یا حقوقی گفته می شود که کارگر در مقابل دریافت مزد برای وی کار می کند. از جمله وظایف کارفرما این است که تمام حقوق کارگر را با توجه به مصادیقی که در قانون کار ذکر شده است از جمله پاداش، عیدی، حق بیمه تامین اجتماعی و از این دست موارد را در موعد مقرر پرداخت کند.

مراحل ثبت درخواست شکایت از کارفرما

در ادامه به طور خلاصه به بررسی مراحل ثبت شکایت از کارفرما می پردازیم.

  1. ابتدا کارگر باید به اداره کار مراجعه کرده و پس از دریافت نامه به کارگزاری تامین اجتماعی رفته و سوابق بیمه خود را جمع آوری کند.

  2. سپس به اداره کار مراجعه کرده و فرم دادخواست را تکمیل کرده و به همراه مدارک خود به اداره کار تحویل دهد.

  3. دریافت کردن نامه سازش از اداره کار

  4. پس از آن نامه سازش را به کارفرما تحویل داده و یا توسط اداره کار به وی ابلاغ شود

  5. حداگثر دو هفته پس از تاریخ ابلاغ جلسه سازش تشکیل می شود

  6. در صورتی که در جلسه اول سازش صورت نگیرد و یا کارفرما حضور پیدا نکند جلسه تشخیص تشکیل داده می شود و رای آن به دو طرف اعلام خواهد شد.

  7. در صورتی که دو طرف از رای داده شده ناراضی باشند مرحله بعدی رسیدگی به اعتراض آن ها در شورای حل اختلاف خواهد بود.

  8. در صورتی که رای نهایی صادره به نفع کارگر باشد و کارفرما از انجام آن سرباز زند اجراییه صادر خواهد شد. برای اجرا شدن حکم کارگر می تواند به واحد اجرای احکام حقوقی دادگاه مراجعه کند.

  9. سپس از طرف اجری احکام دادگاه اخطاریه ای به کارفرما ابلاغ خواهد شد و به او 10 روز مهلت داده می شود تا مفاد رای صادر شده را انجام دهد. در صورتی که کارفرما باز هم از انجام حکم صادره سر باز زند. برای وصول طلب کارگر از حساب بانکی و یا اموال کارفرما اقدام خواهد شد.

نحوه شکایت از کارفرما

جمع بندی

قانون کار در ایران در حالت همیشه حامی کارگران است. اما لازم است شما هم به هنگام بستن قرارداد با کارفرمایانتان به تمام حق و حقوق خود آگاه باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

در گذشته، کرکره تنها مختص استفاده‌ه برای اماکن تجاری و یا صنعتی بود. اما با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های کاربران خانگی برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و همچنین، برای افزایش حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. انتخاب و خرید کرکره برقی برای کاربر‌های این چنینی، مانند استفاده برای درب پارکینگ منازل، علاوه بر کاهش هزینه‌ها در برابر هزینه‌ی درب‌های اتوماتیک گران‌قیمت لولایی که به کمک جک باز و بسته می‌شدند، توانایی فراهم آوردن امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود عوامل آلاینده به داخل نیز می‌شدند. به همین دلایل هم‌اکنون بسیاری از متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی

کرکره‌های برقی، به ویژه نوع ساخته شده از آلیاژهای آلومینیومی آن، توانایی سفارشی‌سازی چشم‌گیری دارند و با وجود امکاناتی مثل پانچ در آن‌ها، می‌توانند طیف وسیعی از نیاز‌ها و سلایق را پوشش دهند.

یک کرکره برقی استاندارد، از اجزای متعددی از شفت، قوطی، ریل، سنسور و غیره تشکیل شده که هر یک در نهایت می‌توانند در هزینه‌ی خرید کرکره برقی و کیفیت آن مؤثر باشند. هرچند، در این بین اجزایی هستند که در نهایت بیش از دیگر عوامل در نتیجه‌ی نهایی اثرگذارند. این اجزا شامل موتور (به علاوه‌ی گیربکس) و تیغه‌ها هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود در هنگام خرید کرکره برقی به توصیه‌ها و راهنمایی متخصصان اعتماد کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای خود داشته باشید.

در بحث تیغه‌ها، می‌توان ادعا کرد این محصولات در بازار به دلیل تولد و عرضه‌ی آن از سوی تولید‌کنندگان ایرانی از تنوع زیادی برخوردارند و شما می‌توانید آزادی عمل و انتخاب زیادی برای خرید کرکره برقی ایده‌آل خود داشته باشید.

اولین موضوع مطرح در انتخاب تیغه‌ها، تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل است. البته تقریبا تمام انواع تیغه‌های کرکه برقی، ضد سرقت هستند و به دلیل استفاده از گیربکس در سامانه‌ی انتقال نیروی آن‌ها، امکان باز شدن به زور با وارد آوردن فشار از پایین وجود ندارد. هرچند بدیهی است برخی اماکن مانند صرافی‌ها یا نمایشگاه‌های اتومبیل به مراتب بیشتر از منازل مسکونی یا فروشگاه‌های عادی مورد تهدید سرقت هستند و عدم رعایت نکات امنیتی در آن‌ها حتی ممکن است به تحریک بزه‌کاران بیانجامد. به همین دلیل در خرید کرکره برقی برای این موارد، به آن‌ها توصیه می‌شود از تیغه‌های رول گیتر ضد برش و یا تیغه‌های تهیه شده از پلیمرهای بسیار سخت پلی‌کربناتی و یا ترکیبی از این دو، استفاده شود. این تیغه‌ها و به خصوص نوع دوم آن‌ها، علاوه بر غیر قابل نفوذ بودن و پیدا بودن سمت مخالف کرکره در آن‌ها بسیار زیبا نیز هستند. هر چند قیمت این نوع تیغه‌ها با توجه نوع موارد به کار رفته در آن‌ها و کاربردشان از دیگر انواع بیشتر است.

دیگر نوع رایج تیغه‌ها، تیغه‌های ساخته شده از آلومینیوم است که محبوب‌ترین نوع میان مصرف‌کنندگان نیز همین نوع است. در این تیغه‌ها می‌توان با پانچ کردن، مانند دو نوع رول‌گیتر و پلی‌کربناتی، مزیت دید داشتن به طرف مقابل را نیز به دست آورد که این ویژگی، علاوه ‌بر زیبایی آن را مناسب برای مصارفی مانند درب پارکینگ‌ها نیز می‌سازد.

خرید کرکره برقی

نوع آخر تیغه‌ها در خرید کرکره برقی، تیغه‌های فولادی گالوانیزه هستند. این تیغه‌ها کمینه‌ی محافظت و بهره‌وری در میان سایر مدل‌ها را دارند و برای مبادی‌ای که به کرات در آن‌ها رفت و آمد صورت می‌گیرد توصیه نمی‌گردند.

آخرین موضوع قابل اشاره برای انتخاب در خرید کرکره برقی،انتخاب نوع موتور محرک در آن‌ها است. البته بر خلاف مسأله‌ی بالا، در این مورد انتخاب زیادی برای مصرف‌کننده وجود ندارد و نوع و وزن کل تیغه‌های انتخابی و فرکانس استفاده از کرکره، شما را به سوی استفاده از یکی از دو نوع ساید و توبلار رهنمون می‌سازد.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از انواع پیچیده مشکلات حقوقی، مشکلات و پرونده هایی است که در زمینه ثبتی است. دلیل این مسئله هم گسترده بودن دامنه این مشکلات ثبتی است. وکیل ثبتی در زمینه مشکلات ثبتی می تواند کمک شایانی به پرونده و فرد درگیر در این مسئله کند.

همانطور که می دانید سازمان ثبت اسناد از جمله سازمان هایی است که زیر مجموعه و وابسته به قوه قضاییه کشور است. و در ادامه هم زیر مچموعه سازمان ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق است.

شما حتی اگر در زمینه قوانین ثبتی اطلاعات داشته باشید باز هم برای ثبت دعاوی خود به کمک یک وکیل ثبتی حرفه ای نیاز پیدا خواهید کرد. در ادامه با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا شما را با وظایف وکیل ثبتی به طور کامل آشنا کنیم.

وکیل ثبتی

وکیل ثبتی کیست؟

وکیل ثبتی فردی است که می تواند در زمینه های مختلف کمک به سزایی به فرد یا شرکت مورد نظر برای مثال هر شرکت تجاری احتیاج به یک وکیل ثبتی دارد. وی می تواند در زمینه هایی مانند ثبت شرکت، ثبت صورتجلسات، صورتجلسه هیئت مدیره و از این دست مسائل کمک زیادی به شرکت مذکور کند.

