rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنکک هم یکی از محصولات آرایشی مهم می باشد که مستقیما با پوست صورت شما در ارتباط است و باید در خرید پنکک دقت بالایی کنید. این روزها به دلیل اینکه تنوع در محصولات و برند بالا رفته است انتخاب پنکک مناسب سخت شده است. افرادی هستند با پوست های خشک و یا چرب که می بایست متناسب با پوست خود پنکک را خریداری کنند.

مهمترین عامل انتخاب پنکک

قطعا دو مورد بسیار مهم وجود دارد که شما بتوانید بهترین پنکک مورد نظر خود را پیدا کنید، که آن سبک بودن و بادوام بودن آن است. پنکک پوششی است روی پوست صورتتان که باعث می شود در طول روز پوست صورتتان براق نباشد و ظاهری طبیعی داشته باشد.

خرید پنکک

شاید یکی از عواملی که از پنکک استفاده نمی کنید به وجود آمدن جوش ها روی صورتتان باشد. اما بهتر است بدانید که اگر شب ها موقع خواب آرایش صورت خود را نشویید باعث جوش می شود و این امری کاملا طبیعی است زیرا پوست شما هوای لازم را دریافت نمی کند. هر چقدر هم از پنکک ( face powder ) مناسب و با کیفیت استفاده کنید شبانه حتما می بایست صورت خود را پاک کنید.

انتخاب رنگ در خرید پنکک

امروزه پنکک ها در رنگ بندی مختلفی تولید می شوند زیرا پوست خانم ها یک رنگ نمی باشد و برای هر رنگ پوستی نوعی پنکک مخصوص استفاده می شود تا صورت حالت طبیعی خود را از دست ندهد.

پنکک

همه افراد می خواهند پوستی شاداب و شفاف داشته باشند و بسیاری از آن ها از این نعمت بزرگ محروم می باشند و نیاز دارند که یک خرید پنکک خوب داشته باشند; و نیاز دارند که پنککی که خریداری می کنند دارای پوشانندگی بالایی باشد که بتواند جای جوش صورت را بپوشاند و لک های روی صورت را کاور کامل کند. در ادامه مواردی را نام می بریم که می تواند در خرید پنکک به شما کمک کند:

  • دارای پوشانندگی بالا
  • ماندگاری
  • مات کردن پوست صورت
  • چربی پوست را کنترل کند
  • آرایش صورت را طبیعی جلوه دهد
  • بعد از استفاده صورت جوش نزد و یا لک روی پوست ظاهر نشود
  • بتوان از آن روزانه استفاده کرد

انتخاب پنکک و تفکیک پوست

همانطور که در بالاتر گفتیم پوست خانم ها متفاوت است تعدادی از آنها پوستی چرب دارند و تعدادی از آن ها پوست خشک دارند که می بایست از پنکک مناسب پوست خود استفاده کند. با روبی سان همراه باشید تا بتوانید چه پنککی مناسب پوست صورت شماست.

پوست چرب: توجه داشته باشید که افرادی که دارای پوست چرب هستند بیشتر در معرض جوش و آکنه می باشند و بهتر است به جای کرم از پنکک استفاده کنند. زیرا ساختاری دارد که باعث می شود منافذ پوستتان بسته شود و از چربی بیش از حد جلوگیری می کند که موجب می شود صورتتان کمتر جوش بزند.

پوست خشک: اگر پوستی خشک دارید به سراغ پنکک هایی بروید که غیر مات هستند و چربی پوست را جذب نمی کنند. اگر عرق پوست شما زیاد است بهتر است از فیکساتور هم استفاده کنید. زیرا کمک می کند که آرایش شما بیشتر روی پوستتان باقی بماند.

روبی سان به شما کمک میکند که بتوانید خرید پنکک با کیفیت داشته باشید تا به پوستتان آسیبی نرسد.

منبع: روبی سان

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین قسمت آرایش صورت، آرایش لب می‌باشد که باعث می‌شود چهره به کل تغییر کند. رژلب‌های جامد از تنوع بالایی برخوردار هستند و در انواع مات و براق قابل استفاده می باشند. خرید رژ لب جامد امروزه از افزایش چشمگیری برخوردار است و خانم‌های زیادی از این محصول استفاده می کنند.

ویژگی‌های رژ لب جامد

این نوع رژلب یکی از بهترین و قدیمی ترین محصول آرایشی است که در بین بانوان باب شده است. تنها مشکل رژلب‌های جامد این است که هر دو ساعت یک بار نیاز به تمدید دارد. به همین دلیل است که همیشه در کیف خانم‌ها رژلب یکی از لوازم آرایش‌های ثابت می باشد; حتی در مهمانی ها و مجالس همیشه آن را به همراه دارند. 

یکی از نکته هایی که برای استفاده از رژلب جامد حائز اهمیت است استفاده از خط لب می باشد. این را به خاطر داشته باشید که خرید رژ لب جامد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و زیبایی شما را چند برابر می کند، پس در انتخاب آن دقت کنید.

