rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

در این نوشته به قیمت بیت کوین به تومان اشاره می کنیم اما قبل از آن بیایید چند کلمه ای در مورد خود بیت کوین صحبت کنیم. بیت کوین را با نماد اختصاری BTC نشان می دهند. بیت کوین یک ارز دیجیتال است که با ارزشی حدود 327.45 میلیارد دلار در رتبه اول بازار قرار داشته و حدود 36.83 درصد از کل بازار را به خود اختصاص می دهد. قیمت بیت کوین به تومان در این لحظه 16،988 دلار است که با احتساب هر تتر 36640 تومان، رقمی معادل 622،469،267 تومان را دارا می باشد. حجم مبادلات روزانه بیت کوین چیزی برابر 21.56 میلیارد دلار است. قیمت این رمزارز در 24 ساعت گذشته حدود 1.03% کاهش داشته.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ 19 آبان 1400 بوده که چیزی حدود 68،664 دلار بوده که در این لحظه با کاهش 75 درصدی روبرو شده. تعداد بیت کوین های در گردش برابر 19.23 میلیون است و تعداد کل بیت کوین های موجود 21 میلیون است.

برای خرید بیت کوین و هر رمزارز دیگری کافی است در یک سایت خرید ارز دیجیتال ثبت نام کنید و پس از انجام مراحل احراز هویت، حساب کاربری خود را شارژ نموده و پس از آن به خرید بیت کوین از سایت خرید ارز دیجیتال بپردازید.

یک سایت خرید ارز دیجیتال معتبر ویژگی هایی دارد که آنها را به صورت خلاصه شرح می دهیم. مهم ترین ویژگی که یک سایت خرید ارز دیجیتال باید داشته باشد این است که امنیت بالایی داشته باشد. علاوه بر این باید از تعداد رمزارز های زیادی پشتیبانی کند. پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد. حجم معاملاتی که در آن انجام می شود بالا باشد چرا که هرچه حجم معاملاتی در یک سایت ارز دیجیتال بالاتر باشد به این معناست که افراد بیشتری به این سایت اعتماد کرده و از آن خرید کرده اند.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی