rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال با اصطلاح وکیل چک برخورد کرده‌اید؟ شاید اطلاع نداشته باشید که وکلای دادگستری پایه‌ی یک ممتاز، هر یک به شکل تخصصی یک زمینه از پرونده‌ها و فعالیت‌های حقوقی سررشته دارند. این امر اتفاقی نیست و چنین رویه‌ای در طول سالیان از سوی خود ایشان برگزیده شده است. دلیل چنین امر بهبود همه روزه و مستمر تخصص‌های عملکردی و توانایی‌های حقوق آنان با حرفه‌ای شدن در یک زمینه از پرونده‌های خاص است. وکیل چک نیز از چنین رویه‌ای مبرا نیست.

وکیل چک برای نیل به چنین اهداف تنها پرونده‌ها و موکلانی را می‌پذرد که در حوزه‌ی قوانین و مقررات مربوط به چک نیاز به مشاوره و راهنمایی حقوقی داشته باشند. از جمله‌ی این پرونده‌ها باید به دعاو مربوط به چک‌های برگشتی موکل و یا دیگران که در وجه موکل نوشته شده‌اند اشاره نمود.همچنین می‌توان به پرونده‌های چک بلامحل، مطالبه‌ی وجه چک و یا به اجرا گذاشتن چک‌های پاس نشده اشاره کرد. هر یک از این پرونده‌ها و دعاوی دیگر مشابه در زمینه‌ی فعالیت وکیل چک رویه‌ها و قوانین مختص به خود را دارند که وکیل چک باید با تمامی آنان آشنایی و تسلط کامل داشته باشد.

 وکیل چک

این دلیل جز دلایل واضح متصور برای آن از دلایلی همچون اجتناب از به وجود آوردن دردسرهای تالی و نیز تفاوت‌های مراحل اقدامات قانونی در مورد پرونده‌های مختلف می‌باشد. همچنین در بسیاری از قانون‌های مصوب پیچیدگی‌هایی وجود دارد که درک درست از آنان نیازمند تجربه و مطالعه‌ی زیاد تخصصی است و تنها از عهده‌ی وکلای موسوم به وکیل چک بر خواهد آمد.

جز آن قوانینی در حوزه چک وجود دارند که شاید جز افراد فعال در این حوزه کسی چیزی در مورد آن نداند و به گوششان هم نخورده باشد. به طور مثال در قوانین جدید در حوزه‌ی چک اگر این سند به منظور ضمانت نوشته و امضا شده باشد، امکان نقد نمودن آن در تاریخ سررسید وجود دارد. این امر صرف نظر از توافقات مابین این دو طرف است. در صورتی که مبلغ چک در حساب صادر کننده وجود نداشته باشد خواهان می‌تواند نسبت به برداشت مبلغ موجود در حساب و نیز صدور گواهی عدم پرداخت از سوی بانک نیز اقدام نماید. چنین چیزی در قوانین قدیمی‌تر چک وجود نداشت و شاید کسی جز وکیل چک فعال در این حوزه کمتر کسی در مورد آن چیزی بداند. همان طور که واضح است بی‌اطلاعی از چنین قانونی می‌تواند مسائل جدی زیادی را برای صادرکننده پدید آورد.

وکیل چک برگشتی

همچنین از دیگر مزایایی که در استخدام وکیل چک می‌تواند مد نظر باشد حفظ اطلاعات محرمانه‌ی موکل است. شاید ندانید که اگر نیاز به حضور در دادگاه حقوقی نداشته باشید نیازی نیست تا برای امور حقوقی خود وکیل پایه یک دادگستری استخدام نمایید. هر چند با استخدام یک وکیل چک رسمی و متعهد می‌توانید اطمینان داشته باشید که اسرار حساس شما محفوظ مانده و به بیرون درز نکند.

در خیلی از پرونده‌های چک ممکن است مسائل به دلیل پیچیدگی‌های اتفاقات روی داده بسیار غامض گردند و افراد درگیر خود توانایی روانی و حوصله‌ی پرداختن به آن را نداشته باشند. در چنین شرایطی می‌توان با استخدام یک وکیل چک می‌توانید با خیال راحت تمام موضوع را به وی واسپاری کرده و تنها از نتیجه‌ی موفقیت آمیز آن اطلاع پیدا کنید. در اپلیکیشن حقوقی شهرداد شما هم می‌توانید از قوانین چک اطلاع پدا کنید و هم با وکلای ممتاز امور چک ارتباط برقرار کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

در این مقاله از یونکس قصد داریم به لزوم اهمیت وجودی لباس مناسب کار و ایمنی در حین کار صحبت کنیم با ما در این مقاله همراه باشید. در اولین مورد میخواهیم به سراغ اهمیت استفاده از دستکش ایمنی برویم.

چرا به دستکش ایمنی احتیاج است؟

اگر در یک نگاه بخواهیم به سبک زندگی یک فرد نگاه کنیم، پوست وی با ما صحبت خواهد کرد. از قدیم می گفتند پوست مرد باید ضخیم باشد. و مایه مباهات می دانستند. در حال حاضر، سلیقه ی جامعه عوض شده است. در هر کار یا صنعتی که بخواهید فعالیت داشته باشید،باید دستکش ایمنی همراه داشته باشید. اگر بخواهیم جزئی تر بیان کنیم، دستکش ایمنی از آشپزخانه و هنگام کار با ظروف داغ تا دستکش ضد برش هنگام کارهای صنعتی برای همه کاربرد خواهد داشت.

در مورد استفاده از دستکش ایمنی، تردید به دل راه ندهید. این که زنان اینقدر به دستکش کار علاقه مند هستند، نشان از هوش بالای آنهاست. نکته ای است که شاید زنان بیشتر از مردها متوجه هستند و در این مورد هوشمند بوده اند. دستکش کار تقریبا جلوی همه نوع آسیب پذیری پوستی، اعم از زخم، بریدگی و مواد شیمیایی را می گیرد.

