rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

گاهی پیش می‌آید که طرفین مایلند قراردادها و توافقاتی خارج از چارچوب‌ها و محدودیت‌های قانونی تعیین کنند، در این شرایط تا جایی که قرارداد بر خلاف قوانین نباشد قابل قبول است. ماده 10 قانون مدنی که به اصل آزادی قراردادها مشهور است، تا جایی که قراردادها خلاف قانون نباشند، از آن‌ها حمایت می‌کنند.

ماده 10 قانون مدنی دست افراد را برای بستن قراردادهای خصوصی باز می‌گذارد. بعضی از عقود مانند اجاره، عقد بیع، رهن و... شامل قوانین و چارچوب‌هایی می‌شود که قانونگذار تعیین کرده است و طرفین قرارداد باید آن را بپذیرند و امضاء کنند. چنانچه با مفاد ماده 10 قانون مدنی آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا به بررسی آن بپردازیم.

ماده 10 قانون مدنی چیست 

قرارداد خصوصی چیست

منظور از قرارداد خصوصی، قراردادی است که است مردم بین خودشان منعقد می‌کنند و در قانون تحت عنوان خاصی مورد توجه قرار نگرفته است. در قانون احکامی برای این نوع قراردادها ذکر نشده است بنابراین طرفین قرارداد با توجه به رضایت خودشان، می‌توانند موارد دلخواه خود را در قرارداد درج کنند.

ماده 10 قانون مدنی چه می گوید

بر اساس ماده 10 قانون مدنی: «قراردادهای خصوصی نسبت به کسانى‌ که آن را منعقد نموده‌اند، تحت شرایطی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است». اما چنانچه موارد مورد اتفاق و رضایت طرفین، بر خلاف قانون باشد، دیگر اصل آزادی قرارداد شامل آن‌ها نمی‌شود و با ممانعت قانون رو به رو می‌شوند و در این صورت قانون از عقد قرارداد جلوگیری می‌کند.

بنابراین قانون به افراد اختیار انعقاد قرارداد را داده است و تا جایی که بر خلاف قانون نباشد از آن حمایت می‌کند.

ماده 10 قانون مدنی

پیامدهای ماده 10 قانون مدنی

ماده 10 قانون مدنی به طور کلی و در چارچوبی مافوقانه بر قراردادهای خصوصی نظارت دارد، یعنی همانطور که به آن‌ها آزادی داده است، طرفین قرارداد را به رعایت نکاتی خاص ملزم می‌کند:

نیازی به تشریفات خاصی برای عقد قرارداد نمی باشد:

لزومی ندارد که قرارداد حتماً کتبی باشد یا شفاهی، در دفترخانه‌ای محضری شود یا نه، مهر داشته باشد یا نداشته باشد، شاهد داشته باشد یا نه و... . این موارد اختیاری هستن و دو طرف با رضایت یکدیگر می‌توانند آن را به قرارداد اضافه کنند. که البته بهتر است تا جایی که می‌شود قرارداد کتبی و حاوی مهری برای اعتبار باشد. در این حالت در آینده اگر به مشکلی برخوردید، پیگیری آن راحت‌تر خواهد بود.

 

داشتن آزادی طرفین در بستن قرارداد:

طبق ماده 10 قانون مدنی، تا جایی که مفاد قرارداد برخلاف صریح قانون نباشد، قابل قبول می باشد. بنابراین افراد می‌توانند در قرارداد موارد دلخواه خود را درج کنند البته تا جایی که هیچ قانونی نقض نشود به عنوان مثال مشروعیت قرارداد یک گزینه اجباری است و با دو طرف رعایت کنند در غیر این صورت با مشروعیت نداشتن قرارداد (مثلاً معامله فروش مواد قاچاق)، قانون با آن برخورد خواهد کرد.

هر دو طرف باید مفاد قرارداد را رعایت کنند:

اصل چهارم در ماده 10 قانون مدنی می‌گویند که اجرای تکالیف قرارداد بر عهده خود طرفین و قائم مقام قانون آن‌هاست و نباید شخص ثالثی را متعهد به اجرای تکلیفی کنند.

پیامدهای ماده 10 قانون مدنی

طرفین باید به قرارداد وفادار باشند:

درست است که افراد با رضایت و اخیار خود قرارداد خصوصی را می‌بندند اما هیچ کدام از طرفین حق ندارند که از زیر قرارداد شانه خالی کنند یا موردی را بر هم بزنند. در واقع  ماده 10 قانون مدنی، پایبندی طرفین به مفاد قرارداد پس ا انعقاد را ضروری می‌داند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آشنایی با قوانین پیشنهاد می کنیم به وبسایت شهرداد مراجعه و اپلیکیشن حقوقی این سایت را دانلود نمایید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

جزیره ی بزرگ کیش در استان هرمزگان قریب به 20 سال است که به یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری ایران و منطقه ی خاورمیانه تبدیل شده است. زمانی که یک شهر از توریست ها پر می شود، قطعا افراد زیادی به دنبال بهترین رستوران آن می گردند. در این مقاله بهترین رستوران که می توانید سفارش آنلاین غذا در کیش را با آن تجربه کنید به شما معرفی می شود تا زمان حضور در کیش صرف آزمون و خطا نکنید و با خیال راحت از وعده های غذایی خود لذت ببرید.

