rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ایزوگام پوششی مقاوم است که از قیر و الیاف مختلف که به صورت لایه لایه به روی هم قرار گرفتند تشکیل شده است. ایزوگام با گرمای زیاد روی جداره قرار می‌گیرید و وظیفه آن جلوگیری از نفوذ رطوبت و ایجاد استحکام است. به طور میانگین ایزوگام ساختمان تا 10 سال عمر می‌کند. این زمان می‌تواند وابسته به کیفیت ایزوگام استفاده شده و یا منطقه‌، باشد. خرید ایزوگام دارای نکاتی می‌باشد که باهم بررسی می‌کنیم.

ساختار ایزوگام

در گذشته این عایق بندی در ساختمان‌ها با قیر و آسفالت انجام می‌شد. به مرور زمان با استفاده از ایزوگام، این مقاومت چند برابر افزایش یافت. ایزوگام از لایه‌های پلی اتیلن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، بافت یا تیشو و مواد افزودنی تشکیل می‌شود. گرچه لایه‌ها بسته به نوع محصول می‌توانند متفاوت باشند اما همیشه تعداد لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام، استحکام آن را تعیین می‌کند.

نکات خرید ایزوگام

اگر شما قصد خرید ایزوگام را دارید می‌توانید با نمایندگی‌های فروش ایزوگام ارتباط برقرار کنید. توجه داشته باشید یک نمایندگی باید مواردی را در فروش ایزوگام رعایت کند که با هم بررسی می‌کنیم.

خرید ایزوگام در تهران

هنگام خرید ایزوگام باید بدانید ضخامت و پهنای ایزوگام به کیفیت ایزوگام وابسته است و از طرفی روی قیمت ایزوگام نیز تاثیرگذار است. اگر ایزوگام مورد انتخاب شما استاندارد باشد باید وزن متعادلی بین 40 الی 42 کیلوگرم داشته باشد. چگالی استاندارد ایزوگام از نشانه‌های باکیفیت بودن آن است.

هنگام مراجعه به مراکز فروش ایزوگام، به مقاومت ایزوگام و میزان سازگاری آن با محیط توجه کنید. ایزوگام مناسب باید در برابر تغییرات دمایی سریع و ضربات و فشار زیاد مقاوم باشد. 

خرید ایزوگام از کارخانه

با توجه به نوسانات قیمت قیر و انواع مواد اولیه ایزوگام، قیمت ایزوگام نیز پس از مدتی دچار تغییر می‌شود. البته بخشی از این تغییر قیمت به فعالیت‌های غیرقانونی افراد سودجو نیز برمی‌گردد. قیمت نهایی ایزوگام مصرفی شما نیز با توجه به همین موارد تعیین می‌شود. 

یکی از میانبرهای خرید ایزوگام، خرید ایزوگام از کارخانه است. هنگامی که شما به خرید ایزوگام از درب کارخانه اقدام می‌کنید، هم هزینه کمتری می پردازید و هم می‌توانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. کیفیت تولید ایزوگام در کارخانه به طور پیوسته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. مصرف کننده محترم می‌تواند با هر انتخابی به این اطمینان برسد که بهترین و مناسب‌ترین جنس موجود در کشور را در اختیار دارد.

خرید ایزوگام از کارخانه

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام وابسته به عوامل مختلفی است. گاهی نوع قیر که ممکن است پلیمری یا دمیده باشد، در قیمت ایزوگام تغییر ایجاد می‌کند. همچنین مواردی مثل ضخامت و لایه ها نیز موثر هستند اما توجه داشته باشید وزن هر رول ایزوگام نباید از 40 کیلوگرم کمتر و ضخامت آن نباید از 4 میلی‌متر کمتر شود. 

یکی از اجزای تشکیل‌دهنده ایزوگام، الیاف تیشو هستند. هرچه کیفیت و مقدار الیاف پلی استری و مصنوعی بیشتر باشد، هزینه ایزوگام بالاتر می‌رود. روکش آلومینیومی ایزوگام مزیت‌های مهم و اساسی جهت حفظ استحکام ایزوگام دارد. این روکش نیز در هزینه ایزوگام تاثیرگذار است. با توجه به مقدار ایزوگام مورد نیاز و کیفیت آن هزینه تغییر می‌کند.

تصمیم نهایی برای خرید ایزوگام

ایزوگام از عایق‌های مطمئن و جدیدی است که در اغلب موارد به افراد توصیه می‌شود. ایران ایزوگام از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید و نصب انواع عایق با پایه مشتقات نفتی در کشور می‌باشد. اگر قصد عایق کاری ملک خود در جداره‌ها و یا حتی انجام پروژه‌های عظیم را دارید با ایزوگام ایران تماس بگیرید تا با نازل‌ترین و منصفانه‌ترین هزینه، بالاترین سطح از خدمات به شما عزیزان، ارائه شود.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

عمل بینی و هزینه عمل بینی از مواردی است که در میان بسیاری از داوطلبان این جراحی‌ها از مهم‌ترین مسائل مطروحه محسوب می‌گردند. همچنین خیلی از بیماران ترجیح می‌دهند که حتما از بهترین سطح خدماتی که در دسترس خود دارند استفاده کنند. به همین دلیل یافتن بهترین کلینیک عمل بینی نیز برای ایشان از اهمیت خاصی برخوردار است.

در این یادداشت ما سعی خواهیم نمود تا با معرفی انواع رایج جراحی بینی و مطرح کردن چند نکته در این باره، کمی به روشن کردن ابعاد ماجرا کمک کرده باشیم. همچنین، موضوع هزینه عمل بینی نیز در طی بیان این مسائل حائز اهمیت خواهد بود. به همین علت در هر بخش درباره هزینه عمل بینی یاد شده نیز توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

علاوه بر این، انتخاب بهترین کلینیک عمل بینی خود از مهم‌ترین موضوعاتی است که در هزینه عمل بینی شما اثرگذار است. به همین علت در انتهای یادداشت به اختصار درباره‌ی راه‌ها و معیارهای شناسایی بهترین کلینیک عمل بینی نیز صحبت خواهیم کرد.

هزینه های عمل بینی

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی یکی از رایج‌ترین انواع عمل پلاستیک بینی است که در سراسر جهان رایج شده است. البته انواع دیگری از جراحی پلاستیک روی بینی هم وجود دارد. این نامگذاری‌ها در حقیقت در حل بازتعریف ناحیه‌ی هدف در جراحی هستند.

جراحی رینوپلاستی ری قسمت اصلی بدنه بینی انجام شده و واژه رینو هم بیانگر همین امر است. در مقابل، توربینوپلاستی روی توربینوها، و تیپوپلاستی روی ناحیه نوک بینی انجام می‌شود. متوجه شدن این موضوع خود یکی از کلیدهای تمییز عمل رینو از جراحی پلاستیک بینی به شکل عام است.

در حقیقت جراحی زیبایی بینی روی قسمت‌هایی از بینی صورت می‌گیرد که همواره و به صورت عمومی در معرض دید است. به همین علت مثلا توربینوپلاستی را نمی‌توان یک عمل جراحی بینی در نظر گرفت. در حالی که تیپوپلاستی از این مصداق بهره می‌برد. علاوه بر این عمل رینو را می‌توان به شیوه‌های گوناگونی انجام داد.

اثر نوع جراحی بر هزینه عمل بینی

همان طور که اشاره شد، در بیشتر مراکزی که به عنوان بهترین کلینیک عمل بینی شناخته می‌شوند، نوع جراحی بر هزینه عمل بینی اثرگذار است. البته معمولا این تغییرات ناچیز است. در اینجا چند نوع از تفکیک‌هایی که در رینوپلاستی رایج هستند، شرح خواهیم داد.

هزینه عمل بینی استخوانی یا گوشتی

حتما اطلاع دارید که جراحی‌های بینی یا گوشتی هستند و یا استخوانی. معمولا گفته می‌شود که هزینه عمل بینی گوشتی کمی بیشتر از استخوانی است. دلیل این امر را نیز باید از امتناع بینی‌های گشوتی در برابر تغییرات پلاستیک عنوان نمود. همچنین پروسه‌ی جراحی پلاستیک روی بینی‌های گوشتی نیز دشوارتر است.

بهترین کلینیک عمل بینی تهران

هزینه عمل بینی باز یا بسته

جراحی بینی ممکن است به صورت باز یا بسته انجام شود. بدیهی است که جراحی بینی به صورت باز، به دلیل بالاتر بودن عوارض، و در نتیجه مراقبت‌های گوناگون بیشتر است. البته این به ان معنی نیست که جراحی بینی بسته باید هزینه‌ی بسیار کمتری را شامل شود. چه آنکه این جراحی هم می‌توان با مهارت زیادی انجام شود. این مهارت را تنها می‌توان از رهگذر سال‌ها تجربه و مهارت مثال‌زدنی به کف آورد.

بهترین کلینیک عمل بینی پلاستیک تهران

یافتن بهترین کلینیک عمل بینی کار چندان دشواری نیست. می‌توانید تنها و با چند کلیک، از نظرات مردم درباره این موضوع مطلع شوید. گذشته از این موضوع، می‌توانید از هزینه عمل بینی که این مراکز هم طلب می‌کنند، درباره ی سطح کار آن ها به نتایجی برسید. قیمت‌های خیلی پایین نشانه‌ی خوبی نیستند.

اعتبار پزشکان مشغول، مجوزهای قانونی و سازمانی لازم و تبلیغات مناسب یک مرکز هم درباره آن کلینیک، صحبت‌های بسیاری برای گفتن دارند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتر درباره این موضوعات به دست آورید، می‌توانید به وب سایت عمل بینی مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

در مفهوم رمزارزها یا ارزهای دیجیتال مفهومی وجود دارد به نام استیبل‌کوین که معنی آن، توکن‌هایی است که بر مبنای شبکه‌ی بلاک‌چین توسعه یافته‌اند اما ارزش آن‌ها بر خلاف دیگر ارزها، از سوی یک صرافی مرکزی ثابت نگاه داشته می‌شود.در این مقاله می خواهیم اشاره ای به این استیبل کوین محبوب داشته باشیم و بگوییم تتر چیست و چرا  خرید تتر در تمام سال ها، دارای یک قیمت واحد بوده است.

تتر چیست

 

 

مهم‌ترین این توکن‌ها، نرخ تتر است که همواره در نزدیکی یک دلار نگاه داشته می‌شود. البته نرخ تتر در طول این سال‌ها به دلیل دگرگونی‌های بازارهای مالی جهانی تغییراتی داشته و حتی در سال ۲۰۱۵ بر ۱.۲۱ دلار بالغ گردید. اما این نوسانات در نرخ تتر غیر عادی به شمار می‌آیند و تمام معامله‌گران بازار بر ثبوت نرخ تتر در همین محدوده اتفاق نظر دارند و روی آن حساب می‌کنند.

شرکت بیت‌فاینکس (بعدها آی‌فاینکس) در سال ۲۰۱۴ به این نیاز با معرفی استیبل‌کوینی موسوم به ریل‌کوین پاسخ داد. از ابتدای امر این شرکت مانند بسیاری از دیگر شرکت‌ها فعال در زمینه‌ی کریپتوکارنسی از سوی سیستم حقوقی کشورهای جهان اول به شدت تحت فشار بود. همین امر منجر به انتقال فعالیت‌ها به شرکت تحت نام جدید و تغییر نام توکن‌ها به تتر شد. 

از اولین سال‌های ظهور بیت‌کوین و به دنبال آن، اتریوم، ترون و سایر رمزارزها، نیاز به یک ارز مبادله‌ای که ارزش لحظه‌ای دلار را منعکس کند حس می‌شد. 

قیمت تتر چند است؟

قیمت تتر قرار است به صورت یک لنگر، یا گره در بازار معاملات عمل کند. خود اصطلاح نرخ تتر حاکی و روایت‌کننده‌ همین منظور است. در اینجا قیمت تتر که همواره برابر یک دلار بوده است وارد بازی شده، و با کارمزدهای ناچیزی که برای تبدیل طلب می‌کند، می‌تواند یاریگر مخاطبان برای ذخیره‌ی سود کسب شده، و یا خرید مجدد کریپتوکارنسی بدون پرداخت هزینه‌ی زیاد باشد. 