همچنین برای ثبت برند یا علائم تجاری هم می تواند کمک کند. یکی از وظایف وکیل ثبتی ثبت کردن ملک طبق قانون ثبت است. برای انتخاب وکیل ثبتی شما می توانید به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کنید.

انواع دعاوی ثبتی که یک وکیل ثبتی می تواند در آن به شما کمک کند

  •   ثبت سند

  •   اصلاح شناسنامه

  •   لزوم صادر کردن شناسنامه

  •   لزوم ثبت کردن ولادت

  •   درخواست صادر کردن سند مالکیت

  • تغییر نام

  • تغییر نام خانوادگی

  • حذف نام همسر از شناسنامه

  • اعتراض کردن به ثبت اختراع

  •   رفع کردن ممنوع الخروجی

  •   اصلاح سند

  •   افراز

  •   فروش ملک مشاع

  •   اعتراض به تصمیم واحد ثبتی

  •   تقسیم و فروش اموال مشاع و از این دست موارد است.

سازمان ثبت اسناد و املاک

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم سازمان ثبت اسناد و املاک سازمانی وابسته به دادگستری است. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک معاون وزارت دادگستری است. این سازمان از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها به امور خاصی در زمینه های ثبتی رسیدگی می کنند و هرکدام وظایف مربوط به خود را دارند.

چرا وجود وکیل ثبتی ضروری است؟

وجود وکیل ثبتی در شرکت ها برای زمان هایی که می خواهند اقدام به تنظیم اساسنامه و دیگر اوراق شرکت کنند بسیار مهم و ضروری است. به دلیل اینکه برای شرایط ثبتی شرکت ها ض.ابطی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن ها ممکن است ضررهای زیادی به شرکت متحمل شود.

همچنین وکیل ثبتی می تواند در تنظیم قراردادهای شرکت، تقسیم سود و دیگر مسائل مورد نظر در این زمینه هم کمک شایاتی کند.

وظایف وکیل ثبتی

جمع بندی

در نهایت با توجه به تمام نکاتی که در ارتباط با ضرورت وجود یک وکیل ثبتی در دعاوی ثبتی اشاره کردیم. شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد اقدام به مشاوره با وکلای متخصص در زمینه امور ثبتی بپردازید.





 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم سئوال باشد که تتر چیست لازم به ذکر است که تتر یک ارز پایدار است که این روز ها در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مخصوصا تریدر ها از تتر در معاملات خود خیلی زیاد استفاده می کنند. از مهم ترین ویژگی تتر که دلیل اصلی محبوبیت آن است هم می توان به ثابت بودن نرخ تتر اشاره کرد.

نرخ تتر تقریبا معادل با یک دلار آمریکا است. این رمز ارز با علامت اختصاری USDT بین مردم شناخته شده است و فعالیت آن در محور بلاک چین می باشد. هدف اصلی تتر انجام دادن انتقالات و معاملات مالی از نقطه ای به نقطه دیگر است. با تترلند در این مقاله همراه باشید تا شما را با نرخ تتر و ویژگی های آن آشنا کنیم.

تتر چیست

در بین دیگر رمز ارزهای پایه نقش تتر چیست؟

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدر ها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

البته برخی از مواقع نرخ تتر به دلیل درخواست های زیاد مردم برای خرید آن به مقدار 0/95 تا 1/05 دلار آمریکا دچار نوسان می شود اما باید توجه داشت که این نوسان قیمت تتر در برابر نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای دیجیتال خیلی کم و ناچیز است و اصلا به چشم نمی آید.

به همین دلیل تریدرها هنگامی که قیمت دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم یا بیت کوین افت می کند با همان مقدار تتر موجود در حساب مجازی خود اقدام به خرید و تبدیل دیگر ارزهای خود به تتر می کنند و این باعث شده است که نقش تتر در بازار رمز ارزها مهم و تاثیرگذار شود.

تتر چگونه به وجود آمده است؟

در سال 2010 یک شرکت هنگ کنگی اقدام به ساخت تتر کرد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کردند بر این باور بودند که فناوری بلاکچین بیت کوین قابلیت این را دارد که بتوان بر روی آن چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به اجرا درآورد.

