rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسم کورت را احتمالا همراه تنیس یا گلف شنیده باشید. به این معنی که یک زمین وسیع باید منتظر شما باشد؛ فودکورت اما بسیار جذاب تر است. وسعتی از غذا منتظر شماست. البته اگر این غذا بتواند سالم و خوشمزه باشد، احتمالا با کورت دیگری برای شما قابل معاوضه نیست. در این مطلب فودکورت کیش و یک قابلیت شگفت انگیز به اسم غذای بیرون بر در کیش معرفی می شود. غذای بیرون بر شاید در تهران و به صورت پخش منطقه ای یک مورد عادی باشد. ولی وقتی پای جزیره ی کیش و غذای بیرون بر در کیش وسط است یعنی فودکورت می خواهد حسابی مشتریانش را راضی نگه دارد و موضوع فقط مربوط به مشتریان حضوری نیست.

فودکورت کیش

فودکورت کیش کجاست؟ چه امکاناتی دارد؟

فعلا اولین و آخرین فودکورت کیش در بلوار مرجان و نزدیک دانشگاه معروف شیراز قرار دارد. فودکورت کیش قطعا باید بتواند امکاناتی در حد نامش برای شما داشته باشد. اولین چیزی که این نام جلوی چشم من می آورد، یک منوی غذای بزرگ است. منویی که بتواند سلیقه ی من، پدربزرگ من و مهمانی ژاپنی ما را تامین کند. فودکورت کیش انواع اقسام غذاهای ایرانی با برنج درجه یک را در منو قرار داده است. فودکورت کیش همچنین از طرف دیگر سلیقه ی جوانتر ها را هم مد نظر قرار داده است. برای دختر کوچک شما یکی از بهترین پیتزاهای جزیره به سرعت روی میز خواهد بود. فودکورت کیش محیطی سرگرم کننده و خانوادگی دارد که شما می توانید به جز صرف غذا، کافی شاپ و سفره خانه هم اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. از نظر من رستوران چیل اوت در فودکورت کیش به خاطر منوی کباب و سالاد هم رژیمی و هم خوشمزه بهترین انتخاب در فودکورت کیش است.

غذای بیرون بر در کیش

غذای بیرون بر در کیش و نحوه ی سفارش

افراد در سفر تمایلات متفاوتی دارند. ممکن است آب و هوا یا فضای تفریحی به گونه ای باشد که شما نخواهید حتی برای صرف غذا به داخل یک محیط بسته بروید. غذای بیرون بر در کیش راه حل تمام این خواسته های شماست. پس اگر می خواهید به ساحل دریا یا هر جای دیگر فکرش را بکنید بروید و از غذای بیرون بر در کیش فودلند استفاده کنید. رستوران های زیر مجموعه فودلند همگی سعی در ارائه غذای بیرون بر در کیش به صورت کاملا بسته بندی و بهداشتی دارند. البته مهم است که غذایی که سفارش می دهید، اگر شامل سرو گرم است، سرد به دست شما نرسد. فودکورت کیش به این مورد هم توجه خاصی دارد. در این مورد پیشنهاد من منوی پیتزا و سوخاری بازهم از رستوران چیل اوت است. ماشروم برگر یا پیتزا میکس ژامبون را به عنوان غذای بیرون بر در کیش امتحان کنید. فودلند و سایت foodlandkish.com را به خاطر داشته باشید. گم کردن آدرس و تلفن فودکورت کیش با وجود بزرگی جزیره هم کار سختی است. 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

 

امنیت انسان روز به روز با اهمیت تر می گردد. به گونه ای که قبلا قفل  مکانیکی توانایی آن را داشتند که بتوانند امنیت انسان را فراهم بسازند؛ اما امروزه این دسته از قفل ها توانایی آن را ندارند که بتوانند امنیت انسان را فراهم بسازند.

به دلیل همین عدم توانایی در حفظ امنیت بود که قفل های دیجیتال و در راس آن قفل اثر انگشتی وارد بازار قفل گردیدند تا بتوانند گوشه ای از امنیت از دسته رفته انسان ها را برای ما بازگردانند. 

در این مقاله ما به بررسی قفل دیجیتال اثر انگشتی خواهیم پرداخت و در ادامه به عواملی که باعث می شود قیمت قفل دیجیتال، کم و یا زیاد شود، خواهیم پرداخت.

پس با ما همراه باشید. حتما به شما پیشنهاد می کنم که مقالات دیگر وبلاگ ما را نیز مطالعه کنید و از آن ها لذت ببرید. 

قیمت قفل دیجیتال یال

 

قفل اثر انگشتی اصلا چیست؟

امروزه بازار استفاده از روش های بیومتریک که بیومتریک آن شخص نسبت به شخص دیگری متفاوت است، بسیار داغ است. یکی از این روش های بیومتریک استفاده از اثر انگشت برای باز کردن درب و ساختن قفل اثر انگشتی است. 

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته، احتمال یکسان بودن اثر انگشت دو نفر مانند هم، در حد یک میلیونیم می باشد که تمام این عوامل دست در دست هم داده اند تا بتوانیم آن را ارزان ترین و دردسترس ترین روش بیولوژیک برای ساختن قفل دیجیتال و در صدر آن قفل اثر انگشتی بدانیم.

