rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیر زمانی از نخستین باری که هارد دیسک اکسترنال به بازار معرفی شد می‌گذرد. مدل‌های اولیه‌ی این هاردها بسیار بزرگ و سنگین بودند و برای کار کردن با آن، باید به برق وصل می‌شدند. اما واضح بود که چنین وضعیتی مدت زیادی طول نخواهد کشید. و همین طور هم شد.

 از دهه‌ی گذشته‌ی میلادی نخستین هاردهای اکسترنال همراه بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق کار می‌کردند، عرضه شدند. این سخت افزارها از آن زمان به یکی از الزامات و ابزارهای ضروری هر فردی مبدل گشتند. هارد اکسترنال ای دیتا از محبوب‌ترین مدل‌های این هارد دیسک ها است که خواهان بسیاری دارد. با داشتن یک هارد دیسک می‌توانید اطلاعات خود را هر جا به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

ظرفیت هارد دیسک

بهترین هارد دیسک بازار چیست؟

برای این امر می‌توان معیارهای متفاوتی معرفی کرد. یکیاز راحت ترین راه‌های شناخت یک هارد خوب، خرید مدل‌های محبوب برندهای مشهور تولید حافظه‌های رایانه‌ای است. البته برای خرید محصول خوب می‌توانید به حافظه‌ی کش آن، دور چرخش دیسک، ونوع درگاه ارتباطی آن نیز توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید به راحتی و با یک جستجو سریع و راحت در اینترنت به اطلاعات زیادی در این باره دست پیدا کنید.

در حال حاضر مطرح‌ترین برندهای بازار هارد دیسک شامل سیلیکون پاور، ای دیتا، وسترن دیجیتال وترنسند هستند. با این وجود برندهایی مانند سیگیت، کینگستون و توشیبا نیز محصولاتی را به بازار معرفی نموده‌اند که جایگاه مختص خود را در این آوردگاه به کف آورده‌اند.

بررسی هارد اکسترنال ای دیتا 

اگر دیگر مدل‌های هارد در بازار نمی‌تواند نظر شما را جلب کند، احتمالا هارد اکسترنال ای دیتا انتخاب بهتری برای شماست. ای دیتا از بزرگترین سازنده‌های هارد دیسک و انواع حافظه‌های سا اس دی است. هارد اکسترنال ای دیتا به ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت بالا، زیبایی و مقاومت در برابر خرابی مشهور هستند.

هارد اکسترنال adata hd680

اگر کمی با مدل‌های مختلف هارد دیسک ای دیتا در بازار آشنا باشید، حتما می‌دانید که این نوع هاردها معمولا ظاهر زمخت، صنعتی‌وار و بسیار جذابی دارند. دلیل این امر را می‌توان در تمایل ای دیتا بر تأکید روی ویژگی ضد ضربه بودن محصولات خود، جست. در هارد اکسترنال ای دیتا از تمهیدات سه لایه برای توانایی مقاومت در برابر ضربه فشار و نفوذ عوامل مخرب خارجی بهره برده شده است.

خرید بهترین هارد دیسک بازار

خب اگر با مطالعه‌ی این مطلب به خریداری یک هارد اکسترنال ای دیتا علاقه‌مند شده‌اید، کافیست به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ جدیدترین مدل‌های هارد دیسک از بهترین مدل‌ها برای شما عزیزان عرضه گشته‌اند.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

هزینه ثبت برند در حال حاضر برای مردم و کسب و کارها اهمیت زیادی دارد. آیا شما می‌دانید برای ثبت برند خود باید چه کارهایی را انجام دهید؟ احتمالا نه. ولی تقریبا دیگر همه می‌دانند که هزینه ثبت برند چقدر موضوع حیاتی‌ای برای همه در اختیار داران اموال معنوی است. در حقیقت، پرداخت . هزینه ثبت برند یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

هزینه ثبت برند در سال ۱۴۰۰

این هزینه در چهار دسته بخش بندی می‌شود. اول هزینه ثبت اظهارنامه برند در سامانه الکترونیکی سایت اداره مالکیت معنوی. در این بخش می‌توانید با وارد کردن مشخصات خود و برندی که قصد ثبت آن را دارید، قدم اول را بردارید.

 البته توجه دارید که وقتی از برند صحبت می‌کنیم، منظور چیست. منظور در این جا همان نام و نشان تجاری است. یعنی لوگو و تایپوگرافی فونت نام برند. بعد از آپلود اطلاعات می‌توانید هزینه اظهارنامه را بپردازید.

هزینه ثبت برند پوشاک

هزینه آگهی تقاضای ثبت برند

بعد از بررسی درخواست مرحله قبلی توسط کارشناس، درخواست یا رد می‌شود یا برای بررسی‌های بیشتر به مرحله بعدی می‌رود. برای این موضوع باید آگهی ثبت برند خود را در روزنامه‌های کثیر الانتشار به چاپ برسانید.

