rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رژ لب از محبوب تری لوازم آرایشی است که خانم ها در طول روز بسیار از آن استفاده میکنند. رژ لب انواع مختلفی دارد، رژ لب جامد، رژ لب مابع، برق لب، رژ لب جامد مرطوب کننده. در رژ لب های مایع به دلیل خاصیت مایع بودن آن ها و همچنین مواد به کار رفته در آن میزان چربی موجود در این نوع رژ لب ها نسبت به رژ لب های جامد بسیار بیشتر است. به همین دلیل استفاده از آن ها باعث مرطوب شدن لب ها میشود.

اما در رژ لب های جامد اینگونه نمیباشد. پس راه حل چیست؟ نگران نباشید در بین رژ لب های جامد هم رژ لبی با این خاصیت وجود دارد که به آن رژ لب جامد مرطوب کننده میگویند.

این رژ لب باعث آبرسانی و تقویت لب های شما میشوید چون همانگونه که میدانید استفاده از رژ لب جامد به مرور زمان باعث خشک شدن لب ها میشود و وجود همچین محصولی به شدت مورد نیاز است.

در این مقاله روبی سان قصد دارد اطلاعات شما را در ارتباط با رژ لب جامد مرطوب کننده بالا ببرد پس با ما همراه باشید.

رژ لب جامد

اگر رژ لب جامدی وجود داشته باشد که  علاوه بر اینکه پوشش کامل و یک دستی را برای شما ایجاد می کند، می تواند به صورت همزمان از پوست لب هایتان هم مراقبت کند و موجب نرمی و لطافت پوست لب های شما شود می تواند گزینه بسیار عالی برای خرید و استفاده از رژ لب جامد باشد.

یکی از رژ لب های جامد که می تواند باعث تقویت لب های شما شود نمونه های چرب این محصول است به شرطی که چربی که درون رژ لب به کار رفته باشد از بین روغن های طبیعی . ارگانیک باشد. روغن هایی مانند بادام، زیتون و نارگیل می تواند پوست خشک شده لب را مجددا احیا کند. علاوه بر این سلامتی که می تواند برای پوست فراهم کند یک درخشش خاصی به لب هایتان می دهد و آن ها را جذاب تر و زیباتر می کند.

اما مشکلی که این نوع رژ لب دارد این است که مادگاری پایینی دارد و خانم ها را برای تمدید آرایش به زحمت می اندازد. 

خانم ها دوست دارند یک رژ لبی داشته باشند که ماندگار باشد و تا چند ساعت از تمدید آرایش فارغ باشند. رژ لب جامد مات می تواند ماندگاری بالایی را برایتان فراهم کند. اما همه خانم ها از اینکه رژ لب جامد مات لب هایشان را خشک و پوسته پوسته می کند شاکی هستند.

رژ لب جامد مات دارای چربی و روغن کمتری است. به همین دلیل ماندگاری زیادی دارد اما خشکی که رژ لب دارد می تواند باعث خشک شدن لب هایتان هم بشود.

رژ لب جامد مرطوب کننده

مهم ترین نکته در کنار زیبایی شما سلامت لب هایتان میباشد که روبی سان به این نکته توجه بسیاری دارد به همین دلیل در تولید رژ لب جامد مرطوب کننده اش از موادی استفاده کرده است که علاوه بر زیبایی سلامت لب های شما را هم تضمین میکند.

در مواد اولیه این نوع رژ لب جامد عسل وجود دارد. همانطور که می دانید عسل یک آبرسان فوق العاده برای لب و پوست می باشد و خانم ها برای از بین خشکی لب ها و پوست شان عسل استفاده می کنند. پس برای خرید رژ لب جامد خود به سراغ فروشگاه معتبر روبی سان بروید تا با خیال راحت از کیفیت محصولات آن ها خرید کنید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

پنکک یک وسیله آرایشی است که جنس آن پودری طور میباشد. بین خانم ها این سوال همیشه مطرح است که آیا استفاده از پنکک در آرایش واجب است یا خیر؟ پنکک همیشه در آخرین مرحله آرایش مورد استفاده قرار میگیرد و برای مات کردن یا فیکس کردن آرایش از آن استفاد میشود.

این روزا لوازم آرایشی متعددی در بازار موجود میباشد که هرکدام کاری مخصوص به خود انجام میدهند و تنوع آنقدر زیاد است که گاهی آدم را گیج میکند.

اما پنکک از لوازم آرایشی است که از قدیم بوده است و مورد استفاده قرار میگرفته. 

پنکک

پنکک و کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که خانم ها برای پوشاندن و کاور کردن عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای و تیره از آن استفاده میکنند. برای زیر ساخت آرایش از کرم پودر استفاده میکنند. خیلی از لکه های موجود روی پوست با کمک کرم پودر کاور می شود اما برخی از این نواحی قهوه ای بسیار تیره هستند و به راحتی پوشانده نمی شوند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها می گویند در مرحله آخر استفاده از پنکک می تواند به پنهان شدن این لکه ها کمک شایانی بکند.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما مزایای استفاده از پنکک در آرایش خود را بگوییم.

پنکک چه تاثیری در آرایش شما میگذارد؟

در واقع پنکک با کاربرد پوشاندن لکه های قهوه ای که روی پوست به وجود می آید به بازار معرفی شده است. این لکه های قهوه ای در اثر نور خورشید، جای زخم و جوش و حتی بارداری روی پوست ایجاد میشود و هنگام آرایش خانم ها دوست دارند این لکه ها را بپوشاند تا صورتی صاف و یک دست بدون نواقصی داشته باشند. 

لک ها و کک و مک های صورت که با کرم پودر کمرنگ شده اند با کمک پنکک به طور کامل پنهان می شوند.

اما با گذشت زمان خانم ها با دیگر خصوصیات پنکک در آرایش آشنا شده اند و باعث شده که این ماده آرایشی را بیشتر دوست بدارند.

خیلی از آرایشگرها هنگام میکاپ برای زیر ساخت و بالا بردن مدت ماندگاری مواد آرایشی مانند رژ لب از پنکک استفاده میکنند. قبل از اینکه رژ لب و خط لب استفاده کنند ابتدا با کمک پنکک لب های خانم ها را آغشته می کنند و سپس از رژ لب استفاده می کنند. با این کار مدت زمانی که رژ لب روی لب باقی می ماند را افزایش می دهند. استفاده از رژ لب های جامد می تواند به نرمی و لطافت آسیب بزند. در نتیجه آنها با استفاده از این روش رژ لب جامدی که مضر است را حذف میکنند اما ماندگاری آن را بالا نگه می دارند.

پنکک باکیفیت

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکک این است که آرایش شما را مات و طبیعی نشان می دهد. حتما دیده اید که بسیاری از خانم ها مخصوصا آنهایی که پوست چرب دارند در اثر استفاده از لوازم آرایشی مخصوصا کرم پودر و ضدآفتاب صورتشان برق می افتد. این براقیت صورت که در اثر استفاده از لوازم آرایشی به وجود می آید نه تنها زیبایی ندارد بلکه موجب کاهش زیبایی ظاهر و آرایش هم می شود. حالا اگر آخرین مرحله آرایش را استفاده از پنکک قرار دهید این براقیتی که روی پوست ایجاد شده را از بین خواهید برد.

زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از خرید هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای خرید پنکک هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان پنکک اصل و با کیفیت خریداری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

کانسیلر چه استفاده ای دارد ؟ پوست صورت ما همه روزه در معرض انواع آلودگی ها، نور خورشید و... میباشد. همین مسئله باعث به وجود آمدن لکه های قهوه ای و ایجاد کک و مک میشود. همچنین جای جوش ها و یا زخمی روی صورت همه این ها مشکلاتی هستند که به صورت نرمال روی پوست همه ما وجود دارد.

البته اگر شما جزو این دسته نیستید و پوست صورت شما صاف و بدون هیچ لکی است شما جزو افراد خوش شانس هستید و به شما تبریک میگویم. شما هنگام آرایش نیازی به کانسیلر یا کرم پودر ندارید و میتوانید بدون استفاده از این وسایل آرایش کنید تمیز و زیبایی داشته باشید.

روبی سان این مقاله را برای افرادی نوشته است که میخواهند در هنگام آرایش پوست صورتشان را بوسیله کانسیلر کاور کنند. پس با ما تا انتها همراه باشید.

کانسیلر

کانسیلر یک کرم پودر فشرده حاوی رنگ دانه است که کاور و پوشانندگی بسیار بالاتری نسبت به کرم پودر دارد. در واقع کانسیلر برای برطرف کردن سیاهی دور چشم در آرایش به بازار معرفی شد. اما بعد از مدتی که همه متوجه پوشانندگی بالای آن شدند برای پنهان کردن لکه های تیره پوست هم به کار گرفته شد.

در نظر بگیرید روبروی آینه ایستاده اید و کرم پودر را روی صورتتان پخش کرده اید. وقتی دقت می کنید متوجه می شوید که برخی از لکه های قهوه ای سمج روی پوست صورتتان محو نشده است. تنها کاری کرم پودر انجام داده این است که این لکه ها را کمرنگ کند اما باز هم قابل مشاهده است. در این موارد بهتر است که کانسیلر استفاده کنید.

حالا بهتر است خودتان تصمیم بگیرید که نیاز به کانسیلر در آرایش دارید یا صورتتان نیاز ندارد.

کانسیلر آرایش شما را جذاب تر میکند

برخی از خانم ها می گویند از کانسیلر قبل از زدن کرم پودر باید استفاده کرد و برخی می گویند بعد از اینکه کرم پودر را روی صورتتان پخش کردید باید از کانسیلر استفاده شود. اما در هر حالت باید کانسیلر و کرم پودر به خوبی با هم ترکیب شوند. تا صورتتان آرایش طبیعی داشته باشد. اگر صورت با پوستی چرب دارید می توانید از کانسیلر جامد یا مدادی که حاوی روغن کمتر است استفاده کنید و اگر پوستی خشک و نرمال دارید بهترین نوع کانسیلر، مایع و یا کرمی کانسیلر است. کانسیلر نباید روی پوست صورتتان خشک و پوسته پوسته شود. در نتیجه سعی کنید همانند کرم پودر که براساس چربی زیر پوست انتخاب می کردید کانسیلر را نیز انتخاب کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که کانسیلری که انتخاب می کنید باید فقط یک درجه از رنگ کرم پودرتان روشن تر باشد. استفاده از کانسیلر روشنتر از کرم پودر می تواند نتیجه عکسی روی آرایشتان داشته باشد. یعنی به جای اینکه لکه های قهوه ای را بپوشاند آن را واضح تر به مخاطب نشان می دهد و می تواند از زیبایی محسور کننده صورتتان بکاهد.

اگر انتخاب کردید که از کانسیلر استفاده کنید پیشنهاد می کنیم از یک براش یا قلمو کوچک برای پخش کردن آن روی صورتتان استفاده کنید. 

کانسیلر باکیفیت

در هنگام خرید کانسیلر حتما از اصل بودن و باکیفیت بودن آن اطمیینان حاصل کنید چون کانسیلر وسیله ایست که مستقیما با پوست صورتتان در تماس است و نباید با استفاده از کانسیلر نامرغوب به پوست خود صدمه بزنید.

پیشنهاد من به شما این است که برای خرید کانسیلر به فروشگاه روبی سان مراجعه کنید. روبی سان یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که تمام کانسیلر های آن اصل و باکیفیت است و شما میتوانید برای خرید کانسیلر های خود به آن مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

کرم پودر مهم ترین بخش برای داشتن یک آرایش کامل و بدون نقص است. برای داشتن پوستی صاف و بدون نقص استفاده از کرم پودر بسیار ضروری میباشد. به همین دلیل دقت در خرید کرم پودر مناسب بسیار ضروری میباشد. به دلیل اینکه اگر هنگام خرید کرم پودر به سمت گزینه نامناسبی برای پوستتان بروید، نه تنها به زیبایی شما در هنگام آرایش کردن کمک نمیکند، بلکه ممکن است یک فاجعه در آرایش شما به بار بیاید.

روبی سان در این مقاله به معرفی یک کرم پودر استیکی برای پوست های چرب پرداخته است. پس اگر شما هم پوست چربی دارید و به دنبال خرید کرم پودر مناسب با پوستتان میباشید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید کرم پودر

خرید کرم پودر مناسب برای پوست های چرب

خانم هایی که پوست چرب دارند باید خرید کرم پودری انجام دهند که بتوانند با کمک آن میزان چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند. اگر این چربی کنترل نشود پوست شما پر از جوش و آکنه خواهد شد. هنگام خرید کرم پودر به کلمه free oil دقت کنید. این دقیقا همان محصولی است که می تواند به صورت شما پوشش کامل دهد و چربی پوستتان را نیز کنترل کند.

البته این برای زمان هایی است که می خواهید کرم پودر را برای مهمانی ها استفاده کنید

هر نوع خاص پوست، باید از لوازم آرایشی و پاک کننده های آرایشی مخصوص به خود استفاده نماید. اگر می خواهیم که آرایش زیبا و پوستی سالم داشته باشیم باید از مواد آرایشی متناسب با پوست مان استفاده کنیم. 

کرم پودر به دلیل اینکه به عنوان زیرساخت آرایش و قدم اول می باشد انتخاب و خرید کرم پودر مناسب با پوست را بسیار مهم کرده است.

بهترین گزینه برای آرایش روزانه انتخاب و خرید کرم پودر استیکی یا جامد است.

کرم پودر استیکی یا جامد در ظاهر مانند رژ لب جامد است. یعنی با چرخاندن محفظه بیرونی کرم پودر بیرن می آید و شما می توانید مستقیما آن را روی صورت تان بکشید و با کمک یک براش یا پد مخصوص آرایشی آن را روی کل صورت تان پخش کنید.

 کرم پودر استیکی پوشانندگی بالایی دارد و رنگدانه های موجود در آن نیز بیشتر است. این رنگدانه ها روی لکه های تیره پوست به خوبی قرار می گیرد و آن ها را کاور می کند. 

جنس این کرم پودر خشک است بنابراین برای افرادی که پوستی چرب یا مختلط دارد مناسب است. اگر جزء خانم ها پرمشغله هستید و زمان زیادی برای آرایش کردن ندارید حتما خرید کرم پودر استیکی را امتحان کنید.

در کنار پوشانندگی بالا این نوع کرم پودر، ماندگاری بالایی دارد و سبک است. یعنی برای آرایش های روزانه می تواند گزینه بسیار عالی باشد.

کرم پودر استیکی

زمانی که شما از کرم پودرهای سنگین استفاده می کنید پوستتان اجازه تنفس ندارد و زیر لایه های ضخیم آرایشی آسیب می بیند. این نوع آرایش اگر برای مهمانی و مدت کوتاه باشد و به شرط آنکه بعد از مهمانی آن را با پاک کننده های آرایشی مخصوص پاک کنید نمی تواند آسیب زیادی بزند. اما برای استفاده روزانه که شما از صبح به مدت طولانی روی صورت خود کرم پودر دارید نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

لوازم آرایشی از جمله وسایلی هستند که همیشه با پوست و اجزاء صورت ما در تماس اند به همین دلیل برای آرایش های روزانه خود باید به سراغ محصولات آرایشی سبک برویم.

محصولاتی مانند کرم پودر که بطور مستقیم با پوست ما در تماس هستند باید به دقت انتخاب شوند بسیاری از لک ها و جوش های پوست صورت به دلیل استفاده از لوازم آرایشی نامناسب میباشد.

پس در هنگام خرید کرم پودر باید دقت کنید که از فروشگاهای معتبر مانند روبی سان خرید کنید تا علاوه بر زیبایی سلامت پوست شما هم تضمین شود.