قفل اثر انگشتی به وسیله اثر انگشت انسان باز می گردد.  اثر انگشت ما توسط سنسور اثر انگشت شناسایی و با کتابخانه تعیین هویت تطبیق داده می شود و در صورت تطابق، قفل اثر انگشتی به روی شما باز می گردد. ( چه حس خوبی؟)

شرکت های زیادی در حال ساخت قفل دیجیتال می باشند که هم داخلی هستند و هم خارجی. از معروف ترین برندهای سازنده قفل هوشمند اثر انگشتی، سامسونگ، یال، هایوان و.. می باشد. البته اگر بخواهیم به شرکت های ارزان سازنده قفل اثر انگشتی نیز اشاره کنیم، می توانیم به کاداس و موارد دیگر نیز اشاره کرد. 

قیمت قفل دیجیتال اثر انگشتی به طور میانگین از 4 الی 5 میلیون تومان شروع می شود و تا 18 میلیون تومان نیز بالا می رود. 

در شرکت های معروف، قفل اثر انگشتی را با روش های دسترسی مرسوم دیگر مانند رمز، کارت نیز ترکیب می کنند که امنیت را نیز بالاتر ببرد.

 

قیمت قفل دیجیتال چرا انقدر گران است؟

قفل اثر انگشتی سامسونگ

 

بگذارید تصحیح کنم. قیمت قفل دیجیتال بنابر امکاناتی که در حال ارائه است، واقعا بالا نیست. فقط مشکل از اینجاست که قیمت قفل دیجیتال تابع قیمت دلار می باشد و این قیمت دلار و ارزهای دیگر است که روزانه گران می شود نه قفل دیجیتال.

ولی عواملی همانند برند سازنده، جنس قفل دیجیتال و هم چنین امکانات قفل به علاوه طراحی قفل دیجیتال بر قیمت قفل دیجیتال موثر است.

برای خرید قفل دیجیتال با مناسب ترین ترین قیمت ممکن، می توانید به وب سایت بارمان با آدرس  digitaldoorlock.ir مراجعه کنید. 

در این وب سایت ارزان ترین قیمت ممکن را خواهید یافت و تفاوت قیمت قفل دیجیتال را با وب سایت های دیگرمشاهده خواهید کرد.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

همه ما میدانیم برای اینکه تاثیر گذاری یک ریمل را بالا ببریم باید از نمونه ای استفاده کنیم که متناسب با مژه های ما باشد. 

به همین منظور تولید کننده های لوازم آرایشی بر اساس ویژگی هایی که یک مژه می تواند داشته باشد ریمل های متفاوتی را طراحی و تولید کرده اند.

مثلا خانمی که مژه های نازک و کم حجم دارد باید از ریمل حجم دهنده استفاده کند. 

اما اگر خانمی مژه نازک و کم حجم و کوتاه داشته باشد باز هم می تواند از ریمل حجم دهنده استفاده کند؟

مسلما خیر. هر ریملی مناسب با یک ویژگی طراحی شده است.

خانمی که نیاز دارد دو تاثیر را روی مژه های خود بگذارد می تواند از دو ریمل متفاوت با تاثیرهای جداگانه خریداری و استفاده کند یا از یک ریمل دو کاره.

ریمل دوکاره

در قدیم زمانی که محصول دوکاره وجود نداشت خانم ها برای این که بتوانند دو تاثیر را روی مژه های خود بر جای بگذارند از دو نوع ریمل مختلف استفاده می کردند. مثلا یک بار مژه های خود را با ریمل بلند کننده آرایش می کردند و کمی صبر می کردند تا آرایش بار اول خشک شود سپس مدل دیگر ریمل که حجم دهنده بود را روی آن می زدند.

این کار نیازمند این بود که شما هزینه بیشتری برای خرید دو ریمل متفاوت کنید و اینکه هنگام آرایش وقت زیادی را از شما می گرفت. چون بین زمانی که شما باید هر دو محصول را استفاده می کردید باید کمی صبر می کردید.

با وجود دلایل بالا ورود این گونه ابزارهای آرایشی که توانایی این را داشتند که دو تاثیر را روی مژه ها قرار دهد با استقبال گسترده و قابل توجهی روبرو شد.

همانطور که گفتیم این نوع ریمل های آرایشی  می توانند دو تاثیر را به صورت همزمان روی مژه های شما پیاده کنند. برای این کار باید در مایع خمیری ریمل و هم براش آن تغییراتی اعمال شود که این محصول آرایشی بتواند دو تاثیر را روی مژه قرار دهد.

ریملی که قرار است روی مژه ها تاثیر حالت دهی داشته باشد باید درون مایع آن کمی رزین داشته باشد تا بتواند خاصیت فر شدن موقت را به مژه  هایتان دهد و برس آن نیز کمی منحنی شکل باشد تا بتواند مژه هایتان را فر کند.

از طرفی ریملی که قرار است حجم دهنده باشد دارای برس درشت با موی چه های ریز فراوانی و خرده مژه های زیاد درون مایع خود است تا بتواند مایع زیادی روی مژه ها قرار دهد و این خورده مژه ها به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم نشان دهد.