پرداخت هزینه حق ثبت برند

بعد از یک ماه از انتشار آگهی، دیگه به مرحله آخر رسیده اید. در این قسمت باید به اداره ثبت مالکیت معنوی رفته و کار را به پیش ببرید. البته این کار را یک وکیل هم می‌تواند از سوی شما انجام دهد. یا نماینده قانونی. فرقی نمی‌کند. با این وجود اگر امکان آن باشد، این که خودتان قدم رنجه کنید، بهتر است.

حالا می‌توانید با انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور، پیروزی خود را در این پروسه اعلام کنید. شاید فکر منید که تمام نکات گفته شده. اما خیر. باید بخش های بعدی را هم مطالعه کنید.

هزینه ثبت برند و لوگو فرق دارند؟

باید بگیم که بله فرق دارند. خصوصا وقتی که لوگو را ثبت می‌کنمی، باید آگهی رنگی را در روزنامه چاپ کنیم. اما اسم برند را نه. با این وجود هزینه ثبت برند با لوگو خیلی توفیری نمی‌کند. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، اهمیت تخصیص هزینه ثبت برند در دوره‌های طولانی است.

هزینه ثبت برند مواد غذایی

اقدامات اساسی قبل از تخصیص هزینه ثبت برند

مهمترین کارهایی که باید قبل از این کار انجام دهید می‌تواند بسیار مفصل باشد. مثلا این که تصمیم بگیرید که به ثبت برند نیاز دارید یا نه. بعضی می‌گویند بهتر است هر ایده یا طرحی که برای شماست را ثبت کنید. در حالی که برخی دیگر ادعا دارند این کار باید صرفه اقتصادی داشته باشد. این که کدام یک درست می‌گویند در هر مورد می‌توان متفاوت باشد. با این وجود درستی هر یک را زمان نشان خواهد داد. برخی سود می‌کنند و برخی ضرر. فقط مهم این است که بر اساس منطق عمل کنید تا در آینده مغبون نشوید.

خب حالا بهتر است به تیتر بپردازم. برای شروع فرآیند به مدارکی نیاز خواهید داشت. مثل مدارک سجلی و غیره و ذالک. مجوز کسب را هم از یاد نبرید. کارت بازرگانی، گواهی از دفتر اسناد هم اگر باشند بهتر است. یادتون نره باید همه چیز رو الکترونیکی به اداره بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید ویب سایت اصلی شهرداد رو ببینید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

از مهم‌ترین ملزوماتی که باید در کارگاه‌های صنعتی به کاربرد آن توجه شود، عینک جوشکاری است. عینک جوشکاری ابزاری است که از آسیب به اندام بینایی در هنگام استفاده از ابزارهای جوش جلوگیری می‌کند. البته از عینک جوشکاری معمولا در جوشکاری آرگون استفاده می‌شود. چرا که جوشکاری قوس الکتریکی به جز تشعشعات نوری شدید، از خود اشعه ماوراء بنفش نیز ساطع می‌کند.

 این اشعه در دراز مدت می‌تواند موجب آفتاب‌سوختگی شدید و حتی سرطانی شدن سلول‌های پوستی شود. بدیهی است که چنین چیزی از نظر استانداردهای سلامت و ایمنی کار نمی‌تواند مورد قبول باشد.

درجه تیرگی عینک جوشکاری

درجه تیرگی در عینک های جوشکاری موضوعی مهم است. برای درک بهتر این موضوع باید انواع آلودگی‌هایی که در اثر جوشکاری به وجود می‌آید را در نظر بگیرید. این آلودگی‌ها شامل آلودگی‌های نوری مختلف (مانند نور شدید سفید یا آبی، ماوراء بنفش و یا مادون قرمز) است.

عینک جوشکاری آرگون

نور مادون قرمز را انسان‌ها از طریق پوست به شکل تشعشعات حرارتی احساس می‌کنند. آلودگی‌های گرد و غبار و یا دیگر خرده اجسام را نیز نباید از نظر دور داشت. این آلودگی‌ها ممکن است خود حامل مخاطرات زیست محیطی بوده یا دمای زیادی داشته باشند.

عینک جوشکاری شفاف

یکی از رایج ترین انواع عینک جوشکاری که ممکن است با آن برخورد کنید، عینک با شیشه شفاف است. البته شیشه‌ها و لنزهایی با رنگ‌های مختلف، کاربردهای مختلفی دارند. شما با مشاهده‌ی بی‌رنگی لنز عینک می‌توانید به راحتی متوجه شوید که این نوع، تنها برای فیلترازیسیون امواج الکترومغناطیسی با طول موج‌های کمتر از نور قرمز مناسب هستند.

لنزهای شفاف معمولا از جنس پلی کربنات شفاف بوده و برای منظورهای بالا مناسب نیستند. البته در صورتی که لنز اتوماتیک باشد، موضوع متفاوت است. اما لنز اتوماتیک چیست؟ این موضوع را می‌توانید در تیتر بعدی دنبال کنید.