 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

همه ما ماءالشعیر تلخ را میشناسیم و بارها از آن استفاده کرده ایم. به ماءالشعیر تلخ آبجوی غیرالکلی هم گفته میشود که از عصاره جوانه جو آن را تهیه میکنند. و دارای ترکیباتی مانند ویتامین C، اسید های آلی، انواع آمینواسید ها، ساکارز، گلوکوز، ویتامین های گروه B و آب گازدار است.

 البته بطور کلی تر میتوان گفت  که ما,الشعیر تلخ از آب، عصاره جو، رازک و مخمر تولید میشود. برای تولید ماءالشعیر میوه ای از مخمر های غیر الکلی استفاده میشود اما آن چیزی که باعث تلخی ماءالشعیر میشود رازک است.

ماءالشعیر تلخ

ما از ماءالشعیر تلخ به عنوان یک نوشیدنی محبوب استفاده میکنیم. اما همه ما شاید طرز تهیه این نوشیدنی محبوب یا خواص آن برای بدن را نشناسیم به همین دلیل هایسنس در این مقاله سعی دارد شما را با این نوشیدنی خوشمزه بیشتر آشنا کند پس با ما همراه باشید.

دلیل تلخی ماءالشعیر تلخ چیست ؟

همانطور که قبل تر به این موضوع اشاره کردیم دلیل اصلی این موضوع وجود گیاه زارک در ترکیبات این نوشیدنی می باشد. این گیاه علاوه بر تلخی به ماندگاری بیشتر ماءالشعیر هم کمک میکند و باعث میشودکف روی نویشیدنی هم حفظ شود.

برای تاثیرگذاری بیشتر زارک در تلخی ماءالشعیر آن را در مراحل نهایی تولید نوشیدنی به آن اضافه میکنند. این کار باعث میشود طعم و عطر زارک بیشتر بماند. پس زمان اضافه کردن رازک در کنار میزان استفاده از آن هم بسیار مهم است.

دسته ای از رازک ها وجود دارد که به آن ها رازک تلخ گفته میشود و میزان اسید های آلفای آن ها بالاتر است و استفاده از این نوع رازک اقتصادی تر میباشد.

خواص ماءالشعیر تلخ

ارزش غذایی و میزان کالری ماءالشعیر تلخ چقدر است ؟

 خب همه ما میدانیم که افرادی که به سلامتی خود بسیار اهمیت میدهند در هنگام مصرف مواد غذایی به ارزش غذایی آن ماده توجه میکنند. ماءالشعیر تلخ هم از این قاعده مستثنی نیست. پس با هم نگاهی به ارزش غذایی این ماده میاندازیم.

ماءالشعیر تلخ ارزش غذایی بالایی دارد دلیل اصلی مشهور شدن این ماده غذایی و جایگزینی آن با نوشابه ها ارزش غذایی این نوشیدنی محبوب میباشد. کالری حاصل از نوشیدن ماءالشعیر به دلیل اینکه در آن چربی وجود ندارد از پزوتئین و کربوهیدرات حاصل میشود.

در هر 100 سی سی از یک ماءالشعیر تلخ حدودا 20 تا 35 کالری وجود دارد. حال بیایید به بررسی فواید آن بپردازیم تا ببینیم کالری دریافتی از نوشیدن ماءالشعیر تلخ ارزش آن را دارد یا نه ؟

خواص ماءالشعیر تلخ

در نهایت به جذاب ترین بخش این مقاله رسیدیم. ماءالشعیر تلخ خواص زیادی دارد که با دانستن آن ها شکه خواهید شد خواصی مانند :

  • جلوگیری و از بین بردن سنگ کلیه

  • رفع استرس

  • بهبود عملکرد خون رسانی

  • بالا بردن ضریب هوشی

  • تقویت مو

  • یک منبع خوب غذایی

  • رفع عطش

  • بالا بردن شادابی پوست

  • بالا بردن مقاومت بدن

  • جلوگیری از پوکی استخوان

ماءالشعیر هایسنس

شما هم متعجب شده اید درسته؟ کی فکرش را میکند که یک ماءالشعیر تلخ بتواند اینقدر خواص داشته باشد. البته که کیفیت مواد اولیه بکار رفته در تولید ماءالشعیر هم بسیار تاثیرگذار است. استفاده از ماءالشعیر تلخ برند هایی مانند هایسنس که از مواد اولیه باکیفیت در روند تولید خود استفاده کرده اند پیشنهاد ما به شما عزیزان در هنگام مصرف این نوشیدنی فوق العاده میباشد.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اکثر خانم ها برای آرایش های روتین روزانه خود از کرم پودر استفاده نمیکنند اما با این وجود خرید کرم پودر لازم است. به دلیل اینکه برای آرایش های کامل و مخصوص مهمانی یا مواقع خاص برای زیر ساخت آرایشمان به کرم پودر احتیاج داریم. 

کرم پودر یک کرم فشرده شده است که بصورت جامد و مایع و در رنگ های مختلف متناسب با رنگ پوست وجود دارد. کاربرد کرم پودر در کاور کردن لکه هایی که روی پوست صورت هستند یا جای جوش و در کل برای صاف و یکدست کردن پوست صورت بکار میرود.

خرید کرم پودر

این وسیله آرایشی را میتوانید از برند های مختلف لوازم آرایشی خریداری کنید، اما روبی سان به شما هشدار میدهد که به سراغ خرید کرم پودر ارزان نروید. میگویید چرا؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا دلیل آن را با شما درمیان بگذاریم.