بنابراین ریمل دوکاره ای که قرار است هر دو کار یعنی حجم دهد و حالت دهد را به صورت یک باره انجام دهد باید ویژگی های هر دو را در خود داشته باشد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مخصوص خانم هایی است که مژه های نازک و کوتاهی دارند.

بنابراین ریمل حجم دهنده و حالت دهنده مناسب بانوانی است که مژه های نازک و بدون حالت دارند و می توانند با کمک این محصول خواسته خود را برطرف کنند.

ریمل مناسب

محصول بلند کننده و حالت دهنده مخصوص خانمی است که مژه های کوتاه و صافی دارد.

اما اگر شما نیاز دارید که ریمل مژه های شما را بلند کند، حالت دهد و پرپشت کند نیاز به نوع دیگری از ریمل دارید که بتوانید تمام ویژگی ها را روی چشم شما پیاده کند. برای این کار نیاز به یک ریمل سه کاره خواهید داشت.

در انتخاب و خرید ریمل باید بسیار مراقب باشید که آن را از بین برندهای اصل و استاندارد خریداری نمایید. روبی سان برندی است که می توانید با خیال راحت از بابت کیفیت کالا خرید خود را انجام دهید و بدون دغدغه فکری که مژه هایتان را چشم هایتان آسیب می بیند از ان استفاده کنید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

امروزه همه چیز رو به سمت پیشرفته شدن می رود. اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلفی در حوزه های مختلف وارد مارکت های مختلف می شوند و مردم شروع به دانلود و استفاده از آن می کنند.

در حوزه ورزش نرم افزارهای اندرویدی وجود دارند که به شما تمرین ورزشی میدهند و باعث تناسب اندام شما می شود.

 حتی اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که میزان مسافت روزانه حرکت شما را بر اساس گام های شما محاسبه و به شما اطلاع می دهد.

این ها فقط مثال هایی از نرم افزار اندرویدی است.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند

خب بالاخره، نوبت به حوزه دندانپزشکی رسید و ما در حال حاضر اپلیکیشن دندانپزشکی اندروید نیز در خدمت داریم. 

این نرم افزار های اندروید دندانپزشکی، اغلب در دو حوزه به کار می روند.

  1. برای دندانپزشکان: دندانپزشکان عزیز می توانند از نرم افزار دندانپزشکی اندروید برای مدیریت مطب و تعیین وقت و مسائل دیگر استفاده کنند. نمونه بارز آن نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند می باشد. این نرم افزار اندروید دندانپزشکی که به صورت تحت وب نیز کار می کند، تمام امکانات برنامه اصلی دارد. امکانات آن شامل بخش حسابداری، بخش بیمه، بخش بیماران می باشد. بخش بیماران شامل تشکیل پرونده برای هر شخص می باشد. بنابراین با این نرم افزار اندروید دندانپزشکی شما می توانید که به صورت کامل مدیریت مطب و کلینیک خود را بر عهده بگیرید که کاملا خرید و یا استفاده از آن به سود شما خواهد بود. البته گفتنی است که این نرم افزار دندانپزشکی فقط برای نسخه اندروید نیست و در سیستم عامل ios نیز شما می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. (خبری بسیار خوب برای دندانپزشکانی که از اسمارت فون های ios استفاده میکنند.)

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

  1. برای مردم: نوع دیگری از نرم افزار اندروید دندانپزشکی در بازار و مارکت ها وجود دارد که مخاطبان هدف آن کسانی هستند که به سلامتی دندان خود اهمیت می دهند و دوست دارند که دندان هایی مرتب و سفید داشته باشند. در این اپلیکیشن راهنمایی های لازم شامل محتوای ویدیویی، محتوای متنی و محتوای عکسی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها و رعایت کردن موارد گفته شده می توانید به سلامت دندان خود اهمیت دهید. این نوع برنامه های دندانپزشکی در دو نوع رایگان و پولی وجود دارند که در نسخه های پولی می توان امکاناتی از جمله آلارم زمان مسواک و… مشاهده کرد که کاربردی اما نالازم است.

 

برای خرید نرم افزار اندروید دندانپزشکی اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه ما در این زمینه برنامه های مختلف را تست کرده و از امکانات آن آگاه هستیم، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما خود دندانپزشک هستید، از نرم افزار اندروید دندانپزشکی در راستای مدیریت مطب استفاده کنید. اما در حوزه نرم افزارهای اندروید دندانپزشکی که برای استفاده مردم است، پیشنهاد نمی کنم که برنامه ای را خریداری کنید. شما می توانید از نرم افزارهای رایگان موجود در گوگل پلی و بازار در این راستا استفاده کنید.


