rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

عروسک بالشتی یک نوع عروسک نرم و لطیف است و نوعی عروسک پولیشی به حساب می آید. این عروسک های زیبا برای کودکان و نوزادان بسیار مناسب می باشد. بسیاری از افراد از عروسک بالشتی برای سیسمونی استفاده می کنند و با استفاده از آن کودک را روی تخت نگه می دارند  و اتاق کودک را دیزاین می کنند. اما این عروسک های زیبا حتی برای بزرگسالان نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

کاربرد عروسک بالشتی  در خانه

با بغل کردن عروسک بالشتی شما می توانید خواب آرام و دلچسبی داشته باشید. روانشناسان معتقدند این خرید این عروسک ها برای کودکانی که مشکل خواب دارند می تواند موثر باشد. در آغوش گرفتن عروسک بالشتی موجب کاهش اضطراب و افزایش آرامش می شود.

عروسک بالشتی به خاطر وزن کمی که دارد برای کودکان بسیار مناسب است و می توانند به راحتی آن را برداشته و جا به جا کنند. به دلیل جنس پارچه ای که دارند به راحتی خراب نمی شوند فقط امکان پاره شدن آن وجود دارد که می توان مجدد آن را دخت. در ضمن می توان با انداختن داخل ماشین لباسشویی به راحتی آن را شست.

این عروسک ها به دلیل تنوع بالایی که دارند برای تمام رده های سنی مناسب می باشند. حتی بزرگسالان نیز میتوانند به عنوان بالشت از آن استفاده کنند. این عروسک ها دارای خاصیت فنری می باشند و داخل آن ها از مواد پلی استر  و نانو که ضد حساسیت هستند پر شده است.

جمع بندی

عروسک بالشتی نوعی از عروسک پولیشی است که می تواند هدیه مناسبی برای کودکان در رده های سنی مختلف باشد. این عروسک ها به دلیل نرم و ضد حساسیت بودن انتخاب مناسبی برای کودکان و بزرگسالان است. فروشگاه بازیکده (Bazikadeh.com) دارای انواع اسباب بازی از جمله عروسک بالشتی می باشد.

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی