rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

ممکن نیست همه چیز در زندگی ثابت بماند و فقط شما پیر و فرسوده شوید. وسایلی که استفاده می کنید هم از این قاعده مستثنی نیستند. سردکننده یا همان یخچال ها را در نظر بگیرید، از سردخانه به آشپزخانه و بعد به مرور زمان تبدیل به ساید بای ساید شدند، طوری که وجود فضای لازم برای حضور آن ها در خانه، یکی از شرایط برای خرید و اجاره آن منزل است. در مورد قفل ها کمی وضعیت متفاوت است. قفل های مکانیکی همچنان خریداران خود را دارند، ولی دلیل اصلی این موضوع عدم آشنایی عمومی با قفل دیجیتال است. وسیله ای که با وجود گذشت چندین سال از تولید اولیه اش هنوز آن طور که باید شناخته شده نیست؛

تفکرات غیر منطقی راجع به قیمت قفل دیجیتال وحود دارد و این به خاطر عدم آشنایی است.  به دلیل این که آشنایی با تکنولوژی برای پیشرفت انسان ضروری است و می تواند خیلی از معضلات باقی مانده در زندگی او را رفع کند، ما قصد داریم با توضیح قفل دیجیتال دری به روی پیشرفت شما گشوده باشیم.

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال چیست؟ 

قفل دیجیتالی، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، تقریبا تمام این کلمات بیانگر یک پدیده و یک اختراع بشری هستند. قرار نیست شما سر در گم شوید چرا که تمام این قفل های مذکور عملکرد ساده و مشابهی دارند و قیمت قفل دیجیتال به نسبت امکانات آن به شدت مناسب است. قفل دیجیتال برای کنار زدن مشکلات قفل مکانیکی فلزی به بازار عرضه شده است. قرار بر این است که قفل دیجیتال راه دشواری پیش پای سارقان بگذارد و به آن ها اجازه ی ورود ندهد اما قفل دیجیتال این کار را چگونه انجام خواهد داد؟

قیمت قفل دیجیتال

جایگزین های کلید در قفل دیجیتالی

وقتی قرار است مشکلات حل شود، در گام اول بهتر است کلیدی ایجاد شود که همیشه همراه شما باشد و هیچ وقت جا نماند. قفل دیجیتال بدین منظور به سراغ رمزهای عددی و اثر انگشت ( Fingerprint) رفته است. قیمت قفل دیجیتال نیز تابعی از روش های دسترسی قفل است. رمز قفل دیجیتال در خاطر شما می ماند و اثر انگشت همیشه روی پوست انگشت شماست. وقتی این راه ها با هم ترکیب می شود، بالطبع یک ادغام قوی صورت گرفته چرا که اگر هر کدام را از دست بدهید دیگری وجود خواهد داشت. قرار بر انقراض کلید مکانیکی بود ولی این یک کلید یدکی در بعضی قفل های دیجیتال وجود دارد که برای مواقعی پیش بینی شده که قفل بر اثر ضربه یا حادثه ای شکسته شده است یا به هر دلیل منبع انرژی آن به پایان رسیده است.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

قفل دیجیتال در چه رنج قیمتی قرار دارد؟

قیمت قفل دیجیتال قیمت برای بسیاری از اقشار جامعه مهم است. وقتی شما به سمت استفاده از درب ضد سرقت می روید و مبلغی را هزینه می کنید، آیا آن درب حقیقتا ضد سرقت است؟ قیمت قفل دیجیتال با توجه به توانایی ها و ظاهر فوق العاده ی آن یک مزیت برایش به حساب می آید. شما می توانید با مبلغی بین 200 تا 500 دلار بهترین های این عرصه را داشته باشید و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید. قفل سامسونگ پرطرفدارترین قفل دیجیتال موجود به حساب می آید که شهرت خود را تا حدود کمی مدیون نام برند است. شرکت قفل دیجیتال آریا یکی از ارائه دهندگان این تکنولوژی است که تیم پشتیبانی فوق العاده ای دارد و تمام نیازهای شما از جمله دانستن قفل دیجیتال در حال حاضر را برطرف می کند.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