 

امیدوارم از مقاله لذت برده باشید. در بخش نظرات با ما در میان باشید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

عمل بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است و خوشبختانه به لطف تکنولوژی، امکان رسیدن به چهره زیبا فراهم شده است و هر کسی می‌‌تواند با مرااجعه به یک متخصص و جراح، برای عمل بینی اقدام کند. چه کسی از زیبایی خوشش نمی‌آید؟ همه دوست داریم زیبا و مورد توجه باشیم اما آیا به هرقیمتی؟ یکی از دغدغه‌های افراد برای عمل بینی، هزینه‌های مربوط به آن می‌باشد و معمولاً به مطبی مراجعه می‌شود که هزینه عمل بینی پایین‌تری دارد. اما آیا ارزان بودن ملاک اصلی برای عمل بینی است؟ اولویت های مهم در انتخاب کلینیک مناسب برای جراحی بینی چیست؟ عوامل موثر در هزینه عمل بینی چه مواردی می باشد؟

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی

عوامل مؤثر در هزینه عمل بینی

عمل بینی مراحل متفاوتی دارد شامل قبل از عمل، بعد از عمل و حین عمل می‌باشد. در هر کدام از این مراحل اقداماتی صورت می‌گیرد و برای هر کدام هزینه متفاوتی در نظر گرفته می‌شود.

هزینه عمل بینی قبل ازعمل

این بخش شامل مواردی مانند سی تی اسکن، آزمایش خون، عکس آتلیه، قالب کنترلی می‌باشد.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

حین عمل بینی

برای انجام عمل بینی افراد و مکان حاضر در عمل در نظر گرفته می‌شود مانند جراح، متخصص بیهوشی و هزینه‌های کلینیک و بیمارستان.

دستمزد جراح نیز به نوبه خود متفاوت است و عوامل متعددی بستگی دارد به عنوان مثال: سابقه جراح، تخصص یا فوق تخصص داشتن جراح.

هزینه مربوط به کلینیک یا بیمارستان از جای به جای دیگر متفاوت است و بسته به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود، هزینه‌های متفاوتی در نظر می‌گیرند. هر چه سابقه کلیلنک بیشتر باشد و نمونه جراحی‌های موفق‌تر داشته باشد، هزینه آن بالاتر خواهد بود. میزان اعتبار و محبوبیت کلینیک نیز در هزینه عمل بینی موثر خواهد بود.

هزینه دیگر مربوط به متخصص بیهوشی می‌باشد. متخصص شرایط بیمار را بررسی می‌کند و با توجه به شرایطش میزان داروی بیهوشی را تعیین می‌نماید. بنابراین برای هر فردی این هزینه می‌تواند متفاوت باشد.

عمل بینی

نوع بینی

انیکه بینی استخوانی باشد یا گوشتی در هزینه تاثیر زیادی دارد.

 معمولاً بینی استخوانی انعطاف بیشتری دارد و فرم شکیل‌تر و زیباتری می‌توان از آن ساخت مخصوصاً اینکه ماندگارتر است.

در حالی که بینی گوشتی بافت غضروفی ضعیف‌تری دارد که با جراحی ممکن است این بافت ضعیف‌تر گردد و استحکام خود را از دست می‌دهد. در نتیجه بینی شل‌تر می‌شود و به اصطلاح برگشت می‌کند. اما با توجه به تکنیک‌های جدید، دیگر این مشکل جای نگرانی ندارد و به راحتی حل می‌شود. به این صورت که برای تقویت بافت غضروفی، از غضروف گوش یا کتف استفاده می‌شود.

عمل بینی گوشتی، به مراتب مشکل‌تر از بینی استخوانی است و به ظرافت و تبحر خاصی نیاز دارد. بنابراین هزینه آن اندکی بالاتر خواهد بود.

هزینه عمل بینی در سال 99

عمل بینی ترمیمی، اخیراً رایج شده است. ممکن است بعضی از جراحی‌های زیبایی بینی، با ایراداتی همراه باشد که جلوه زیبایی به چهره فرد ندهد و فرد ناراحت از دست نیافتن به زیبایی مورد نظرش ناراحت باشد، در این صورت عمل بینی ترمیمی یا جراحی بینی ثانویه می‌تواند راهی برای جبران گذشته باشد. یا حتی ممکن است نتیجه عمل بینی اولیه خوب بوده و فرد از نتیجه عمل بینی راضی باشد اما هنوز جای بهتر شدن وجود داشته باشد، در این می‌توان با جراحی ترمیمی، به زیبایی بیشتر دست پیدا کرد. معمولاً هزینه عمل بینی توسط خود جراح تعیین می‌شود.

هزینه بعد از عمل

بعد از عمل اقداماتی مانند چسب زدن و معاینه صورت می‌گیرد که حتماً باید توسط خود جراح انجام شود. انجام خود سرانه چسب زدن ممکن است عوارض ناخوشایندی به همراه داشته باشد. محکم چسب زدن یا استفاده از چسب با جنس نامناسب، باعث تورم بیشتر بینی و یا حساست پوستی می‌گردد. بهتر است در جلسات چسب زدن از خود پزشکتان یاد بگیرید سپس خودتان انجام دهید. برای این ملاقات‌ها ممکن است هزینه پرداخت شود.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

تمام خانم ها از رژ لب استفاده می کنند و تمامی آن ها با تاثیر این ابزار آرایشی روی چهره و شادابی صورتشان آشنایی دارند.

در نتیجه خرید رژ لب یکی از کارهایی است که می تواند یک خانم را سر ذوق بیاورد. شما می توانید با خرید رژ لب مناسب و استفاده از تکنیک های آرایش لب می توانید به لب های خود فرم و حالت دلخواه خود را بدهید.

می توانید لب هایتان را کوچکتر کنید، برجسته تر و یا کشیده تر نمایید. 

داشتن لب های برجسته و درشت در بین خانم های امروزی بسیار ترند شده است و برای این کار به جای استفاده از اصول آرایش به سمت تزریق ژل می روند. 

خرید رژ لب حجم دهنده

اما ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که اگر خرید رژ لب را مناسب انجام دهید و از روش های خاصی استفاده کنید می توانید لب های حجیم و درشت تری داشته باشید. پس اگر به دنبال داشتن استایل ترند هستید با ما همراه باشید

خرید رژ لب برای حجیم کردن لب

اولین نکته برای داشتن لب های برجسته داشتن لب های نرم و بدون خشکی و ترک است.

پس در کنار خرید رژ لب حتما یک بالم لب برای آبرسانی و نرمی لب هایتان خرید کنید. شما با کمک وازلین، بالم لب و عسل می توانید به لب هایتان و سلامت آن رسیدگی کنید.

 برای درشت تر کردن لب ها باید از خط لب استفاده کنید. خط لب می توانید آرایش لب را مرتب تر نشان دهد. خط لب را همرنگ با رژ لبتان انتخاب کنید و روی خطوط لب بکشید. 

رژ لب را از ناحیه وسط و کمان دار لب شروع به زدن کنید. ابتدا رژ لب را در آن ناحیه قرار دهید و سپس به بیرون بکشید و تا گوشه لب ادامه دهید. سپس کل لب را رژ لب بزنید. خاطرتان باشد برای این کار شما باید خرید رژ لب را از بین مدل های مختلفی که دارد جامد آن را  انجام دهید.

برای حجیم کردن لب ها نیاز است که هنگام خرید رژ لب، یک رنگ با دو طیف رنگی انتخاب کنید

از رنگی تیره از رنگ رژلب تان استفاده کنید و گوشه های لب تان را با آن رنگ بزنید تا تیره تر شود. 

در مرحله بعد با کمک یه قلمو کوچک قسمت تیره لب را با رژ لبی که از قبل به لب هایتان زدید ترکیب کنید تا خطوط تیره محو شود.

خرید رژ لب رنگ روشن می تواند کمی لب هایتان را درشت تر نشان دهد. به همین منظور رنگ روشن تر رژ لب را به وسط لب هایتان بزنید.

در انتهای کار می توانید از یک برق لب که به لب های شما درخشش دهد. البته استفاده از برق لب به خاتم هایی که لب های ظریف و نازک دارند بیشتر توصیه می شود. خرید رژ لب اکلیلی یا شاین دار به خانم های با لب های درشت به هیچ وجه توصیه نمی شود.

اگر دارای لب های نازک و کم حجم هستید به دنبال خرید رژ لب با رنگ تیره نباشید. رنگ هایی مانند قرمز تیره، قهوه ای و خاکی مناسب لب های شما نیست. برای اینکه لب های شما کمی با آرایش بزرگتر جلوه کند باید از رنگ های روشن مثل صورتی یا گلبهی استفاده کنید و روی آن یک لایه شاین لب بزنید.

خرید رژ لب حجم دهنده

برای افزایش تاثیر یک رژ لب بهتر است یک شاین لب را کنار خرید رژ لب تان قرار دهید.

روش دیگر برای برجسته تر کردن لب ها وجود دارد و آن هم استفاده از مداد لب سفید است. در وسط لب بالا و پایین کمی مداد لب سفید بکشید و بقیه لب را با رژ لب معمولی رنگ بزنید. در انتها خطوط مداد سفید و رنگی را محو کنید و یک برق لب بزنید.

اگر دقت کرده باشید در هر روشی استفاده از برق لب به شما کمک خواهد کرد که لبانی بزرگ تر داشته باشید.

برای خرید رژ لب مناسب که بتوانید با کمک آن لب های خود را درشت تر کنید می توانید به روبی سان مراجعه نمایید.




 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اولین مرحله برای راه اندازی یک سایت خرید دامنه می باشد. در ابتدا سعی کنید با خود دامنه به خوبی آشنا شوید تا درست تصمیم گیری کنید. در این مطلب ما سعی داریم ضمن ایجاد شناخت نسبت به خود دامنه و کاربرد آن مراحل ثبت آن را نیز توضیح دهیم. خرید دامنه و نامی که هم اسم و هم آدرس سایت شماست، معادل با خرید یک ملک است؛ با تایپ کردن این نام در صفحه ی مرورگر اینترنتی سایت شما باز می شود.

نام دامنه

برای خرید دامنه به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

از ویژگی های یک خرید دامنه خوب این است که کاربر شما بتواند بدون هیچ مشکل و دردسری آن را پیدا کند و او را ترغیب نماید تا به جای اینکه به رقیب شما مراجعه نماید به سایت شما رجوع کند و بتواند نام سایت دامنه شما را به راحتی به خاطر بسپارد.

نام دیگر دامنه، دامین می باشد. شما برای خرید دامنه مد نظر خود باید به نکات زیر توجه نمایید و بر اساس نکات زیر اقدام به خرید دامنه خود نیز نمایید:

  1. اولین و اساسی ترین نکته در انتخاب نام دامنه این می باشد که نامی که قصد خرید آن را دارید باید حتما مشابه یک برند و سایر مشاغل نباشد، زیرا در صورت رعایت نکردن این نکته در هنگام سئو و بهینه سازی قطعا به مشکل بر خواهید خورد و حتی امکان دارد به خاطر مسائل برندینگ، دومین شما توقیف شود.خرید دامنه

  2. نام دامنه باید برای اینکه بتوان آن را به راحتی به خاطر سپرد بسیار کوتاه باشد، پس تا جایی که امکان دارد نام دومین خود را خلاصه کنید.

  3. همانطور که در بالا اشاره کردیم باید نام دامنه را بتوان به راحتی تلفظ کرد و همینطور قابل حفظ کردن باشد، تا کاربران به دردسر نیفتد و کاربران سایت شما را به رقیبانتان ترجیح دهند.

  4. تا جایی که امکان دارد نام فیلدی که در آن فعالیت دارید را بتوان در دومین خود جای دهد.

  5. نکته مهم دیگر این می باشد که تا جایی که امکان دارد در نام دامنه خود از خط تیره ( دش یا فاصله ) استفاده نکنید.

بعد از این که نامی دلخواه برای دامنه خود بر اساس نکات بالا انتخاب کردید حال باید پسوندی مناسب برای خرید دامنه خود برگزینید.

پسوند های بسیار زیادی برای ثبت دامنه وجود دارد که شما باید براساس زمینه ای که در آن فعالیت دارید و کاری که انجام می دهید یکی از این پسوند ها را انتخاب کنید. ما در ادامه چند نوع از این پسوند ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید دامنه اینترنتی

 

پسوند های کشوری در خرید دامنه

Co.ir : این پسوند برای شرکت هایی که مدارک احراز هویت دارند و ثبت شرکت های رسمی که در قالب سهامی خاص، عام، مسئولیت محدود و تضامنی می باشند استفاده می شود.

ایران : این نوع پسوند برای سایت هایی که به طور کامل به زبان فارسی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد اما نکته قابل توجه نسبت به این پسوند این می باشد که متاسفانه با هر نوع مرورگری قابلیت دسترسی نخواهند داشت.

Net.ir : پسوند net.ir فقط برای شرکت هایی که اینترنت رسمی را در ایران ارائه می دهند، می باشد.

شما می توانید برای خرید دامنه مورد نظرتان به بهترین قیمت، به وب سایت نام مراجعه نمایید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

تا به حال چقدر بابت تبلیغات هزینه کرده اید؟ چند درصد از هزینه های تبلیغتی شما بازخورد مثبت داشته و دقیقا طبق برنامه ریزی جواب داده اند؟ آیا خرید رپورتاژ آگهی را به عنوان یک تبلیغ امتحان کرده اید؟ از بین تلویزیون و رسانه های آنلاین کدامیک برای مطرح کردن کسب و کار شما مناسب تر هستند؟ در این مطلب قصد داریم با بررسی خرید رپورتاژ آگهی به عنوان اقدامی در راستای بازاریابی آنلاین، رپورتاژ خبری را با سایر آگهی ها مقایسه کرده و تمیز دهیم.

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی در برابر خرید تبلیغات تلویزیونی

چه موقعی استفاده از رسانه ی صوتی و تصویری کاملی مثل TV احتیاج شماست؟ برای هر کسب و کاری می شود از این نوع آگهی ها استفاده کرد؟ تبلیغات تلویزیونی بسیار گران قیمت هستند؛ وقتی قرار است با خرید رپورتاژ آگهی مقایسه شوند باید بدانید که قیمت خرید رپورتاژ آگهی نهایتا به 5 میلیون تومان در سال 99 برسد ولی یک آگهی 20 ثانیه ای تلویزیونی از شبکه افق هم تقریبا ده برابر این هزینه بر روی دست شما می گذارد. زمانی باید به سمت تبلیغات تلویزیونی برویم که بیشتر قصدمان برندسازی است. وقتی مثلا نام نادی با کلوچه پیوند خورده لازم نیست بازهم مبلغ زیادی هزینه کند که مردم نامش را بشناسند. به جای آن وقتی یک محصول جدید ارائه داده با استفاده از هزینه ای که قبلا صرف برندسازی کرده، محصول نو را مطرح می کند و دیگر حتی نیازی به خرید رپورتاژ آگهی هم ندارد. 

کمپین رپورتاژ آگهی

اما زمانی که شما یک استارتاپ با بودجه ی اندک هستید، چرا باید زیر بار همچین هزینه ای گزافی بروید. آنچه شما نیاز دارید خرید رپورتاژ آگهی یا اجرای یک کمپین رپورتاژ آگهی است. شما با یک محتوای مناسب در سایت های خبرگزاری و معتبر به مردم معرفی می شوید. مثلا شما یک سرویس تاکسی آنلاین دارید با خرید رپورتاژ آگهی یک صفحه به شما می دهند تا در آن راجع به مزایای تاکسی آنلاین صحبت کنید و به قانع کردن مشتری برای استفاده از این سرویس بپردازید. این که شما تا چه حد می توانید موفق شوید و مردم روی لینکی که در صفحه به سایت شما وجود دارد، کلیک کنند یا خیر خیلی مشخص نیست و به توانایی محتوای شما بستگی دارد. اما بدون شک آن کلمه ای که به صفحه ی مربوطه روی سایت شما پیوند خورده است می تواند باعث پیشرفت رتبه ی شما در نتایج جستجو باشد. 