عینک جوشکاری اتوماتیک چیست

لنزهای اتوماتیک اولین بار در کشور سوئد ابداع شدند. در این لنزها، با برخورد نور ماوراء بنفش، در کسر از ثانیه لنز تغییر رنگ داده و در برابر ورود این اشعه مقاومت می‌کند. حتما شما مدل‌هایی ابتدایی از این لنزها را در عینک‌های فتوکرومیک دیده‌اید.

عینک جوشکاری شفاف

در مدل‌های صنعتی، شیشه با سرعتی نزدیک به یک دهم ثانیه و یا کمتر دچار تغییر رنگ می‌شود. به این ترتیب، کارگر نیازی به درآوردن عینک در طول کار ندارد. به این ترتیب از حوادث غیر مترقبه پیشگیری مضاعفی شده و بهره‌وری کارگر نیز بالاتر می‌رود.

بهترین فروشگاه عینک جوشکاری

یکی از نگرانی‌هایی که کارفرمایان و حتی کارگران با آن رو به رو هستند، انتخاب فروشگاه مطمئنی است که بتوانند از آن ملزومات خود را تهیه کنند. این موضوع از نظر با کیفیت بودن تجهیزات و لوازمی مانند عینک جوشکاری اهمیت دوچندانی می‌یابد. چرا که جنس تقلبی می‌توان برای کارگران در درازمدت آسیب‌های جبران ناپذیر جانی را به همراه داشته باشد.

به همین علت، ما به شما فروشگاه اینترنتی یونکس را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید با خیال راحت، از میان بهترین تجهیزات و لوازم ایمنی اعم عینک، دستکش و لباس کار را تهیه کنید. همچنین در بخش مجله وب سایت، مطالب آموزنده و مفید زیادی بارگذاری شده که می‌تواند به شما در زمینه‌های گوناگون راهنمایی ارائه دهد.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

کفش ایمنی یکی از محصولات بسیار پرفروش در میان سایر ملزومات و تجهیزات ایمنی کاری است. در بسیاری از استانداردها و دستورالعمل‌های تدوین شده توسط مهندسین حفاظت و ایمنی صنعتی، استفاده از کفش ایمنی توسط کارگران دارای اهمیت و الزام ویژه‌ای است. اما چرا این امر تا به این حد از اهمیت برخوردار است؟ و اصولا ویژگی‌های یک کفش ایمنی خوب چه مواردی هستند؟

کفش ایمنی چیست؟

کفش ایمنی و کار یکی از اصلی‌ترین اجزای البسه‌ی کاری در محیط‌های کارگاهی و صنعتی است. دلیل واضح این امر را باید در تمرکز حوادث و صدمات ناشی از حوادث کار در ناحیه ی پا جست. بنا به بررسی‌های آماری صورت گرفته، پای کارگران بیش از ناحیه‌ی دیگری در مصدومیت‌های آنان قربانی گشته و به طرق گوناگون آسیب دیده است.

کفش ایمنی جوشکاری

این صدمات ممکن است شامل انواع صدمات فیزیکی مانند سوراخ شدن، افتادن اجسام سنگین، گیر کردن میان دو جسم و یا بریدگی باشد. همچنین نباید از صدمات ناشی از آلودگی‌های حرارتی نیز غافل شد. صدمات ناشی از این مخاطرات شامل سوختگی در اثر ریختن مواد مذاب یا مایعات داغ، و یا تماس با اجسام با دمای بالاست.

از دیگر موارد قابل ذکر در مصدومیت‌های نایحه‌ی پا که قابل پیشگیری هستند، باید به برق‌گرفتگی، آسیب با مواد خورنده‌ی اسیدی یا بازی، لیز خوردن در محیط کاری و سایر آسیب‌های ناشی از ثابت نبودن پا در محل خود اشاره نمود. همچنین در برخی از کفش‌های ایمنی می‌توان آلودگی‌های ارتعاشی را که می‌توانند عوارض بسیاری داشته باشند را تعدیل بخشید.

کفش ایمنی سبک و راحت است!

اما کفش‌های ایمنی باید چه ویژگی‌هایی را در خود داشته باشند تا بتوانند به خوبی از پس وظایف محوله خود بر بیایند؟ برخی از این ویزگی‌ها را کارگران خود در طول سال‌های طولانی فعالیت‌شان متوجه شده‌اند؛ اما برخی دیگر تا بروز حادثه پنهان می‌مانند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دسته‌ی نخست باید به ویژگی سبک و راحت بودن ‌آنان اشاره کرد. این امر به ویژه از آن نظر اهمیت دارد که کلافگی ناشی از کفش ناراحت، می‌تواند در طولانی مدت خود موجب بروز حادثه باشد. 

ویژگی های کفش ایمنی خوب

همچنین کفش ایمنی خوب باید از ویژگی‌هایی مانند حفاظت از نواحی آسیب‌پذیر مانند مچ پا، رویه و نیز ناحیه‌ی کف نیز برخوردار باشند. این امر به خصوص در دو طرف رویه و کفی اهمیت خاصی دارد.

اگر بخواهیم به ناحیه کف پا از این نظر توجه کنیم باید به ویژگی‌های مقاومت در برابر سوراخ‌شدگی و یا نفوذ اجسام برنده و سخت درون کفش اشاره کرد. همچنین کفش باید از آج‌های با ضخامت مناسب، در جهات مختلف و جنس با اصطکاک بالا برخوردار بوده تا بتواند از لیزخوردگی و لغزش جلوگیری نماید.

کفش ایمنی تراشکاری

علاوه بر آن رویه‌ی کفش هم معمولا با تمهیدات خاصی در برابر خطرات محافظت می‌گردد. این تمهیدات با توجه به رسته‌ی‌ تخصصی فعالیت می‌توانند متفاوت و متغیر باشند. مثلا در ریخته‌گری‌ها یا کارگاه‌های شیشه‌کاری از موادی در رویه‌ها استفاده می‌شود که در برابر ریزش مواد مذاب مقاومت حرارتی خوبی دارند. در حالی که در تراشکاری‌ها بیشتر تمرکز روی رویه‌های ضد برش است. همچنین نایحه‌ی نوک انگشتان پا معمولا با یک قاب فلزی حمایت می‌شود.

کفش ایمنی از کجا بخریم

 این ممکن است سؤال بسیاری از عزیزانی باشد که تمایل به ابتیاع و خرید یک کفش ایمنی دارند. در این باب باید گفت که بهترین راهبرد برای اطمینان از کیفیت کفش و سایر محصولات ایمنی، خریداری آنان از فروشگاه‌ها تخصصی در زمینه‌ی لوازم و ملزومات حفاظت و ایمنی صنعتی است. یونکس از بهترین این فروشگاه‌ها با سابقه‌ای بیش از پانزده سال است. برای مشاهده‌ی انواع کفش‌ها و محصولات ایمنی یونکس می‌توانید از وب سایت فروشگاه اینترنتی یونکس دیدن فرمایید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

آیا تا کنون به اصطلاح درخواست وکیل معاضدتی یا تسخیری برخورده‌اید؟ شاید با این واژه‌ها پیش از این برخورد کرده باشد. اما آیا می‌دانید تفاوت درخواست وکیل معاضدتی در چیست؟ پس این یادداشت برای شماست.

بنا به قانون اساسی کشور تمامی شهروندان هنگام حضور در دادگاه، حق انتخاب و معرفی وکیل دارند. البته در برخی از دادگاه‌ها نیز درخواست وکیل و معرفی او به دادگاه اجباری است. مثلا دادگاه های جرایم کیفری حاد و یا دادگاه‌های مدنی در مورد پرونده‌‌هایی با ارزش بالا از این دسته‌اند.

البته در برخی از دعاوی شاهد آن هستیم که خواهان و یا متهم پرونده به دلیل عسر، امکان پرداخت هزینه‌های وکیل را ندارد. از آنجایی که هدف دستگاه قضا، گسترانیدن بساط عدالت در سراسر جامعه است؛ واضح است که چنین شرایطی قابل قبول نیست.

 به همین دلیل، برای شهروندان امکانی تحت عنوان درخواست وکیل معاضدتی در نظر گرفته شده است. وکیل معاضدتی شخصی است که به وکالت از موکل خود در دعاوی حاضر شده و از حقوق وی دفاع می‌کند.

درخواست وکیل معاضدتی درتهران

در این بافتار، وکیل معاضدتی وکیلی است که از سوی کانون وکلا برای وکالت خواهان پرونده‌های مدنی، و وکیل تسخیری وکیل تعیین شده از سو دادگاه برای متهمان پرونده‌های کیفری است.

درخواست وکیل معاضدتی از کانون وکلا

حال می‌توانید منظور از درخواست وکیل معاضدتی را متوجه شوید. البته درخواست وکیل معاضدتی شروطی را نیز دارا می‌باشد. از جمله باید به نکات زیر اشاره کرد.

نخستین شرط واضحا ناظر بر عسر و عدم توان پرداخت وجه مالی از سوی خواهان پرونده است. البته وکالت معاضدتی لزوما به معنای رایگان بودن نیست. بلکه بیشتر به یک تخفیف عمده در پرداخت هزینه‌های دادرسی می‌ماند.

دومین شرط نیز ،همان طور که چندین بار به طور ضمنی از آن یاد شد، خواهان بودن موکل در پرونده‌ای حقوقی است. بنابراین فرد موسوم به خوانده که طرف مدعی علیه دعوی است، امکان درخواست وکیل معاضدتی را دارا نیست. البته ممکن است برخی وکلا شخصا نسبت به قبول وکالت معاضدتی درباره خوانده‌ در این دعاوی بنمایند.

آخرین شرط هم ذی‌نفع بودن مستقیم متقاضی برای درخواست وکیل است.

درخواست وکیل تسخیری از دادگاه

در طرف مقابل وکیل معاضدتی، وکیل تسخیری قرار می‌گیرد. بر خلاف وکیل معاضدتی، وکیل تسخیری برای دعاوی و پرونده‌های کیفری است. البته برای درخواست وکیل تسخیری باید از سوی متهم تقاضا صورت گیرد.