در حال حاضر، داشتن یک قفل دیجیتال برای افزایش امنیت منزل یا محیط کار یک امر اجباری و الزامی است. علاوه بر افزایش امنیت، مسائل دیگری مانند عدم نیاز به دسته کلید و زیبایی بخشی به درب جزو مسائل دیگری است که باعث می شود شما میل به خرید این وسیله دیجیتال پیدا کنید. 

پس از اینکه شما قصد خرید قفل هوشمند را پیدا کردید، حالا نوبت این است که از بین برندهای موجود در بازار یک قفل دیجیتال متناسب با خود پیدا کنید. در بازار قفل دیجیتال، شرکت های زیادی مشغول عرضه قفل دیجیتال هستند که در این بین قفل سامسونگ، جزو ارزنده ترین و بهترین قفل های هوشمند بازار است.

در این مقاله ما به بررسی قفل هوشمند سامسونگ می پردازیم و در ادامه درباره نکاتی که در هنگام خرید قفل سامسونگ باید بدانید، صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید.

قفل سامسونگ SHP-DP950

قفل دیجیتال سامسونگ، نماد اعتبار و زیبایی

هنگامی که شما یک قفل هوشمند سامسونگ را برای اولین بار می بینید، اولین چیزی که به چشم شما خواهد خورد و از تماشای آن لذت خواهید برد، زیبایی منحصر به فرد قفل های شرکت سامسونگ است. 

هنگامی که شما آن را با قفل های موجود در بازار مقایسه می کنید، می بینید که یا طراحی نزدیک به قفل سامسونگ را دارند و یا از زیبایی آنچنان برخوردار نیستند. 

هم چنین نکته دیگری که باعث تمایز بین قفل سامسونگ و سایر قفل های موجود در باز می شود، امکانات منحصر به فرد آن است. شما با استفاده از قفل هوشمند سامسونگ می توانید تا 100 اثر انگشت را ساپورت کنید که این عدد استفاده از این وسیله برای ادارات را مسیر و راحت می کند. علاوه بر این موضوع قفل های سامسونگ، دارای ویژگی های از قبیل ضدسرقت، ضد ضربه و... مسائل دیگری است که شما نمونه آن را در هیچ کدام یک از نمونه های مشابه مشاهده نخواهید کرد.

 

این نکات را در هنگام خرید قفل سامسونگ رعایت کنید

حالا که شما قصد خرید قفل هوشمند سامسونگ را دارید باید نکاتی را در هنگام خرید قفل رعایت کنید که به صورت زیر است:

  1. اولین نکته ای که شما در هنگام خرید باید به آن دقت کنید، روش های دسترسی قفل دیجیتال است. روش های دسترسی قفل دیجیتال، شامل اثر انگشت، رمز، کارت و کلید مکانیکی است. کلید مکانیکی را که کنار بگذاریم، شما باید محصولی را انتخاب کنید که روش دسترسی متناسب با شما را داشته باشد. برای مثال برای افرادی که شخص پیر و دچار آلزایمر در منزل دارند، خرید یک قفل رمزی گزینه نامناسبی است. البته این نکته را در نظر بگیرید که در صورت داشتن بودجه کافی، شما می توانید برای مثال قفل SHP-DP950 را تهیه کنید که تمامی روش های دسترسی گفته شده را داراست.

  2. دومین نکته ای که باید به آن دقت کنید، تعداد اثرانگشت مورد قبول توسط دستگاه است. فرض کنید که شما قصد خرید قفل سامسونگ برای اداره خود را دارید. حال اداره و شرکت شما دارای کارکنان زیادی است. پس باید قفل دیجیتال شما جوابگوی تعداد کارکنان شما باشد.

این پست ادامه دارد…...


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

خیلی از افراد از انجام عمل زیبایی بینی می ترسند. باید گفت بخشی از این ترس و استرس طبیعی است. قرار گرفتن در محیط درمانی و رفتن زیر تیغ جراحان همیشه استرس زا می باشد. مخصوصا اگر نتیجه ی این عمل به طور واضح و در مرکز چهره ی شما نمایان باشد. علت عمده ی این اضطراب، ترس از موفق بودن یا نبودن جراحی بینی است. شما هم اگر از نتیجه ی عمل زیبایی بینی خود مطمئن نباشید، تحت استرس زیادی قرار خواهید گرفت و حتی ممکن است از انجام عمل منصرف شوید.

برای این که یک عمل زیبایی بینی موفق داشته باشید، به چند توصیه ی مهم باید توجه کنید تا هم ریسک انجام عمل را به حداقل برسانید و هم شانس موفقیت جراحی بینی خود را بالا ببرید.

عمل زیبایی بینی

شناخت دقیقی از نوع بینی خود کسب کنید


پیش از اینکه برای جراحی بینی تصمیم بگیرید، به اندازه کافی تحقیق کنید و با انواع فرم های بینی آشنا شوید. سپس بینی خود را با فرم های رایج تطبیق دهید و تشخیص دهید فرم بینی شما از کدام نوع است. بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی؟ چه ناهنجاری ای در آن وجود دارد که نیاز به عمل دارد؟ آیا از مشکلاتی مانند پولیپ بینی نیز رنج می برید؟ فرق عمل بینی گوشتی با استخوانی چیست؟ دانستن این موارد کمک می کند به طور دقیق بدانید چه تغییری باید روی بینی تان اعمال شود و میزان این تغییرات تا چه حد است. اگر شناخت کاملی از فرم بینی و مشکلات احتمالی بینی خود کسب کنید، می توانید انتظار واقع بینانه ای از نتیجه ی عمل زیبایی بینی داشته باشید و با انتظارات غیرمنطقی موفقیت عمل خود را به خطر نیاندازید.

جراحی بینی

انتظارتان از نتیجه جراحی بینی منطقی باشد

قدم اول برای داشتن یک عمل زیبایی بینی موفق، داشتن انتظار واقع گرایانه از عمل است. مهم ترین نکته پیش از عمل که باید از جانب داوطلب جراحی بینی رعایت شود، این است که انتظار معقولی از عمل زیبایی بینی داشته باشد. بعد از اینکه فرم بینی خود را شناختید، باید بدانید با شرایطی که بینی شما دارد، چه تغییراتی روی آن قابل اعمال است.

منبع: www.alef.ir/news/3990616097.html

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

لباس کار به نوعی از پوشش گفته می شود که برای پوشیدن حین انجام کار طراحی شده است. کارهای فنی بیشتر به لباس کار نیاز دارند اما بسیاری از مشاغل دارای لباس کار خاص خود هستند.

یکی از کاربردهای لباس کار در داخل منزل است. برای همه پیش می آید که مجبور شوند کاری انجام دهند که حین آن دست ها کثیف شود. همه ی ما حداقل یک بار خواسته ایم خودروی خود را تعمیر کنیم یا کارهایی در خانه انجام بدهیم و هنگام انجام آن کارها لباس تنمان کثیف شده است. لکه هایی که حین انجام چنین کارهایی روی لباس می افتد به راحتی پاک نمی شود. برای چنین موقعیت هایی بهتر است به جای اینکه با لباس معمولی به کار بپردازیم و وسواس کثیف شدن آن را داشته باشیم، لباسی مخصوص کار که کثیف شدن آن برایمان مهم نباشد به تن کنیم.

انواع لباس کار

برای هر شغل و صنفی لباس کار به خصوصی وجود دارد. شاید مشاغل فنی از همه بیشتر به داشتن لباس کار مشهور باشند اما لباس کار طیف وسیع تری دارد. علاوه بر لباس های کار معمول که برای مصارف عمومی ساخته می شوند، مشاغل تخصصی نیز لباس کار خاص خود را دارند. به عنوان مثال آتش نشانان لباس ضدحریق خاصی به تن می کنند و غواص ها لباس مخصوصی برای حرکت راحت در آب دارند.

لباس کار متداولی که برای کارهای فنی معمول استفاده می شود، در نوع سرهم و جدا تولید می شود. نوع جدای آن دو قسمت شلوار و پیراهن را به صورت جدا دارد و نوع سرهم لباس کار لباس یک تکه است.

لباس کار سرهمی

مزایای پوشیدن لباس کار 

علاوه بر محافظت از لباس اصلی، پوشیدن لباس کار مزایای دیگری نیز دارد. فرض کنید وقتی خودتان یک کار را با پوشیدن لباس کار انجام می دهید نسبت به زمانی که لباس کار نمی پوشید چه تفاوتی حس می کنید؟ وقتی که شما برای کاری لباس مخصوصی به تن می کنید، یعنی برای آن کار ارزش ویژه ای قائل هستید و جایگاه مجزایی برای کار در نظر گرفته اید. بنابراین پوشیدن لباس کار به شما انگیزه ی خاصی برای انجام کار می دهد.

علاوه بر آن داشتن یک لباس کار خاص از نظر طرح و رنگ برای یک گروه شغلی به افراد آن گروه احساس هویت جمعی می دهد و این اشخاص احساس خوبی از انجام  کار در آن لباس ها خواهند داشت. بنابراین اگر شما مدیر یا سرپرست گروهی از کارکنان هستید، خوب است بدانید اختصاص دادن یک لباس کار ویژه به افرادتان می تواند بازدهی کار را افزایش دهد و احساس رضایتمندی کارکنان را بهبود ببخشد.

خرید لباس کار

نکات قابل توجه هنگام خرید لباس کار

اگر لباسی که هنگام کار به تن می کنید راحت نباشد،  حین انجام آن کار حس خوبی نخواهید داشت و کار خود را به درستی انجام نخواهید داد. بنابراین به راحتی لباس کار توجه ویژه ای داشته باشید. ضمنا اندازه ی لباس کار نیز نباید کوچک تر یا بزرگتر از اندازه ی شما باشد.

اگر در محیط کار شما خطرات بالقوه ای نیز وجود دارد، باید مطمئن شوید لباس کاری که می خرید، شما را در برابر آن خطرات محافظت کند.

ویژگی دیگری که لباس کار برای فعالیت های فنی باید داشته باشد این است که فضا و جیب های کافی برای قرار دادن وسایل و ابزار در لباس تعبیه شده باشد. این ویژگی به راحت تر انجام شدن کار کمک بزرگی می کند.

مهم ترین ویژگی هایی که هنگام خرید لباس کار باید به آن ها توجه شود، راحتی آن، تناسب با دمای هوا و محافظت در برابر خطرات احتمالی است.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

 

 

آیا شما هم از آن دسته دندانپزشک هایی هستید که از کاغذ بازی و سختی های استفاده از کاغذ برای آرشیو کردن اطلاعات و سوابق بیمار  خسته شده اید؟ آیا شما هم دوست دارید که تمامی کارهای خود را در این دنیای هوشمند، به وسیله نرم افزار های مدیریت  دندانپزشکی انجام دهید؟

آیا شما می دانید که یک نرم افزار دندانپزشکی باید دارای چه قابلیت هایی باشد که برای استفاده در کلینیک یا مطب شما مناسب و به درد بخور باشد؟ 

در صورتی که می دانید که بسیار عالی است؛ اما در صورتی هم که نمی دانید اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت و مشخص می کنیم که یک نرم افزار مدیریت دندانپزشکی خوب، دارای چه امکاناتی باید باشد. پس با ما همراه باشید.