خرید رپورتاژ آگهی

از کجا رپورتاژ آگهی بخریم؟

برای خرید رپورتاژ آگهی می توانید مستقیما به دنبال راه ارتباطی با خبرگزاری های مربوطه باشید و از آنها قیمت رپرتاژ را جویا شوید؛ در صورتی که نمی خواهید یا موفق نشده اید که چنین کاری را پیش ببرید می توانید از طریق سایت ایران رپورتاژ به آدرس iranreportaj.com اقدام کرده و از آنها یک لیست قیمت رپورتاژ خبری بگیرید. خرید رپورتاژ آگهی با کمک مجموعه ی ایران رپورتاژ علاوه بر آسان تر بودن به صرفه تر هم هست، به خصوص اینکه به تعداد بیشتری رپورتاژ خبری نیاز داشته باشید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها برای خانم ها خرید رژ لب و ست کردن آن با لباس ها یا با اکسسوری ها یشان است. در این مقاله روبی سان می گوید که هر خانمی باید رژ لب را براساس رنگ پوست خود انتخاب و خرید نماید. یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در خرید رژ لب ملاک قرار دادن رنگ و تنالیته پوست است.

زمانی که بین تناژ پوست و آرایش هماهنگی وجود داشته باشد زیبایی شما بیشتر خودش را نشان می دهد.

اگر شما خانمی با رنگ پوست تیره، سبزه یا برنزه هستید در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

رژ لب

خرید رژ لب برای پوست تیره

به مچ دست تان با دقت نگاه کنید. اگر رگ های دست تان بنفش یا آبی بود یعنی تناژ پوستتان سرد است. اگر رنگ رگ های مچ دستتان سبز بود نشان دهنده این است که تناژ پوستتان گرم است و حالا اگر شما دارای تناژ گرم هستید اگر رژ لب را از بین رنگ هایی انتخاب کنید که دارای رنگ های گرم مثل قرمز، صورتی و نارنجی است قطعا به صورتتان می آید. 

خانم های برنزه و سبزه رگ های دستشان سبز است که این نشان دهنده گرم بودن تنالیته پوستان می باشد.

بهترین رنگ هایی که یک خانم برنزه می تواند بر اساس آن خرید رژ لب انجام دهد رنگ هایی است که در طیف رنگ گرم قرار دارد. مثلا رژ لب با رنگ های قرمز، صورتی، مرجانی، هلویی و صورتی.

زمانی که رژ لبی که انتخاب می کنید با رنگ پوستتان هم خوانی داشته باشد می تواند باعث شادابی پوست شود و چهره شما را شاداب تر نشان می دهد.

اگر به خانم هایی که پوست سبزه دارید کمی با دقت نگاه بیندازید متوجه می شوید که رنگ های برنزه هم یک طیف رنگی دارد که می تواند در انتخاب و خرید رژ لب تاثیر گذار باشد.

اگر شما خانمی با پوست سبزه متوسط یعنی گندمگون هستید بهتر است خرید رژ لب تان را بین رنگ ها نارنجی و قرمز انجام دهید.

اگر شما خانمی با پوست سبزه تیره هستید رنگ صورتی میتواند انتخاب هوشمندانه ای در خرید رژ لب باشد.

و اگر شما خانمی با رنگ پوست برنزه شکلاتی هستید میتوانید خرید رژ لب تان را در بین رنگ های هلویی یا مرجانی انجام دهید.

اگر شما با رنگ پوستی که دارید خرید رژ لب را از بین رنگ ها تیره مانند قهوه ای، خاکی و بژ انجام دهید کمی آرایش روی صورت شما احساس خفگی در طرف مقابل ایجاد می کند. شما باید رنگ یرا انتخاب نمایید که کمی صورت تان را بازتر و شاداب تر نشان دهد و زیبایی آن را به رخ همگان بکشد. اما انتخاب و خرید رژ لب با رنگ تیره یک اشتباه محض است.

رژ لب

علاوه بر رنگ پوست عوامل دیگری در انتخاب و خرید رژ لب تاثیر گذار است.

یکی از این عوامل فرم لب هایتان است. اگر شما خانمی با لب های نازک و ظریف هستید بهتر است از بین رنگ ها روشن خرید رژ لب را انجام دهید. اگر لب هایتان کمی درشت و برجسته است بهترین رنگ در خرید رژ لب، رنگ ها تیره تر است. حالا فاکتور فرم لب هایتان را در کنار معیار رنگ پوستتان قرار دهید تا بتوانید خرید رز لب را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

علاوه بر توجه به معیارهایی که در انتخاب رنگ رژ لب موثر است باید به کیفیت محصولی که خریداری می کنید توجه داشته باشید. 

