rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها با وجود شرایط اقتصادی موجود در کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا افراد زیادی به این فکر افتاده اند که کسب و کار خانگی برای خود راه بیاندازند.

با کسب و کار خانگی می توانید حتی در کنار شغل اصلی خودتان کاری دیگر داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید و با نشستن در محیط امن خانه کارآفرینی کنید و خطر ویروس کرونا در امان باشید.

برای آشنایی با بحث کسب و کار خانگی و نتورک مارکتینگ با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازاریابی شبکه ای

نکته مهمی که در کسب و کار خانگی حائز اهمیت است این است که از نظر صرفه اقتصادی بهتر است چون که دیگر نیازی به پرداختن اجاره محل ندارید و اگر به بهترین شیوه ی ممکن در کسب و کار خانگی مهارت کسب کنید همین موضوع موجب توسعه پایدار می شود.

مزایای بازاریابی شبکه ای چیست؟

 اگر شما با سر و کله زدن و گفتگو با کارمندان عاصی هستید میتوانید در ابتدا کسب و کار خود را بدون نیاز به پرسنل و به صورت مستقل راه بیندازید.

اگر امنیت شغلی برای شما موضوعی است که شما را به هراس وا می دارد، می توانیم بگوییم بازاریابی شبکه ای به عنوان شغلی با ثبات و با امنیت برای شما پیشنهاد مناسبی است.

بازاریابی شبکه ای شغلی است که تعیین زمان آن دست خودتان است و ساعات شغلی منعطفی دارد.

در زمینه میزان درآمد باید این را بدانید که این شغل سقف درآمدی مشخصی ندارد و هر چه بیشتر تلاش کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در این کار امکان رشد و پیشرفت برای همه ی اشخاص یکسان است و وابسته به جنسیت و سن نیست.

با ورود به این شغل روابط اجتماعی شما گسترش پیدا می کند و همین روند باعث رشد شخصیتی شما شده و ابعاد دیگر زندگی تان تاثیر مثبتی می گذارد.

 

اما سوال دیگری که در باب کسب و کار خانگی وجود دارد این است که بازاریابی شبکه ای چیست؟  

 برای دریافت پاسخ این سوال که بازاریابی شبکه ای چیست به یک مثال می پردازیم؛ به این فکر کنید که محصولی برای فروش وجود دارد و هر فردی آن کالا را به اطرافیان خود مانند دوستان، آشنایان و خویشاوندان خود معرفی می کند و می فروشد و هر یک از آن افراد که با آن محصول آشنایی پیدا می کنند و از آن محصول رضایت کامل پیدا می کنند، هر کدام از آنها به صورت مستقل خودشان کالای مورد نظر را به اطرافیان خود معرفی می کنند و این شبکه در حیطه بازاریابی با این روش گسترش می یابد.

این شیوه فروش که با آن بازاریابی شبکه ای نیز می گویند یکی از روش های بسیار خوب در حیطه مارکتینگ و فروش است که در سراسر دنیا رواج دارد.

حالا که دریافتیم که بازاریابی شبکه ای چیست اکنون می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بازاریابی شبکه ای چیست و چه ارتباطی با کسب و کار خانگی دارد.

کسب و کار خانگی

کلام آخر

با توجه به مطالبی که بیان شد شما می توانید بازاریابی شبکه ای را به عنوان یک کسب و کار خانگی برای خود انتخاب کنید البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما باید برای شروع این کار یک شرکت معتبر و موفقی را انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما شرکت علی مقدم کیا است. در این شرکت می توانید با خیال راحت در کنار تیم ماهر این شرکت به انجام این کار لذت بخش و جذاب بپردازید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

حتما همه شما نام ارز دیجیتال را این روزها در میان مردم زیاد می شنوید و افراد زیادی را می بینید که به قصد کسب سود و سرمایه گذاری اقدام به خرید رمز ارز های دیجیتال می کنند.

 در این میان قطعا شما نام تتر را شنیده اید و حتما برایتان سوال پیش آمده است که تتر چیست؟

تتر چیست

در این مقاله ما قصد داریم به طور کامل برایتان شرح دهیم که تتر چیست با ما همراه باشید و برای سرمایه گذاری درست هرگز بدون مطالعه و تحقیق اقدام به کاری نکنید.

تاریخچه تتر چیست؟

تتر در سال 2014 با نام ریل کوین وارد دنیای رمز ارزها شد و کمی بعد نام آن توسط شرکت iFinex، مالک تشکیلات Tether و صاحب صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس تغییر کرد.

تتر چیست؟ 

تتر یک ارز دیجیتال پایدار است و از مهم ترین ویژگی هایی که دارد این است که تحت تاثیر نوسانات ارزهای دیجیتال قرار نمی گیرد. به طور کلی تتر ابزاری است برای کنترل عدم پایداری در  قیمت در معاملات رمز ارزها، تتر یک ارز دیجیتال پایدار بلاک چین محور است که هم از امکانات ارز های دیجیتال را دارد و هم اینکه مثل ارزهای فیزیکی از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان است.

علت در امان بودن از نوسانات تتر چیست؟

علت اینکه تتر از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان است این است که پشتوانه تتر ارزهای فیات مانند یورو، دلار و ین است. بنابراین قیمت آن بر اساس ارزهای پشتوانه آن تغییر می کند.

میزان قیمت تتر چیست و چگونه تعیین می شود؟

قیمت تتر معادل یک دلار آمریکا می باشد اما به دلیل عرضه و تقاضا که در این رمز ارز اتفاق می افتد این قیمت دچار تغییراتی می شود و برای مثال گاهی قیمت آن به 0.98 یا 1.02 دلار آمریکا تغییر می‌کند.

مهم ترین ویژگی های تتر چیست و چه چیزی آن را محبوب کرده است؟

بر اساس ادعای شرکت سازنده تتر، این ارز دیجیتال پایدار دارای پشتوانه است و به وسیله ارزهای فیات، ذخیره نقدی و موارد مشابه پشتیبانی می شود.

اطلاعات مالی مربوط به ارزهای پشتوانه تتر کاملا شفاف است و این شفافیت مالی یکی از مهم ترین ویژگی های مربوط به تتر می باشد.

یکی از ویژگی های دیگر و مهم تتر این است که تتر قدرت نقدشوندگی بالایی دارد و در صرافی ها قابل نقد کردن به ارزهای فیات است.

امن بودن یکی از قابل توجه ترین ویژگی های تتر می باشد، علت امنیت بالای آن این است که تتر بلاک چین محور است و  امنیت انتقال پول به وسیله آن را تامین می‌کند.

تتر چیست

 کلام آخر 

با توجه به مطالبی که در این مقاله بیان شد نتیجه گیری در مورد این رمز ارز را به خودتان می سپاریم، ولی توجه کنید که برای خرید تتر و سرمایه گذاری حتما به صرافی های معتبر مانند تتر لند مراجعه کنید و از کلاهبرداری هایی که مخصوصا در فضاهای آنلاین بیشتر صورت می گیرد در امان باشید.

 

  • rubi sun