rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر مدت زیادی به صورت حرفه‌ای در بازار کار کشور مشغول به کار بوده باشید، چه به عنوان کارفرما و چه به عنوان کارمند، حتما تا به حال با دادگاه کار و نیز وکیل اداره کار سر و کار یافته‌اید. اما وکیل و مشاور حقوقی اداره کار کیست و چرا تا به این حد در دعاوی وزارت کار مهم است؟ به چه صورت می‌توان نسبت به درخواست وکیل اقدام نمود؟ آیا اصولا درخواست وکیل در دعاوی یاد شده اجباری است؟ آیا امکان درخواست وکیل تسخیری برای دعاوی وزارت کار و مشاوره رایگان با وکیل اداره کار وجود دارد؟

 در این یادداشت درباره‌ی همه‌ی این سؤالات درباره‌ی وکلای اداره کار پاسخ خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب سایت شهرداد بازدید نمایید.

وکیل اداره کار کیست؟

یکی از قوانینی که در کشور پیشینه‌ای طولانی دارد، قانون کار کشور است. این قانون در دوران پهلوی و در نخستین روزهای تشکیل دادگستری و وزارت پیشه و هنر تدوین شد. البته تصویب چنین قانونی در آن دوران، هم از نیازهای جامعه‌ی کارگری و کارمندی در ایران رو به صنعتی شدن، و هم متأثر از موج مبارزات کارگری در نیمه‌ی دوم قرن پیشین بود.

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار

به وکلایی که با تمرکز بر این قانون و دعاوی مطروحه در اداره کل کار هر حوزه فعالیت می‌کند، وکیل اداره کار گفت می‌شود. بنابراین یک وکیل اداره کار مانند دیگر وکلا، یک وکیل ممتاز بر شمرده می‌شود و تنها تفاوت، تمرکز آنان بر این حوزه حقوقی است.

تخصص وکیل اداره کار

وکیل متخصص اداره کار به یک باره به این مقام نائل نگشته است. وی برای این که در طول دوران کاری خود به عنوان وکیلی معتبر در دعاوی قانون کار شناخته شود باید مسیر درازی را بپیماید. ایشان ابتدا از دانشکده‌ی حقوق فارغ‌التحصیل شده و مدرک لیسانس دریافت می‌نمایند. در ادامه باید در دوره‌های کارآموزی دو ساله و نیز دو مرحله‌ی آزمون نیز پذیرفته شود تا بتواند عنوان وکیل پایه دو دادگستری را کسب کند.

 در طی چندین سال پس از آن، و در صورت فعالیت پیوسته در دعاوی کار به عنوان مشاور حقوقی و یا دستیار یک وکیل پایه یک، موفق خواهد شد تا خود نیز به عنوان وکیل متخصص اداره کار مطرح شود.

معمولا کارگرانی که به دلایل مختلف احساس می‌نمایند در حق آنان اجحاف رواداشته شده است به دنبال مشاوره رایگان با وکیل اداره کار هستند. با این وجود باید به خاطر داشته باشید که در این دعاوی، مگر در شرایط خاص، امکان درخواست وکیل تسخیری وجود ندارد.

وکیل کارفرما در اداره کار

البته نباید تصور کرد که وکیل یاد شده تنها به عنوان مدافع کارگران در دعاوی ظاهر می‌شود. کارفرمایان نیز می‌توانند در صورت تمایل نسبت به درخواست وکیل و مشاوره حقوقی با وکیل کارفرما در اداره کار اقدام نمایند. این امر به خصوص در پرونده‌هایی که پیچیده گشته‌اند اهمیت خاصی دارد. 

درخواست وکیل رایگان از دادگاه

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار

ارائه‌ی خدمات مشاوره رایگان با وکیل اداره کار یا عدم آن بستگی به وکیل دارد. معمولا بسیاری از وکلا برای جلب رضایت موکلان خود امکان مشاوره رایگان را در نظر می‌گیرند. با این حال باید توجه داشته باشید که یک وکیل متخصص وزارت کار ممتاز ممکن است برای انجام چنین خدمات مازاد بر وظیفه‌ای نه وقت و نه انرژی لازم را نداشته باشد. پس اگر مطمئن هستید که به مشاوره حقوقی در این زمینه نیاز دارید حتما از وکیل مورد اعتماد خود وقت بگیرید.

درخواست وکیل برای دعاوی وزارت کار

تا پیش از این کسانی که قصد استخدام وکیل داشتند باید حضورا به دفتر کار آنان مراجعه و یا با در اختیار داشتن شماره منشی یا دستیار وکیل نسبت به این امر مهم اقدام می‌نمودند. اما اکنون با گسترش خدمات الکترونیکی اینترنتی می‌توانید از اپلیکیشن شهرداد برای درخواست بهترین وکلای اداره کار اقدام نمایید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

سقط درمانی یعنی زمانی که جنین شما دچار مشکل است و درمانی جز سقط جنین نمی ماند در این جا مواردی را که قانون سقط درمانی مجاز است را بیان می کنیم. تشخیص ناهنجاری یا بیماری جنین با انجام سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی یا روش‌های آزمایشگاهی صورت می‌گیرد و اعلام نظر سه پزشک متخصص در خصوص تشخیص ناهنجاری یا بیماری و اینکه موجب حرج مادر بعد از تولد می شود، ضروری است.

قانون سقط درمانی

به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد سقط جنین دارید حتما در این خصوص یا یک وکیل رایگان تلفنی مشورت کنید و یا پرونده و مراحل صدور مجوز سقط را به وکیل رایگان تلفنی بسپارید تا این کار به نحوی درست و مطابق با قانون انجام شود. علت اینکه ما به شما توصیه میکنیم این کار را به وکیل رایگان تلفنی بسپارید؛ این است که با صرف زمان کمتر می توانید در مورد شرایط خود و نحوه دریافت مجوز اطلاعات کسب کنید.

در این مطلب به بررسی مواردی که امکان صدور مجوز سقط وجود دارد میپردازیم. همچنین شما میتوانید در مورد پرونده خود در این زمینه با وکیل رایگان تلفنی مشورت کنید.

موارد سقط جنین قانونی در ایران

از مواردی که در قانون سقط درمانی اجازه سقط جنین داده شده است، میتوان این مورد را گفت که در صورتی که به دلیل بیماری مادر، بارداری، سلامت مادر را به خطر بیاندازد، تقاضای اجرای قانون سقط درمانی از طرف پزشکی قانونی پذیرفته خواهد شد. 

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که این عمل باید قبل از 4 ماهگی و با معرفی از طرف پزشک معالج و یا دستور قضایی انجام ‌شود.

همچنین در صورتی که بدن جنین به صورت طبیعی تشکیل نشده باشد یا اصطلاحا ناقص الخلقه باشد، تا قبل از 4 ماهگی می توان قانون سقط درمانی را اجرا کرد.

در صورتی که مادر باردار یکی از شرایط فوق را داشته باشد، تنها تا قبل از اینکه جنین به چهار ماهگی برسد می تواند مجوز اجرای قانون سقط درمانی را دریافت کند.

لازم به ذکر است که در بعضی از موارد در قانون سقط درمانی، اقدام به سقط مجاز است. تهدید سلامت مادر یکی از دلایلی است که این موضوع در قانون در نظر گرفته شده است. 

توجه داشته باشید که در هر صورت سقط جنین پس از ولوج روح و یا دمیده شدن روح در جنین (بعد از 4 ماهگی جنین) جرم بوده و کسی که این خطا را مرتکب شود، مجازات خواهد شد. شما میتوانید از طریق اپلیکیشن قوانین و مقررات دیگر استثناهای این مورد را مشاهده کنید. 

امکان صدور مجوز برای هر ناهنجاری یا بیماری جنینی وجود ندارد

نکته قابل ملاحظه در قانون سقط درمانی این است که درست است که در صورت وجود ناهنجاری در جنین امکان سقط درمانی وجود دارد ولی این اجازه در همه حالات به مادر داده نمی‌شود. در واقع امکان صدور مجوز برای هر ناهنجاری یا بیماری در جنین، وجود ندارد. 

وکیل رایگان تلفنی

بر طبق قانون سقط درمانی، شرط صدور مجوز این است که این بیماری و ناهنجاری بعد از تولد قابل درمان نباشد. همچنین در صورتی که درمان کامل پس از تولد نتیجه بخش نباشد و عوارضی ایجاد کند که مادر را در سختی و مشقت بیاندازد. پیشنهاد میکنم در مورد انواع بیماری هایی که امکان صدور مجوز سقط در آنها وجود دارد؛ به وکیل رایگان تلفنی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

از طرفی دیگر برخی بیماری ها را نمیتوان قبل از 19 هفتگی جنین، به طور قطعی تشخیص داد و در نتیجه بر طبق قانون سقط درمانی مجوز سقط درمانی برای آن صادر نمی‌شود.

بر طبق قانون سقط درمانی و با توجه به نظر وکلا در این زمینه می توان گفت این تصور که برای هر بیماری جنین یا مادر مجوز سقط جنین صادر می‌شود غلط است و فقط در صورتی این مجوز صادر می‌شود که یک ناهنجاری موجب حرج مادر شود و یا ادامه بارداری برای مادر خطر جانی به همراه داشته باشد. در این خصوص پیشنهاد میکنم حتما با یک وکیل رایگان تلفنی مشورت کنید تا اطلاعات کامل در مورد موارد قطعی صدور مجوز در قانون سقط درمانی کسب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله در خصوص شرایط صدور و عدم صدور مجوز سقط جنین براساس قانون سقط درمانی و ضرورت مشورت با یک وکیل رایگان تلفنی در این خصوص، صحبت شد. امیدوارم این مطلب برایتان مفید باشد. 

همانطور که گفته شد با کمک یک وکیل رایگان تلفنی میتوان این مراحل را به صورت درست و قانونی انجام داد تا مشکلی در آینده ایجاد نشود ولی این کار را نمیتوان به هر وکیلی سپرد. در این زمینه به شما پیشنهاد میکنیم حتما یک منبع معتبر برای یافتن بهترین وکلا بیابید. ما به شما در این زمینه اپلیکیشن حقوقی شهرداد  را معرفی میکنیم که با استفاده از آن میتوانید علاوه بر دسترسی به این قوانین، مشاوره حقوقی دریافت کنید و مسائل حقوقی خود را به ساده ترین شکل ممکن حل کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

برای اداره و شروع یک فعالیت کاری، موارد بسیاری هستند که باید به آنها توجه ویژه ای داشت. یکی از آنها قراردادها و نحوه تنظیم آنها است. قرارداد پیمانکاری از جمله قراردادهایی است که یک صاحبین کسب و کار باید از آن اطلاع کامل داشته باشند یا برای انعقاد آنها از یک وکیل باتجربه کمک گیرند.

قرارداد پیمانکاری

در اینجا ما به عنوان یک وکیل رایگان در این زمینه به شما مشاوره می‌دهیم و نکات لازم که باید برای انعقاد قرارداد پیمانکاری بدانید، ارائه می‌دهیم.

قرارداد پیمانکاری چیست؟

به طور کلی قرارداد پیمانکاری به قراردادی گفته می‌شود که طی آن یک کارفرما برای انجام کاری، با شرایط و مدت معین و در قبال وجهی معین، با پیمانکار قرارداد میبندند و انجام این کار را به او می‌سپارند.

موضوع قرارداد پیمانکاری می‌تواند ساخت و ساز، حمل و نقل، تعمیرات و ... باشد. قرارداد پیمانکاری به این شکل انجام می‌شود که یک کارفرما زمانی که با بررسی های لازم به این نتیجه می‌رسد که پروژه گسترده ای در دست دارد و بخش های مختلفی در این پروژه وجود دارد؛ بخشی از آن را به پیمانکارانی که در آن بخش تخصص دارند، میسپارند. اینجاست که برای ثبت تعهدات طرفین، باید قراردادی تحت عنوان قرارداد پیمانکاری منعقد شود تا از بروز مشکلات احتمالی و ضایع شدن حق هر یک از طرفین جلوگیری شود.

قرارداد پیمانکاری علاوه بر پیروی از قوانین عام کشور مانند قانون مدنی، باید بر طبق شرایط عمومی پیمان هم باشد تا معتبر و قابل استناد باشد. شما می‌توانید برای اطمینان از صحت از پیروی از قوانین در قرارداد پیمانکاری خود از یک وکیل رایگان استفاده کنید. طبعا وکیل نیست که به شما به طور رایگان مشاوره دهد و یا وکالت شما را به عهده گیرد ولی شما می‌توانید با یافتن یک اپلیکیشن حقوقی قوانین و مقررات از آن به عنوان یک وکیل رایگان استفاده کنید.

انواع قرارداد پیمانکاری

قراردادهای پیمانکاری در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. اما از نظر شیوه اجرای پروژه می‌توان آنها را به 4 مورد تقسیم بندی کرد. قرارداد تک عاملی، دو عاملی، سه عاملی و چهار عاملی. 

در روش تک عاملی، کارفرما بخش قابل توجهی از عوامل اجرایی را در اختیار دارد. در روش تک عاملی بیشتر زمینه های طراحی، اجرا  مدیریت پروژه توسط کارفرما انجام می‌شود و بالاترین سطح مسئولیت ها به کارفرما تحمیل می‌شود. 

در روش دو عاملی، عملیات طراحی و ساخت به شخص دیگری واگذار می‌شود و مسئولیت عمده بر دوش پیمانکار است. نقش کارفرما در این قرارداد عمدتا مدیریت و تایید مراحل اجراست.

در روش سه عاملی کارفرما با استفاده از قراردادهای جداگانه عملیات طراحی را به مشاور، عملیات ساخت را به پیمانکار واگذار میکند. 

روش چهار عاملی هم روشی است که در آن کارفرما مسئولیت های خود که هماهنگی بین طراحی و اجرا است را به شخصی دیگر واگذار می‌کند. 

شرایط عمومی و شرایط خصوصی قرارداد پیمانکاری

وکیل رایگان در قرارداد پیمانکاری

عموما قرارداد پیمانکاری شامل سه بخش به نام های موافقت نامه، شرایط عمومی و شرایط خصوصی است. در اینجا به طور جداگانه به بررسی هر یک از این شرایط خواهیم پرداخت. 

موافقتنامه

موافقتنامه بخشی از قرارداد است که در آن توافقات اصلی و مشخصات طرفین قرارداد مشخص شده است. 

شرایط عمومی

شرایط عمومی همان شرایطی است که برای انعقاد هر قراردادی باید مطابق با توافقات طرفین تنظیم شود.

شرایط خصوصی

این شرایط مواردی را شامل می‌شود که در شرایط عمومی پیمان گفته نشده است و طرفین برای تکمیل قرارداد پیمانکاری، در خصوص آن به توافق می‌رسند. 

لازم به ذکر است که بر طبق شرایط عمومی پیمان، در صورتی که در این سه بخش در قرارداد پیمانکاری با یکدیگر متناقض باشند، اولویت به ترتیب با موافقتنامه، شرایط خصوصی و در نهایت با شرایط عمومی خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی نکات و مفاد مختلف قرارداد پیمانکاری پرداختیم. اما به دلیل اینکه این قرارداد بندها و بخش های بسیاری دارد که در این مقاله اشاره نشد، شما میتوانید با کمک یک وکیل رایگان در این خصوص اطلاعات خود را تکمیل کنید. 

برای یافتن یک وکیل رایگان شما میتوانید از اپلیکیشن قوانین و مقررات شهرداد استفاده کنید. طبیعی است هیچ وکیلی به طور رایگان وکالت یک فرد برای تنظیم قرارداد را قبول نمی‌کند ولی شما می‌توانید از این اپلیکیشن حقوقی به عنوان یک وکیل رایگان به راحتی استفاده کنید.

این وکیل رایگان در اثر مشارکت وکلای مطرح و با تجربه جمع آوری شده است و به همین دلیل میتوان با اطمینان کامل از آن به عنوان وکیل رایگان استفاده کرد.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

در کشور ما لیزر موهای زائد از جمله‌ی خدمات پرتقاضای عمومی در جامعه است. شما می‌توانید همه روزه آگهی‌های زیادی را برای این خدمات ببینید. بررسی کلمات پر سرچ در گوگل نیز نشان می‌دهد که ایرانیان پیش از یافتن کلینیک لیزر موهای زائد به چند وب سایت سرزده ودر شبکه‌های اجتماعی درباره آن بحث و گفتگو می‌کنند. اما لیزر موهای زائد چیست و چرا از اقبال خاصی برخوردار است؟

لیزر موهای زائد چیست؟

امکان انجام لیزر در کلینیک های لیزر موهای زائد جز با پیشرفت علوم فیزیک مهندسی میسر نبود. لیزر یک پرتو نوری تقویت و متمرکز شده است که امواج نوری آن در سطح کوانتومی هم‌فاز شده‌اند. در لیزر موهای زائد ما سعی می‌کنیم تا با تاباندن پرتوها به لایه‌های میانی و عمقی پوست، فولیکول‌های مو را حذف نموده و از این طریق، موهای بدن را از بین ببریم.

فولیکول‌ها پیازچه‌هایی هستند که در هر کدام از آنان یک یا چند رشته‌ی مو قرار دارد. در بسیاری از افراد این فولیکول‌ها محل تجمع ملانین‌ها هستند. این ملانین‌ها به دلیل رنگ تیره‌ای که دارند جاذب درجه یک انرژی امواج الکترومغناطیسی به حساب می‌آیند. وقتی لیزر به این ملانین‌ها برخورد می‌کند باعث افزایش سطح انرژی آنان، و در نتیجه، سوختن آنان می‌شود. این خلاصه‌ی فرآیندی است که موجب از بین بردن موها در ناحیه‌ی لیزر شده می‌گردد.

لیزر موهای زائد

البته باید گفت که با از بین رفتن فولیکول‌ها در فاز اولیه‌ی درمان، فولیکول‌های دیگری که به آن‌ها فولیکول‌های خفته گفته می‌شود بیدار شده و سعی در مقابله با تغییرات انجام شده را می‌نمایند. این امر در کوتاه مدت می‌تواند موجب مشکلاتی مانند رویش موهای ضخیم و تیره در ناحیه‌ی لیزر شده گردد. با انجام لیزر در نواحی رویش موهای زائد در چندین جلسه می‌توان چنین اثری را حذف نمود.

عوارض لیزر موهای زائد

این کار مانند بسیاری اعمال درمانی دیگر ممکن است اثرات جانبی‌ای نیز داشته باشد. البته با توجه به منافع چنین عملی، لیزر نمودن موهای زائد قطعا از امتیازات خاصی برخوردار است. مهمترین این عوارض شامل التهاب، درد و قرمز نواحی لیزر شده و یا پوسته پوسته شدن پوست ناحیه‌ی یاد شده است.

لیزر موهای زائد مردان

امروزه آقایان زیادی به لیزر موهای زائد خود علاقه دارند. با لیزر موهای زائد می‌توان از دست موهای بدن در نقاطی که نیازی به آنان نیست راحت شد و بهداشت شخصی را هر چه آسان‌تر حفظ کرد. البته لیزر موهای زائد تنها بر روی روی نواحی رایج انجام نمی‌شود. بلکه می‌توان آن را برای اصلاح خطوط رویش مو یا ریش نیز برای آقایان به کار برد.

کلینیک لیزر موهای زائد

البته تنها آقایان نیستند که اقدام به لیزر نمودن موهای نامطلوب خود می‌کنند. خانم‌ها نیز از ابتدا از طرفداران پر و پا قرص این خدمات بوده‌اند.

چطور کلینیک لیزر موهای زائد خوب را تشخیص دهیم

گفتیم که با مراجعه به فضای اینترنت می‌توان تبلیغات زیادی را دید که درباره انواع مختلف کلینیک لیزر موهای زائد صحبت می‌کنند. اما برای انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد مورد اطمینان خود بهتر است تا دقت کنید تا دچار عوارض ناشی از انجام نادرست رویه‌ی فرآیند نشوید. بهترین راهنمای شما در این راستا شهرت این کلینیک لیزر موهای زائد خواهد بود. همچنین باید ببینید که این دستگاه از چه نوع دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند. تمامی این موارد در تشخیص سطح کار کلینیک یاد شده مهم هستند.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اگر برای دیدن جدیدترین لپ تاپ بازار سری به نمایندگی‌های موجود در سطح شهر یا بستر وب بزنید، احتمالا نمایندگی ایسر شما را غافلگیر خواهد کرد. در نمایندگی ایسر شما خواهید توانست تا چندین و چند نمونه از بهترین و زیباترین ل تاپ‌هایی که تا به حال دیده‌اید را مشاهده و از امکانات آنان شگفت‌زده گردید. تا پیش از این، بسیاری از مشتریان لپ تاپ، به خود زحمت بازدید از نمایندگی ایسر و دیدن جدیدترین لپ تاپ های این برند را نمی‌دادند. اما در سال‌های اخیر اثبات شده است که این افراد اشتباه می‌کرده‌اند. 

جدیدترین لپ تاپ های نمایندگی ایسر

هم اکنون با به وب سایت‌های مطرح نقد سخت افزار سری بزنید، خواهید دید که در بالاترین رتبه‌های تخصیص امتیاز، جدیدترین لپ تاپ های این برند حضور دارند. اگر بخواهیم از جدیدترین لپ تاپ های ایسر نام ببریم باید به سری های پردیتور، نیترو اسپایر تراول میت و نیز سری سوئیفت اشاره کنیم. ایسر توانسته است با محاصره‌ی بازار از جنبه‌های گوناگون، علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند.

صحبت از محاصره‌ی بازار توسط ایسر شد. باید گفت که این خود یکی از جالب‌ترین خصیصه‌های این برند است. در بازار موبایل تقریبا می‌توان ادعا کرد که شیائومی چنین استراتژی‌ای را در پیش گرفته است. در هر دو این برندها محصولات را می‌توان در دو دسته‌ی مجزا جای داد.

جدیدترین لپتاپ اقتصادی

جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی ایسر

نخستین دسته در جدیدترین لپ تاپ های ایسر، دسته‌ی لپتاپ‌های اقتصادی است. از جمله‌ی مهمترین محصولات این چنینی در نمایندگی ایسر باید به سری های اسپایر و تراول میت اشاره نمود.این دسته از لپ تاپ ها مناسب برای کاربری‌های اداری سبک ونیز دانشجویان می‌باشند. در سری اسپایر سعی شده است تا با صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها، لپ تاپی ارزان برای اشخاصی که قصد استفاده‌ی خاصی از لپ تاپ را ندارند با پایین ترین قیمت فراهم گردد.

همچنین در جدیدترین لپ تاپ های تراول میت، علاوه بر این موضوعات نیازهای کارمندانی که نیاز به همراه بردن لپ تاپ خود به سر کار و سطح شهر را دارند فراهم شده است.در این لپ تاپ ها نه تنها از وزن لپ تاپ تا حد ممکن کاسته شده است، بلکه امکاناتی مانند قفل اثر انگشتی نیز برای امنیت هر چه بیشتر لپ تاپ در آن کار گذاشته شده.

جدیدترین لپ تاپ های لوکس و گیمینگ ایسر

دیگر سری جدیدترین لپ تاپ های ایسر در نمایندگی این برند، لپ تاپ های سوئیفت پردیتور و نیترو هستند. البته لپ تاپ کروم بوک را نیز می‌توان در کنار سوئیفت دسته بندی کرد. اگر به نمایندگی ایسر سر بزنید خواهید دید که سوئیفت و کروم بوک به ندرت یافت می‌شوند. دلیل این امر آن است که این مدل‌ها از مدل‌های لوکس این برند بوده و عرضه‌ی کمی دارند. 

لپ تاپ لوکس نمایندگی ایسر

در سوی دیگر جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ سری پردیتور و نیترو هستند. در این لپ تاپ های نمایندگی ایسر می‌توانید بالاترین امکانات سخت افزاری را بیابید که تنها در قدرتمندترین مدل‌های بازار می‌توانید مشابه آن را ببینید. اگر با خواندن این مطلب هنوز هم به این برند شک دارید از شما دعوت می‌کنیم تا با مطالعه‌ی مشخصات فنی لپ تاپ‌ها در سایت لوتوس خود درباره‌ی این لپ تاپ ها قضاوت کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

وظایف وکیل املاک

از اساسی‌ترین تخصص‌های وکالت در کشور ما تخصص وکیل املاک است. ملک یکی از اصلی‌ترین دارایی‌هایی‌ست که ایرانیان نسبت به سرماه‌گذاری در آن اقدام می‌کنند. جمله‌ی «زمین، زمین‌ات نمی‌زند» خود بازتاب‌دهنده‌ی این نوع نگرش به دارایی‌های غیر منقول در فرهنگ عامه است.

در چنین بافتاری می‌توان به راحتی تشخیص داد که وکیل املاک در محافظت از دارایی‌های مردم چه نقش مهمی را می‌تواند بر عهده داشته باشد. یک وکیل املاک برای این که بتواند چنین نقشی را به نحو احسن به انتها برساند، باید بتواند با تسلط به قوانین مختلف، نظریات علمای علم حقوق و آرا وحدت رویه‌ی قوه‌ی محترم قضاییه و نیز نحوه‌ی رسیدگی‌ رایج به پرونده‌های دعاوی در دادگاه‌ها و دادسراهای سراسر کشور، از دارایی‌ها و ثروت موکل خود دفاع نماید.

بهترین وکیل املاک

در چه پرونده‌هایی می‌توانیم از وکیل املاک کمک بگیریم؟

به شکل ساده می‌توان ادعا کرد که آسان‌ترین روش تشخیص این امر، دخیل بودن یک ملک در پرونده به عنوان محل مناقشه است. هر چند برخی از این پرونده‌ها نسبت به سایر دعاوی مشابه از تعدد و متداول بودن بیشتری برخوردارند و ممکن است هر کسی در طول زندگی‌اش با آنان برخورد کند. از جمله مهم‌ترین این پرونده‌ها که وکیل املاک می‌تواند در آنان کمک‌های شایانی ارائه دهد موارد زیر است.

دریافت مجوز پایان کار

اگر در سال‌های اخیر خود یا یکی از آشنایانتان درگیر کارهای ساخت و اسز بوده باشید حتما می‌دانید که در بسیاری موارد به دلیل قوانین پیچیده و دست و پا گیر، کارفرمایان ترجیح می‌دهند تا برخی از قوانین را در مراحل عملیاتی نقض کنند و بعد‌ها در مرحله‌ی بهره برداری از ملک، آن را اصلاح کرده و یا با پرداخت جریمه، نسبت به دریافت پروانه‌ی پایان کار اقدام نمایند. یک وکیل املاک در چنین پرونده‌هایی می‌تواند با پیگیری پرونده‌ی مذکور به نحواحسن کار شما را به سوی پیشرفت و صدور رأی نهایی مطلوب به پیش ببرد.
دعوای خلع ید

این دعوا از دعاوی حقوقی شمرده شده و باید در همان دادگاه‌ها نیز مورد رسیدگی قرار گیرند. در دعوای خلع ید، خواهان از وکیل املاک خود می‌خواهد تا با اقامه‌ی دعوا، از ادامه‌ی تصرف خوانده‌ی پرونده در یک ملک به دلایل گوناگون جلوگیری نماید.

تقسیم و افراز ملک

افراز ملک زمانی رخ می‌دهد که مالکین یک ملک مشاع تصمیم به تقسیم دارایی میان خود گرفته و بخواهند تا با روش‌های عرفی و رایج آن را میان خود تقسیم کنند. ان امر از جمله‌ی پرونده‌های پیچیده و دشوار حقوقی است و بهتر است تا با محول نمودن آن به یک وکیل کارکشته، از تضییع حقوق خود جلوگیری نمایید.

وکیل املاک در تهران

اثبات مالکیت و رفع مزاحمت

در برخی از پرونده‌های رایج در دادگاه‌های کشور می‌توانیم مشاهده کنیم که دو یا چند مدعی به دلایل گوناگون بریک ملک ادعای مالکیت دارند. در این دعاوی به دلیل پیچیده‌ بودن پرونده و نیز حقوقی بودن آن، تمامی طرفین از وکیل املاک بهره خواهند جست.

در برخی از این پرونده‌ها نیز مالک، از محضر دادگاه تقاضای رفع مزاحمت‌های نهاد‌های رسمی و یا مدعی بر ملک را تقاضا می‌نماید. در صورت وارد بودن درخواست و نیز محرز بودن مالکیت مالک، دادگاه به نین درخواستی رسیدگی خواهد نمود.