سفارش آنلاین غذا در کیش

بهترین رستوران کیش کجا هست؟

اولا اگر به دنبال آدرس بهترین رستوران کیش می گردید، انتهای لاین غربی بازار مرجان و در کنار دانشگاه شیراز مجموعه ای به نام فودلند کیش واقع شده که یکی از کامل ترین فودلند های کشور است. از نظر بنده بهترین رستوران کیش، این جا واقع شده است. برای سفارش آنلاین غذا در کیش وب سایت فودلند کیش در اختیار شما خواهد بود. فراتر از موقعیت مکانی با سفارش آنلاین غذا در کیش ...

بهترین رستوران کیش

سفارش آنلاین غذا در کیش

اگر قصد دارید با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید و خیلی درگیر زمان نشوید، سفارش آنلاین غذا در کیش را پیشنهاد می کنیم. برای اینجانب غذای ایتالیایی و بین المللی در سفر حرف اول را می زند. به طور کلی خیلی از افراد ترجیح می دهند تا بهترین رستوران کیش را با گشتن تمامی آنهایی که معروف است، پیدا کنند. در سفرهایی که به این جزیره زیبا داشتم، احساس کردم که فودلند می تواند لقب بهترین رستوران کیش را به دوش بکشد، زیرا این مجموع غذای با کیفیت را در کنار ادب و احترام پرسنل آموزش دیده و همچنین آپشن های فراوان دیگر قرار داده است. 

سفارش آنلاین غذا در کیش

یکی از دلایل حضور من در بهترین رستوران کیش این بود که می توانستم بعد از غذا در قسمت مخصوص سفره خانه را هم داشته باشم. یعنی به عبارتی فودلند هدف گذاری اش درست بود. یک رستوران خوب باید کاری کند که مشتری از آنجا به رستوران دیگری نرود. ولی اگر شما چنین تمایلاتی نداشتید می توانید از خانه به وب سایت فودلند رفته و سفارش آنلاین غذا در کیش را داشته باشید.

 

توقع ما از بهترین رستوران کیش

 فودلند انتخاب من است اما چرا؟ چون توانستم در آنجا مهمانانم را راضی نگه دارم. معمولا ایرانی ها در مهمانی های رسمی عادت به غذاهای پلویی دارند. اما من دوست دارم منو غذایی کاملی داشته باشم و زمانی که در جنوب کشور قرار دارم مهمانانم را با غذای جنوبی پیذیرایی کنم. فودلند را امتحان کنید. بدون شک مشتری همیشگی آن خواهید شد.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

شما آرایش تان را با چه ابزاری شروع می کنید؟ در قدم اول آرایش کردن باید از کرم پودر استفاده نمایید. این وسیله می تواند تمام لکه ها و عیب و ایرادات صورتتان را بپوشاند.

کرم پودر انواع مختلفی دارد که شما باید بر اساس نوع پوستتان یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. مثلا کرم پودر جامد و کرم پودر پودری بیشتر برای خانم هایی که پوست چرب دارند مناسب است. اما در این مقاله می خواهیم در مورد خرید کرم پودری که بین تمام انواع مختلف پوست ها مشترک است صحبت کنیم تا بدانید هنگام خرید چه نوع از کرم پودر مایع را انتخاب نمایید.

اینکه پوست شما خشک است یا چرب، اینکه چه مدل کرم پودری را باید تهیه کنید به انتخاب ها و نوع پوستتان بر می گردد. اما مهم ترین توصیه در خرید کرم پودر این است که آن را از بین برندهای معتبر آرایشی انتخاب نمایید.

کرم پودر برای پوست چرب

 

کرم پودر مناسب برای پوست های چرب

فرض کنید که می خواهید در یک مهمانی تجدید آرایش کنید. خرید کرم پودر جامد  نمی تواند گزینه مناسبی باشد چرا که دارای کاور کمتری نسبت به دیگر کرم پودرها می باشد. خرید کرم پودر مایع می تواند گزینه بسیار مناسبی برای زمان هایی باشد که می خواهید آرایش کامل و تمیزی داشته باشید. فقط یک نکته ی بسیار مهم که خانم های پوست چرب هنگام خرید کرم پودر باید آنرا رعایت کنند این است که خرید کرم پودر مایع را باید از بین نمونه های بدون چربی انجام دهند. 

 

خانم هایی که پوست چرب دارند باید به دنبال خرید کرم پودر هایی باشند که میزان چربی در آن ها صفر باشد. مانند کرم پودرهای جامد و پودری. اما هر کدام از این کرم پودرها دارای مواردی هستند که نمی شود از آن به صورت مداوم استفاده نمود. کرم پودر پودری دارای ماندگاری پایینی است و نمی تواند برای مهمانی ها مناسب باشد چرا که نیاز به تمدید دارد و در یک مهمانی تمدید کل آرایش تقریبا غیر ممکن است.