محیط نرم افزار دندانپزشکی لبخند

 نرم افزار دندانپزشکی مناسب، چه امکاناتی را داراست؟

 اپلیکیشن دندانپزشکی زمانی مناسب و قابل استفاده است که نسخه سازگار با هر سیستم عامل اعم از ویندوز، اندروید و.. را داشته باشد و هم چنین در هر دو حالت آنلاین و آفلاین قابل استفاده باشد. هم چنین نکته دیگری که بسیار مهم است این است که دارای همگام سازی خودکار بین نسخه های مختلف وصل شده به یک حساب کاربری باشد.

علاوه بر این موارد یک برنامه دندانپزشکی، باید قابلیت های دیگری را نیز دارا باشد که به شرح زیر است:

  • قسمت اطلاعات پایه: یک برنامه دندانپزشکی اگر قرار است که در یک مطب یا کلینیک مورد استفاده قرار بگیرد، باید دارای بخشی باشد که شما بتوانید در آن تمامی خدمات ارائه دهنده خود، نام کلینیک یا مطب خود و آدرس و ساعت کاری خود را در آن وارد کنید. شاید برای شما سوال شود که چرا، ولی این بخش برای مدیریت تمامی قسمت های دیگر به کارتان خواهد آمد. مثلا شما با وارد کردن یکی از خدمات های ارائه شده، می توانید مشاهده کنید که روزانه چند نفر از این خدمت استفاده می کنند و به نوعی درباره نقاط ضعف و قوت کار خود از طریق دیاگرام اطلاعات کسب کنید.

  • بخش بیماران: مهم ترین بخشی که هنگام خرید یک برنامه مدیریت دندانپزشکی باید به آن توجه کنید، این بخش می باشد. این قسمت از برنامه، باید دارای امکاناتی از قبیل فرم وارد کردن اطلاعات شخصی مریض، تعیین وقت برای بیمار و وارد کردن عکس دندان و یا اطلاعات دیگر از قبیل مبلغ پرداختی و.....  توسط بیمار باشد.

  • بخش یادآوری کارهای روزانه: در ویژگی قبل گفتیم که یک برنامه مناسب، باید قابلیت تعیین وقت را دارا باشد. حال یک برنامه خوب، با استفاده از همین قابلیت و موارد تعریفی دیگر به دستگاه، نوبت ها و کارهایی که شما در طول روز دارید را برای شما آماده و به شما گزارش می دهد و شما می توانید به طور کامل از پلن روزانه خود آگاهی و اطلاع داشته باشیدو برنامه ریزی مناسب برای وقت های آزاد و خالی خود انجام دهید.

  • بخش حسابداری: یکی دیگر از مهم ترین بخش های مورد نیاز هر برنامه دندانپزشکی، بخش حسابداری است. شما باید اطلاع داشته باشید که یک بیمار، چه مقدار پول بدهکار است و مقدار درآمد ماهیانه و هزینه های خرج شده مانند خرید مواد اولیه  و…. که همه مرتبط به بخش حسابداری است، را بداند. 

 

این قابلیت ها مهم ترین نکاتی بودند که یک نرم افزار دندانپزشکی خوب باید داشته باشد. نرم افزار دندانپزشکی لبخند، یکی از این برنامه ها  است که علاوه بر قابلیت های بالا، قابلیت های فراوانی دیگری نیز دارد که شما را شگفت زده خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم جتما مطالعه کنید.

امیدوارم از پست راضی بوده باشید. در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

آیا می دانستید می توانید با کمک لوازم آرایشی چشم های خود را درست تر و یا لب های خود را حجیم تر کنید؟

تمام خانم ها از رژ لب استفاده می کنند و تمامی آن ها با تاثیر این ابزار آرایشی روی چهره و شادابی صورتشان آشنایی دارند.

شما می توانید با کمک رژ لب و استفاده از تکنیک های آرایش لب می توانید به لب های خود فرم و حالت دلخواه خود را بدهید.

می توانید لب هایتان را کوچکتر کنید، برجسته تر و یا کشیده تر نمایید. 

اما با توجه به علاقه خانم ها به داشتن لب هایی حجیم تر و درشت تر در این مقاله به نکاتی می پردازیم که با رعایت آن ها می توانید به خواسته خود برسید.

رژ لب قرمز روبی سان

اولین نکته برای زدن هر رژ لبی باید از یک نرم کننده لب استفاده کنید تا خشکی و ترک های روی پوست از بین برود. برای این کار می توانید از وازلین یا بالم لب استفاده کنید تا لب هایتان را لایه برداری کند.

برای درشت تر کردن لب ها باید از خط لب استفاده کنید. خط لب می توانید آرایش لب را مرتب تر نشان دهد. خط لب را همرنگ با رژ لبتان انتخاب کنید و روی خطوط لب بکشید. 

رژ لب را از ناحیه کماندار لب شروع به زدن کنید. ابتدا رژ را در آن ناحیه قرار دهید و سپس به بیرون بکشید و تا گوشه لب ادامه دهید. سپس کل لب را رژ بزنید.

از رنگی تیره از رنگ رژ تان استفاده کنید و گوشه های لب تان را با آن رنگ بزنید تا تیره تر شود. 

در مرحله بعد با کمک یه قلمو کوچک قسمت تیره لب را با رژ لبی که از قبل به لب هایتان زدید ترکیب کنید تا خطوط تیره محو شود.

در انتهای کار می توانید از یک برق لب که به لب های شما درخشش دهد.

رژ لب

اگر دارای لب های نازک و کم حجم هستید از رنگ های تیره استفاده نکنید. رنگ هایی مانند قرمز تیره، قهوه ای و خاکی مناسب لب های شما نیست. برای اینکه لب های شما کمی با آرایش بزرگ تر جلوه کند باید از رنگ های روشن مثل صورتی یا گلبهی استفاده کنید و روی آن یک لایه شاین لب بزنید. برای کشیدن خط لب دقت کنید. از خط لبی استفاده کنید که تیره تر از رنگ رژ تان باشد. و خط لب را زیر خط اصلی لب بکشید و بعد رژ را بزنید.

اما اگر شما دارای لب های برجسته و حجیم هستید از رژهای روشن استفاده نکنید. رژهای تیره مثل آلبالویی و خاکی رژهای برازنده شما است و به هیچ وجه از برق لب به لب هایتان نزنید. این کار باعث می شود سایز لب هایتان با دیگر اجزاء صورت شما نامتقارن شود. و آرایش کردن تاثیر معکوس روی چهره شما بگذارد. برای استفاده از خط لب دقت کنید که خط لب را دقیقا روی خطوط لب بکشید. 

اگر برای برجسته کردن لب سایه تیره لب ندارید میتوانید فقط از یک برق لب استفاده کنید.

در این روش باید بعد از کشیدن خط لب همرنگ با رژ و پر کردن لب با رژ لب و اتمام کار، یک لایه برق لب به لب هایتان بزنید. در هر دو حالت می توانید اطراف لب را با گوش پاک کن آغشته به کانسیلر را تمیز کنید. 

رژ لب

روش دیگر برای برجسته تر کردن لب ها استفاده از مداد لب سفید است. در وسط لب بالا و پایین کمی مداد لب سفید بکشید و بقیه لب را با رژ لب معمولی رنگ بزنید. در انتها خطوط مداد سفید و رنگی را محو کنید و یک برق لب بزنید.

در هر روشی استفاده از برق لب به شما کمک خواهد کرد که لب هایی بزرگ تر داشته باشید.

برای انتخاب برق لب دقت کنید که از شاینی استفاده کنید که دارای مواد با کیفیت باشد تا بتواند پوست لب شما را نیز تقویت کند. 

می توانید برای دیدن نمونه هایی از یک برق لب خوب به سایت روبی سان مراجعه کنید.

 

  • rubi sun