دستکش ضد برش

چرا باید از کفش کار استفاده کنیم؟

چه چیزی باعث می شود که شما بتوانید سرپا بایستید یا صبح ها به سمت محل کار حرکت کنید. در این رابطه گفته می شود که پا قلب دوم انسان است، قلبی که بیرون و جلوتر از بدن شما به استقبال خطرات می رود؛ کفش کار یا کفش ایمنی راه حل مناسبی برای محافظت از پاهای شماست تا بتوانید در سلامت و امنیت کامل به کارهای روزانه خود رسیدگی کنید. سر خوردن روی سطوح لیز، برق گرفتگی هنگام کار با اجسام رسانا، سقوط اجرام سنگین روی پای فرد و خطر ریختن مواد شیمیایی روی پای فرد لزوم اهمیت استفاده از کفش کار را برای ما روشن میسازد. کفش کار در انواع مختلفی برای حفاظت از یکایک این خطرات ساخته شده است. کفش های ایمنی معمولا دارای زیره پی یو هستند که باعث می شود ضمن محافظت پا، قدرت حرکت و مانور بیشتری به شخص بدهند.

در کنار موارد ذکر شده این نکته را باید بگوییم که علاوه بر لوازم ایمنی پوششی لوازم ایمنی جانبی مثل کپسول آتش نشانی نیز از ملزومات هر محیط کاری است.

کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن در راستای رفع معایب و مشکلات کپسول های حاوی آب و پودر خشک تولید شده اند. کپسول آتش نشانی حاوی آب به علت برخورداری از قدرت رسانه‌ ای بسیار زیاد جهت خاموش نمودن اشتعالات ناشی از حریق در جریان الکتریسیته مناسب نبوده و ممکن است منجر به ایجاد خسارات جدی تر و حتی گرفتن قربانی در جریان اطفای حریق شود.

کفش کار

 در مقابل می توان به کپسول آتش نشانی حاوی پودر خشک اشاره کرد که با ایجاد لطمه در بافت برخی از تجهیزات موجود در مکان و همچنین امکان استنشاق پودر خشک توسط کاربر و افراد دیگری که در محل حضور دارند و بروز بیماری های تنفسی در اغلب اوقات توصیه نمی شوند.

با توجه به اینکه کپسول آتش نشانی co2 دارای این مزایا و معایب نمی ‌باشد می ‌توان گفت این نوع وسیله محافظتی یکی از استانداردترین وسایل تولید شده در عصر حاضر است.

شما میتوانید برای خرید هریک از موارد ذکر شده و حتی موارد بسیار زیاد دیگری مانند لباس بسیجی، طلق محافظ صورت، ماسک جوشکاری، لباس کار، لباس نیروی انتظامی و... به فروشگاه یونکس مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

هر کسی از ما ممکن است در طول سال‌هایی که در این جامعه زندگی می‌کنیم نیاز به درخواست وکیل پیدا کنیم. این امر ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. مثلا ممکن است از ما سرقت شود و یا شخصی از نظر فیزیکی به ما آسیب برساند، و یا در تصادفی مجروح شویم. در چنین مواقعی باید به نحوی به دنبال درخواست وکیل کیفری باشیم. گاهی نیز ممکن است اظهارنامه‌ای به در خانه ما بیاید و در یکپرونده‌ی حقوقی از سوی شخصی که با او اختلافاتی داریم علیه ما ادعایی مطرح گردد. در این شرایط باید به دنبال درخواست وکیل حقوقی باشیم تا وی از ما در دادگاه دفاع کند.

آیا تنها وقتی که به درخواست وکیل نیاز داریم هنگام تشکیل دادگاه‌های قضایی است؟

البته این امر همیشه در رابطه با سیستم قضایی دادسراها و موارد این چنینی اتفاق نمی‌افتد. گاهی ممکن است که پرونده‌ای که مطرح داریم باید در مراجعی مانند کمیسیون‌های شهرداری و یا وزارت‌خانه‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد. این امر یکی از رایج‌ترین درگیری‌های حقوقی است که هر شهروندی در زندگی خود با آن روبرو خواهد شد.. هر چند، عده‌ی کمی نسبت به ماهیت حقوقی این جلسات تصمیم گیری وقوف دارند و به همین دلیل کمتر نسبت به درخواست وکیل اقدام می‌نمایند. 

این امر موجب دردسرهای بی‌پایانی برای آنان خواهد گردید. ممکن است یک صحبت نسنجیده و یا از روی بی‌اطلاعی از قانون‌های مربوطه، و یا جهت‌گیری بی‌دلیل قضاوت‌کنندگان علیه ما حقوق و منافعمان به راحتی دستخوش تعرضات گوناگونی گردد. با درخواست وکیل و استخدام او می‌توانید با قدرت در چنین جلساتی حاضر گردید.

 

علاوه بر این حتما اطلاع دارید که بسیاری از شرکت‌ها و یا تجار باسابقه، به دلیل تعدد نیازهای حقوقی خود در بنگاه یا شرکت متبوعه‌ی خود، همواره به دنبال یافتن وکیلی معتمد و حرفه‌ای برای رتق و فتق امور هستند. البته بسیاری از ایشان نیز از سال‌های دور موفق شده‌اند چنین فردی را پیدا کرده و رابطه‌ی کاری طولانی مدتی را با وی برقرار سازند که برای هر دو طرف منافع زیادی را به همراه آورده است. بنابراین یکی دیگر از مواقعی که می‌توانید مطمئن باشید که به درخواست وکیل و مشاوره نیازمندید، وقتی است که کاری جدی را در زندگی خود شروع کرده و از چم و خم‌های حقوقی آن اطلاعی ندارید.

در حوزه‌ی درخواست وکیل معمولا درخواست وکیل تجاری در قالب بالا به کرات صورت می‌پذیرد. حال ممکن است این وکیل یک وکیل متخصص در امور قراردادها باشد و یا یک وکیل آشنا با امور بانکی یا اسناد مالی. مثلا بسیاری از تاجران به خصوص در حوزه چک و قوانین مرتبط با آن به استخدام وکلا می‌پردازند. دیگر نوعی که ممکن است به دنبال وکیل امور تجاری باشید، وکیل امور گمرکی است که بسیار در ترخیص و یا کاهش هزینه‌ها و جرایم گمرکی تاثیر گذار و اثربخش است.

وقتی از درخواست وکیل حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم؟

در قوانین ایران وقتی صحبت از وکیل می‌کنیم، منظورمان شخصی است که با عقد قراردادی قسمتی یا تمام اختیارات شخصی دیگر را در یک زمینه کسب می‌کند. اما در معنای حقوقی وکیلی که به دادگاه معرفی می‌کنیم باید هم در مدرسه‌ی حقوق تحصیل کرده باشد و هم دوره‌های کارآموزی را سپری کرده باشد. چنین شخصی را وکیل پایه دو و پس از کسب سابقه‌ی کافی موفقیت آمیز، وکیل پایه یک دادگستری خواهیم نامید. برای درخواست وکیل مطلوب راه‌های گوناگونی متصور است. مراجعه به دفتر‌های حقوقی شخصی وکلای مشهور و یا مؤسسات حقوقی از رایج‌ترین این راه‌ها تا کنون بوده‌ اما اکنون از طریق اپلیکیشن‌های حقوقی و وب سایت‌های آنلاین مؤسسات مجازی نیز فراهم می‌باشد.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

در برخی از مشاغل وسایلی هستند که به عنوان وسایل امنیتی برای محافظت از امنیت فرد در برابر خطراتی که ممکن است در آن شغل برایش پیش بیاید استفاده می شود مثل دستکش کار، جعبه آتش نشانی، ماسک جوشکاری اتوماتیک و...

دستکش کار یکی از انواع این لوازم است. کارفرمایان این مشاغل اقدام به خرید دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده دستکش کار می کنند.

فروش عمده لباس کار

در مشاغلی مانند مکان های صنعتی، کارگاه ها، کارخانه ها و ساختمان سازی اولین عضوی که در معرض خطر قرار دارد و بیشترین حجم صدمه به آن وارد می شود دست های کارگران آن شغل است. به همین دلیل استفاده از دستکش کار و لوازم ذکر شده در این مکان ها بسیار مهم و ضروری است.

نمونه های مختلف دستکش های کار

دستکش جوشکاری

دستکش جوشکاری از دست ها در برابر جرقه ها و مواد مذابی که هنگام کار جوشکاری با آن سروکار دارید محافظت می کند این دستکش باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از دست در این مواقع محافظت کند.

دستکش نئوپرن

این نوع دستکش در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت بالایی دارد. در واقع این دستکش را می توان تحت عنوان دستکش اسدی در صنعت معرفی کرد به دلیل اینکه محافظت بالایی در برابر اسید ها و مواد شیمیایی ارگانیک دارد.

دستکش لاتکس

لاتکس یکی از ارزان قیمت ترین انواع دستکش ساخته شده با پلاستیک طبیعی است که از پرکاربرد ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. این دستکش در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد اما در صنایع غذایی و دارویی از آن استفاده می شود

خرید عمده لباس کار

هم‌چنین یکی فرهنگ هایی که امروزه بین مشاغل مختلف بسیار همه گیر شده است استفاده از لباس کار برای افزایش امنیت فردی در هنگام کار است به همین دلیل کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، صنعتی، ساختمان سازی و از این دسته از مشاغل اقدام به خرید عمده لباس کاراز فروشگاه هایی که فروش عمده لباس کار دارند، برای کارکنانشان می کنند. نکته مهمی که در هنگام خرید عمده لباس کار باید به آن توجه کنید این است که به دنبال پارچه های ساخته شده از الیاف "حلقه چرخانده" باشید. چنین الیافی باعث می شود که لباس لباس دوام ، نرم و سبک تری داشته باشد. الیاف چرخ خورده حلقه ای همچنین به لباس کار اجازه می دهد تا شکل خود را حفظ کند تا به نظر نمی رسد که پوشنده ها ژولیده باشند اما در عوض ، یک تصویر حرفه ای مداوم ارائه دهند.

کلام پایانی

انتخاب بهترین کیفیت لباس کار همیشه سخت است و نمی توان بین فروشگاه های موجود برای خرید دست به انتخاب زد اما ما به شما فروشگاه یونکس را پیشنهاد می کنیم برای خرید عمده لباس کار، خرید عمده دستکش کار یا حتی لباس بسیجی و لباس نظامی با بهترین کیفیت می توانید به یونکس مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

سایبان برقی و کرکره برقی به خصوص برای رستوران ها و کسب و کارهایی مانند آن کاربرد فراوانی دارد. حتما در بسیاری از رستوران ها به خصوص در این شرایط کرونا دیده اید که در صورت امکان با استفاده از یک سایبان در فضای باز خدمات ارائه میدهند. و کرکه برقی نیز برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برای تامین امنیت محل برخوردار است.

قیمت سایبان برقی

در این میان قطعا قیمت سایبان برقی و کرکره برقی اهمیت بسیار بالایی در انتخاب آنها توسط مدیر مجموعه دارد. اما نکته ای که نباید آن را فراموش کرد این است که خرید ارزانترین کرکره برقی یا سایبان می تواند در نهایت به ضرر ما تمام شود و هزینه های بیشتری برای تعمیرات یا تعویض آن به ما تحمیل کند اما در شرایطی که کرکره برقی خراب می‌شود و نیاز به تعمیرات دارد، شناخت شرکتی برای تعمیرات کرکره برقی در تهران و شهرستان ها می تواند باز هم هزینه های ما را کاهش دهد و کیفیت مطلوبی نیز در اختیار ما بگذارد.

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان بسته به نوع آن متفاوت است. سایبان کالسکه‌ای، سایبان بازویی، سایبان دکوراتیو، سایبان برقی، سایبان پوششی، و سایبان‌های چتری پایه کنار و پایه وسط، سایبان جکی، سایبان فنری و رول شید نمونه‌هایی از سایبان‌های مورد استفاده عموم هستند. در کنار این امر در نمونه‌های اتوماتیک باید از موتور توبلار برای باز و بسته کردن سایبان استفاد شود که باعث اختلاف قیمت سایبان برقی با نمونه‌های دستی می‌شود.

واضح است که در کنار نوع سایبان مورد استفاده، با توجه به تفاوت در متریال مصرفی، قیمت سایبان برقی ممکن است متفاوت باشد. برخی از سایبان‌ها معمولا با پروفیل آهنی و بعضی از آن‌ها با پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شوند. تفاوت قیمتی که بین آهن و آلومینیوم وجود دارد، می تواند بر روی قیمت نهایی سایبان مغازه تاثیرگذار باشد. گاهی نیز بسته به جزئیات پروژه ممکن است دورریز مواد مصرفی به خصوص پروفیل‌ها افزایش یابد که این امر هم در نهایت در قیمت سایبان برقی موثر است.

جنس پارچه‌ی سایبان از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سایبان برقی است. در بازار طیف وسیعی از انتخاب‌ها برای چادر سایبان وجود دارد. از جمله‌ی محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به پارچه‌ی بنر، پارچه‌های موسوم به کره‌ای، پارچه‌ی پی‌وی‌سی و غیره اشاره کرد. انتخاب نوع پارچه به انتظاری که آن داریم وابسته است. هر چه پارچه سایبان کیفیت بالاتری داشته باشد، دوام و طول عمر سایبان بیشتر می‌شود. پارچه‌های فلکسی در این بین از انتخاب‌های بسیار مناسب برای اکثر کاربردها است. از دیگر عواملی که می‌تواند به کم و زیاد شدن قیمت سایبان مغازه منجر شود، متراژ آن است. هرچه طول و عرض سایبان بیشتر شود، قطعا به پروفیل‌های بیشتری برای ساخت اسکلت سایبان نیاز است. با توجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش لحظه‌ای قیمت مواد مصرفی، زیاد شدن متراژ در نهایت منجر به افزایش محسوس قیمت سایبان برقی  شما می‌شود. این موضوع باعث شده تا در اغلب موارد، سایبان‌های کوچک و زیبا ترجیح داده شوند و سایبان‌های بسیار بزرگ معمولا کاربرد گسترده‌ای نداشته باشند. چاپ تبلیغات بر روی سایبان نیز می‌تواند بر روی قیمت تمام شده سایبان تاثیرگذار باشد.

عامل دیگر موثر بر قیمت سایبان برقی فول‌باکس بودن آن است. در سایر انواع سایبان برقی، باکس از سمت بالا و دو طرف دارای پوشش است؛ ولی سایبان برقی فول‌باکس از سمت جلو هم دارای کاور است که کل سایبان و اجزا ان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تعمیرات کرکره برقی در تهران را به که بسپاریم؟

توصیه‌ی این یادداشت به شما برای انتخاب بهترین خدمات نگهداری و تعمیرات کرکره برقی در تهران، در وهله‌ی اول فروشنده‌ی اصلی این تجهیزات به شماست؛ چه اینکه هر خدمات‌دهنده‌ای به احتمال زیاد بیشترین دسترسی را به لوازم یدکی با کیفیت محصولات خود دارد و هم، بیشترین تجربه و آشنایی با عملکرد و ریزه‌کاری ‌های آنان را دارد.

تعمیرات کرکره برقی در تهران

برای خود نگارنده به کرات پیش آمده که در ابتدا یا انتهای روز کاری که قصد استفاده از ریموت کرکره را داشته، متوجه وجود سر و صدای غیرعادی در عملکرد آن و یا حتی گیر کردن و از کارافتادگی کرکره شده باشد. گاهی نیز به نظر می‌رسد ریموت از کار افتاده و توانایی مخابره‌ی دستورات درست به موتور را از دست داده است. بیشترین نگرانی در چنین زمان‌هایی، ساعات بروز مشکل است که یا در ابتدای روز از شروع کار ممانعت کرده و یا در ساعات پایانی روز، دسترسی به سرویس‌های تعمیرات کرکره برقی در تهران را بسیار دشوار و یا حتی غیرممکن می‌سازد.

به همین دلیل پیش از هرچیز به کاربران توصیه می‌شود که به جای درمان، به دنبال پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه بوده و مبحث نت یا نگهداری و تعمیرات کرکره برقی در تهران را جدی بگیرند. اگر در اینباره با سرویس‌دهنده‌ی خود صحبت کنید به شما خواهد گفت که این تجهیزات نیازمند رسیدگی منظم در بازه‌های حداقل شش ماهه هستند تا بتوانند بهترین عملکرد خود و حداقل استهلاک را داشته باشند ولی در صورتی که بعد از رعایت همه این موارد کرکره برقی دچار مشکل شد، شما باید از تعمیرات کرکره برقی در تهران با پشتیبانی مناسب استفاده کنید.

در نهایت پیشنهاد میکنیم برای خرید و تعمیرات کرکره برقی در تهران از خدمات متین هوشمند استفاده کنید. چرا که متین هوشمند با ارائه بهترین خدمات در این زمینه می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از راه‌هایی که وقتی زوجین قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند پیش رویشان است؛ طلاق توافقی است. طلاق توافقی به این معنی است که زوجین با یکدیگر توافق میکنند که مشترکا دادخواست طلاق توافقی را از طریق یک وکیل خبره به دادگاه تقدیم کنند و به صورت تفاهمی از همدیگر جدا شوند. 

برای طلاق توافقی طرفین باید روی مسائلی مانند مهریه، نفقه همسر و فرزندان و حضانت فرزند (در صورت وجود) و همچنین مسئله ملاقات با فرزند، توافق کنند.

وکیل طلاق توافقی

عموما بعضی از زوج ها با یک وکیل طلاق توافقی قرارداد میبندند تا مراحل طلاق زودتر به نتیجه برسد، بخش عمده ای از دادخواست های طلاق به صورت توافقی هستند.

در این مقاله به بررسی مزایای حضور وکیل طلاق توافقی در پروسه طلاق و نحوه یافتن شماره وکیل متخصص میپردازیم.

مزایای حضور وکیل طلاق توافقی در دعوی خانوادگی

شاید مراحلی که در بالا برای طلاق توافقی ذکر شد ساده به نظر برسد ولی همین مراحل نیز پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که این موضوع ضرورت سپردن این کار به یک وکیل کاربلد را مشخص میکند. 

به خصوص که بسیاری از زوجین به دلایل مختلف قصد حضور در روند دادرسی را ندارند؛ میتوانند با استفاده از یک وکیل مجرب در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهند. چرا که با داشتن وکیل طلاق کلیه این مراحل توسط او انجام می‌شود و نیاز به حضور هیچ یک از زوجین نیست.

بعلاوه با داشتن یک وکیل زبده میتوان مراحلی مانند تنظیم دادخواست طلاق که تنظیم درست آن اهمیت بالایی در طی روند طلاق توافقی داشته باشد را به او سپرد.

بسیاری از افراد به خصوص زوجه در طلاق توافقی به دلیل راحتی بیشتر و احساس نزدیکی بیشتر با وکیل خانم و همچنین درک بهتر شرایط توسط او ترجیح میدهد این کار را به یک وکیل خانم بسپرند. البته که وکیل خانم میتواند به دلیل ریز بینی بیشتر و درک بهتر موضوعات خانواده کمک کننده باشد ولی نباید اولین معیار برای انتخاب وکیل باشد. برای انتخاب وکیلی مجرب جهت رسیدگی به طلاق توافقی باید ویژگی‌هایی مانند تجربه، تخصص، دانش و رازداری وکیل را مدنظر قرارداد.

داشتن شماره وکیل طلاق میتواند نقش بسیار مهمی در مراحل طلاق توافقی به شکل سریع تر و مطابق با قوانین مربوطه داشته باشد. شما میتوانید از طریق اپلیکیشن شهرداد به شماره وکلای باتجربه در این زمینه دسترسی داشته باشید.

چطور شماره وکیل طلاق توافقی خوب بیابیم؟

حال که با ضرورت حضور یک وکیل طلاق توافقی اشنا شدیم سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه بهترین وکیل مدنظر خود را بیابیم. این روزها، وکیل بسیار زیاد است و نکته اینجاست که چگونه یک گزینهٔ مناسب را انتخاب کنیم.

شماره وکیل طلاق توافقی

نکات کلی که باید به آن در یافتن شماره وکیل دقت کرد توجه به پروانه وکالت، تحقیق درباره پایه وکالت وی است. همچنین داشتن اخلاق حرفه‌ای و امانت‌داری فوق‌العاده و توجه به اطلاعات میان‌رشته‌ای وکیل مانند اطلاعات دربارهٔ جزئیات پرونده‌ها نیز میتواند کمک کننده باشد.

اما بهترین راه استفاده از یک پلتفرم قابل اطمینان مانند اپلیکیشن وکالت است که میتوان از طریق آن شماره وکیل مورد نظر خود را از میان بهترین وکلا با ویژگی‌های منحصر به فرد یافت و با آنها در ارتباط بود. با استفاده از اپلیکیشن وکالت میتوانید به تعداد زیادی شماره وکیل با تجربه و ماهر دست یابید که این موضوع انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد. همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن وکالت مشاوره دریافت کنید.

برای تمام مراحل طلاق و کیفری خود و همچنین مشاوره با یک وکیل طلاق توافقی خوب و باتجربه چه به صورت حضوری و یا آنلاین می توانید از طریق اپلیکیشن وکالت شهرداد و یا سایت شهرداد مشاوره دریافت کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

کمتر کسی است که تا کنون از طریق رسانه‌های مختلف با اصطلاح پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی آشنا نشده باشد. اما آیا همه می‌دانند که دقیقا منظور از این اصطلاحات چیست؟ خود شما چطور؟ آیا با مراحل برندسازی شخصی آشنا هستید؟ آیا می‌دانستید که مفهوم این مسأله، ضرورتش در دنیای کسب و کار و استراتژی‌هایی که برای آن استفاده می‌شود به چه شکلی است؟ در این یادداشت به تمامی این مسائل خواهیم پرداخت.

جهان امروز تجارت و صنعت در دهه‌ی اخیر تغییرات بزرگی را تجربه کرد. از ابتدای هزاره نوید این تغییرات داده شده بود اما کمتر کسی گمان می‌برد که این موج بتواند تا به این حد همه‌ چیز را تغییر دهد. ظهور شبکه‌های اجتماع و انفجاری که با ظهور موبایل‌های هوشمند در ضریب نفوذ اینترنت به وجود آمد موجب گشت تا پرسونال برندینگ به یک مسأله‌ی عمده در مباحث مرتبط با مارکتینگ مبدل گردد.

پرسونال برندینگ از چه زمانی اهمیتی این چنین یافت؟

البته پرسونال برندینگ و برندسازی شخصی مانند دیگر ابعاد مارکتینگ همیشه یک مسأله‌ی مطرح در روابط انسانی بود. سث روگن، کاتلر و دیگر بزرگان علم مارکتینگ مدرن در مناسبت‌های مختلفی بر این نکته تأکید کرده‌اند که مارکتینگ پدیده‌ای اساسی و کلی اعم از کلیه روابط انسانی است. وقتی به مصاحبه‌ی شغلی جدیدی می‌روید در حال مارکتینگ برای خود هستید. وقتی پروژه‌های مختلفی را برای حرفه‌ی شخصی خود به پیش می‌برید در حل توسعه‌ی فرآیند پرسونال برندینگ خود می‌باشید. حتی زمانی که با دوستانتان وقت می‌گذارید با اثری که بر جمع می‌گذارید می‌توانید به بهبود روند برندسازی شخصی خود در میان آنان امید داشته باشید.