چرا وکیل املاک؟

 دلایلی که هر کسی به خاطر آن ممکن است نیاز به مشاوره با وکیل املاک داشته باشد، متعدد و گسترده هستند. مهمترین دلیلی که برای آن می‌توان برشمرد، الزام طرفین دعوا بر طبق قانون بر معرفی وکیل معتمد در پرونده‌های دعاوی حقوقی است. البته این تنها دلیل نیست، چه آن که در بسیاری از موارد درخواست وکیل می‌توانیم مشاهده کتنیم که اصولا دعوایی در میان نیست و موکل برای محافظت از دارایی و منافع و اطلاع و اشراف کامل حقوقی به مراحل کار، از یک وکیل املاک کمک می‌خواهد. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید از اپلیکیشن شهرداد استفاده کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه بسیاری از افراد طرفدار عمل های زیبایی هستند، یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی بینی عمل بینی عروسکی است که در میان دختران جوان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. 

احتمالا شما هم بسیار دیده اید افرادی را که بینی های بسیار کوچک و فانتزی دارند. چنین مدلی به صورت طبیعی بسیار کم دیده می شود و اکثرا بینی خود را به مدل عروسکی یا فانتزی عمل کرده اند. این مدل به علت زیبایی و اندازه کوچک آن بسیار محبوب شده است. همچنین رواج یافتن آن در میان افراد مشهور نیز باعث گسترش بیشتر آن شده است. عمل بینی عروسکی یا فانتزی ویژگی هایی دارد که باعث می شود هر کسی نتواند این مدل را انتخاب کند. برای اینکه با این مدل آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

ویژگی های منحصر به فرد عمل بینی عروسکی یا فانتزی مدل باربی!

همانطور که میدانید در جراحی بینی مدل عروسکی یا فانتزی ،بینی بیش از حد کوچک شده و نوک یا سر بینی به سمت بالا و قوس پل بینی بیشتر میشود.عمل این مدل باید زاویه ی بین بینی و لب فوقانی بین 95 تا 100 درجه در نظر گرفته شود،بینی فانتزی و عروسکی ممکن است کاملا مصنوعی به نظر برسد چون قسمت پل بینی بیش از حد خمیده و نوک بینی به بالا شکل داده می شود که بینی را از حالت طبیعی خارج می کند.

عمل بینی عروسکی

 

عمل بینی عروسکی نسبت به سایر مدل های عمل بینی سخت تر و تخصصی تر است ،و جراح بینی که این مدل عمل را انجام می دهد باید کاملا با تجربه و حرفه ای بوده و به این مدل جراحی فانتزی مسلط باشد تا بتواند یک بینی خیلی زیبا و عروسکی و مدل باربی شکل برای بیمار خود به وجود آورد و باعث شود که بیمار از نتیجه ی عمل بینی خود کاملا راضی باشد .

در واقع یک جراحی موفقیت آمیز بینی برای یک فرد میتواند یک نوع تبلیغ بدون هزینه برای درآمد بیشتر و همچنین مشهور شدن آن دکترجراح باشد.

 

عمل بینی عروسکی برای چه افرادی مناسب است؟

قبل از اینکه یک مدل را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید، بایستی بدانید آیا قابلیت انجام این جراحی را دارید یا خیر. این جراحی محدودیت هایی دارد و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. 

برای آنکه عمل بینی عروسکی یا فانتزی به بهترین شکل روی بینی اجرا شود بایستی بینی استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند تغییرات این جراحی را تحمل کند. هر قدر بینی مستحکم تر باشد تغییرات شدیدتری را می تواند قبول کند. بنابراین بینی های گوشتی که ساختار غضروفی ضعیفی دارند به طول معمول نمی توانند عمل بینی عروسکی را انجام دهند. بینی های گوشتی با مدل عمل بینی طبیعی به نتیجه بهتری می رسند. اما فرم بینی استخوانی با عمل بینی عروسکی می تواند به نتیجه خوبی برسد.

از طرفی اگر شما با مشکلات تنفسی دست و پنجه می کنید یا دچار انحراف تیغه بینی هستید، احتمالا برای عمل بینی عروسکی با محدودیت مواجه هستید. این جراحی برای افراد دارای مشکلات تنفسی بسیار ریسک به همراه دارد و اصلا انجام آن به صلاح نیست.

 

سوالات راجع به عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی یک مدل محبوب و زیبا است اما قبل از انتخاب آن باید شرایط خود را بسنجید و با پزشک خود مشورت کنید. پافشاری روی انجام این مدل می تواند نتایج بدی به همراه داشته باشد. علاوه بر آن این عمل باید توسط فرد متخصص و با تجربه بالا انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود و ریسک پایینی به همراه داشته باشد. عمل بینی عروسکی چیزی نیست که هر جراحی بتواند آن را به راحتی پشت سر بگذارد و حتما باید جراح آن از تخصص ویژه این جراحی برخوردار باشد. پیشنهاد ما این است برای کسب مشاوره درباره عمل بینی عروسکی به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی یکی از کارهایی است که شاید خیلی از ما به آن فکر کرده ایم و زمانی دوست داشته ایم آن را انجام دهیم. اما نکته ای که وجود دارد عوارض عمل بینی و پیامدهای آن است که ممکن است بعضی از ما را از انجام آن منصرف کند. برخی افراد هم بدون نگرانی این عمل را انجام می دهند و بدون هیچ مشکلی نتیجه ی مطلوب خود را کسب می کنند. سوال اینجاست که این عوارض عمل بینی که برخی افراد به خاطر آن از انجام عمل صرف نظر می‌کنند واقعا چیست و چقدر خطرناک است؟ چند درصد از این عوارض در زندگی ما مشکل جدی ایجاد می کنند؟ 

عوارض عمل بینی چه هستند؟

اگر تا به حال از نزدیک فردی که تحت عمل زیبایی بینی قرار گرفته را دیده باشید احتمالا تا حدودی پاسخ این سوال را می دانید. کسانی که جراحی را انجام می دهند عموما از عوارض عمل بینی موارد زیر را تجربه می کنند:

درد

رایج ترین و اصلی ترین عارضه عمل بینی را شاید بتوان درد در ناحیه بینی و سر دانست. در اولین ساعات پس از جراحی درد در شدیدترین مقدار خود قرار دارد و رفته رفته با استراحت و مصرف مسکن های تجویز شده از مقدار این درد کاسته می شود. 

عوارض عمل بینی گوشتی

خونریزی

جراحی ذاتا به خاطر ایجاد برش ها و شکستگی ها باعث خونریزی عضو جراحی شده می شود. حدودا تا یک هفته بعد از جراحی بینی، خونریزی از بینی و دفع خونابه ادامه دارد. استفاده از کمپرس سرد و مصرف مواد غذایی فیبردار و ویتامین دار به انعقاد خون و جلوگیری از خونریزی در عوارض عمل بینی کمک می کند. 

ورم و کبودی

یکی از تاثیراتی که شکستگی ها و بریدگی های عمل بینی ایجاد می کنند، ورم بینی و نقاط اطراف آن و کبودی اطراف و زیر چشم است. این کبودی های به مرور و پس از حدود یک هفته کاهش پیدا می کنند. ورم بینی نیز بعد از گذشت یک ماه تا حد زیادی کم می شود ولی فروکش کردن کامل ورم ها حداقل شش ماه طول خواهد کشید.

خشکی دهان و گرفتگی بینی

این مورد را شاید بتوان جزو آزاردهنده ترین عوارض عمل بینی دانست. به دلیل ترشح مداوم مایعات از بینی و خشک شدن آنها مجرای بینی دچار گرفتگی می شود. به همین دلیل فرد مجبور می شود از دهان خود نفس بکشد. تنفس از دهان باعث خشک شدن مداوم لب و دهان می شود. برای کاهش خشکی دهان می توان مصرف مداوم غذاهای مایع، آبمیوه و مرطوب کننده لب را موثر دانست.

آیا عوارض عمل بینی ارزشش را دارد؟

آیا عوارض عمل بینی ارزشش را دارد؟

هر تغییر کوچکی در ساختار بینی حتی در اندازه‌ی میلی‌متری می‌تواند روی ظاهر صورت تأثیر بگذارد. اگر برای انجام جراحی بینی به جراحی حاذق و باتجربه مراجعه کنید، می‌توانید امیدوار باشید که نتیجه‌ی رضایت‌بخشی خواهید گرفت. خیلی مهم است که هم خودتان از نتیجه‌ی عمل راضی باشید و هم جراح‌تان از مشاهده‌ی نتیجه‌ی کارش احساس رضایت کند. گاهی هم شاید تغییرات کوچک کافی نباشند و با جراح‌تان به این نتیجه برسید که جراحی دیگری برای انجام اصلاحات بیشتر انجام دهید. معمولا در چنین مواردی باید حداقل یک سال برای انجام عمل دوم صبر کنید، زیرا بینی‌تان می‌تواند در عرض این مدت تغییراتی بکند.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

شاید بتوان گفت بیشتر افراد جامعه آشنایی زیادی نسبت به قوانین برای رفع مسائل حقوقی خود ندارند. برای اینکه برای شما مشکل حقوقی ایجاد نشود بهتر است از کمک یک وکیل خوب کمک بگیرید. دو راه برای مراجعه به یک وکیل وجود دارد. یکی از این راه ها مشاوره گرفتن از طریق تماس با شماره وکیل است. به عنوان مثال در مسئله طلاق میتوان در بسیاری از موارد تماس با شماره وکیل طلاق میتواند کمک کننده باشد.

وکیل تهران

یکی از راه های متداول نیز مراجعه حضوری به وکیل است. از آنجا که بسیاری از کسب و کارها و جمعیت کثیری از جمعیت ایران در تهران واقع شده اند، یافتن وکیل تهران بسیار مهم است. بسیاری از مواقع و در پرونده های خاص افراد برای مشاوره به وکیل تهران مراجعه میکنند. در نتیجه شناخت راه هایی برای یافتن بهترین وکیل تهران میتواند در حل پرونده ها و مسائل حقوقی و در نتیجه سرنوشت افراد تاثیرگذار باشد.

به همین منظور در این مطلب ضمن ارائه راه هایی برای ارتباط با وکلا مانند تماس با شماره وکیل، نکاتی برای یافتن بهترین وکیل تهران را بیان خواهیم کرد.

چطور بهترین وکیل تهران را بیابیم؟

شما میتوانید این کار را از طریق یک پلتفرم حقوقی مانند یک اپلیکیشن وکیل انجام دهید. از طریق اپلیکیشن وکیل میتوانید به راحتی به تعداد زیادی از وکلا دسترسی داشته باشید. حالا ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید از بین این وکلا بهترین وکیل را انتخاب کرد؟ در پاسخ باید گفت برای انتخاب وکیل تهران علاوه بر نگاه به صلاحیت او باید به این موضوع توجه کرد که او چقدر با موضوع پرونده و مسئله شما تناسب دارد. 

در اینجا چند مورد که باید هنگام انتخاب بهترین وکیل تهران به آن توجه کرد را با هم بررسی میکنیم:

تخصص

شاید مهمترین موضوع برای انتخاب یک وکیل تخصص و مهارت او میباشد. چه برای دریافت شماره وکیل و چه برای مراجعه حضوری به او باید به بررسی میزان تخصص و مهارت او پرداخت. در این زمینه به تخصص وکیل در مورد موضوع مسئله ود نیز دقت کنید. به عنوان مثال وکیلی که تخصص کافی در مورد مسائل کسب و کار داشته باشد برای صاحب یک کسب و کار میتواند اتخاب مناسبی باشد.

تجربه

تجربه و سوابق وکیل از دیگر نکاتی است که باید در انتخاب وکیل تهران به آن توجه ویژه ای داشت. طبعا وکیلی که پیش از این یک یا دو پرونده جدی داشته است می تواند مشاوره و راهکارهای مناسبی ارائه دهد. شما میتوانید مدارک و سوابق وکلا را در سایت adliran مشاهده کنید. یا به عنوان مثال برای مسئله ای مانند طلاق یافتن شماره وکیل طلاق که در این زمینه تجربه کافی دارد، انتخاب خوبی است.