دانستن میزان چربی پوستتان در هنگام خرید کرم پودر بسیار مهم است

در انتخاب و  خرید کرم پودر مایع گزینه های زیادی وجود دارد که شما می توانید براساس نتیجه ای که انتظار دارید از بین کرم پودر مایع انتخاب کنید. کرم پودرهای مایع در میزان پوشانندگی (وجود رنگدانه)، میزان ماندگاری روی پوست و اینکه کرم پودر آبرسان هست یا خیر متفاوت هستند. 

نوعی از کرم پودر وجود دارد که به آن جامد یا استیکی گفته می شود. این نوع کرم پودر دارای میزان بسیار کمی چربی است. جنس این کرم پودر خشک است بنابراین برای افرادی که پوستی چرب یا مختلط دارد مناسب است. اگر جزء خانم ها پرمشغله هستید و زمان زیادی برای آرایش کردن ندارید می توانید با خرید کرم پودر استکی در زمانی که به آرایش اختصاص می دهید صرفه جویی نمایید.

اگر شما پوست خشکی دارید خرید کرم پودر مایع قطعا اولین پیشنهاد ما به شماست. اما شمایی که پوست چرب دارید هم می توانید از این کرم پودر استفاده کنید. فقط هنگام خرید کرم پودر دقت کنید که کلمه free oil روی کالا ذکر شده باشد. 

برای استفاده روزانه خرید کرم پودرهای سبک که خاصیت آبرسانی هم دارند انجام دهید و کرم پودری که پوشانندگی بسیار بالایی دارد اما روی پوستتان سنگین است برای مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده کنید.

پس از مهمانی حتما صورتتان را از آرایش پاک کنید تا پوستتان بتواند هوا بخورد و آسیب نبیند. کرم پودر مستقیما روی پوست شما قرار میگیرد.در نتیجه باید کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشد.

کرم پودر باکیفیت

سعی کنید خرید کرم پودر را از بین برندهای معتبر انجام دهید که به پوستتان نمی زند. کرم پودر باید مرغوب و باکیفیت باشد تا بتواند از پوستتان مراقبت کند. کرم پودر فیک و تقلبی کیفیت لازم را ندارد و می تواند به پوستتان آسیب جدی وارد کند. و هزینه بیشتری که شما بابت خرید کرم پودر اصل می پردازید هزینه ای است که بابت سلامت پوست می پردازید.

خرید کرم پودر فیک، تقلبی و ارزان ممنوع!

کرم پودری که قرار است لکه ها را بپوشاند اگر ارزان و فیک باشد می تواند خودش عاملی برای ایجاد لکه روی پوست باشد.

کرم پودر ارزان نخرید

همانطور که میدانید کرم پودر مدت زمان زیادی به طور مستقیم با پوست شما در تماس میباشد پس در هنگام خرید کرم پودر باید از اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول اطمینان حاصل کنید. فروشگاه هایی مانند روبی سان که کیفیت محصولاتشان تضمینی میتوانند گزینه مناسبی برای خرید کرم پودر مناسب شما باشند.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

رژ لب جامد جلوه و زیبایی بیشتری نسبت به مدل های دیگر رژ لب ها دارد. با خرید رژ لب جامد و استفاده از آن شما میتوانید جلوه و جذابیت بیشتری به صورت خود بدهید. همه خانم ها عاشق رژ لب جامد هستند. طیف رنگی وسیع و گسترده آن خرید رژ لب جامد را بسیار جذاب و هیجان انگیز کرده است.

اما شما برای خرید رژ لب جامد چه فاکتور هایی را در نظر میگیرید؟ چه چیزهایی در خرید این محصول تاثیرگذار است؟ رنگ و مدل بسته بندی آن> کیفیت یا قیمت؟

با ما در این مقاله همراه باشید تا یک راهنمای کامل در خرید رژ لب جامد برای شما باشیم.

خرید رژ لب جامد

مکان استفاده مهم ترین فاکتور در خرید رژ لب جامد

زمانی که اقدام به خرید رژ لب جامد می کنید با طیف بزرگ رنگ ها متنوع و مختلف مواجه خواهید شد. بالاترین تعداد رنگ رژ لب مربوط به این نوع ماده آرایشی است. شما می توانید هر رنگ رژ لبی که دوست دارید انتخاب کنید و از تاثیر رنگی که روی چهره شما می گذارد شگفت زده شوید. اما قبل از انتخاب رژ لب جامد، بدانید که از ابزار آرایشی در کدام موقعیت اجتماعی می خواهید استفاده کنید.

استاندارد می تواند از هر شخصی به فرد دیگری متفاوت باشد. اما برای اینکه بتوانید خودتان را در هر موقعیتی شیک و خوش استایل نگه دارید باید متناسب با موقعیتی که در آن قرار میگیرد خودتان را آرایش کنید و از ابزارهای آرایشی متناسب استفاده کنید.

برای روزهایی که قرار است به کوه یا جنگل و در کل طبیعت بروید نیاز نیست آرایش هفت قلم کنید. بله می دانیم که دوست دارید در هر موقعیتی زیبا به نظر برسید اما آرایش های پررنگ و جیغ اصلا مناسب طبیعت نیست. برای این روزها بهتر است هنگام خرید رژ لب جامد به دنبال رنگ های شفاف باشید. رنگ های جیغ را برای مهمانی و عروسی کنار بگذارید.

رژ لب جامد

رژ لب جامد قرمز را شما هیچ وقت برای محیط رسمی کار یا دانشگاه استفاده نمیکنید. هر رنگی را میتوانید در یک محیط اجتماعی استفاده کنید.

اگر می خواهید مطابق با استانداردها باشد بهتر است برای محیط های رسمی یک رژ لب جامد اما با رنگ های طبیعی انتخاب کنید. در خرید رژ لب جامد مهمانی ها و دورهمی های دوستانه دستتان برای انتخاب باز است و می توانید هر رنگی را که می پسندید انتخاب کنید.

اما در این موقعیت هم هول نشوید. رنگ ها را باید بر اساس فرم و حالت لب انتخاب کنید که زیبایی تان دو چندان شود.

حتی با یک شاین لب یا برق لب هم شما می توانید استایل شیک و زیبا خود را حفظ کنید.

 

رژ لب جامد متناسب با موقعیت مکانی

در کنار همه نکات ذکر شده باید توجه داشته باشید که در خرید رژ لب جامد قبل از هرچیزی سلامت لب های شما مهم است. پس اصل اول را کیفیت محصول قرار دهید. شما نمیتوانید محصول فیک از اصل را از روی ظاهر آن تشخیص دهید. و این تفکر رایج هم که اگر پول زیادی بابت یک محصول میدهید حتما آن محصول اصل است اشتباه است.

راه حل خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه اینترنتی روبی سان یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که شما میتوانید برای خرید رژ لب جامد باکیفیت با قیمت مناسب به آن مراجعه کنید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

ما در طول روز حتی اگر آرایش خاصی هم نداشته باشیم قطعا از رژ لب جامد استفاده خواهیم کرد. به دلیل اینکه رژ لب به تنهایی میتواند به چهره ما جلوه و جذابیت بدهد و صورت ما را از بی روحی در بیاورد.

به همین دلیل استفاده از رژ لب از دیگر لوازم آرایشی خیلی بیشتر است. اما یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از رژ لب به آن بربخوریم پاک شدن زود به زود رژ لب از روی لب هایمان است.

اما نگران نباشید یک راه حل خیلی آسان برای حل کردن این مشکل وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم

رژ لب جامد

برخی لوازم آرایشی هستند که ماندگاری آن ها نسبت به دیگر لوازم آرایشی خیلی بیشتر است که اصطلاحا به آن ها لوازم آرایشی 24 ساعته میگویند.

درست حدس زدید شما میتوانید از رژ لب جامد 24 ساعته استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این نوع رژ لب به شما بدهیم.

رژ لب جامد

نوعی از رژ لب است که دارای فرمولاسیون متفاوتی است که دارای مدل های مختلفی مانند چرب و مات است. رژ لب جامد چرب ماندگاری کمی دارد، میزان چربی و روغن های طبیعی در آن زیاد است و می تواند در طول روز به پوست لب هایتان هم رسیدگی کند و موجب شادابی، نرمی و لطافت لب هایتان هم می شود.

اکر میزان این چربی کم باشد رژ لب جامد مات را شما در نتیجه خواهید داشت. این نوع رژ لب ماندگاری بالاتری دارد و به آن رژ لب جامد 24 ساعته گفته می شود. 

این پایین بودن چربی رژ لب میتواند لب های شما را دچار خشکی کند و این میزان خشکی را به تدریج افزایش می دهد تا جایی که لب های شما را پوسته پوسته نماید. در نتیجه استفاده مکرر از رژ لب جامد 24 ساعته می تواند باعث آسیب زدن به لب هایتان شود.

شما می توانید به جای استفاده از رژ لب جامد 24 ساعته که اغلب به لب هایتان آسیب می زند از روش های دیگری استفاده نمایید و مدت ماندگاری رژ لب را افزایش دهید.

رژ لب جامد 24 ساعته

 

قبل از اینکه اقدام به زدن رژ لب جامد کنید لب هایتان را با کمک پنکک یا کرم پودر مات بپوشانید. سپس با کمک خط لب ناحیه لب هایتان را مشخص نمایید. در مرحله بعد با کمک رژ لب جامد لب هایتان را رنگ کنید. 

استفاده از پنکک قبل از زدن رژ لب و استفاده از فیکساتور بعد از زدن رژ لب می تواند مدت ماندگاری رژ لب را افزایش دهد و شما را از تمدید آرایش بی نیاز خواهد کرد.

جمع بندی

با توجه به نکات ذکر شده درباره رژ لب 24 ساعته  ماندگاری بالا و تماس طولانی مدت این محصول بر روی لب هایتان پس باید رژ لب های خود را از یک فروشگاه معتبر که کیفیت محصول هایشان تضمین شده است خریداری کنید.

روبی سان فروشگاه لوازم آرایشی است که شما میتوانید با خیال راحت رژ لب 24 ساعته خود را از آن خریداری کنید. 



 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰


همه ما بطور عادی زیر چشممان حلقه های سیاهی داریم که شدت تیرگی آن در افراد مختلف متفاوت است. ما بطور روتین برای پوشاندن این سیاهی ها در هنگام آرایش از کرم پودر استفاده میکنیم. اما بهتر است بدانید که استفاده از کانسیلر برای این کار خیلی مناسب تر است.

 

پوست زیر چشم از قسمت های دیگر صورت نازک تر است و باید حواسمان باشد که چه موادی با آن تماس پیدا میکند. کانسیلر به نسبت کرم پودر بسیار سبک تر است و مواد کار رفته در آن برای پوست مناسب تر است. پس برای این کار خرید کانسیلر راه حل مناسبی است.

البته از کانسیلر فقط برای زیر چشم استفاده نمیشود بلکه برای پوشاندن جوش ها یا تیرگی های نقطه ای هم از کانسیلر استفاده میشود.

کانسیلر در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود است. شما باید متناسب با نوع پوست، رنگ پوست و مشکلات پوست خود آن‌را انتخاب کنید. البته ما در پست به طور کامل بیان می کنیم کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد. 

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کاربرد و تاثیر کانسیلر در آرایش اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید از این محصول آرایشی به نحو احسن استفاده نمایید.

خرید کانسیلر

کاربردهای کانسیلر

کانسیلر برای کاور های ظریف و با دقت بالا بسیار مناسب میباشد. بهترین نوع آن استفاده از کانسیلر های مایع است که راحت تر میشود با آن ها کار کرد. اما علاوه بر کاور کردن پوست موارد استفاده دیگری هم دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد.

کانسیلر به عنوان هایلایتر یا کانتور

از کانسیلر می توانید به عنوان هایلایتر یا کانتور استفاده نمایید. برای اینکه صورتتان را کانتور کنید، باید از کانسیلر جامد با رنگ های متفاوت از تیره تا روشن استفاده کنید  و خط هایی را برای ایجاد هایلایت روی صورت، ایجاد کنید. سپس با کمک براش صورت ، باید این خطوط را روی صورت پخش نمایید تا آرایش طبیعی جلوه کند. 

مثلا برای کوچک تر نشان دادن بینی ، باید در ناحیه خارج از بینی از کانسیلر تیره تری استفاده کنید و میانه بینی ، دقیقا روی تیغه بینی ، را با کانسیلر روشن تر بپوشانید و سپس این دو ناحیه را به خوبی با هم ادغام نمایید تا خط جدایشی بین آنها نباشد. 

کانسیلر به عنوان شادابی کننده پوست

کانسیلر می تواند موجب شادابی صورت و چهره شما شود. اگر صورتتان رنگ پریده و زرد است بهتر است به سراغ کانسیلرهای رنگی بروید. بهترین رنگ برای اینکه کمی به صورتتان شادابی و نشاط ببخشد و خستگی چهره تان را بپوشاند رنگ صورتی است. این رنگ را به ناحیه زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید تا روی گونه های خود می توانید بکشید.

کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش: بعد از اتمام آرایش،  ممکن است که مثلا ناحیه لب را به اشتباه آرایش کرده باشید یا مقداری از رژ لب از خط لب بیرون زده باشد. در این مواقع می توانید به کمک کانسیلر آن ناحیه را به راحتی اصلاح نمایید. یا اگر خط چشمی که کشیدید ، نامرتب است و پاک کردن آن موجب به هم ریختن کل آرایشتان شود، می توانید با کمک کانسیلر آن ناحیه را اصلاح و مرتب کنید.

کانسیلر به عنوان رفع کننده جای آکنه و قرمزی پوست

کانسیلر جای قرمزی جوش را برطرف می کند. اکثر آکنه ها و جوش ها روی صورت افراد به صورت قرمز خودشان را نشان می دهند. اگر بخواهید این نقاط را بپوشانید بهتر است از کانسیلری به رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز می تواند قرمزی را خنثی نماید. فقط خاطرتان باشد که برای تاثیر بیشتر، لازم است کانسیلر را به صورت نقطه ای روی پوست قرار دهید و با ضربه های آرام ، به آرامی کانسیلر را روی صورت پخش نمایید. دقت کنید که به هیچ وجه ، پد آرایشی را روی آن نواحی نکشید چرا که قرمزی پوست را بیشتر نشان می دهد.

چگونه کانسیلر بزنیم

چگونه کانسیلر را به دور چشم ها بزنیم؟ 

از آنجا که اطراف چشم پوستی نازک و بسیار حساس دارد، باید محتاطانه با آن رفتار کنید. بهتر است قبل از زدن کانسیلر، به اطراف چشم تان ، کرم دور چشم یا پرایمر بزنید. چند دقیقه صبر کنید، پس از این که کاملا روی پوست تان نشست، کانسیلر را به آن اضافه کنید. شما باید آن را به صورت V شکل بزنید. درواقع زدن کانسیلر را از زیر چشم تان آغاز کنید و آن را به شکل مثلثی تا پایین چشمتان پخش کنید.

چون پوست ناحیه دور چشم زیاد حرکت می کند بهتر است از استفاده بیش از حد از کانسیلر بپرهیزید. به جای این کار از یک کانسیلر مایع یا کرمی سبک استفاده کنید. یا حتی می توانید از کانسیلرهایی که صرفا برای ناحیه دور چشم تعبیه شده اند کمک بگیرید.

کانسیلر باکیفیت

جمع بندی

کانسیلر از جمله مواد آرایشی است که مستقیما با پوست صورت در تماس است به همین دلیل باید در خرید کانسیلر دقت کنیم تا یک محصول با کیفیت و مرغوب خریداری کنیم. شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی روبی سان کانسیلر مرغوب و باکیفیت خریداری کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید رژ لب جامد محبوب ترین وسیله آرایشی بین خانم ها میباشد که تنوع زیادی دارد و گاهی اوقات در هنگام خرید بین تنوعی از رنگ ها و مدل ها گم میشویم و باعث گیج شدن ما میشود. اما در عین حال خرید رژ لب جامد کار هیجان انگیز و جالبی هم است و همینطور استفاده از آن باعث نشاط بخشیدن به صورت و افزایش روحیه خانم ها میشود.

خرید رژ لب جامد

هنگام خرید رژ لب جامد به چه نکاتی باید توجه کرد

هنگام خرید رژ لب جامد فاکتورهای زیادی دخیل است که می تواند روی تصمیم گیری شما تاثیر داشته باشد. برای مثال حالت و فرم لب ها و رنگ پوست از مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید رژ لب جامد است.

یک رژ لب جامد می تواند روی صورت و لب خانمی تاثیر  و جلوه فوق العاده ای داشته باشد اما روی صورت فرد دیگری تاثیر کاملا متفاوتی داشته باشد. حتی یک رژ لب جامد با یک رنگ مشخص روی صورت دو نفر با رنگ پوستی متفاوت رنگ متفاوتی خواهد داشت. در نتیجه با توجه به نکته های ذکر شده هر خانمی باید خودش برای خرید رژ لب جامد خود اقدام کند. 

تاثیر حجم لب ها در انتخاب رژ لب جامد

اگر شما یک خانم با لب های درشت و برجسته هستید بهتر است هنگام خرید رژ لب جامد به سراغ انتخاب رنگ های تیره بروید اصلا و به هیچ وجه سمت رنگ های روشن مانند صورتی نروید. این رنگ ها باعث می شود لب ها را کمی بزرگتر نشان دهد. در مورد شما این بزرگ نشان دادن لب ها باعث می شود صورت شما از حالت عادی و نرمال خارج شود و زیبایی و طبیعی بودن چهره شما را به شدت کاهش می دهد.

بهترین رنگ برای شما رنگ های تیره رژ لب جامد است. چون باعث بزرگ تر شدن لب های شما نخواهد شد و جلوه طبیعی به لب های شما خواهد داد.

اگر لب هایتان نازک است بهتر است رژ لب جامد رنگ روشن انتخاب کنید. خرید رژ لب جامد تیره می تواند لب های نازک شما را محو کرد. و جلوه بدی به صورت شما بدهد.

تاثیر رنگ پوست در انتخاب رژ لب

اگر پوست صورت شما روشن است یا سبزه مطمئن باشید که زدن رژ لب جامد قرمز قطعا به شما می آید.

انتخاب رژ لب جامد برای مکان های مختلف

بعد از اینکه طیف رنگی رژ لب جامد خود را شناختید بهتر است رنگ دقیق آن را براساس موقعیت اجتماعی که درون آن حاضر می شوید را ملاک قرار دهید.

انتخاب رژ لب جامد برای محل کار

برای اینکه بتوانید در یک موقعیت اجتماعی خاص، زیبا و شیک به نظر برسید باید متناسب با موقعیت رنگ رژ لب خود را انتخاب کنید. اگر در انتخاب و خرید رژ لب برای محیط های رسمی و کاری محدودیت دارید در مورد مهمانی ها و مراسم دست و بالتان باز است و می توانید هر رنگ رژی که به لباس یا آرایشتان می آید انتخاب کنید.

پس به اینکه نکته توجه کنید که هر رنگ رژ لبی مناسب با هر موقعیت مکانی نیست برای مثال شما نمیتوانید برای محیط اداری و محل کار خود رژ لب هایی با رنگ تیره و جیغ خریداری کنید.

اما برای آرایش مهمانی ها حتما از رژ لب جامد استفاده کنید. خرید رژ لب جامد یکی از نکات مهم آماده شدن برای مهمانی است. این نوع رژ لب آرایش شما را تمیز و حرفه ای تر نشان می دهد. و ماندگاری آن هم بیشتر میباشد. فقط کافی است که رنگ آن را درست انتخاب نمایید. برای مثال اگر لباس سفید یا مشکی به تن دارید بهتر است از رژ لبی استفاده کنید که بتواند به ظاهر بی روح تان کمی رنگ و لعاب ببخشید. در این مورد به دلیل تنوع و طیف رنگی بالا خرید رژ لب جامد به شما پیشنهاد می شود.

طیف رنگی متنوع رژ لب جامد

سخن آخر

در مورد خرید رژ لب جامد حتما به دنبال برندهای معتبر آرایشی باشید تا بتوانید در کنار زیبایی و حفظ استایل، سلامتی خود را نیز تضمین کنید. اکثر رژ لب های جامد، لب های شما را خشک و پوسته پوسته می کند. و دارای سرب میباشد.

اما اگر برای انتخاب و خرید رژ لب جامد خود به سراغ برند روبی سان بروید به شما اطمینان میدهم که نه تنها سلامتی خود را تضمین کرده اید و رژلب بی کیفیتی خریداری نکرده اید بلکه با استفاده از رژ لب های برند روبی سان خشکی لب هایتان را هم برطرف کنید.

رژ لب جامد روبی سان دارای عسل است و این ویژگی میتواند باعث آب رسانی به لب هایتان هم شود.

برند ایتالیایی روبی سان کالاهای خود را با ضمانت به شما تحویل می دهد.

 

 

  • rubi sun