واژه‌ی تتر به معنی لنگر، سنجاق و یا گره‌ای است که بر اساس آن، معاملات و امور مبادله‌ای تثبیت گشته و به عنوان معیار مورد قبول قرار می‎گیرند. تعیین نرخ تتر به صورت ثابت مزایای زیادی را برای تمام بازیگران صحنه فراهم آورده است. 

همان طور که شما خود می‌دانید، نرخ لحظه‌ای کریپتوکارنسی‌ها به دلیل ماهیت آن‌ها با وجود رشد کلی و جودهشدارها مبنی بر وجود حباب در قیمت آن، همواره در حال صعود و افول است و جز برخی که به صورت دراز مدت روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، بسیاری قصد نوسان‌گیری از آن را دارند. اما از سوی دیگر، کارمزدهای تبدیل ارزها به فیات معمولاْ قابل توجه بوده و مظنه‌ی آن با وجود تعدیل شدن در مقادیر بالا، همچنان قابل توج است.

 

خرید تتر

راه مطمئن برای خرید تتر چیست؟

برای خرید تتر باید ابتدا به صراف معتبر و معتمد دیجیتالی مراجعه، و با احراز هویت خود در آن جا حساب باز کنید. بزرگترین صرافی فعال در بازار، خود شرکت آی‎فاینکس است. اما به دلیل محدودیت‎های نقل و انتقالات دلاری برای اتباع ایرانی، احتمال دارد که این کار برای شما مقدور نباشد. استفاده از vpn ورود شما را به این نوع صرافی ها کمی ناامن خواهد کرد.

به همین دلیل برای افتتاح حساب و ساخت یک کیف پول، باید به صرافی‎های معتبر دیجیتالی در ایران مراجعه کنید. در این صرافی‎ها با دریافت مبلغی ناچیز برای تبدیل ارز‎ نه تنها از دارایی شما با تبدیل به دلار در برابر نوسانات ارز محافظت می‎کند، بلکه اجازه‎ ورود به بازارهای مالی جذاب رمزارزها را هم برای شما فراهم می‎نماید.

منبع: تترلند https://tetherland.net

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

سیم کارت همراه اول 0912

 

اگر قصد خرید سیم کارت برای خودتان یا فرزندتان دارید ام بین گزینه ها و اپراتورهای مختلف، نمی دانید کدام را انتخاب کنید در این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله در مورد سیم کارت 0912 همراه اول و سیم کارت ایرانسل نکاتی را ارائه خواهیم داد  تا انتخاب شما را آسان کنیم.

سیم کارت 0912

سرویس‌های ویژه ای که هم اکنون مشترکین همراه اول دائمی و دارندگان سیم کارت 912 از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل 3 و 4 و 4.5، وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزه ای، سیم کارت کودک، سیم کارت دانشجو، انتقال و انتظار مکالمه، مکالمه گروهی، سرویس FDN ، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین‌الملل ‌می باشد.

سیم کارت ایرانسل

خدماتی که دارندگان سیم کارت ایرانسل دریافت میکنند شامل تماس صوتی، اینترنت همراه بر پایه فناوری نسل ۴، اینترنت بر بستر وای فای wifi، اس ام اس و ام ام اس SMS & MMS، ایمیل ایرانسل، خدمات اینترنت پرسرعت بر روی وایمکس، سیستم E-care و E-charge، پیامک صوتی، نمای دوستان و خانواده (یافتن مکان خود و سایر مشترکین) و... است.

ویژگی های برتر سیم کارت 912 همراه اول

اینترنت همراه 

همراه اول زودتر ۴.۵G را راه اندازی کرد، ولی ایرانسل هم خیلی سریع این تکنولوژی را به کار گرفت و در حال حاضر با خرید هر یک از آنها میتوانید از اینترنت ۴.۵G بهره ببرید. در کل هر دو شرکت از لحاظ سرعت اینترنت تقریباً در یک سطح قرار دارند.

هزینه برقراری تماس

از لحاظ تعرفه‌ی تماس در حال حاضر هیچ تفاوتی میان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل نیست و از لحاظ تعرفه‌ی پیامک لاتین هر دو تقریباً در یک سطح قرار دارند.

 

بسته‌های اینترنت

اگر به اپلیکیشن‌های «ایرانسل من» و «همراه من» که مراجعه کنید به‌ وضوح می‌بینید که بسته‌های اینترنت ایرانسل به نسبت‌همراه اول بسیار گسترده‌تر و متنوع‌تر است.از لحاظ قیمت بسته‌ها نیز می‌توان گفت که ایرانسل وضعیتی بهتر دارد. 

 

آنچه که وجه تمایز سیم کارت ایرانسل است؛ بسته های پیشنهادی آن است.

 

در اپلیکیشن همراه اول می‌توانید به قسمت «طرح‌های تشویقی» بروید و یک طرح اینترنتی که به شما پیشنهاد شده را ببینید، اما در اپلیکیشن ایرانسل من وقتی که به قسمت پیشنهادها می‌روید می‌بینید که بسته‌های پیشنهادی متعددی وجود دارند که بعضاً هم بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

 

بسته‌های مکالمه‌

از لحاظ بسته‌های مکالمه هم ایرانسل بهتر از همراه اول است. هر دو البته از قسمتی برای خرید بسته‌های مکالمه برخوردار هستند، اما آن‌چه که ایرانسل را بهتر از همراه اول می‌کند همان قسمت پیشنهادها است. در این قسمت ایرانسل تعرفه های بسیار مقرون به صرفه ای ارائه می دهد.

در واقع می‌توان گفت برای افرادی که با سیمکارت مکالمه‌ی زیادی انجام می‌دهند سیمکارت ایرانسل با توجه به بسته‌های مکالمه‌ای که دارد گزینه‌ی بهتری است.

پوشش‌دهی آنتن

در این مورد هر دو سیم کارت ایرانسل و سیم کارت 912 در یک سطح قرار دارند. بررسی‌ها نشان از آن دارند که در اکثر نقاط شهری، هم همراه اول و هم ایرانسل وضعیت آنتن‌دهی خوبی دارند و در جاده‌ها نقاط کور زیادی برای هر دوی این اپراتورها وجود دارد. 

پشتیبانی

پشتیبانی هر دو اپراتور در حال حاضر خوب است. پشتیبانی آنها به این شکل است که هم می‌توان از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آن‌ها صحبت کرد و هم می‌توان در قسمت مخصوص اپلیکیشن‌های‌شان به صورت چت مشکلات را با کارشناسان در میان گذاشت.

کلام آخر

برای خرید سیم کارت یکی از معیارهایی که باید به آن توجه داشت؛ رند بودن آن است. شما میتوانید برای خرید سیم کارت ایرانسل یا سیم کارت 912 همراه اول با شماره‌های رند به وب سایت رند https://www.rond.ir  مراجعه کنید و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

البته که در حال حاضر بسیاری از کاربران، از سیم‌کارت‌های هر دو اپراتور استفاده می‌کنند، اما اگر قرار است فقط از یک سیم‌کارت استفاده کنید، با توجه به بررسی‌هایی که در بالا انجام دادیم انتخاب یکی از این دو اپراتور کاملاً به شما و اولویت‌های شما بستگی دارد.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

کرکره برقی پارکینگ و درب اتوماتیک شیشه ای از اولین تجهیزاتی است که هر فرد فعال در املاک تجاری باید آن را برای ملک خود تهیه کند. احتمالا برای تمام خوانندگان گرامی اهمیت درب شیشه ای اتوماتیک روشن باشد. این درب‌ها علاوه بر زیبایی، مزیت‌های کارکردی زیادی دارند که آن را برای کاربران به شدت مطلوب نموده‌اند. اما مزیت کرکره برقی پارکینگ چیست؟

اگر تا کنون به درب‌های پارکینگ‌ها دقت کرده باشد می‌دانید که معمولا درب‌های اتوماسیونیزه شده‌ی آنان دارای چند مدل محدود هستند. این درب‌ها با وجود زیبایی برای کاربران خیلی کاربردی نیستند. زیرا فضای زیادی را برای باز و بسته شدن طلب می‌کنند. همچنین سرعت باز وبسته شدن آن‌ها خیلی متناسب با سرعت زندگی در دوران معاصر نیست. نصب یک کرکره برقی پارکینگ می‌تواند تمامی این مشکلات را برای ما حل کند.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ

نصب درب کرکره ای پارکینگ

با وجود ذکر زیبایی در مزیت‌های درب‌های اتوماتیک پارکینگ، باز هم نمی‌توان دعا کرد که کرکره برقی پارکینگ از زیبایی‌ای در شأن محیط‌های مختلف برخوردار نیست. این کرکره‌ها می‌تواند با توجه به نوع تیغه‌ی مورد استفاده، از زیبایی خاص خود برخوردار بوده و به ترفیع شأن ملک نیز یاری رساند. حتی می‌توان از رنگ‌های مناسب زمینه‌ی معماری محیط در این کرکره‌ها به منظور هر چه بیشتر هماهنگی آنان استفاده کرد.

البته بهتر است تا در نصب کرکره برقی پارکینگ به نکاتی جزئی توجه نمود تا بتوانیم بهترین نتایج را از آن حاصل کنیم. مثلا جهت نصب رول رو به بیرون یا داخل را می‌توان از این نکات برشمرد. این موضوع می‌تواند با توجه به شرایط امنیتی محیط مورد بررسی قرار گیرد. همچنین توع تیغه‌ها و یا موتور کرکره برقی پارکینگ باید در هر پروژه متناسب با آن بهینه‌سازی شود.

ابعاد درب کرکره ای پارکینگ

این متناسب‌ساز بیش از هر چیز برگرفته از ابعاد درب پارکینگ است. در ابعاد بزرگ کرکره برقی پارکینگ باید با توجه به وزن کل کرکره، از موتورهای توبلار صنعتی و یا ساید استفاده شود. این که از کدام نوع کرکره باید استفاده کنید، بسته به نظر تخصصی نصاب پس از بازدید از محل است.

همچنین نوع تیغه‌ها نیز در بهبود کرکره برقی پارکینگ اثرگذار است. بهتر است علاوه بر انتخاب تیغه‌هایی با پل‌های میانی، به مواردی همچون نوع بیلت آلومینیوم، لایه‌های تیغه، و نوع نصب آن نیز توجه شود. جز این موارد، پانچ تیغه‌ها نیز برای کاهش وزن کرکره، و نیز ایجاد دید دو طرفه در کرکره مفید است.

درب اتوماتیک شیشه ای ایرانی

با بهینه‌سازی این موارد، می‌توانید به سراغ دومین مأموریت خود، یعنی درب اتوماتیک شیشه ای بروید. درب اتوماتیک شیشه ای درب‌هایی هستند که با بهره‌گیری از فریم‌های فلزی، جداره‌ای شیشه‌ای را درون خود جا داده، به کمک اتوماسیون قابل کنترل هستند. اما آیا می‌د‌انید هزینه‌های درب اتوماتیک شیشه ای را چگونه باید بهینه کرد؟

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این موضوع پس از ابعاد پروژه، به مشخصات فنی‌ای بسته است که برا درب اتوماتیک شیشه ای خود در نظر گرفته‌اید. کیفیت آلیاژ‌ها و پلیمرهای مورد استفاده، نحوه ریل‌گذاری، و توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی‌ای که موتور یا چیپ‌های درب اتوماتیک شیشه ای در خود دارند در این امر می‌توانند حائز اهمیت باشند.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

کرکره برقی پارکینگ و درب اتوماتیک شیشه ای هر دو برای املاک تجاری تجهیزاتی حیاتی به شمار می‌روند. با کرکره برقی پارکینگ می‌توانید از امنیت پارکینگ و یا انبار خود اطمینان حاصل کنید. دومی نیز علاوه بر افزایش ضریب امنیت محیط در بهره‌ور انرژی ساختمان اری دهنده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

خرید موتور کرکره برقی از اولین قدم‌هایی است که باید در انتخاب و اسمبل اجزای کرکره برقی مورد توجه قرار گیرد. این قدم می‌تواند با توجه به نوع تیغه‌ها یا دیگر موارد موثر در قیمت کرکره برقی و یا با توجه به نوع استفاده مورد انتظار انجام شود. باید دقت داشته باشید که انتخاب و خرید موتور کرکره برقی در هزینه‌ی نهایی آن بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل باید در این امر دقت کافی را مبذول داشت.