پرسونال برندینگ و مراحل برندسازی شخصی

پرسونال برندینگ اما در سطح حرفه‌ای اهمیتی خاص و ویژه دارد. برندسازی شخصی و مراحل برندسازی که برای توسعه‌ی آن به کار می‌برید تعیین می‌کند که آینده‌ی حرفه‌ای شما به چه شکل رقم بخورد. حتما آن شعر معروف صائب را شنیده‌اید که می‌گوید «دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست/جای چشم ابرو نگیرد چون که او بالاتر است». شخصا همیشه این بیت را به آن گونه معنی کرده‌ام که اگر فکر می‌کنیم شخصی که از ما پیشرفت بهتری داشته است، توانایی‌های کمتری دارد؛ پس ما هم حتما باید بتوانیم به آن مرتبه نائل گردیم.

کلید این قضیه می‌تواند پرسونال برندینگ باشد. این قضیه را به جای سوی منفی، از نقطه نگاهی مثبت نگاه کنید. شاید دلیل این که دود از شعله بالاتر رفته است این بوده که شعله نتوانسته ارزش‌های خود را به خوبی به دیگران معرفی کند! با رعایت مراحل برندسازی و دیگر نکاتی که باید در پرسونال برندینگ آن را رعایت کرد می‌توانید به راحتی در جایگاه که اعتقاد دارید به آن تعلق دارید برسید.

مراحل برندسازی در پرسونال برندینگ

مراحل برندسازی‌ای که به آن اشاره کردیم یک روند صب و مؤکد نیست؛ بلکه تنها یک استراتژی پیشنهادی است. به طور خلاصه این مراحل برندسازی چندین عنصر اساسی دارند. نخست معرفی خود به عنوان ارزش‌هایی که توانایی خلق و اضافه کردن آن‌ها به سیستم را دارید است. این موضوع می‌تواند ناشی از توانایی‌های شما، کاریزما و سینرژی‌ای که می‌توانید با اعضای تیم ایجاد کنید و یا برنامه‌های عملیاتی شما باشد.

موضوع دوم توجه به تماشاگران روایتگری شما از داستان خود است. در پرسونال برندینگ مانند دیگر فعالیت‌های مارکتینگ چشم‌انداز نهایی یک داستان‌گویی یا روایت‌گری استادانه است. باید بتوانید به «مشتری»های خود ارزش پیشنهادی خود را معرفی و آن را پروموت کنید. این کار تنها با شناخت دقیق از خود و طرف مقابل ارتباط  میسر می‌شود. باید بتوانید پیامی قدرتمند را به آنان منتقل کنید.

پرسونال برندینگ موفق جک ما

نکته‌ی دیگر که سومین مورد است حضور پررنگ در بستر وب است. به قول تویوهیسا سنگوجی انسان‌ها دیگر با استفاده‌ی گسترده‌ای که از ماشین‌ها دارند همگی به نوعی مبدل به سایبورگ شده‌اند. برای این که سایبورگ‌های کذایی بتوانند با شما ارتباطی معنادار پیدا کنند باید به زبان آن‌ها با ایشان صحبت کنید. این زبان مشترک اینترنت خواهد بود. مدیریت درست از حضورتان در شبکه‌های اجتماعی، داشتن یک وب‌سایت مناسب و حرفه‌ای، اسلوگان و شعاری که می‌توانید ابداع کنید، و بسیاری موارد مشابه را می‌توان به خاطر آورد که در پرسونال برندینگ و برندسازی شخصی اهمیت زیادی دارند. به خاطر آورید که مایکل بلومبرگ ابرتاجر سرشناس امریکایی برای بهبود پرسونال برندینگ خود در انتخابات سال اخیر حتی تیمی را برای طراحی میم‌های اینترنتی با محوریت خود استخدام کرد.

آخرین بحث، اهمیت تداوم در به پیش بردن پروژه است. ستاره‌ای که تنها یک بار چشمک بزند و سپس خاموش شود یک شکست بزرگ در برندسازی شخصی خواهد بود. بدون آن که حضور مداومی در عرصه‌ی اجتماعی داشته باشید نخواهید توانست تا موفقیت عمده‌ای را در عرصه‌ی برندسازی شخصی کسب کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال بهترین وکیل جرایم رایانه ای میگردید خوب است ابتدا با تعریفی کلی از جرایم رایانه ای آشنا شوید و پس از آن به سراغ بهترین وکیل جرایم رایانه ای رویم.

جرایم رایانه ای را میتوان از منظری به ویروس کرونا تشبیه کرد؛ به این دلیل که در ابتدا شناخت کافی از آن وجود ندارد و پس از گذشت مدتی و بررسی های جامع متوجه می شویم با چه عاملی جرم زایی رو به رو هستیم چون رشد فناوری متوقف نمی شود.

وکیل جرایم رایانه ای کیست؟

برای مثال شخصی با استفاده از برنامه نویسی درگاه های اینترنتی بانکی، به صورت کاملاً متقلبانه رسیدی از واریز وجه از طریق سیستم شبا برای قربانیانی که فروشنده وسایلشان در سایت های فروش کالا بودند، ارسال می کرد، در صورتی که آن رسید صرفاً با برنامه نویسی پیچیده ای ایجاد شده بود. این خود نشان از پیچیدگی جرایم رایانه ای و اینترنتی دارد و نشان میدهد برای حل مشکلات این چنینی نیاز به بهترین وکیل جرایم رایانه ای داریم.