خرید رز لب را از بین برندهای معتبر آرایشی انجام دهید تا در کنار زیبایی از سلامتی که برای لب هایتان ایجاد می نمایید لذت ببرید.

یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی، روبی سان است که تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما بانوان عزیز قرار می دهد.

رژ لب روبی سان دارای عسل است و شما با خرید این محصول می توانید در کنار زیبایی از پوست لب هایتان نیز مراقبت نمایید.








 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

اینکه صورتتان دارای کک و مک است یا لکه های قهوه ای روی صورتتان دارید نباید اعتماد به نفس شما را کاهش دهد. امروزه وجود کک و مک روی صورت نشان دهنده زیبایی و نچرال بود پوست شما است. اما اگر از بودن این لکه ها احساس خوبی ندارید نگران نباشید. می توانید از یک محصول آرایشی بسیار عالی که می تواند تمام این نواحی را به خوبی کاور کند استفاده نمایید. این محصول جادویی کانسیلر است.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کاربرد و تاثیر کانسیلر در آرایش اطلاعاتی ارائه دهید تا بتوانید از این محصول آرایشی به نحو احسن استفاده نمایید.

کانسیلر اصل

انتخاب کانسیلر

قبل از اینکه با کاربردهای این محصول آرایشی آشنا شوید بهتر است بدانید که این محصول دارای انواع و اقسام مختلفی است و شما باید بر اساس ویژگی های پوستتان یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. 

کانسیلر دارای دو مدل کلی کانسیلر مایع و جامد است. هر یک از این محصولات برای یک پوستی مناسب است . مثلا اگر شما دارای پوستی چرب هستید بهتر است از کانسیلر جامد استفاده کنید که حاوی چربی کمتر است.

کانسیلر جامد مدادی برای کاور کردن نقاط ریز استفاده می شود و از نوع استیکی آن برای پنهان کردن ناحیه وسیعی از پوست به کار می رود.

حالا که متوجه شدید باید چگونه کانسیلر را انتخاب نمایید میخواهیم در مورد کاربردهای آن در آرایش صحبت نماییم.

کاربردهای کانسیلر

این محصول می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را کاور نماید. بهترین گزینه برای انتخاب کانسیلر که بتواند تاثیر بیشتری داشته باشد نوع مایع کانسیلر که رنگ زرد دارد است. نوع مایع کانسیلر می تواند چین و چروک های اطراف چشم را نیز به خوبی کاور نماید.

کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش: زمانی که آرایش صورتتان تمام شد اما دیدید که مثلا ناحیه لب را به اشتباه آرایش کردید یا مقداری از رژ لب از خط لب بیرون زده است می توانید با کانسیلر آن ناحیه را اصلاح نمایید. یا اگر خط چشمی که کشیدید نامرتب است و پاک کردن ان موجب به ریختن کل آرایشتان می شود می توانید با کمک کانسیلر آن ناحیه را اصلاح و مرتب کنید.

کاربرد کانسیلر

از کانسیلر می توانید به عنوان هایلایتر یا کانتور استفاده نمایید. برای اینکه بخواهید صورتتان را کانتور کنید باید از کانسیلر جامد با رنگ های متفاوت تیره روشن داشته باشید و خطهایی که موجب هایلایت روی صورت می شود ایجاد نمایید. سپس با کمک براش صورت باید این خطوط را روی صورت پش نمایید تا آرایش طبیعی داشته باشید.مثلا برای کوچک کردن بینی باید در ناحیه خارج از بینی از کانسیلر تیره تیر استفاده کنید و میانه بینی دقیقا روی تیغه بینی را با کانسیلر روشن تر بپوشانید و سپس این دو ناحیه را به خوبی با هم ادغام نمایید. 

کانسیلر می تواند موجب شادابی صورت و چهره شما شود. اگر صورتتان رنگ پریده و زرد است بهتر است به سراغ کانسیلرهای رنگی بروید. بهترین رنگ برای اینکه کمی به صورتتان شادابی و نشاط ببخشد و خستگی چهره تان را بپوشاند رنگ صورتی است. این رنگ را به ناحیه زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید تا روی گونه های خود می توانید بکشید.

کاربرد کانسیلر

کانسیلر جای قرمزی جوش را برطرف می کند. اکثر آکنه ها و جوش ها روی صورت افراد به صورت قرمز خودشان را نشان می دهند. اگر بخواهید این نقاط را بپوشانید بهتر است از کانسیلر به رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز می توانید قرمزی را خنثی نماید. فقط خاطرتان باشد که برای تاثیر بیشتر بهتر است کانسیلر را به صورت نقطه ای قرار دهید و با ضربه های آرام روی کانسیلر آن را پخش نمایید. به هیچ وجه پد آرایشی را روی آن ناحیه نکشید چرا که قرمزی را بیشتر نشان می دهد.

کانسیلر یک ماده آرایشی است که روی پوست قرار می گیرد در نتیجه باید بسیار باکیفیت و مرغوب باشد.

برای خرید کانسیلر اصل می توانید به فروشگاه معتبر روبی سان مراجعه نمایید. 

  • rubi sun