شماره وکیل

مهارت‌های میان‌رشته‌ای

موضوع دیگری که اهمیت بالایی دارد، این است که وکیل مورد نظر علاوه بر داشتن تجربه، دانش و  تخصص در زمینه حقوقی باید در خصوص مسئله و موضوع شما اطلاعات کافی داشته باشد. به عنوان مثال برای رسیدگی به جرائم پزشکی، وکیلی که درباره پزشکی اطلاعات دارد میتواند گزینه مناسبی باشد.

خدمات غیرحضوری وکلا

همانطور که گفته شد دو راه برای حل مسائل حقوقی وجود دارد. اولین راه مراجعه حضوری است. در اینجا می خواهیم در مورد راه دوم یعنی تماس با شماره وکیل صحبت کنیم. شاید بتوان گفت مهمترین خدمتی که میتوان از طریق تماس با شماره وکیل دریافت کرد، مشاوره است. 

به عنوان مثال زن و شوهری که قصد دارند به صورت توافقی از هم جدا شوند، نیاز دارند با شماره وکیل طلاق تماس گرفته و سوالات خود را از او بپرسند. شماره وکیل طلاق میتواند در درک مراحل طلاق و نکاتی که باید در پروسه طلاق به آن توجه شود، به آنها کمک کنند. همچنین از طریق تماس با شماره وکیل طلاق آنها میتوانند در مورد قوانین موجود در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنند.

نکته مهم برای کسب شماره وکیل طلاق و یا هر وکیل دیگری این است که نباید به ر شماره ای که در فضای آنلاین دست به دست می‌شود اعتماد کرد و باید شماره وکیل طلاق را از یک منبع معتبر به دست آورد. دلیل اهمیت این موضوع در این است که به طور کلی وکیل باید شخصی قابل اعتماد باشد به خصوص در مسئله ای مانند طلاق که افراد مسائل مهم زندگی شان را با وکیل در میان میگذارند، یافتن وکیلی معتمد و رازدار اهمیت بالایی دارد. پس برای یافتن شماره وکیل طلاق به منابع معتبری مانند اپلیکیشن شهرداد مراجعه کنید تا افراد سودجو در آینده برای شما مشکلی ایجاد نکنند.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

 

اگر برای یک ماجراجویی جمعی و ثبت بهترین لحظات در کنار دوستان خود آماده اید، تعلل نکنید! فرصت این سفر می تواند خاطره  بهترین سفر عمر شما را برایتان رقم بزند و در کنار خاطرات سفر طعمی افسانه ای از غذا را در حافظه ی چشایی شما به ثبت می رساند.

هر جمع دانشجویی یا دانش آموزی قطعا بار ها برای یک سفر دسته جمعی قول و قرار گذاشته اند اما چون نمی دانستند کجا را به عنوان مقصد انتخاب کنند به مشکل برخورده اند و قید سفر را زده اند. تصمیم سفر را هر کسی می تواند بگیرد اما اینکه یک نفر مسئولیت انتخاب مقصد و نحوه ی سفر را بگیرد در چنین جمع هایی دشوار است تا آنجایی که هیچ کس این کار را انجام نمیدهد و قول و قرار به کلی کنسل می شود! 

 

بهترین فست فود کیش

تجربه دلنشین سفر با دوستان

اگر برای شما هم پیش آمده که تصمیم سفر جمعی با دوستانتان را داشته اید اما هیچ کس ایده ای درباره ی مقصد سفر نداشته، الان این فرصت را دارید که آن کسی که مقصد را تعیین می کند و بقیه را نجات می دهد شما باشید! پاسخ ما به نیاز شما جزیره ی کیش و فودلند کیش است. شاید تا به حال سفر به این جزیره را تجربه نکرده باشید. اگر این طور است یعنی چیزهای زیادی را از دست داده اید! سفر به جزیره ی کیش از جمله سفرهایی است که افراد اهل سفر حتما باید تجربه کنند. اگر پیش از این با خانواده یا به تنهایی به کیش رفته اید پس حتما بار دیگر با جمع دوستان خود این سفر را تجربه کنید چون حس و حال سفر با دوستان قطعا قابل مقایسه با سفر خانوادگی نیست. 

حال که شما مسئولیت خطیر تعیین مقصد سفر دوستانه را به عهده گرفتید، این را هم بدانید که انتخاب رستوران برای صرف وعده های غذایی نیز از آن کارهایی است که می تواند انرژی زیادی از یک جمع دوستانه بگیرد! اگر از پیش جایی را انتخاب نکرده باشید، در مقصد خود کار سختی را در پیش خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما فودلند کیش است. فودلند کیش یکی از بهترین رستوران کیش است که بهترین گزینه برای صرف غذا با جمع دوستانه است. 

فودلند

بعد از طی سفر و رسیدن به مقصد چه چیزی می تواند خستگی راه را به در کند؟ یک وعده شام یا نهار دلچسب!

پس خودتان را برای رویارویی با سرزمین رویایی غذاها آماده کنید! زیرا یک انتخاب دیگر نیز در پیش رو دارید که دیگر در این مورد کاری از دست ما بر نمی آید! فودلند کیش منوی بسیار متنوعی در برابر شما می گذارد که از تعداد بالای انواع غذاهای آن سردرگم خواهید شد! اما مطمئن باشید هر انتخابی که بکنید آن بهترین انتخاب شماست زیرا فودلند بهترین کیفیت غذا را در تمام غذاها به شما ارائه می کند. انواع غذاها از غذاهای ایرانی تا فست فود و غذای عربی در فودلند کیش انتظار شما را میکشد و به ذائقه ی تمام افراد جمع پاسخ میدهد. ضمنا برای تجربه ی طعم های جدید نیز شجاعت به خرج بدهید! 

 

  • rubi sun