بهترین وکیل جرایم رایانه ای را از کجا پیدا کنم؟

حال با هم می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که ویژگی یک وکیل جرایم رایانه ای چه چیزهایی باید باشد تا او را تبدیل به بهترین وکیل جرایم رایانه ای تبدیل کند.

اولین ویژگی که وکیل جرایم رایانه ای باید داشته باشد آگاهی به شرایط، قوانین و جرایم رایانه ای است. پیش از هر موضوعی لازم است وکیل از موضوعات گفته شده کاملا آگاهی داشته باشد.

نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بهترین وکیل جرایم رایانه ای مورد نظر شما حتی ممکن است سابقه به خصوصی نداشته باشد ولی حوزه مطالعاتی او در این زمینه به طور قابل قبولی بالا باشد.

وکیل جرایم رایانه ای به همراه موکل

 و حوزه مطالعات وی ممکن است بر نداشتن سابقه کاری ایشان برتری جوید، چون تخصص در جرایم رایانه ای و اینترنتی، صرفاً به سوابق کاری بر نمی گردد و حوزه مطالعات و بروز بودن در این قسم جرایم که نیازمند آگاهی از آخرین تحولات در حوزه جرایم فضای مجازی است، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. 

دومین ویژگی که میتوان به ان اشاره کرد این است که یک وکیل متخصص و آگاه نسبت به جرایم اینترنتی و رایانه ای، ارائه مشورت و راهنمایی مناسب و ساده فهم به موکل خود دهد؛ ممکن است بخاطر وضعیت بد معیشتی کنونی، برخی از بزه دیدگان توان استخدام وکیل متخصص را نداشته باشند و تنها می خواهند با گرفتن مشاوره ای تخصصی، خود مسیر را ادامه دهند.

بهترین وکیل جرایم رایانه ای متخصص نبایست بزه دیده را حتماً نسبت به گرفتن وکیل ترغیب کند بلکه برخی از افراد تنها با دانستن مسیر میتوانند خود به مال برده شده، دست پیدا کنند. پس وکیل متخصص جرایم اینترنتی و رایانه ای بایست غم حل مشکل موکل را داشته باشد نه غم حل مشکلات مالی خود را.

 شما میتوانید برای حل مشکلات احتمالی خود و مشورت و ارتباط گرفتن با وکلای متخصص و زبده، از طریق سایت یا اپلیکیشن شهرداد به مشاوران  و وکلای شهرداد دست یابید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله تلاش شده است به 7 سوال پرتکرار که بیشترین پرسش را درباره طلاق از طرف زن دارند به طور مختصر پاسخ دهیم. البته باید همواره به این نکته توجه داشته باشید سوالات کلی و پاسخ برخی از آنها نیز کلی است برای اطلاع دقیق از آن ها بهتر است با وکیل حقوقی مشورت شود تا در پروسه دادخواست خود دچار مشکل و اشتباه نشوید.

طلاق از طرف زن

  1. دلایل دادخواست طلاق از طرف زن چیست؟

 

چند دسته دلیل  و راه برای درخواست طلاق از طرف زن وجود دارد:

الف) شروط ثبت شده در عقدنامه ازدواج

ب) دلایل قانونی چون: عسر و حرج، ندادن نفقه، کراهت زن و عیوب مرد

ج) دارا بودن حق طلاق یا وکالت در طلاق برای زن

د) سایر دلایل و به تعبیری دلایل مشروط بر پذیرش قاضی مثل جدایی طولانی، اصرار زن به طلاق و تشخیص قاضی 

مبنی بر مصلحت زوجین بر طلاق.

 

  1. مرجع صالح برای دادخواست طلاق از طرف زن کجاست؟

 

 برای طلاق دادگاه خانواده محل اقامت خوانده صالح است.در طلاق از طرف زن، زوج خوانده دعوا است پس دعوا در دادگاه خانواده شهر و مجتمع قضایی محدوده سکونت و اقامت شوهر صلاحیت رسیدگی را دارد.

 

  1. مراحل طلاق از طرف زن به ترتیب چیست؟

 

الف) مراجعه به وکیل دادگستری و اعطای وکالت دادگستری به وی 

ب) مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و تقدیم دادخواست طلاق 

ج) مراجعه به شورای حل اختلاف و پیگیری ارسال پرونده به دادگاه خانواده (در حال حاضر و با توجه به رویه فعلی در اواخر سال 1399 و سال 2020 میلادی، کلیه پرونده ها ابتدا به شورای حل اختلاف ارجاع می شود.)

د) شرکت در جلسه رسیدگی به دادخواست طلاق 

ح) مراجعه به داوری و مشاوره 

ط) پیگیری روند صدور حکم دادگاه خانواده 

ی) پیگیری قطعیت حکم یا در صورت اعتراض طرف پاسخ به اعتراض دادخواست

مراحل طلاق از طرف زن

 

  1. مدارک دادخواست طلاق از طرف زن چه مواردی است ؟

 

الف) اصل شناسنامه متقاضی (زوجه)

 

ب) کپی کارت ملی 

 

ج) عقدنامه ازدواج

 

د) برگه آزمایش عدم بارداری

 

ح) سایر دلایل حسب ضرورت به تشخیص وکیل یا دستور قاضی

 

  1. زمان رسیدگی به دادخواست طلاق از طرف زن حدودا چقدر است ؟

در هیچ دادرسی و دعوای حقوقی طول زمان را نمیتوان دقیقا مشخص کرد اما به طور تقریبی جریان یک دادرسی طلاق به درخواست زن حدوداً یک سال یا بیشتر طول می کشد.

  1. هزینه دادخواست طلاق از طرف زن چقدر است ؟

چند نوع هزینه برای درخواست طلاق از طرف زن ممکن است :

الف) هزینه دادرسی که چیزی کمتر از 500 هزار تومان است.

ب) هزینه داوری و مشاوره که مبلغی در حدود 200 هزار تومان می باشد.