برای بررسی هر چه بهتر این موضوع قصد داریم تا با بررسی گام به گام اجزای موثر در قیمت کرکره برقی، عواملی را نیز که در خرید موتور کرکره برقی باید به آن توجه شود را نیز مورد مداقه قرار دهیم. البته باید پیش از آن، مقدمه‌ای کوتاه زا موضوع را نیز بیان نماییم.

نکات مهم در خرید موتور کرکره برقی

اگر قصد خرید موتور کرکره برقی را دارید، باید بدانید که در ایران سه نوع توبولار، ساید و سانترال در دسترس هستند. مدل سنترال مدلی قدیمی و پردردسر است و بهتر است از آن استفاده‌ نشود. به جای آن مدل‌های توبلار و ساید را میتوان به کار برد. استراتژی کلی به این صورت است که انتخاب ما همواره مدل توبلار است، تا وقتی که مجبور به استفاده از ساید شویم.

خرید موتور کرکره برقی توبولار

دیگر عوامل مهم در قیمت کرکره برقی 

قیمت کرکره برقی برای بسیاری از کاربران موضوع مهمی است. گذشته از موتور، که مهم‌ترین جزء را در قیمت بیشتر کرکره‌ها تشکیل می‌دهد قیمت کرکره برقی با توجه به موارد متعددی می‌تواند متغیر باشد. عواملی مانند

  • ابعاد،

  • کیفیت یراق‌آلات (از جمله ریل، قوطی، شفت، صفحه پلیت، اندکپ یا یاتاق، جا قفلی)،

  • نوع، جنس و درصد خلوص فلزات به کار رفته شده در ساختار تیغه‌ها

  • نحوه اتصال تیغه‌ها به یکدیگر،

  • برند و کشور سازنده،

  • مشخصات فنی مانند مرکز کنترل و UPS و افزونه‌هایی مانند سنسورهای مختلف

مهمترین نکته‌ی توجیه کننده‌ هزینه‌های قیمت کرکره برقی ، بحث تأمین امنیت در آن است. در گذشته بسیار پیش آمده بود که انبارها و یا فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها با ورود غیرمجاز سارقین دچار خسارات بعضاً جبران‌ناپذیر مالی رو به رو شده بود. 

البته با خرید موتور کرکره برقی می‌توان از ضد سرقت بودن کرکره اطمینان حاصل کرد. تمامی کرکره‌ها و درب‌های مکانیزه، به دلیل وجود گیربکس در ساختمان موتور آن‌ها ضد سرقت هستند و امکان باز کردن آن‌ها از پایین وجود ندارد.

قیمت کرکره برقی شیشه ای

اثر ابعاد پروژه در خرید موتور کرکره برقی

در این میان مهمترین عامل تعیین‌کنند‌ی قیمت کرکره برقی ، ابعاد پروژه است. حتی تاثیر قیمت خرید موتور کرکره برقی و تیغه در قیمت کل کار نیز، در مقابل این عامل در پروژهای عادی (بین 4 تا 8 متر) می‌تواند کم‌اهمیت باشد.

 در حقیقت تنها در ابعاد پایین‌تر خرید موتور کرکره برقی مهم خواهد بود. در ابعاد بالاتر، نوع تیغه‌ها تعیین کننده نهایی کل قیمت کرکره برقی خواهند بود.زیرا علاوه بر هزینه خود، ممکن است ما را وادار به خرید موتور کرکره برقی ساید نیز بنماید.

هر چه کرکره کوچک‌تر می‌گردد، نقش خرید موتور کرکره برقی در قیمت پررنگ‌تر و پررنگ‌تر می‌شود. تا جایی که در تغییر موتور از ساید به توبلار نیز یک افت ناگهانی در هزینه‌های قیمت کرکره برقی را تجربه خواهیم نمود. 

اثر تیغه‌ها در خرید موتور کرکره برقی

در حال حاضر در بازار سه نوع تیغه وجود دارد. تیغه‌های آلومینیوم تک و دوجداره، تیغه‌های پلی‎کربنات و انواع تیغه‌ی کرکره‌ی فولادی (که در واقع گالوانیزه است.). در این میان مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند بما را مجبور به خرید موتور کرکره برقی ساید کند، تیغه‌های رول گیتر هستند. این تیغه‌ها برای مصارف بسیار خاص و نیازمند حداکثر سطح حفاظت استفاده می‌شوند.

تیغه‌های رول‌گیتر با مفتول های فولادی آبکاری و با روکش آلومینیومی تولید شده و کاملا ضد برش هستند. همچنین در کنار این امکانات، قرقره‌هایی طراحی شده‎اند که از دو طرف داخل ریل قفل گشته، و خروج درب از ریل حتی با ضربه شدید را غیرممکن می‌سازند.

گذشته از این مدل، رایج‌ترین انتخاب تیغه‌ها در کل، تیغه‌های آلومینیومی هستند. عوامل مهم در تیغه آلومینیومی متعدد است و محدود به یک یا دو موضوع نمی‌شود. با این وجود، منشأ آلومینیوم تیغه‌ها را میتوان مهم‌ترین آن دانست. تیغه‌ها معمولا از سه نوع بیلت فابریک، سرشاخه و بازیافتی ساخته می‌شوند.

بیلت فابریک از شمش‌های درجه یک آلیاژ آلومینیوم، سیلیسیم و منگنز تولید شده و گران‌ترین نوع تیغه‌ها هستند. پس از آن تیغه‌های تهیه شده از بیلت سرشاخه قرار می‌گیرند که از بازیافت ضایعات خط تولید سایر محصولات آلومینیومی به دست می‌آیند. و در قعر رده‌بندی کیفی، تیغه‌های آلومینیومی بازیافتی وجود دارند که توصیه نشده و به راحتی مستهلک و خراب می‌شوند.