خرید کرم پودر

کرم پودر مناسب برای پوست های خشک

این افراد باید به دنبال خرید کرم پودر و لوازم آرایشی باشند که به برطرف شدن خشکی پوست کمک می کند.در نتیجه باید به دنبال نمونه هایی باشید که مقداری چربی باشند. بهتر است هنگام خرید کرم پودر نمونه ای از فروشنده بخواهند که حاوی روغن های طبیعی مانند روغن بادام، زیتون و نارگیل باشد. خرید کرم پودر با این ویژگی می تواند علاوه بر زیبایی به سلامت پوستتان هم کمک کند و خشکی را به تدریج کاهش دهد.

هنگام خرید کرم پودر اصلا به دنبال نمونه های کرم پودرهای پودری و جامد نباشید. این مدل کرم پودرها حاوی چربی پایینی است و می تواند خشکی صورتتان را افزایش دهد و به آن آسیب وارد نماید.

قبل از زدن کرم پودر بهتر است که ابتدا صورتتان را با کرم های نرم کننده و آبرسان ماساژ دهید تا مقداری از خشکی صورت برطرف شود. 

کرم پودر مایع

نکات مهم در خرید کرم پودر

هنگام خرید کرم پودر باید به کلمه free oil که روی محصول نوشته شده باشد توجه نمایید. استفاده و خرید کرم پودری که چربی دارد می تواند باعث ایجاد و بروز حساسیت های پوستی شود. اگر دیدید که مدتی پس از استفاده از کرم پودر صورتتان دچار جوش و آکنه شد بدانید که چربی موجود در کرم پودر مناسب با پوستتان نیست و به آن صدمه وارد کرده است.

خرید کرم پودر بدون چربی می تواند چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کند و مانع از بروز جوش و آکنه خواهد شد.

خرید کرم پودر جزء مهم ترین قسمت های یک آرایش است چرا که باید دارای کیفیت عالی باشد و به پوستتان آسیب نزند. بیشتر لکه های ایجاد شده روی پوست به دلیل استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت است. 

روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که می توانید تمام لوازم آرایشی خود را با کیفیت اصل از آن خریداری نمایید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

همه ی انسان ها ترجیح می دهند در نظر دیگر افراد، زیبا به چشم بیایند. این ویژگی در همه ی انسان ها وجود دارد اما برای خانم ها شدیدتر است. در زیبایی چهره تمام اعضای صورت دخیل هستند اما نقش بینی بسیار مهم است. تاثیر بینی از این جهت در زیبایی بسیار پر رنگ است که بینی در مرکز چهره قرار گرفته و مسئول برقراری تقارن و تناسب در چهره است.

برخی از افراد ممکن است به دلیل راضی نبودن از فرم بینی خود برای جراحی بینی اقدام کنند. بینی های افرادی که قصد عمل بینی دارند فرم های مختلفی دارد که یکی از متداول ترین این فرم ها، فرم بینی گوشتی است. افرادی که بینی گوشتی دارند باید جراحی بینی گوشتی انجام دهند. در این مقاله می خواهیم به پرتکرارترین سوالات بیماران درباره جراحی بینی گوشتی پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی مخصوص چه کسانی است؟

کسانی که بینی هایی با ویژگی های زیر دارند  بینی آن ها گوشتی است و باید جراحی بینی گوشتی را انجام دهند.

پوست بینی ضخیم و بسیار چرب دارند

غضروف بینی انقدر نرم است که نوک آن به راحتی خم می شود.

سوراخ های بینی بزرگ و پهن است.

نوک بینی بزرگ و چربی های زیادی در آن انباشته شده است

البته خصوصیات بالا برای تمام بینی های گوشتی صدق نمی کند. بعضی از بینی های گوشتی پوست ضخیمی ندارند و در این دسته از بینی ها معمولا عمل بینی راحت تر انجام می شود چون پوست دیگر دست و پای جراح را در حین جراحی نمی بندد. اگر هیچ یک از ویژگی های بالا را نداشتید اما باز هم فکر می کنید بینی شما گوشتی است می توانید با انجام یک آزمایش ساده از این بابت مطمئن شوید.

تفاوت های جراحی بینی گوشتی

روش مورد استفاده برای جراحی بینی گوشتی چیست؟

قبل از هرچیز باید بدانید به طور کلی در عمل بینی دو تکنیک باز و بسته وجود دارد. در روش باز جراح پوست را کنار میزند و تغییرات لازم را در بینی و غضروف آن اعمال میکند به همین خاطر جراحان در این روش آزادی عمل بیشتری دارند اما در رینوپلاستی با تکنیک بسته، تمام برش ها داخل بینی انجام می شود و پوست به مقدار خیلی کم کنار می رود.

در جراحی بینی گوشتی به دلیل پیچیده بودن کار، پزشکان معمولا از تکنیک باز استفاده می کنند.

روش های جراحی بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل بینی از آن دسته مواردی است که در نقاط مختلف یک شهر نوسان زیادی دارد. در سال 99 متوسط هزینه عمل بینی بین 3 تا 9 میلیون است.  جراحی بینی گوشتی به دلیل حساسیت و مشکل بودن کار معمولا هزینه بیشتری نسبت به عمل بینی استخوانی دارد. شما در کلینیک زیبایی دکتر بیوتی می توانید جراحی بینی گوشتی را با حدود 7 میلیون تومان انجام دهید.

هزینه جراحی بینی گوشتی

نتیجه جراحی بینی گوشتی چه زمانی معلوم می شود؟

باید در جواب به این سوال گفت این مورد کاملا به خود فرد بستگی دارد. معمولا بین 6 ماه تا 1 سال طول می کشد تا بتوانید نتیجه نهایی و واقعی رینوپلاستی را مشاهده کنید.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

بازگشت پذیری نتیجه جراحی بینی گوشتی چقدر صحت دارد؟

در زمان های نه چندان دور به دلیل استفاده از روش های نادرست بینی های گوشتی بعد از جراحی فرم خود را از دست می دادند و به اصطلاح نتیجه جراحی بینی گوشتی بر می گشت. اما در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده و تکنیک های جراحی به روز شده اند که دیگر نیازی نیست در این باره نگرانی داشته باشید. با این حال باید توجه داشته باشید که بینی گوشتی بسیار حساس است و اگر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه جراحی نشود ممکن است به داوطلب صدمات زیادی وارد شود.

اگر به دنبال یک پزشک با تجربه و ماهر برای جراحی بینی گوشتی خود هستید پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارها را خودتان مشاهده کنید؛ مطمئننا شگفت زده خواهید شد.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

مهم ترین نکته ای که در مورد زدن ریمل به صورت حرفه ای وجود دارد این است که ریمل را بر اساس خصوصیات مژه خود خریداری نمایید. ریمل به سه دسته کلی 

  • ریمل بلند کننده

  • ریمل حجم دهنده

  • ریمل حالت دهنده 

تقسیم می شوند. اگر شما خانمی با مژه های نازک هستید باید از ریمل حجم دهنده استفاده کنید تا معجزه ریمل حجم دهنده را روی چشم های خود ببینید.

 اگر شما دارای مژه های کوتاه هستید از ریمل بلند کننده استفاده کنید. ریمل بلند کننده شانه مانند است و میتواند لابه لای مژه هایتان قرار بگیرد و آن ها را بلند کند. افرادی که از بی حالت و صاف بودن مژه هایشان ناراحت هستند بهتر است ریمل حالت دهنده را امتحان کنند. این ریمل دارای برسی منحنی مانند است و می تواند به مژه های شما حالت دهد و آن را فر کند. 

برای اینکه مژه هایتان حالت بیشتری به خود بگیرد و زیبایی تان بیشتر شود بهتر است قبل از زدن ریمل حالت دهنده بهتر است از فر مژه استفاده کنید و از حالت مژه هایتان لذت ببرید.

ریمل زدن حرفه ای

 

 

مراحل ریمل زدن به صورت حرفه ای

در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیندازید (پایین را نگاه کنید)، در این حالت مژه‌های‌تان را از ریشه تا انتهای مژه را با ریمل به دقت برس بکشید و اگر می‌خواهید مژه‌های ‌تان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه‌های‌تان به داخل یکدیگر می‌روند و بهم می چسبند. اگر مژه هایتان به هم چسبید م یتوانید از شانه مژه استفاده کنید. خانم ها در قدیم از سوزن برای انکار استفاده می کردند که کار بسیار خطرناکی است و می تواند باعث انتقال آلودگی به چشم شود.

اگر ریمل شما نو است و میزان ماده روی میله آن زیاد می باشد،  اضافه آن را با دستمال کاغذی پاک کنید.

خانم هایی که مژه هایی کوتاه دارند 

این افراد باید ریملی انتخاب کنند که رنگ تیره ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید.اگر هم مژ‌ه‌های‌تان کوتاه است و نازک به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

خرید ریمل

 

 

  خانم هایی که مژه های صاف و بی حالت دارند 

مژ‌ه‌های صاف هیچ حالتی ندارند ؛ بلکه به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت دهنده و بلند استفاده کنید؛ این دسته از خانم ها نباید ریمل حجم دهنده استفاده کنند چون مژه های شان سنگین و بسیار مصنوعی به نظر می رسد.

 

خانم هایی که مژه های نازک و کم حجم دارند 

آنهایی که مژه‌های بلند دارند نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد. 

  انتخاب ریمل حجم دهنده مناسب ترین گزینه است.

 

خرید ریمل حجم دهنده

 

به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه‌های‌تان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند. اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده و خشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر چشمان‌تان انجام دهید. البته برای کشیدن خط چشم باید قبل از ریمل اقدام کنید چرا که مژه هایی که ریمل دارند نمی گذارند که خط چشم صاف و مرتبی داشته باشید.

 

 

مهم ترین نکته در ریمل زدن حرفه ای این است که این محصول آرایشی را از بین برندهای اصل و استاندارد انتخاب و خریداری نمایید. روبی سان یکی از برندهای معتبری است که می توانید با خیال راحت از آن با خرید کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

اگر تا کنون در بازار رمز ارزها تجربه سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش داشته باشید، احتمالاً نام تتر را شنیده‌اید یا کلمه USDT به گوشتان خورده باشد.

تتر یک نوع ارز دیجیتالی است که ارزش آن 1 دلار آمریکا می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما ده دلار داشته باشید می‌توانید 10 تتر خریداری کنید.  علاوه بر تتر دلاری، تتر یورویی نیز وجود دارد اما بیشتر حجم مبادلات ارزی با تتر دلار یعنی USDT صورت می‌گیرد.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد خرید و فروش تتر اطلاعاتی ارائه کنیم.

