rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیفت بینی برای برطرف کردن ایراد‌های کم و سطحی در ناحیه بینی بکار برده می‌شود. در مواردی همچون انحراف، مشکلات تنفسی و عدم تناسب جزئی بینی با سایر اجزا صورت استفاده می‌شود. این روش در برطرف کردن برخی از مشکلات مادرزادی نیز موثر است. در شیوه‌های نوین لیفت بینی بدون جراحی هم انجام می‌شود که در ادامه تمامی ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

لیفت بینی بدون جراحی با ژل

امروزه لیفت بینی بدون جراحی سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته انجام می‌شود. یک لیفت بینی جدید 15 دقیقه‌ای بدون نیاز به عمل جراحی باعث افزایش زیبایی بینی و همچنین کل صورت فرد شده و اعتماد به نفس وی را نیز افزایش می‌دهد.

حین انجام این لیفت غیر جراحی 15 دقیقه‌ای، بیماران تحت یک درمان با فیلر قرار می‌گیرند که به نوع فیلری که جراح به کار می‌برد بستگی دارد. این تزریق‌ها معمولاً برای کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم و قسمت‌های دیگر صورت به کار برده می‌شود و امروزه نیز برای از بین بردن برجستگی‌های بینی به کار می‌رود.

لیفت بینی بدون جراحی 15 دقیقه‌ای بینی نسبتاً بدون درد بوده و در یک جلسه کوتاه در مطب پزشک انجام می‌شود. جراح حین درمان، فیلرهای صورت را در ناحیه تحت درمان بینی تزریق می‌کند تا ناهنجاری‌های آن برطرف شود.

لیفت بینی بدون جراحی چگونه است

لیفت بینی بدون جراحی به روش پلاسما جت

روش پلاسما توسط دستگاهی با نام Plexer (پلکسر) انجام می‌شود که یک دستگاه وارداتی است که از کشور ایتالیا وارد ایران می‌شود. پلاسما جت یکی از مدرن‌ترین روش‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست است که با نام «بلفاروپلاستی دینامیک» نیز شناخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، پلاسما نوع چهارم یک ماده بوده و نه جامد و نه مایع و نه گاز است.

نحوه لیفت بینی به روش پلاسما جت

اساس کار روش لیفتینگ بوسیله پلاسما جت، این است که پلاسما جت با یونیزه کرده گاز میان اپلیکاتور و پوست، لایه سطحی پوست ( اپیدرم) را از حالت جامد به گاز تبدیل می‌کند؛ این عمل در نهایت باعث تحریک سلول‌های پوستی و بهبود بافت پوست می‌گردد . از این روش علاوه بر لیفت بینی بدون جراحی می‌توان برای رفع افتادگی پلک، رفع چین و چروک صورت، برطرف نمودن خال‌ و انواع اسکار استفاده کرد.

استفاده از روش پلاسما جت نیز به جراحی یا بیهوشی نیاز ندارد اما بنابر صلاحدید پزشک و نیاز مراجعه کننده، ممکن است مراحل درمان شما تا پنج جلسه نیز به طول بیانجامد، البته فاصله بین این جلسات در حدود یک ماه است.

مراحل لیفت بینی بدون جراحی

لیفت بینی بدون جراحی در این روش پس از پاک‌سازی کامل صورت فرد از مواد آرایشی، به مدت یک ساعت پماد ضد عفونی کننده را روی سطح پوست شخص قرار می‌دهند. پس از این مرحله پوست بینی به صورت نقطه‌ای سوزانده خواهد شد که با کمی احساس درد یا گرما همراه خواهد بود.

عکس لیفت بینی بدون جراحی

در آخر نقاط سوختگی کوچکی در جایی که پلاسما انجام شده، باقی می‌مانند که چهار الی ده روز طول می‌کشد تا اثر آن از بین برود. برای بهبود سریع تر این آثار بهتر است که از دست زدن به این ناحیه، مالیدن آن و قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنید.

استفاده از پلاسما جت بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که بینی گوشتی داشته و می‌خواهند بدون جراحی یا بی‌هوشی فرمی دلخواه را برای بینی خود ایجاد کنند؛ البته زمانی که پلاسما جت در کنار روش‌هایی همچون اسیدهیالورونیک استفاده شود، می‌تواند نتایج به مراتب بهتری را برای شخص به همراه داشته باشد.