جمع بندی

همانطور که ملاحظه یم‌فرمایید هم در خرید موتور کرکره برقی و هم در عوامل موثر بر قیمت این تجهیزات، عوامل زیادی عامل بوده و بحث مفصلی به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از نیازهای مهم در جامعه، مشاوره حقوقی با وکلاست. اهمیت این امر، گذشته از آن که مثمر ثمرات بسیاری خواهد شد، در اجتناب از زیر پا گذاشتن غیرتعمدی قانون است. به همین دلیل، توصیه‌ی اکید کلیه‌ی افراد موفق و برجسته در جامعه مبتنی بر مشاوره حقوقی در کلیه‌ی فعالیت‌های مدنی، از وجوه مختلف است.

در دنیای جدید تجارت و کسب و کار، موضوعات و روابط حقوقی از اهمیت فزاینده و چشمگیری برخوردار شده‌اند. در این بافتار، می‌توان نقش‌های زیادی را برای یک متخصص در امور مشاوره حقوقی تصور کرد. در مشاوره با وکیل خواهید توانست تا از نظر حقوقی هم از منافع متصوره خود در آیند‌ه به بهترین نحو محافظت به عمل آورده و هم از اشتباهات سهوی جلوگیری کنید.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان

دلایل مشاوره حقوقی

وکیل با مشاوره حقوقی می‌تواند بر تعداد زیادی از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی دلالت کند. هر یک از ایشان ممکن است در پرونده‌های خاصی تخصص داشته و با قسمت‌های متفاوتی از قانون آشنایی کامل داشته باشند. به همین علت تمامی وکلای برجسته و مطرح در کشور خود را تحت نام وکیل متخصص در یک حوزه معرفی می‌نمایند.

به طور مثال یک وکیل قراردادهای پیمانکاری و ساخت و ساز تنها در این حوزه فعالیت کرده و از دخالت در کار وکلای تجاری یا دعاوی ثبتی خودداری می‌نماید. با توجه به این نکته، از یک وکیل بیمه نمی‌توانید انتظار داشته باشید که درباره‌ی پروند‌ه‌ی اختلاف مالکیت شما تحت عنوان مشاوره حقوقی تخصصی ورود کرده، و آن را با موفقیت پشت سر بگذارد.

از نظر قوانین موضوعه‌ی کشور برخی شرط‌ها امکان در نظر گرفته شدن در هیچ قراردادی را ندارند. از جمله‌ی این شروط باید به شرط محال و یا ملزم کننده به زیر پا گذاشتن قانون اشاره کرد. در این حالت، وکیل می‌تواند شما را از باطل بودن برخی بندهای توافقات در نظر قانون مطلع کند.

مشاوره حقوقی رایگان چک

مزیت‌های مشاوره‌ی حقوقی

با توجه به این امر که در دنیای امروز تجارت، قراردادها از اهمیت و کاربرد زیاد و گسترده‌ای برخوردارند مشاوره با وکیل در این زمینه‌ها، اجتناب ناپذیر می‌نماید. در اینجا باید اشاره کرد که تنظیم و مشاوره حقوقی قرارداد نیازمند تخصص و تجربه‌ی حقوقی بسیاری است.

چنین امری دلایل گوناگونی دارد. مهمترین آن دلایل شامل پیچیدگی‌های زیاد قوانین در حوزه‌های مختلف است. یک وکیل و مشاوره حقوقی جز با فعالیت حرفه‌ای در آن حوزه نخواهد توانست تا به زیر و بم آن پی برد. تبحر در این زمینه خود موجب موفقیت‌های پیاپی در دعاوی و کسب رضایت موکلان متعدد خواهد شد که به بهبود وجهه و حسن شهرت وکیل قراردادهای تجاری یاد شده کمک بسیاری خواهد نمود.

مشاوره حقوقی با وکیل برای بهبود عملکرد سیستم و دستگاه قضا می‌تواند بسیار یاری‌دهنده و مفید باشد. این امر به آن دلیل است که در طول زمان موجب کاهش چشمگیر در شمار پرونده‌ها و نیز، عدم شکل‌گیری پرونده‌های پیچیده‌ی حقوقی در امور قرارداد خواهد شد.

مشاوره حقوقی در اپلیکیشن آنلاین

یکی از امکاناتی که در دنیای عصر الکترونیک و ارتباطات دیجیتال در اختیار موکلان قرار گرفته است، مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای اینترنتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت شهرداد مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

کاشت مو و ابرو از مطرح‌تریم مباحث مورد بحث میان مردم در این روزها هستند. در این یادداشت قصد داریم تا به اختصار درباره برخی از نکاتی که در رابطه با این موارد مطرح هستند، صحبت کنیم. با وجود این که مطالب زیادی درباره کاشت مو در اینترنت وجود دارد، ولی کاشت ابرو از جمله‌ی خدمات زیبایی جدید به شمار می‌رود.

نکته‌ی جالب این که در حقیقت، هر دو این مباحث از جمله‌ی یک زمینه‌ی تخصصی پزشکی، یعنی برداشت گرفت‌های فولیکولی و کاشت آن‌ها در ناحیه‌ی مقصد به شمار می‌روند. با وجود این که برای کاشت مو در نقاط مختلف، روش‌های گوناگونی وجود دارد، در کلیه‌ی این روش‌ها، متد اصلی بر اساس همین امر شکل گرفته است.

بهترین روش کاشت مو

با این وجود تقریبا همگان بر این نکته توافق دارند که کاشت مو به روش‌های جدیدتر معمولا نتایج بهتری را بر جای می‌گذارد. چرا که در صورت این چنینی نبودن آن، اصلا این روش‌ها از ابتدا نمی‌توانستند مطرح گردند. روش اس یو تی را می‌توان از جمله‌ی جدید ترین روش‌های کاشت فولیکول در ناحیه‌ی مقصد بر شمرد که طرفداران بسیاری دارد.