خرید و فروش تتر- تترلند

چرا سرمایه گذاری با تتر امن‌تر است؟

تتر از سال 2015 وارد بازار ارزهای دیجیتالی شد، با اینکه دیر آمد اما اکنون در جایگاه سوم بعد از بیت کوین و اتریوم قرار گرفته است. دلیل محبوبیت تتر، ثبات قیمت آن است. فرض کنید شما 1 بیت کوین به ارزش 5000 دلار می‌خرید. در شرایطی که بازار روند صعودی دارد، قیمت بیت کوین به 8000 دلار می‌رسد. با این شرایط شما سود می‌کنید. حال شما در این شرایط می‌توانید 8000 دلار تتر خریداری و ذخیره کنید. سپس اگر بازار روند نزولی داشته باشد و قیمت بیت کوین به 2000 دلار سقوط کند، شما همچنان 8000 دلار خود را حفظ کرده‌اید. 

این ثبات قیمت تتر سبب محبوبیت آن در بازار رمز ارزها شده است و سرمایه گذاران در شرایطی که نوسانات سایر ارزها شدید باشد، با ترفندی که در بالا گفته شد، می‌توانند با پناه بردن به تتر، سرمایه خود را حفظ کنند.

فروش تتر- تترلند

انواع روش‌های فروش تتر

قبل از خرید و فروش تتر، لازم است انواع تتر را خوب بشناسید و با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین شرایط کشور خودمان که در تحریم هستیم، نوع مناسب را برای خرید و فروش تتر انتخاب کنید و بی گدار به آب نزنید.

  • USDT Omini: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omini Layer و مبتنی بر شبکه بیت کوین ایجاد شده است. از آنجایی که هزینه تراکنش‌ها بر بستر بلاکچین بیت کوین بال می‌باشد، نقل و انتقالات این نوع دلار تتر با هزینه‌های بالاتری همراه می‌باشد.

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد. این نوع تتر به دلیل مشکلاتی که شبکه به منظور رفع مشکلات تتر omni ایجاد شد. هزینه‌های انتقال تتر اتریوم بسیار کمتر است و از طرفی سرعت انتقال آن بیشتر می‌باشد. به همین دلیل در اکثر صرافی‌های آنلاین از کیف پول تتر اتریوم استفاده می‌شود.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتنی بر بلاکچین ترون است. این تتر از همه سریع‌تر است و هزینه انتقال ندارد. اما بعضی از کیف پول‌ها آن را پشتیبانی نمی‌کنند.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه ای او اس است. استفاده از این نوع تتر هنوز رایج و عمومی نشده است.

فروش تتر- تترلند

نحوه فروش تتر

قبل از فروش تتر باید در کیف پول خود تتر ذخیره داشته باشید یعنی از قبل خریده باشید. در حال حاضر صرافی‌های آنلاین داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که به اختیار خود می‌توانید یکی را انتخاب و ثبت نام کنید. در صرافی‌های بین المللی باید مبادلات خود را به دلار انجام دهید اما در صرافی‌های داخلی می‌توانید به ریال تتر خریداری کنید و در ازای فروش هم ریال دریافت نمایید. در انتخاب صرافی به امنیت و سرعت آن سایت دقت داشته باشید.

فروش تتر- تترلند

انتخاب کیف پول مناسب برای فروش تتر

بعد از ثبت نام در صرافی، باید کیف پول اینترنتی ایجاد کنید. در حال حاضر کیف پول‌های اینترنتی در انواع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری (فیزیکی) موجود است. 

کیف پول اصلی تتر: نرم افزاری است و از طریق وب سایت تتر لند می‌توانید اقدام کنید اما از آنجایی که ایران تحریم است این کیف پول در دسترس نیست.

کیف پول لجر نانو: به عنوان ایمن‌ترین کیف پول شناخته شده است و بیش از 100 ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند. اما این کیف پول سخت افزاری و بهتر از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

کیف پول tether Free Wallet: این کیف پول فقط در حالت موبایل کاربرد دارد.

کیف پول ترزور (TREZOR): با این کیف پول نرم‌افزاری حتی در حال آفلاین هم معامله کنید. استفاده از آن آسان و ایمن می‌باشد.

منبع: تترلند- مرجع خرید و فروش تتر و ارزهای دیجیتال

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

ارث و میراث همیشه از مطالبی بوده که بر سر آن جنجال های زیادی به پا شده است. به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران قانون ارث را با تمام تبصره ها و ماده هایش بنا نهاده تا از این درگیری ها جلوگیری شود. در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکات را درباره قانون ارث به شما بگوییم؛ پس با سایت شهرداد همراه باشید.

قانون ارث

پس از فوت متوفی به چه کسانی ارث می رسد؟

اگر متوفی وصیت نامه ای نداشته باشد طبق قانون به کسانی که با او نسبت سببی یا نسبی دارند ارث می رسد، یعنی کسانی که یا به واسطه ازدواج با متوفی (سببی) یا به واسطه پیوندهای خونی (نسبی) با او نسبت دارند؛ اما این افراد طبقه بندی دارند.