در این روش لیفت بینی بدون جراحی، عمل شما کمتر از 20 دقیقه طول می‌کشد.

مزایای روش لیفتینگ با پلاسما جت

  • هزینه کمتر از جراحی رینوپلاستی
  • تاثیر و نتیجه دراز مدت
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • عوارض کم و خفیف
  • بهبودی سریع

لیفت بینی بدون جراحی یک روش عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که تمایل دارند ظاهری خوشایندتر داشته باشند و در عین حال تحت عمل‌های سنگین رینوپلاستی نیز قرار نگیرند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیفت بینی بدون جراحی به مجله سایت ویکی درمان مراجعه کنید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن فصل بارندگی، یکی از نگرانی‌های هر صاحبخانه‌ای، ایزوگام سقف ملک خود است. البته ممکن است تصور کنید که ملک نوساز شما احتمالا به ایزوگام نیازی نخواهد داشت. با این وجود باید به عرض شما برسانیم که در هر ۱۰ سال باید ایزوگام سقف را از نو بازسازی کرد. البته اگر از ابتدا از عایق‌های خوبی در آن استفاده شده باشد. زیرا در این صورت احتمالا باید پس از 5 سال بازنگری‌ای در وضعیت سقف خود به عمل بیاورید.

امیدواریم که شما از این دسته افراد نباشید. زیرا با قیمت‌های کنونی احتمالا بازسازی کلی عایق‌بندی سقف برای شما بار مالی سنگینی خواهد داشت. با این وجود در صورتی که چاره‌ای جز این نداشته باشید، می‌توان با رعایت نکاتی هزینه ایزوگام را به کمینه ممکن رسانید. به همین علت تصمیم گرفتم تا با تحلیل اجزای یک لایه عایق‌بندی، تقریبی از مهم‌ترین عوامل دخیل در هزینه ایزوگام را برای شما بیان بنمایم.

لیست قیمت ایزوگام بدون نصب

مهمترین عوامل موثر در هزینه ایزوگام چه مواردی هستند؟

برای این که بدانیم هزینه ایزوگام با چه پارامترهایی تعیین می‌شود باید از دو جنبه به این موضوع نگاه کنیم. اول، اثر خود رول‌ها و دوم، عوامل تجاری و عملیاتی. شاید مورد اخیر برای شما تا حدودی تعجب برانگیز باشد. با این وجود قیمت کلیه‌ی مصالح ساختمانی، اعم از پتروشیمیایی و غیر از آن در طول سال متغیر است. دلیل این موضوع را هم باید در افت این صنعت در نیمه دوم سال دانست.

برای این که بتوانید در این زمینه بیشترین صرفه‌جویی را داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم کار خود را برای روز‌های ابتدایی پاییز به تعویق نیندازید. علاوه بر این که در این روزها نمی‌توانید از هیچ تخفیف فصلی برای خدمات خود بهره‌مند شوید، بلکه ممکن است کیفیت خوبی را نیز در عایق‌کاری سقف خود دریافت ننمایید. زیرا ایزوگام پس از نصب باید حداقل یک تا دو هفته کاملا خشک باقی بماند.

نکته‌ی دوم عملیاتی در هزینه ایزوگام را باید از نظر بعد مسافت و حمل و نقل به محل مورد مداقه قرار داد. در این راستا، بهتر است در صورتی که از فروشگاه‌های خارج از محدوده شهری خرد می‌کنید حتما از آن‌ها بخواهید تا تخفیف ویژه‌ای را برای شما قائل شوند.

بهترین ایزوگام برای پشت بام

سایر اجزای تشکیل دهنده ایزوگام

از دیگر خواص فنی که در عایق‌های سقفی ایزوگامی وجود داد، باید به پترن و تکسچر (طرح) و یا رنگ آن‌ها اشاره کرد. علاوه بر آن، ضخامت و لایه‌های رول هم در قیمت و هزینه ایزوگام مهم هستند. بدیهی است هر چه این مشخصات پررنگ‌تر باشند، قیمت بیشتر خواهد شد.

علاوه بر آن، کیفیت قیر مورد استفاده در ایه‌ها هم باید در صدر مشخصات فنی‌ای قرار داد که بر قیمت اثر می‌گذارد. قیرهای دمیده موجب کاهش قیمت رو خواهند شد. بنابراین اگر در مناطق پربارش زندگی نمی‌کنید، نیاز به قیر پلیمری نخواهید داشت.

امیدوارم با مطالعه‌ی این مطلب موفق شده باشید تا درباره‌ی ایزوگام و هزینه آن اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت ایران ایزوگام مراجعه و در آن جا از مطالب مفصل‌تری بهره ببرید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

اگر امروز به طیف کاربران تجهیزات اتوماسیون نگاهی بیفکنید متوجه خواهید شد که تقاضای موجود برای خرید کرکره برقی تنها مختص کاربران تجاری صنعتی نیست. بلکه کاربران عادی هم به این تجهیزات علاقه‌مندند. همین امر موجب می‌شود تا قیمت کرکره برقی اهمیت بالایی داشته باشد. قبل از خرید کرکره برقی نکات مهمی قابل توجه هستند که باید با توجه به آن، نوع نیاز خود را مشخص کنید.

در گذشته، کرکره تنها مختص استفاده‌ برای اماکن تجاری و یا صنعتی بود. اما با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های کاربران خانگی برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و همچنین، برای افزایش حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. هم‌اکنون بسیاری از متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی دست دوم

انتخاب و خرید تیغه کرکره برقی

در خرید کرکره برقی اولین موضوع مطروحه انتخاب تیغه‌هاست. با وجود اینکه درب‌های اتوماتیک به طور کلی ضد سرقت هستند، اما تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل همچنان مهم هستند. تیغه‌های رول گیتر و تیغه‌های شفاف ساخته شده از پلی‌کربنات می‌توانند حداکثر حفاظت را از شما به عمل بیاورند. البته این مدل‌ها در مقایسه با هزینه‌ی خرید کرکره برقی های دیگر به نسبت گران‌تر بوده و در صورتی می‌توانند توجیه‌پذیر باشند که در حال حفاظت از دارایی‌های باارزش خود باشید.

دیگر نوع رایج تیغه‌ها، تیغه‌های ساخته شده از آلومینیوم است که محبوب‌ترین نوع میان مصرف‌کنندگان نیز همین نوع است. در این تیغه‌ها می‌توان با پانچ کردن، مانند دو نوع رول‌گیتر و پلی‌کربناتی، مزیت دید داشتن به طرف مقابل را نیز به دست آورد که این ویژگی، علاوه ‌بر زیبایی آن را مناسب برای مصارفی مانند درب پارکینگ‌ها نیز می‌سازد.

بهترین موتور کرکره برقی 

در بسیاری از کسانی که قصد خرید و نصب تجهیزات درب‌های اتوماسیونیزه را دارند، موتور کرکره برقی یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های آنان است. این امر معمولا از چالش‌های عمده در انتخاب تجهیزات، تصمیم در درباره‌ی نوع و مقدار واحد پولی تخصیص داده شده و موارد مشابه در آن امر تأثیر می‌پذیرد. در تشریح این امر باید به نکاتی چند اشاره کرد.

نکات مهم در خرید کرکره برقی

گاهی شما قصد دارید که یک کرکره قدیمی خود را که به ندرت مورد استفاده قرار می‌دهید مکانیزه کنید تا بتوانید راحت‌تر آن را باز و بسته کنید. گاهی نیز چهارچوب سوژه‌ی شما نسبتا کوچک است و شما نیز قصد دارید تا جایی که می‌توانید فضای کمتری را به تجهیزات مربوط به کرکره برقی اختصاص دهید. در این گونه موارد به شما توصیه می‌شود که از موتورهای سنترال استفاده کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قدرت بالایی برخوردار نیستند و در صورت استفاده‌ی سنگین به سادگی می‌توانند مستهلک شوند.

موتورهای ساید برای استفاده‌های صنعتی مناسب‌اند و صرف‌نظر از دردسرهایی مثل اشغال فضا و مصرف بالای انرژی و همچنین مضاعف نمودن هزینه‌ی قیمت موتور کرکره برقی، مزایای غیر قابل چشم‌پوشی‌ای دارند. این مزایا آنان را برای اغلب مبادی پرتردد چارچوب‌ها بزرگ بسیار جذاب می‌نمایانند.