به همین دلیل دو گروه متشکل از متخصصان عرصه فناوری تشکیل شد که ایده گفته شده را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و در نتیجه به ادغام کردن نتایج به دست آمده از تحقیقات پروژه های این دو گروه تتر به وجود آمد. این دو گروه استارت آپی با نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال با نام بیت فینکس بودند.

 

تاریخچه تتر

جمع بندی

همانطور که می دانید خرید و فروش تتر و دیگر رمز ارزهای دیجیتال همه در فضای آنلاین و از طریق صرافی های دیجیتال صورت می گیرد به همین دلیل امکان کلاهبرداری و سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی شما بسیار زیاد است.

به همین علت و برای جلوگیری کردن از این احتمالات کلاهبرداری در فضای مجازی باید به سراغ یک صرافی دیجیتال معتبر برای خرید و فروش تتر بروید. صرافی های دیجیتالی مانند تترلند به شما این امکان را می دهند تا با خیالی راحت و در امنیت کامل اقدام به خرید و فروش تتر با نرخ تتر موجود در بازار کنید.




 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

این روزها دولت قوانین سفت و سختی برای شرکت ها و کسب و کارهایی که ملزم به پرداخت مالیات هستند قرارداده است. یکی از نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه کرد این مسئله است که قوانین مالیاتی بسیار مهم و ضروری هستند و وجود یک وکیل مالیاتی در هر شرکتی بسیار مهم است.

وکیل مالیاتی در حوزه های حسابداری و مسائل مالیاتی تخصص و مهارت دارد و در این زمینه می تواند به شرکت ها کمک کند تا مالیات خود را به موقع و با کمترین میزان بپردازند. اهمیت مالیات در سرنوشت یک کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست.

به همین دلیل شهرداد در این مقاله قصد دارد تا شما را به طور کامل با یک وکیل مالیاتی و وظایفی که به عهده وی است آشنا کند.

وکیل مالیاتی

وکیل مالیاتی کیست؟

وکیل مالیاتی فردی تحصیل کرده و متخصص در زمینه های حسابداری و مالیات شرکت ها است. وی علاوه بر دانشی که در زمینه مسائل مالی و حسابداری شرکت ها دارد بر روی قوانین مالیاتی و پرونده های مالیاتی هم تصرف کامل دارد.

یک وکیل مالیاتی در زمینه هایی مانند آیین نامه ها و بخشنامه ها و قوانین مربوط به آن ها شناخت کافی دارد و با شناختی که دارد می تواند به شرکت ها کمک کند که مالیات کمتری پرداخت کنند. البته وی این کار را از دو روش پشتیبانی مالیاتی و دادرسی مالیاتی انجام می دهد. 

مالیات چیست؟

حال که با وکیل در زمینه امور مالیاتی آشنا شدیم بهتر است به این مسئله بپردازیم که مالیات چیست و شامل جه مواردی می شود؟ مالیات به هزینه ای گفته می شود که سازمان امور مالیاتی کشور از موسسات، سازمان ها، شرکت ها و یا حتی افراد دریافت می کند. مالیات دو نوع است مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم.

مالیات مستقیم

مالیات های مستقیم شامل مواردی مانند: مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث و از این دست موارد می شود.

مالیات غیر مستقیم

مالیات های غیر مستقیم شامل مواردی مانند: مالیات بر حقوق، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر گمرک، مالیات بر معاملات و از این دست موارد می شود.

چه مواردی تحت عنوان جرائم مالیاتی شناخته می شود؟

یکی رایج ترین انواع جرائم مالیاتی برای زمانی است که فرد درآمد واقعی خود را پنهان می کند تا مالیات کمتری پرداخت کنند و یا حتی در مواردی شغل خود را پنهان کنند. این عمل تخلف مالی حساب شده و تحت عنوان تخلف کیفری مالی اشاره می شود.

از انواع دیگر جرائم مالیاتی می توان به اعلام نکردن درآمد، یا اعلام نکردن معاملاتی که می تواند شامل مالیات شود، عدم پرداخت مالیات یا تاخیرد در پرداخت آن و از این دست موارد می توان اشاره کرد.

مالیات

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط با وکیل مالیاتی متوجه شدیم که حضور وی در هر شرکتی امری ضروری به شمار می آید. به دلیل اینکه قوانین مالیاتی بسیار پیچیده و گسترده است. آشنا نبودن با این زمینه و اقدام نا به جا می تواند ضررهای مالی جبران ناپذیری را برای شرکت رقم بزند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.


 

  • rubi sun