  • طبقه اول: پدر و مادر، فرزندان و نوه ها

  • طبقه دوم: خواهر و برادر وجد

  • طبقه سوم: خاله، دایی، عمه و عمو و فرزندان آنها

لازم  به ذکر است که اگر این طبقات دارای اولویت بندی هستند و در صورتی که طبقه بالاتر زنده باشد ارث به افراد طبقات پایین نمی رسد؛ مثلا اگر کسی فوت کند طبق قانون ارث، اگر پدر و مادرش در قید حیات نباشند، تمام ترکه اش به همسر و فرزندش می رسد و به خواهر و برادرش چیزی از میراث نمی رسد.

نکته ی دیگر درباره قانون ارث این است که افرادی که از متوفی ارث می برند دو دسته اند: فرض بر و صاحبان قرابت.

فرض برها کسانی هستند که قانون ارث میزان ارث بری آنها را مشخص می کند اما کسی میزان ارث گرفتن صاحبان قرابت را تعیین نمی کند. لازم به ذکر است که اول سهم ارثیه فرض برها محاسبه و پرداخت می شود و سپس ارث صاحبان قرابت به آنها داده می شود.

قوانین ارث

قانون ارث درباره ارث زن چه می گوید؟

ارث زوجه به شرطی که به عقد دائم مرد درآمده باشد یک هشتم از کل میراث و ترکه مرد است. اگر مردی دو یا چندین همسر داشت همان یک هشتم بین تمام آنها تقسیم خواهد شد؛ به عبارت دیگر این موضوع به این معنا نیست که هر یک از همسران، یک هشتم از ارث زوج را می گیرد. اگر مرد فرزندی نداشته باشد، آنگاه سهم ارث زن یک چهارم از کل ترکه زوج است. 

اگر خانمی همسر موقت مردی بود، به صورت قانونی به او ارثی تعلق نمی گیرد مگر اینکه مرد قبل از فوت بخشی از اموالش را در وصیت نامه اش به او اهدا کرده باشد.

قانون ارث درباره ارث مرد پس از فوت همسرش

اگر زوجه فوت کرد مرد در صورت داشتن فرزند یک چهارم از ارث زن را می تواند بگیرد و اگر زن فرزندی نداشت یک دوم یا نصف ارث زن متعلق به همسرش است. 

ارث و میراث

قانون ارث درباره جنین

جالب است بدانید که طبق ماده ۸۹۵ قانون مدنی، جنین بعد از اینکه به دنیا آمد و فقط یک گریه کند و بمیرد هم ارث میبرد. اگر جنین در شکم مادر بمیرد هنگامی که ارث و میراث را تقسیم می کنند باید سهم یک پسر را برای او کنار بگذارند.

حرف آخر

اگر می خواهید درباره قانون ارث و قوانین دیگر بیشتر مطالعه کنید می توانید از اپلیکیشن حقوقی شهرداد استفاده کنید. این نرم افزار تمام قوانین را در دسته بندی های موضوعی طبقه بندی کرده تا جستجو و پیدا کردن جواب های شما آسان تر شود. همچنین شما می توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید تا مقالات تخصصی ما را بخوانید.



 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اگر شما دارای لب های برجسته، گوشتی و درشتی هستید از خرید رژ لب اکلیلی و شاین دار منصرف شوید. رژ لب برای زیباتر کردن لب ها استفاده می شود. اگر شما با لب های درشت از این رژ لب استفاده کنید از زیبایی شما کم می کند، تقارن و هماهنگی اجزاء صورتتان بهم می خورد. رژ لب های براق و اکلیلی برای افرادی که لب نازک دارند مناسب است. این رژ لب ها باعث درشت تر نشان دادن لبها می شود. 

پس رژ لب اکلیلی برای لب های درشت مصادف با پول دور ریختن است و قطعا از این محصولی که خریداری کرده اید اصلا استفاده نمی کنید.

رژ لب

اما بهترین پیشنهاد برای شما این است که رژ لب های تیره رنگ را در اولویت قرار دهید و از بین آن ها مناسب ترینش را با توجه به معیارهای دیگر انتخاب رژ لب خریداری کنید. یک یاز این معیارهای مهم قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی مختلف است.

حالا اگر شما لب هایی نازک و ظریف دارید توصیه میکنیم برای خرید رژ لب، رنگ های روشن مانند کرمی و براق را مدنظر قرار دهید.

 شما باید از رنگ هایی استفاده کنید که کمی لب هایتان را درشت تر نشان دهد. پس خرید رژ لب تیره و رنگ های جیغ برای شما ممنوع است. این رنگ ها باعث می شود لب هایتان نازک تر دیده شود. لب های شما در اثر استفاده از این رنگ ها محو و ناپدید می شود.

 اگر می خواهید لب های نازک و ظریف تان جذاب تر دیده شود رژ لب براق یا برق لب بخرید و روی رژ لبتان استفاده کنید. مناسب ترین رنگ برای شما صورتی ملایم است. و روی آن هم یک لایه برق لب بزنید. زیبایی شما افسانه ای خواهد شد.