از مزیت‌های این روش می‌توان به سرعت بالای برداشت و پیوند مو اشاره کرد. همچنین نتیجه کار در این روش بسیار طبیعی به نظر می‌آید. البته دقت کنید که روش درست برای کاشت مو در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. چرا که هر شخصی شرایط خاص خود را دارد.

کاشت مو به روش sut

کاشت ابرو طبیعی

علاوه بر مو، ممکن است برخی نسبت به کاشت ابرو یا مژه نیز علاقه داشته باشند. موضوع دوم یک بحث بسیار دامنه‌دار و تخصصی بوده که از حوصله‌ی این یادداشت بیرون است. در کاشت ابرو، مانند گرفت‌برداری و کاشت موها، هدف ما برداشت فولیکول و پیوند آن‌ها در ناحیه مورد نظر است. هدف از این کار می‌تواند ترمیمی یا زیبایی باشد.

عوارض کاشت ابرو و مژه

بدیهی است که چنین عملیاتی بدون عوارض نخواهد بود. از جمله مهم‌ترین عوارض کاشت ابرو باید به این موارد اشاره کرد.

  • قرمزی پوست اطراف ناحیه پیوند

  • ظاهر نامطلوب در اثر اجرای نامناسب

  • تفاوت رنگ ابروها با سایر موهای همان ناحیه یا با یکدیگر

  • التهابات جلدی مانندخونریزی، خارش و یا تورم

  • فولیکولیت و عفونی شدن ناحیه

  • ریزش موقت ابروها یا رشد غیرطبیعی

  • احساس درد

کاشت ابرو چگونه است

کلینیک کاشت مو و ابرو

اگر به خوبی از عوارض محتمل فوق آگاهی داشته باشید، حتما می‌دانید که کاشت مو یا ابروی خود را باید حتما در کلینیک‌ای معتبر انجام دهید. بی‌توجهی به این امر ممکن است صدمات جدی‌ای را به شما وارد کند. چنین موضوعی به خصوص در کاشت ابرو مهم‌تر از بقیه است. چرا که سلامتی بینایی شما را ممکن است به خطر انداخته، یا چهره‌ی شما را دگرگون کند.

کلینیک آنیل یکی از معتبرترین کلینیک‌های حاضر در ناحیه‌ی غرب تهران بوده که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات زیبایی در این زمنیه‌ها و موارد دیگر به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت آنیل کلینیک مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

هزینه هایفوتراپی و مزوتراپی مو از دغدغه‌های کسانی است که به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. این دو از اصلی‌ترین خدماتی هستند که برای جوانسازی زیبایی‌جویان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین اگر قصد دارید تا در مورد این دو و عوامل مهم آن اطلاعاتی کسب کنید، این یادداشت برای شماست. ما ابتدا درباره‌ی هایفوتراپی به ادای توضیحاتی خواهیم پرداخت؛ و سپس به معرفی مزوتراپی مو می‌پردازیم.

هایفوتراپی یک ابداع برای جوانسازی پوست است که در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هایفوتراپی، به کمک یک ماژول امواج صوتی فراصوت به لایه‌های میانی پوست به صورت متمرکز فرستاده شده تا با تخریب جزئی، پوست را مجبور به کلاژن‌سازی کند. این روش برای جوانسازی پوست به شدت موثر بوده و اثرات آن تا چندین ماه به صورت تصاعدی مشاهده می‌شود.

عوامل موثر در هزینه هایفوتراپی

مزیت‌های زیاد هایفودرمانی باعث شده تا بسیاری نسبت به دریافت آن علاقه نشان دهند. با این وجود در اینترنت، اطلاعات جامعی درباره‌ی هزینه هایفوتراپی نقاط مختلف ارائه نشده است. در این رابطه باید دقت داشته باشید هزینه هایفوتراپی با توجه به این که تمام صورت یا تنها نقاطی از آن را پوشش می‌دهد، متفاوت است.

 هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی کامل صورت

معمولا هزینه هایفوتراپی کامل صورت بیشینه‌ی هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. در هایفودرمانی کامل صورت، نواحی دور چشم، گونه‌ها، غبغب و سایر نقاط پوشش داده می‌شوند. اگر قصد هافو کامل صورت خود را دارید، بهتر است خیلی به دنبال پیدا کردن هزینه‌های پایین نباشید.

 بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد، انجام هایفو برای کلینیک هم هزینه‌زاست. دستگاه‌های هایفو بسیار گران بوده، ونگهداری وتعمیرات آن هم هزینه‌بر است. بنابراین بهتر است که به کلینیک‌های مراجعه کنید که صرف‌نظر از قیمت، از حسن شهرت برخوردارند.

هزینه هایفوتراپی دور چشم

گذشته از کلینیک درمان، به موارد دیگری نیز می‌توان در رابطه با هزینه هایفوتراپی اشاره کرد. مثلا دستگاه مورد استفاده به شدت حائز اهمیت در محاسبه‌ی قیمت نهایی سرویس‌ها است. این امر به خصوص در مورد نواحی‌ای مثل دور چشم که کوچکترین نارسایی در آن موجب عوارض جانبی جدی می‌شود، پررنگ می‌نماید. بنابراین برند دستگاه در هایفوتراپی دور چشم مهم است.

هزینه هایفوتراپی غبغب

برخی مناطق در چهره نیز هستند که نیاز به دفعات متعدد هایفو دارند. از جمله این نواحی غبغب است. این امر به خصوص در مورد غبغب‌هایی که محل تجمع پوست گردیده‌اند حائز اهمیت دو چندانی است. زیرا تخریب این لایه‌های چربی نیاز به ممارست و پیوستگی در درمان دارد.

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی مو نیز از دیگر روشهایی است که برای بهبود ظاهر افراد مورد کاربرد گسترده قرار گرفته است. مزوتراپی می‌تواند برای جوانسازی پوست، سوزاندن چربی‌های مقاوم یا سلولیت‌ها و نیز، بهبود سلامت مو مورد استفاده قرار گیرد. در مزوتراپی مو، سرم‌های خاص که فرمول آن بسته به پزشک معالج متفاوت است، به لایه‌های میانی مو تزریق می‌گردد.