ج) حق الوکاله وکیل که کاملا مبتنی بر توافق است و معمولا رقمی بین 30 تا 50 میلیون تومان است.

 

  1. کدام دادگاه به درخواست طلاق از طرف زن رسیدگی می کند ؟

دادگاه خانواده واقع شده در محل سکونت و اقامتگاه اعلامی مرد به طلاق رسیدگی خواهد کرد و اگر مرد مجهول المکان باشد یا زن اقامتگاه شوهر را نداند طرف را مجهول المکان اعلام نموده و دعوای طلاق غیابی مطرح میکند در این صورت دادگاه محل سکونت زن و زوجه صالح به رسیدگی است.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

در محل کار یا زندگی ما همیشه اموال و افراد ارزشمندی حضور دارند که باید در حفظ امنیت آنها بکوشیم. اما شما چگونه امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین میکنید؟

اطمینان از امنیت محل کار باعث می‌شود با خیال راحت خانه را به قصد سفر ترک کنید. جدیدترین شیوه برای افزایش سطح ایمنی محل استفاده از قفل دیجیتال سامسونگ است.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ یکی از بهترین و پرفروش ترین قفل های دیجیتال است که برای بالا بردن میزان امنیت محل از آن استفاده می شود. 

در ادامه به بررسی بهترین مدل های قفل دیجیتال سامسونگ میپردازیم. همچنین نگاهی به قیمت قفل دیجیتال میندازیم تا راحت تر بتوانیم تصمیم بگیریم.

بهترین مدل های  قفل دیجیتال سامسونگ کدامند؟

سامسونگ، این شرکت بزرگ کره ای ، چندین سال است که در زمینه تولید قفل دیجیتال هم فعالیت دارد و این یکی از مظاهر پیشرفت و نفوذ گسترده سامسونگ در زندگی مردم می باشد. هم اکنون قفل دیجیتال سامسونگ یکی از پرفروش ترین ها در این زمینه است. از دیگر برندهای قفل دیجیتال می توان به yale ، gateman ، Orient ، HG و Hayvan اشاره کرد. اگر با قفل دیجیتال به خوبی آشنا باشید ، می دانید که قفل دیجیتال سامسونگ از یک رمز عبور ، کارت RFID ، مشخصات بیومتریک و اتصال بلوتوث برای شناسایی و استفاده از کلیدها به جای آن استفاده می کند. در اینجا سعی داریم شما را با 3 مدل قفل دیجیتال سامسونگ آشنا کنیم که دارای بهترین ویژگی های فناوری هستند و در صدر لیست پیشنهادی ما قرار دارند.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل shp-dh537 

این قفل دارای احراز هویت و قفل اتوماتیک دو مرحله ای است و از کارت های RfID  پشتیبانی می کند. جالب است بدانید این قفل در حین آزمایش و پس از 5 بمب گذاری این قفل در حالی که همچنان هشدار صوتی پخش می کرد سیستم خود را غیرفعال کرد پس می توانید مطمئن باشید که سارقان با مشکلی بسیار جدی روبرو خواهند بود. علاوه بر اینها سیستم ضد حریق، سیستم ایجاد وقفه (برای زمانهایی که تلاش هایی مشکوک برای باز کردن درب صورت می گیرد)، قفل کودک و سیستم بک آپ گیری در مواقع بحرانی دارد.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل  SHS-H700 

این محصول نوعی نسخه به روز شده قفل SHS-5230 است. در این مدل سامسونگ با نوآوری در مدار مدل قبلی ، این قفل را در برابر شوک الکتریکی ولتاژ بالا ایمن کرده است. همچنین در این قفل دیجیتال سامسونگ سیستم تشخیص آتش سوزی نیز وجود دارد به گونه ای که اگر دمای محیط داخلی از بالای 60 درجه سانتیگراد بالا رود ، سیستم هشدار صوتی به سرعت فعال می شود و اگر دما بتواند قفل را خاموش کند ، قادر خواهید بود. با یک اهرم مکانیکی کوچک درب را باز کنید. اگر هنگام وارد کردن رمز، خطا وجود داشته باشد، خطاهای مکرر در تایید اعتبار رخ می دهد، یا حتی وقتی در خانه نیستید و یکی از درهای داخلی باز شود، سیستم هشدار صوتی همچنان فعال می شود و در کنار آن یک اخطار نیز برای شما ارسال می شود.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-2920 

سیستم امنیتی این مدل دو عدد را در مکانی تصادفی به شما نشان می‌دهد و بعد از وارد کردن آن دو عدد رمز عبور اصلی خود را وارد می‌کنید. سامسونگ در این مدل هم از سیستم ضد حریق در دمای بالای 60 درجه استفاده می‌کند. سیستم ضد سرقت این قفل دیجیتال سامسونگ درب را پس از بسته شدن به طور اتوماتیک قفل می‌کند و در صورتی که درب اصلی قفل باشد و یکی از درب های داخلی باز شود سیستم هشدار فعال می‌شود.

بررسی قیمت قفل دیجیتال

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این است که قیمت قفل دیجیتال چه قدر است؟ برای خرید آن چه میزان باید هزینه کرد؟

برای بررسی قیمت قفل دیجیتال بهتر است سایت های خارجی در این زمینه را بررسی کنید چرا که سایت های ایرانی بیشتر قیمت روز و تلفنی به شما می‌دهند. 

شما می توانید مشخصات را در وب سایت هایی که از نظر محصولات تکمیل تر هستند مثل قفل دیجیتال بارمان بررسی کنید و بعد از طریق یک تماس سریعا در مورد قیمت جواب بگیرید. یک مقایسه ساده با قیمت قفل دیجیتال در سطح بین المللی و اضافه کردن مالیات به شما در تصمیم گیری کمک میکند.

شما میتوانید بهترین مدل ها را با مناسبترین قیمت قفل دیجیتال در وب سایت بارمان مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

  • rubi sun