خرید رژ لب جامد

ماندگاری رژ لب جامد

رژلب جامد از بهترین رژ لب ها است که استفاده از آن بسیار راحت می باشد. همانطور که در بالاتر گفتیم رژلب جامد ماندگاری بالایی ندارد و باید در طول روز آن را تمدید کنیم، اما تعدادی از رژلب های جامد در بازار آمده اند که از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. 

خرید رژ لب جامد با ماندگاری بالا را از روبی سان تجربه کنید. با خرید رژ لب جامد از سایت فروشگاهی روبی سان شما صاحب با کیفیت ترین رژ لب جامد می شوید.

استفاده از رژ لب جامد با کیفیت بالا از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند و لب شما با لطافت قبل باقی می ماند.

مدل‌های مختلف خرید رژ لب جامد

شما می توانید رژلب های جامد را در نوع ها مختلف خریداری کنید که برایتان نام میبریم:

  • معمولی
  • مدادی
  • پیچی

شما می توانید خرید رژ لب جامد را با تنوع رنگ بندی بالا انجام دهید. در صورت استفاده از رژلب جامد اگر لب‌هایتان خشک است از ویتامین E استفاده کنید تا در صورت استفاده از رژلب جامد لبهایتان ترک نخورد.

خرید رژ لب

نتیجه گیری

همیشه به این نکته دقت داشته باشید که رژلب‌هایی که استفاده می کنید استاندارد باشند و هر محصول آرایشی را از هر جایی تهیه نکنید به دلیل اینکه سرب موجود در رژلب ها در بعضی موارد بیش از اندازه می باشد و برایتان خطر سرطان دارد. پس نتیجه میگیریم که هنگام خرید رژ لب جامد و محصولات آرایشی دیگر تا حد ممکن بهترین و باکیفیت ترین آن را انتخاب کنید.

رژلب یکی از بهترین محصول آرایشی می باشد که خانم های زیادی به آن علاقه دارند و زیبایی چهره را چند برابر می کند. این موضوع کاملا واضح است که هرچه کیفیت محصول بهتر باشد قیمت آن هم نیز به نسبت بالاتر می باشد. به شما توصیه می کنیم که بهترین رژلب جامد را از سایت روبی سان خریداری کنید تا آسیبی به پوست و لب شما وارد نشود. شما می توانید به خیالی آسوده به روبی سان اطمینان کنید.

منبع: روبی سان

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله میخواهیم درباره محصول آرایشی کرم‌پودر و کاربردهای آن برایتان بگوییم. البته که اکثر خانم ها به این محصول آشنایی کامل دارند و روزانه از آن استفاده می کنند اما ممکن است دانستن بعضی نکات هنگام خرید کرم پودر برایتان مفید و کاربردی باشد. با روبی سان همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را به شما دهیم.

خرید کرم پودر

کرم‌پودر یکی از بهترین و مهم ترین لوازم آرایش بانوان می باشد، شاید بدون استفاده از آن آرایش شما جذابیتی نداشته باشد. بعد از خرید کرم پودر ابتدا بهتر است زیرسازی انجام دهید و سپس از کرم پودر استفاده کنید زیرا آرایش شمارا زیباتر می کند و باعث طبیعی تر شدن چهره تان می شود. البته هدف استفاده از زیرسازی و یا کرم‌پودر یکدست شدن پوست صورت است.

انواع کرم‌ پودر

همانطور که هنگام خرید کرم پودرها متوجه شده اید، این محصول آرایشی انواع مختلفی دارد که چند نمونه از آن ها را برایتان نام می بریم:

  • فون مایع
  • کرم پودر
  • پنکیک
  • پن استیک
  • کانسیلر

فون مایع های یک از محبوب ترین نوع کرم پودرها می باشند و استفاده از آن هم بسیار راحت می باشد. علاوه براین ویژگی ها پوششی طبیعی را به پوست شما هدیه می دهد. این نوع محصول برای پوست های خشک مناسب می باشد و کافی است فقط مقداری از آن را روی صورت خود بزنید و با پد مخصوص آن را پخش کنید.

خرید کرم پودر

کرم‌پودرها هم مانند فون مایع مناسب پوست های خشک می باشند. پنکک پوشانندگی بالایی دارد و به صورت فشرده در دسترس شما است. پن استیک دارای بافت سنگینی می باشد و برای پوشاندن لک های صورت گزینه مناسبی است. از کانسیلر ها برای پوشاندن تیرگی زیر چشم و پف استفاده می شود که بهتر است فقط یک درجه از پوستتان روشن تر باشد زیرا اگر خیلی روشن استفاده کنید چشمانتان را ریزتر نمایش می دهید.

خرید کرم پودر مناسب برای انواع پوست

پوست های خشک

بعد از اینکه حمام می کنید پوست صورت شما حالت کشیدگی پیدا می کند و کمتر لکی روی پوسستان مشاهده می شود. بهتر است از کرم پودرهایی که مناسب برای پوستتان است استفاده کنید. کرم پودرهایی که مایع هستند و روغن بیشتری دارند مناسب پوست های خشک می باشند.