این سرم حاوی مواد معدنی و مغذی مو بوده موجب بهبود تغذیه‌ی پیازچه‌های مو می‌گردند. علاوه بر آن نوعی اسید نیز در فرمول سرم وجود دارد که جریان خون را تسهیل کرده و به ری‌بوت رشد موها یاری می‌دهد.

مزوتراپی مو قیمت

این که قیمت مزوتراپی مو چقدر باشد، مانند هایفو بسته به موارد گوناگونی است. این هزینه شامل نوع سرم، پزشک معالج، تعداد دفعات تزریق ومهم‌تر از همه، نوع و شدت مشکلات موی بیمار هستند.

آیا هایفوتراپی و مزوتراپی مو موثر هستند

هزینه هایفوتراپی و مزوتراپی مو موجب شده است تا بسیاری بپرسند که این اعمال واقعا مفید هستند یا خیر. باد گفت هم هایفو و هم مزوتراپی در طول سال‌های طولانی به خوبی به پزشکان و بیمارانشان پاسخ داده و خود را ثابت کرده‌اند. همین امر است که موجب گشته است تا هر دو این درمان‌ها به صورت گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرند.

اگر قصد دریافت این درمان‌ها را دارید، می‌توانید همین امروز با تماس با کلینیک آنیل و رزرو وقت، با پزشک متخصص مشاوره کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به وبسایت آنیل مراجعه نمایید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

تنظیم قرارداد از حساس‌ترین خدمات حقوقی است که وکلا به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کوچکترین سهو یا قصور در تنظیم قرارداد و امضا آن می‌تواند برای موکلان ضایعات غیر قابل جبرانی را بر جای بگذارد. متون تنظیم شده‌ی قراردادی در دادگاه دارای وزن حقوقی هستند و مفاد آن الزام‌آور تلقی می‌شوند. 

اگر گذارتان تا کنون به راهروهای دادگاه‌های اختلافات مالی تجاری کشور‎ افتاده‎ باشد حتما‍ً مشاهده کرده‌اید که تعداد زیادی از اختلافات پیش آمده به خاطر ضعف در تنظیم قرارداد به وجود آمده است. برای جلوگیری از رسیدن به چنین نقطه‌ای، بهتر است پیش از عقد قرارداد، درباره‌ی آن مطالعه و با وکلای مشاور، رایزنی کنید.

به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که امور قراردادی مختلف، مانند قرارداد مبایعه و یا قرارداد مشارکت در ساخت دارند، بهتر است حتما از مشاوره با وکیل قرارداد بهره برده شود. مشاوره با وکیل قرارداد همچنین می‌تواند در پرونده‌‌های اثبات شراکت بدون قرارداد و یا امور فسخ قراردادها هم مفید باشد. 

تنظیم قرارداد کاری

تنظیم قرارداد آنلاین

طبق متن قانون مدنی، قرارداد یا معادل عربی آن، عقد، توافق دو یا چند فرد حقیقی یا حقوقی است که بر سر انجام اعمال یا شرایطی توافق و تعهد متقابل انجام دهند. به این معنا، تنظیم قرارداد نشانگر اراده و قصد طرفین برای ایجاد یک رابطه‌ی حقوقی بین ایشان با پذیرش تبعات و مسئولیت‌هایی است که امکان دارد متوجه هر یک از آنان شود.

منابع معتبر اینترنتی نیز می‌توانند برای شما یاری کننده و مفید باشند. در عصر الکترونیک و اینترنت، امکان سومی نیز برای شما مهیا گشته تا با جستجو در اینترنت یا نصب اپلیکیشن‌های مختلف، از خدمات آنلاین وکلا و مؤسساتی که به شکل مجازی نسبت به ارائه‌ی خدمات حقوقی اقدام می‌نمایند نیز بهره ببرید.

چک لیست تنظیم قرارداد

برای تنظیم قرارداد با توجه به ماهیت و ذات آن، لازم است که از مشاوران مختلف، اعم از فنی و حقوقی برای نظارت‌های مختلف کمک خواست. به طور اخص در قراردادهای با ارزش ریالی بالا این ضرورت دو چندان می‌گردد. کارشناسان مالی، بازرگانی، حقوقی و غیره، می‌تواندد و باید پیش از تنظیم قرارداد و مترتب گردیدن عواقب و مسئولیت‌های چنین تعهداتی به طرفین توصیه‌ها و هشدارهای لازم را اعلام بدارند.

تنظیم قرارداد به انگلیسی

تنظیم قرارداد حقوقی

برای عقد و تنظیم قرارداد بهترین کار مراجعه به مؤسسات معتبر حقوقی است. در این مؤسسات مهمترین نکات و جزئیات مترتب بر متن‌های قراردادی به طور کامل تشریح و توضیح داده خواهد شد. برای پیدا کردن یک وکیل قرارداد امین می‌توانید از طرق گوناگونی اقدام نمایید. مثلا به دفتر وکیل مورد اطمینان خود مراجعه کرده و یا از مؤسسات حقوقی تقاضای برعهده گرفتن وکالت خود را کنید. 

مسأله‌ی دیگری که در اینجا به آن باید پرداخت، پدیده‌ی رواج تنظیم قرارداد های تجاری به زبان‌ها غیرفارسی به خصوص انگلیسی و یا بعضاً، چینی است. همان طور که اطلاع دارید، در سایر کشورها سیستم حقوقی مشابهت‌ها و تفاوت‌هایی با سیستم حقوقی کشور ما دارد و همین موضوع در مورد قوانین نیز صادق است. از این رو گاهی اتباع ایرانی که تصمیم به عقد و تنظیم قرارداد با شرکای خارجی خود دارند، ترجیح می‌دهند برای جلب رضایت ایشان، قرارداد را با قوانین کشور طرف مقابل و به زبان آنان، مکتوب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به یک وکیل پایه یک دادگستری و فعال در حقوق قراردادی مشورت کنید. در وب سایت و اپلیکیشن شهرداد چنین بستری فراهم شده تا با خیال راحت، درباره‌ی تمامی این موضوعات، اطلاعات لازم را کسب و درباره‌ی آن تحقیق نمایید.

  • rubi sun