نحوه درخواست وکیل معاضدتی

با این وجود در صورتی که پرونده الزام به معرفی وکیل داشته باشد، چه متهم بخواهد و چه نه، دادگاه برای او وکیل تسخیری انتخاب خواهد کرد.

تفاوت درخواست وکیل معاضدتی و تسخیری

امیدواریم با مطالعه‌ی مطالب بالا تا حد خوبی توانسته باشید نسبت به معنای وکلای معاضدتی و تسخیری و تفاوت میان آنان پی ببرید. مهمترین تفاوتهای میان این دو شامل نوع پرونده‌ها، وابستگی وکیل و نیز، ماهیت کلی کار ایشان است.

البته در برخی از مؤسسات حقوقی امکانی برای درخواست وکیل معاضدتی در نظر گرفته نشده است. در این صورت می‌توانید برای درخواست وکیل تضمینی اقدام بفرمائید. اما این که وکیل تضمینی کیست را باید در یادداشتی دیگر بیان نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شهرداد مراجعه کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

شما چگونه بهترین لپ تاپ بازار را برای خود انتخاب می‌کنید؟ باید گفت که انتخاب یک مدل به نوان بهترین لپ تاپ بسته به کاربر می‌تواند متفاوت باشد. هر کاربر بنا به سلیقه و نیاز خود دستگاه خاصی را به عنوان بهترین لپ تاپ می‌شناسد. 

از زمانی که لپ تاپ به عنوان جریان اصلی و مهم‌ترین کامپیوتر برای کاربران مطرح گردید، پرسش بسیاری از کاربران این بود که بهترین لپ تاپ وقت بازار چیست؟

 در آن زمان و در حال حاضر برخی به ویژگی‌های فنی لپ تاپ و برخی به اعتبار برند آن به عنوان معیار نگاه می‌کنند. البته برخی متذکر می‌شوند که در انتخاب رایانه همراه باید به در دسترس بودن وسایل جانبی آن نیز توجه کرد.

بهترین لپ تاپ های 2021

از مهم‌ترین معیارهای انتخاب بهترین لپ تاپ تجهیزات سخت افزاری آن است. در یک لپ تاپ باید به نسل و مدل پردازنده مرکزی، کارت گرافیک، رم و مین‌برد آن توجه کرد. مثلا در حال حاضر باید استفاده از حداقل نسل نهم پردازنده‌های مرکزی را در نظر بگیرید.هم چنین رم شما بهتر است از نوع DDR4 باشد.

کانفیگ بهترین لپ تاپ

دقت داشته باشید که بهترین روش برای مقایسه میان قطعات مختلف مورد استفاده در بازار، پیگیری مستمر اخبار و نقدهای منتشره درباره بهترین لپ تاپ های سال است.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2021

گفتیم که از معیارهای انتخاب لپ تاپ برای برخی، برند آن است. معمولا از برندهای مایکروسافت و اپل به عنوان بهترین لپ تاپ سازان در جهان یاد می‌شود. اما در این میان رایانه‌سازان آسایی نیز جایگاهی ویژه دارند. از جمله این برندها باید به لنوو، ایسر و به ویژه، ایسوس اشاره کرد.

ایسوس بهترین لپ تاپ های خود را هر ساله در سری‌های مختلفی ارائه می‌کند. از مهمترین سری‌های ایسوس باید به راگ و ذن‌بوک اشاره کرد. یکی از بهترین لپ تاپ های سری اخیر در سال ۲۰۲۱، مدل ذن‌بوک ۱۴ Q407IQ  است. همچنین مدل‌های ROG Zephyrus S GX701LXS و TUF Dash F15-FX516PM نیز شایان ذکر هستند.

بهترین لپ تاپ ایسوس

چرا وسایل جانبی مهم هستند

از زمانی که محصولات اولیه دیجیتال به بازار ارائه شدند، وسایل جانبی جزئی مهم از بازاریابی آنان بودند. وسایل جانبی لوازمی هستند که برای بهبود تجربه کاربری و تسهیل استفاده از دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید گفت که برخی از وسایل جانبی ضروری و لازم و برخی دیگر تفننی و غیر ضروری به شمار می‌روند.

وسایل جانبی لپ تاپ

لپ تاپ ها نیز از دیگر تجهیزات دیجیتال جدا نیستند. کاربران آن نیز ممکن است به لوازمی جنبی برای آنان نیاز پیدا کنند. از مهمترین وسایل جانبی لپ تاپ باید به کیبورد پرتابل، موس، کابل‌های مختلف، باتری یدک و موارد مشابه اشاره کرد.

خرید بهترین لپ تاپ ها در لوتوس

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، حتما یکی از نگرانی‌های مهم شما فروشنده‌ی معتمد و معتبر برای این منظور است. در حال حاضر تأمین‌کننده‌های زیادی در بازار حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید با یک جستجو در اینترنت تعداد زیادی از آنان را بیابید. 

برخی از این فروشگاه‌ها تازه تأسیس و برخی دیگر مانند فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ از عرضه‌کنندگان قدیمی بازار هستند. در هر صورت بهتر است پیش از انتخاب و خرید لپ تاپ مورد علاقه خود به تمامی جوانب ضروری توجه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از تخصص‌های مهم در وکالت و مشاوره‌ی حقوقی، که مثمر ثمرات بسیاری خواهد شد، مشاوره با وکیل قرارداد است. در مشاوره با وکیل قرارداد شما خواهید توانست تا با منعقد نمود یک قرارداد مستحکم و قدرتمند از نظر ساختار حقوقی از منافع متصوره خود در آیند‌ه‌ی همکاری‌ها، به بهترین نحو محافظت به عمل آورد.

مشاوره با وکیل قرارداد همچنین برای بهبود عملکرد سیستم و دستگاه قضا نیز می‌تواند بسیار یاری‌دهنده و مفید باشد. این امر به آن دلیل است که در طول زمان موجب کاهش چشمگیر در شمار پرونده‌ها و نیز، عدم شکل‌گیری پرونده‌های پیچیده‌ی حقوقی در امور قرارداد خواهد شد.

همچنین به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که امور قراردادی مختلف، مانند قرارداد مبایعه و یا قرارداد مشارکت در ساخت دارند، بهتر است حتما از مشاوره با وکیل قرارداد بهره برده شود. مشاوره با وکیل قرارداد همچنین می‌تواند در پرونده‌‌های اثبات شراکت بدون قرارداد و یا امور فسخ قراردادها هم مفید باشد.

مشاوره با وکیل قرارداد متخصص

قرارداد چیست؟

در عقد یک قرارداد، دو یا چند نفر بنا به شرایطی، به انجام اعمالی و قبول شرایطی در آینده تعهد خواهند نمود. بر اثر این قرارداد، یک رابطه‌ی حقوقی میان آن‌ها منعقد خواهد شد که در نظر دادگاه محترم و لازم‌الاجراست.

اهمیت مشاوره با وکیل قرارداد 

با توجه به این امر که در دنیای امروز تجارت، این قراردادها از اهمیت و کاربرد زیاد و گسترده‌ای برخوردارند مشاوره با وکیل قرارداد در این زمینه، اجتناب ناپذیر می‌نماید. در اینجا همچنین باید اشاره کرد که تنظیم و اجرا قرارداد نیازمند تخصص و تجربه‌ی حقوقی بسیاری است.

 به بیان دیگر، قراردادها می‌توانند از علت‌های بسیاری متأثر گردند که هر یک شرایط خاصی را برای طرفین متعهد در متن قرارداد به وجود خواهند آورد. مشاوره با وکیل قرارداد غر متخصص و یا افرادی که در این زمینه تخصص و یا دانش حقوقی کافی را ندارند ممکن است در آینده، موجبات اضرار و خسارات زیادی گردد. 

همچنین عدم عقد قرارداد نیز در آینده برای هر دو طرف موجبات مشکلات و دردسرهای آزاردهنده‌ای خواهد گردید. مثلا در معامله‌ی یک ملک، قراردادی تنظیم نگردیده باشد، احقاق حق موکل بسیار سخت و حتی در مواردی غیر ممکن خواهد شد.

مشاوره با وکیل قرارداد در چه پرونده هایی مفید خواهد بود

گفتیم که در دنیای جدید تجارت و کسب و کار، موضوعات و روابط حقوقی از اهمیت فزاینده و چشمگیری برخوردار شده‌اند. در این بافتار، میتوان نقش‌های زیادی را برای یک متخصص در امور تنظیم قرارداد تصور کرد.

مشاوره حقوقی با وکیل قرارداد شهرداد

از جمله‌ی مهم‌ترین این پرونده‌ها، قراردادهای ساخت و ساز و مشارکت تجاری در پروژه‌های طولانی مدت، فسخ قراردادهای مضر به وسیله‌ی مفاد قراردادی و یا الزامات قانونی، اثبات روابط حقوقی در شرایط فقدان متن اصلی قرارداد، و یا دادخواست فسخ معامله خودرو، فسخ مبایعه نامه، فسخ قرارداد وکالت، دادخواست عدم انجام تعهد و یا دادخواست ابطال معامله و استرداد ثمن می‌توان اشاره کرد.

نحوه عقد قرارداد وکالت و مشاوره با وکیل قرارداد 

برای عقد قرارداد با وکیل در امور قراردادی بهترین کار مراجعه به مؤسسات معتبر حقوقی است. در این مؤسسات به شما نحوه قرارداد بستن با وکلای تنظیم قرارداد به طور کامل تشریح و توضیح داده خواهد شد. منابع معتبر اینترنتی نیز می‌توانند برای شما یاری کننده و مفید باشند.