پوست های چرب

تعدادی از افراد بعد از شستن صورتشان برخلاف آنهایی که پوست خشک دارند حالت براقی پیدا می کند و منافذ باز صورتشان زیاد است. پوست های چرب اصولا جوش و آکنه زیادی هم می زند. وقتی هنگام خرید کرم پودر به لیبل روی آن دقت کنید که کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد.

پوست های متعادل

پوست های مخلوط و یا همان متعادل پوست هایی می باشند که قسمت T صورتتان یعنی چانه، پیشانی و روی بینی چرب می باشد و قسمت های دیگر خشک تر است. خرید کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک‌های خشک انتخاب خوبی برای استفاده روزمره شما است. اگر میخواهید پوشش صورتتان قوی تر باشد بهتر است قبل از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون خشک (آکوا) روی پوستتان بزنید. 

سخن آخر

 

کرم پودر محصول بسیار مهمی است و در آرایش شما تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای خرید کرم پودر از سایت معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمایید. اگر میخواهید از کرم‌پودری استفاده کنید که متناسب با پوست شما باشد می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی روبی سان مراجعه کرده و کرم مورد علاقه خود را تهیه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید رژلب ها در انواع گوناگونی در بازار وجود دارد و باید در خرید آن دقت شود تا بتوان با بهترین کیفیت آن را تهیه کرد. دقت در خرید رژ لب از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر مرغوبیت خوبی نداشته باشد باعث بیماری های پوستی می شود. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور میتوان یک رژلب خوب تهیه کرد؟ با ما همراه باشید تا راهنمایی کامل را در خرید رژلب به شما ارائه دهیم.

خرید رژ لب

نکاتی برای خرید رژلب

قبل از خرید رژلب باید به چند نکته دقت داشته باشید که در ادامه برایتان نام می بریم:

  • یکی از مهم‌ترین بخش خرید رژلب رنگ آن می‌باشد، شما باید رنگی را انتخاب کنید که حداقل دو درجه از رنگ لب شما پررنگ تر باشد.
  • مدادی که برای لب استفاده می‌کنید باید دقیقا با رنگ لب شما همخوانی داشته باشد و تیره‌تر نباشد.
  • اگر از مداد لب تیره استفاده کنید لب‌های شما مصنوعی می‌شود و اصلا ظاهر زیبایی ندارد.
  • اگر شما میخواهید رنگ رژلب شما با رنگ لباس‌تان ست باشد باد هنگام خرید رژلب حتما رنگ آن را در نظر داشته باشید تا دقیقا همان رنگ را خریداری کنید.

در نظر گرفتن ترکیبات رژ لب هنگام خرید آن

رژلب از مواد اصلی و مواد سمی تشکیل می شود که اگر هنگام خرید رژلب سمی بودن رژلب را تشخیص ندهید دچار بیماری های پوستی و سرطان می‌شوید. شما برای تشخیص این موضوع باید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • بوی رژلب
  • خشک بودن رژلب
  • سرب داشتن رژلب
  • تاریخ مصرف

با بو کردن رژلب ( Lipstick ) می توانید تشخیص دهید این رژلب مواد سمی دارد یا خیر؟ رژلبی که بوی بدی مانند بوی سرب داشته باشد از نوع تقلبی است. راه بعدی برای تشخیص اصل بودن رژلب خشکیِ آن است، که علائم آن ترک ترک شدن لب و ایجاد خشکی روی لب بعد از ماندن رژلب بعد از چند دقیقه روی لب می باشد.

رژ لب

راه بعدی برای تشخیص تقلبی بودن رژلب قبل از خرید آن این است که یک لایه نازک از رژ را روی تکه ای از طلا بکشید، اگر آن قسمت طلا بعد از چند دقیقه سیاه شد نشانه این است که رژ لب تقلبی است. البته ناگفته نماند که این راه تشخیص خیلی صحیح نمی باشد، زیرا هنگامی که موم عسل در رژ وجود داشته باشد هم رنگ طلا سیاه میشود و شما نمی توانید تشخیص دهید این سرب است و یا موم عسل!

اصولاً لوازم آرایش‌هایی که اصل هستند تاریخ مصرف و یا تاریخ انقضا دارند، اما اگر محصول آرایشی و یا خرید رژلب را انجام می دهید حتما به این نکته دقت کنید، و اگر تاریخ انقضا نداشت حتما این محصول تقلبی است.

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید رژلب و محصولات آرایشی

شما می توانید بهترین محصولات آرایشی را با رعایت تمام اصول و اطمینان از اصل بودن کالا از سایت روبی سان خریداری کرده و محصولات خود را بدون هیچگونه عوارضی استفاده کنید. با یک بار خرید از این سایت معتبر شما کاملا متوجه این موضوع خواهید شد. خرید بهترین رژلب اصل را از ما بخواهید.

منبع: روبی سان

  • rubi sun