اما همه لب ها متقارن با هم نیستند. گاهی لب بالا بزرگتر و لب پایین کوچکتر یا برعکس است. مهم ترین چیزی که در آرایش لب باید به یاد داشته باشید این است که اگر لب هایتان متقارن نیست آنها را متقارن کنید.

اگر لب بالایی برجسته تر و لب پایین شما نازک است، باید زمان خرید رژ لب یک رنگ انتخاب با دو درجه روشنی خریداری کنید. به لب های بالای تان رژ لبی روشن و به لب پایین از همان رنگ اما تیره تر بزنید. با این کار لب پایین شما کمی برجسته تر و در کل متقارن به نظر می رسد.

رژ لب

 

و اما اگر لب پایینی تان برجسته تر از لب بالایی است، در مرحله اول رژ لب را بر اساس تناژ پوست انتخاب کنید. رنگی را انتخاب کنید که به پوستتان می آید. برای اینکه بین لب هایتان تقارن ایجاد کنید کمی رژ لب روشن به مرکز لب بالایی تان بزنید و بقیه لب را با رژ لب تیره تر همان رنگ بپوشانید. با این کار لب بالایی تان کمی درشت تر به نظر می رسد.

آیا می دانستید برای ایجاد تقارن لب ها، در کنار خرید رژ لب مناسب باید یک خط لب هم بخرید. خط لب باید همرنگ با رژ لب باشد تا تاثیر استفاده از رژ لب را افزایش پیدا کند.

اگر زمان خرید رژ لب این فکر به ذهنتان خطور کرد که تعداد زیادی رژ لب دارید پس بهتر است دست نگه دارید.

می توانید به جای خرید رژ لب، رژ لب های قدیمی خودتان را با هم ترکیب کنید و رنگی خاص و شیک که فقط روی لب های شما یافت می شود را ایجاد کنید. این رنگ خاص آرایش شماست و هیچ جای دیگر پیدا نمی شود.

رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد بخرید تا آرایشی با تضمین سلامتی داشته باشید. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و رژ لب مناسب با لب هایتان انتخاب کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

تتر نوعی ارز دیجیتال است که  با نماد USTD نشان داده می شود و یک کوین پایدار که مبتنی بر بلاکچین است و توسط دلار USD حمایت می شود. این پروژه در سال ۲۰۱۵ میلادی دو توکن به نام های USTD و EURT با عنوان دلار تتر و یورو تتر شروع شد.

تتر امروزه از چه کوین هایی پشتیبانی می کند؟

  1. دلار آمریکا

  2. یورو

  3. وان چین

  4. XAUT که نوعی از استیبل کوین است که با اونس طلا پشتیبانی می شود.

در این مقاله می خواهیم بدانیم تتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

تتر چیست

مزایای تتر چیست؟

تتر امروزه به عنوان رمز ارزی که می تواند توسط صرافی ها، شرکت های مالی و کسانی که معامله های شخصی می کنند بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده است. این ارز دیجیتال برای جلوگیری از افت سرمایه در نوسانات بازار ارزی منتقل و ذخیره می شود.

 

یکی دیگر از مهم ترین مزایای تتر این است که به راحتی خرید و فروش می شود. به دلیل اینکه این ارز دیجیتال در شبکه بلاکچین جا به جا می شود به صورت رمز گذاری شده است و امنیت کافی را دارد. چون ارزش هر تتر به اندازه یک دلار آمریکاست، ارزش هر تتر کاملا ثابت است و در مقابل نوسانات بازار ارز دچار تغییر نمی شود.

  

ارزش تتر چقدر است؟

USTD رمز ارزی است که ارزش آن خیلی نزدیک دلار است یا اینکه با با آن برابر است. چند خط قبل گفتیم که از مزایای تتر این است که ارزش آن پایدار است تا بتوان آن را مانند دلارهای دیجیتال به کار برد.

تتر چیست

 

خرید تتر چگونه است؟

امروزه بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید تتر دارند. برای خرید تتر در صرافی ها باید مقدار و قیمت مورد نظر خودتان را مشخص کنید. بعضی از افراد تترها را با قیمتی که خودشان دلشان می خواهد به فروش می رسانند و اگر شما بخواهید از این دسته افراد خرید کنید باید با قیمت پیشنهادی آنها کنار بیایید اما این راه، تنها روش خرید تتر نیست. 

می توانید تترهایی که به قیمت بازار هستند را خریداری کنید. معمولا ارزهای دیجیتالی که طبق قیمت بازار فروخته می شوند خیلی سریع تر به فروش می رسند. 

 

تتر چیست

 

از کجا تتر بخریم؟

خرید تتر در بسیاری از صرافی های بزرگ و معتبر جهان انجام می شود اما از آنجایی که در خرید تتر برای ایرانیان محدودیت های زیادی وجود دارد و همین طور درگاه های پرداخت آنلاین برای ایرانیان بسته است شما باید از یک بازار یا صرافی معتبر، این ارز دیجیتال را بخرید. 

سایت تترلند به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های تبادل تتر در زمینه خرید این رمز ارز فعالیت میکند. برای خرید تتر در سایت تترلند باید در مرحله اول احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت به معنای پیروی از قوانین ضد پولشویی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر است. کاربر وظیفه دارد که اطلاعات کاملا درست را وارد سایت کند. بدیهی است که درصورت انجام هر تخلفی از جانب کاربر و تایید آن مسئولیت آن به عهده کاربر است و تترلند حق ارجاع موارد تخلف به مراجع ذی النفع را دارد.