در وب سایت و اپلیکیشن شهرداد شما امکان این را خواهید داشت که با بهترین مشاوره با وکیل قرارداد ارتباط، و در صورت تمایل، به مخزن متن و شرح قوانین مصوب کشور، دسترسی کامل و مستقیم داشته باشید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

سئو سایت فیلم برای سایت‌هایی که قصد فعالیت در این عرضه را دارند از مهم‌رین نیازهای آنان به شمار می‌روند. در دهه‌ی گذشته سایت‌های بزرگی برای تسهیل دسترسی ایرانیان و کاربران اینترنت به فیلم‌ها و سریال‌های برتر ایران و جهان شکل گرفتند. این سایت‌ها موجب شدند تا همگان متوجه پتانسیلی که سایت‌های فیلم برای کسب درآمد دارند بشنوند. با حذف قهری بسیاری از سایت‌های یاد شده و بدنامی سرویس‌های استریم داخلی، خلا بزرگی در این زمینه‌ی کسب و کار به وجود آمد که موجب شد بسیاری برای طراحی و سئو سایت فیلم خود به رقابت بپردازند.

نکات مهم در سئو سایت فیلم

اما برای سئو سایت فیلم خود باید به چه نکاتی توجه کنیم. باید گفت که وجوه و ابعاد سئو سایت فیلم را می‌توان به دو بخش تقسیم و از منظر‌های به وجود آمده، به آن نگاه کرد. این مناظر را باید در دو بعد مارکتینگ و Audience acquisition و تکنیکال دید.

بازاریابی با کمک سئو سایت فیلم

از منظر اول، باید تمهیداتی اندیشید که کاربران بتوانند به سهولت و راحتی به محتواهای ویدیویی شما دست پیدا کنند. همین محتوای شما باید با توجه به مخاطب هدفتان بهینه گردد.این امر موجب وفاداری بیشتر مخاطب به شما و نیز کاهش ترافیک نامربوط و در نتیجه، کاهش بانس ریت شما خواهد گردد.

مثلا اگر سایتی به طور تخصصی درباره‌ی فیلم‌های نوآر یا موج نوی فرانسوی فعالیت کرده و فیلم‌ها کمیابی را در این حوزه به اشتراک بگذارد. همچنین استفاده از قسمت بلاگ و نقد فیلم نیز برای برخی از کاربران خواهد توانست جذاب بوده و کمک بسیاری در امر کانتنت مارکتینگ محسوب گردد.

استفاده از کلمات پر جستجو در متا تیتل‌ها و متا دیسکریپشن نیز حائز اهمیت زیادی برای جلب کاربران است. شما با کمک این امکانات باید بتواند به سرعت و به بهترین وجه، مخاطبان خود را از صفحه‌ی SERP به سمت وب سایت هدایت کنید.

ابعاد فنی در سئو سایت فیلم

البته تمامی قسمت‌های سئو سایت فیلم مرتبط با محتوا نیستند و ابعاد تکنیکال نیز دارای اهمیت خاص است. مهمترین این ابعاد در سئو سایت فیلم سرعت سایت است. این سرعت می‌تواند با توجه به لود صفحات و یا انتقال به صفحه‌ی دانلود برای مخاطبان اهمیت زیادی داشته را باشد. بهتر است اگر از ویدئوی تریلر برای معرفی فیلم استفاده می‌کنید آن را از روی اکانت یوتیوب یا آپارات خود روی سایت استریم کنید تا به پهنای سایت شما فشاری وارد نیاید.

علاوه بر آن، باید فیلم‌ها و سریال‌ها در دسته بندی‌های درست و صحیحی قرار داد شوند. بهترین روش، استفاده از ژانر فیلم‌هاست. البته لندینگ فیلم‌های گوناگون را می‌توان با برچسب‌هایی مانند بازیگران، ژانر، کارگردان سال و کشور ساخت و غیره به هم مرتبط کرد. این کار خود می‌تواند ذیل مبحث لینک‌سازی داخلی نیز مورد توجه قرار گیرد.

یکی دیگر از کارهایی که باید در سئو سایت فیلم انجام دهیم، قابل فهم کردن آن برای ماشین و کرالرها گوگل است. سایت باید دارای فایل روبوت دات تی‌ اکس تی بوده و از سایت مپ قابل قبولی نیز بهره برد.

آیا سئو سایت فیلم ضروری است؟

قطعا همینطور است. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم در حال حاضر خلائی میان کاربران برای انتخاب سایت فیلم وجود دارد که برای پر کردن آن رقابت بسیار شدید است. حال در این اتمسفر، مثلا اگر کاربری قصد دانلود سریالی را داشته باشد، اولین کاری که می‌کند نوشتن نام آن سریال در گوگل و فشردن دکمه‌ی جستجو است. اگر در صفحه‌ی اول حضور داشته باشید می‌توانید مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

برای بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یک لپ تاپ سطح بالا و شیک را دارند، این مسأله مطرح است که لپ تاپ مک بوک شرکت اپل را انتخاب کنند یا لپ تاپ مایکروسافت را. در این یادداشت قصد معرفی انواع لپ تاپ مک بوک و لپ تاپ مایکروسافت را داریم. در ادامه به مزایا و معایب هر یک از آنان اشاره کرده و امید داریم تا به شما درباره‌ی انتخاب بهترین گزینه ممکن یاری رسانده باشیم

لپ تاپ مک بوک چیست؟

شاید بدانید که شرکت اپل در ابتدای سال‌های آغاز موفقیت خود، که در دهه‌ی نود و بر اساس تکنولوژی‌هایی که استیو جابز، مؤسس فقید آنان در شرکت کامپیوتر نکست شکل داده بود، پایه ریزی شد. به این معنی، اساسا شرکت اپل پیش از آن که یک شرکت ساخت گجت‌های الکترونیکی مانند آیپد و یا آیفون باشد، یک شرکت ساخت کامپیوتر با نرم‌افزارهای اختصاصی بود.