با تترلند نیازی نیست که نگران حفظ اطلاعات شخصی خود باشید. تترلند اطلاعات احراز هویتی شما را بر بستر آفلاین نگهداری میکند. 

 

 




 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

یکی از ابزارهای مفید آرایشی که امروزه بسیار مورد استقبال و استفاده خانم ها قرار می گیرد کانسیلر جامد است. 

در واقع کانسیلر یک کرم پودر فشرده می باشد که قدرت پوشانندگی بسیار بالاتر از کرم پودر دارد. دلیل ان هم وجود رنگدانه های متنوع و زیاد در کانسیلر است. کرم پودر می تواند یک بیس آرایشی برای شما  ایجاد نماید و تا حدودی لکه ها و نقاط تیره و قهوه ای پوست را کاور کند و کانسیلر جامد هم می تواند نقش مکمل داشته باشد و به مخفی کردن لکه های تیره پوست کمک کند.

از کانسیلر مایع برای پوشاندن و مخفی کردن نواحی تیره پوست مانند کبودی زیر چشم استفاده می شود و برای نقاط ریز و خطوط تیره باید از کانسیلر جامد استفاده شود.

همانطور که گفتیم کانسیلر جامد دارای رنگدانه های زیادی است. اما این رنگدانه ها باعث شده است که نمونه هایی از این کالا به وجود بیاید که با استقبال گسترده خانم ها مواجه شود. کانسیلرهای رنگی نمونه ای از این محصول است که به شدت مورد استقبال و توجه خانم ها قرار گرفته است. 

رنگ هایی مانند بنفش، سبز، زرد و صورتی همگی جزئی از رنگ های کانسیلر جامد است.

هر کدام از این رنگ ها متناسب با یک صورت است و می تواند تاثیر متفاوتی روی چهره و آرایش داشته باشد.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کانسیلر جامد صورتی و اینکه چه تاثیری می تواند روی آرایش صورت شما داشته باشد صحبت کنیم.

کانسیلر جامد رنگی

کانسیلر جامد صورتی

یکی از کاربردهای مهم کانسیلر جامد رنگی دادن طراوت و شادابی به پوست است. اگر شما خانمی با رنگ و روی پریده هستید و همه شما را مریض و بی حال تلقی می کنند بهتر است از معجزه ای که کانسیلر جامد صورتی روی صورت شما ایجاد میکند بهره ببرید.

کانسیلر جامد صورتی به دلیل داشتن رنگ قرمز کم رنگ می تواند روی صورت شما شادابی و نشاط و انرژی به وجود آورد.

برای اینکه تاثیر این کانسیلر را بهتر درک کنید باید آن را زیر چشم تان بکشید.

اگر می خواهید با کمک کانسیلر جامد این کار را انجام دهید توصیه میکنیم زیر چشم هایتان یک مثلث بکشید و با کمک پد آن را تا پایین و روی گونه های خود پخش کنید. سپس پد آغشته با کانسیلر صورتی را به پشت چشم و پلک های خود نیز بکشید تا کل ناحیه چشمتان یک دست کاور شود. برای پخش کردن کانسیلر هم براش موجود است و هم پد. پیشنهاد ما پد آرایشی است که هم باعث خوب پخش شدن کانسیلر شود و هم ماندگاری بالایی ایجاد نماید.

بیشتر آرایشگرها و میکاپ آرتیست ها می گویند که رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودری باشد که انتخاب و استفاده می کنید.

اما اگر از کانسیلر جامد برای کمتر کردن پف چشم و کاور کردن استفاده می کنید بهتر است کانسیلر تان یک درجه تیره تر باشد.

کانسیلر رنگ روشن تر می تواند پف چشم هایتان را بیشتر نشان دهد. علاوه بر این،  روشن بودن کانسیلر جامد باید یک درجه باشد. استفاده از کانسیلر جامد بسیار روشن تر از رنگ کرم پودر نتیجه معکوس روی آرایش دارد. یعنی به جای کاور لکه های قهوه ای و تیره آن ها را بیشتر نمایان می کند و این زیبایی آرایشی که می کنید را کم خواهد کرد.

کانسیلر جامد رنگی

بیشتر لکه های موجود روی پوست و آسیب های پوستی به خاطر استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و بی کیفیت و یا حتی نامتناسب با پوست  است. در نتیجه این مواد به جای ایجاد زیبایی می تواند از زیبایی شما هم به شدت کم کنند.

برای خرید کانسیلر جامد مرغوب و اصل که علاوه بر زیبایی بتواند ضامن سلامتی پوستتان هم باشد،  می توانید به روبی سان مراجعه نمایید. کانسیلر روبی سان دارای ویتامین های ضروری پوست است و در کنار زیبایی به پوستتان هم رسیدگی می کند و باعث جوانی، شادابی و طراوت پوستتان خواهد شد. زمانی که شما را کانسیلر برای آرایش زیبایی استفاده می کنید آن تاثیر کلاژن سازی خود را روی پوست شما اعمال می کند.

  • rubi sun