بنابراین جای تعجب ندارد که شرکتی که با ساخت محصولاتی مثل اپل کامپیوتر و اپل آل-این-وان خود را در دنیای تکنولوژی مطرح نموده، در نهایت در بازار ساخت آخرین نسل کامپیوترهای شخصی، یعنی لپ تاپ، با عرضه لپ تاپ مک بوک ندرخشد.

گفتنی است لپ تاپ هایی که به لپ تاپ مک بوک مشهور هستند، در اصل باید به سه دسته‌ی اصلی لپ تاپ مک بوک ایر، لپ تاپ مک بوک پرو سیزده و لپ تاپ مک بوک پرو شانزده اینچی تقسیم شود. 

شاید برخی از مخاطبان تصور کنند که لپ تاپ مک بوک ایر، لوکس‌ترین و سطح بالاترین لپ تاپ مک بوک باشد. شاید نتوان خیلی به این تصور خرده گرفت؛ زیرا در این لپ تاپ شما می‌توانید بالاترین سطح کارایی و زیبایی را از شرکت اپل انتظار داشته باشید.

در طرف مقابل مک بوک پرو های کوچک، بیشتر بیشتر به نظر می‌رسند که برای استفاده‌های سبک و روزمره مناسب هستند. در این لپ تاپ‌ها ممکن است شما CPU های Core-i3 را نیز مشاهده کنید. اما باید گفت که چنین مسأله‌ای را تنها باید با توجه به امکانات سخت‌افزاری هر لپ تاپ ارزیابی کرد.

لپ تاپ مایکروسافت اپل را به چالش می‌کشد!

از اولین روزهایی که شرکت مایکروسافت، تصمیم به نقش‌آفرینی در صحنه‌ی ساخت کامپیوترها کرد، خود را در قامت اصلی‌ترین رقیب اپل معرفی نمود. نقطه‌ی اوج این رقابت و رویارویی را می‌توان به نوعی در اپل کامپیوترهای مدل ۹۶ دید. جایی که اینترنت اکسپلورر، به عنوان مرورگر اصلی اپل کامپیوتر ۹۶ روی سیستم عامل مکینتاش نصب می‌شد. مسلما این برای اپل که از اولین نسخه‌ی عرضه شده‌ی ویندوز ۹۸، ادعای مالکیت معنوی بر سیستم‌ عامل‌های رابط کاربری محور را داشت، سرشکستگی بزرگی محسوب می‌شد. با این وجود که اپل از آن روزها به سرعت عبور کرد، این موضوع نشان می‌دهد که جایگاه مایکروسافت در دنیای کامپیوتر تا به چه حد بزرگ است.

جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت

مایکروسافت برای ورود به بازار لپ تاپ کمی تعلل کرد. اما زمانی که تصمیم به ورود به این بازار گرفت، مستقیما رهبری اپل و لپ تاپ مک را هدف قرار داد. لپ تاپ مایکروسافت موسوم به سرفیس، با عملکرد بالا و زیبایی خیره کننده‌ای که دارد را می‌توان به عنوان رقیب اصلی اپل در بازار لپ تاپ جهان در نظر گرفت.

مزایا و معایب لپ تاپ مایکروسافت

گفتیم که لپ تاپ مایکروسافت لپ تاپی نازک، قدرتمند و سبک است که عمر باتری بالایی هم دارد. اما این کامپیوتر، نقاط ضعف و قدرتی را نیز دارا می‌باشد. مهمترین نقطه ضعف این لپ تاپ، عدم ارائه‌ی سرویس‌های پس از فروش در ایران است. در کنار آن، می‌توان قیمت بالای آن‌ها را نیز به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفت.

کدام لپ تاپ بهتر است؟

 البته با وجود این مسائل باید به یاد داشت که لپ تاپ مایکروسافت در کنار همتای سیب نشان خود تنها کامپیوترهای همراهی هستند که سخت‌افزار و نرم‌افزار آنان توسط یک شرکت واحد طراحی و ساخته شده‌اند. به همین دلیل نسبت به دیگر رقبا مانند ایسوس یا لنوو، مزیت ویژه‌ای دارند.

در نهایت به شما توصیه می‌شود تا پیش از خرید هر محصول تکنولوژی، مشخصات فنی. هر مدل را با توجه به نیازهای مهم خود در نظر گرفته، و با گوشه‌ی چشمی نسبت به نقدهای روز لپ تاپ‌ها، محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

 

  • rubi sun