کامل ترین راهنمای خرید کرکره برقی

برای خرید کرکره برقی میتوان به نکات ریز و ظریف متعدد زیاد دیگری نز اشاره کرد. در صورتی که عزم خود را برای خرید کرکره برقی جزم کرده‌اید، می‌توانید از وب سایت متین هوشمند دیدن فرمایید. ما سعی کرده‌ایم تا در این وب سایت بهترین و جامع‌ترین راهنمایی‌های لازم را برای خرید کرکره برقی برای شما فراهم کنیم.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

پیدا کردن یک فروشگاه و تأمین‌کننده‌ی مطمئن برای خرید و فروش عمده لباس کار از اهداف است که هر کارآفرینی آن را دنبال می‌کند. حتما شما هم آن لطیفه‌ی مشهور را شنیده‌اید که زمانی شخصی از تب طلای کالیفرنیا استفاده کرد و با فروش بیل به جویندگان طلا ثروتمند شد. گذشته از شوخی، این لطیفه دارای نکته‌ای ظریف برای شنوندگان هشیار است. اما این که چه نکته‌ای را باید در ادامه برای شما بگوییم.

انگیزه های فروش عمده لباس کار

هر شرکت و سازمانی بنا به اهداف خود ممکن است تمام پرسنل خود را مجاب به پوشیدن لباس کار کند. این اهداف عبارتند از نظم و ترتیب، اهداف تبلیغاتی، معرفی شرکت یا سازمان، مشخص نمودن پرسنل زده های مختلف، متحدالشکل بودن تمام پرسنل، رعایت مسائل بهداشتی، بالا بردن پرستیژ کاری، حفظ سلامت کارکنان سازمان و اهداف شخصی کارفرما.

به همین دلیل وجود سایت ها و فروشگاه هایی که اقدام به فروش عمده لباس کار می کنند بسیار لازم و ضروری می باشد. به دلیل اینکه شرکت ها می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها که در حوزه فروش عمده لباس کار فعالیت می کنند برای کارکنان خود لباس کار مناسب تهیه کنند تا بتوانند همه پرسنل خود را با یک لباس کار هماهنگ کنند.

این دلایل می‌توانند به تنهایی دلیل کافی برای اهمیت فروش عمده لباس کار باشند. شرکت ها می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها که در حوزه فروش عمده لباس کار فعالیت می‌کنند، برای کارکنان خود لباس کار مناسب تهیه کنند.

فروش عمده لباس کار خارجی

نکات کاربردی در خرید و فروش عمده لباس کار

البسه کار، را میتوان بر اساس دیدگاه‌های گوناگون دسته‌بندی کرد. از رایج‌ترین این دسته‌بندی‌ها باید به نوع کاربری، و یا دوخت آنان اشاره نمود. از نظر دوخت، لباس‌های کار دوبنده، یک و دو تکه هستند. بهترین فروشنده‌ی عمده‌ی لباس کار می‌تواند حوزه‌ی کاری شما را به خوبی درک کرده، و مناسب‌ترین نوع لباس را به شما ارائه دهد. همچنین تنوع انتخاب‌های که وی در اختیار شما قرار می‌دهد نیز، یک نشانه از سطح کار آن‌ها است.

خرید لباس نظامی

امروزه پوشیدن لباس مخصوص برای هر موقعیتی در بین مردم جا افتاده است و این فقط به لباس مهمانی و ورزش ختم نمی شود. افراد در محیط های کاری هم لباس مناسب با آن به تن می کنند تا به نوعی هم بیانگر موقعیت اجتماعی افراد باشد هم بتواند از خطرات موجود در محیط محافظت شوند. در محیط های نظامی پوشیدن لباس مخصوص اجباری است که از طرف آن نهاد یا ارگان تعیین می شود. رایج ترین لباس نظامی آنهایی است که آقایون برای ورود به سربازی نیاز دارند که تن کنند. رنگ این لباس براساس این مشخص می شود که سرباز برای کدام نهاد نظامی خدمت می کند. مثلا اگر دقت کنید سرباز نیرو انتظامی لباس نظامی سبز رنگ به تن دارد و لباس افرادی که در نیروی زمینی خدمت می کنند لباس خاکی رنگ می پوشند.

لباس نظامی امریکایی

بیشترین خطری که سربازان نظامی را تهدید می کند دیده شدن آن ها در موقعیتی است که قرار می گیرند. در نتیجه یکی از بارزترین ویژگی لباس نظامی این است که افراد را با توجه به مکانی که قرار میگیرند کاور کند.  به بیان دیگر پوشیدن لباس نظامی علاوه بر داده نظم به افراد موجب ایمنی افراد هم می شود.

هنگام خرید لباس نظامی به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که اقدام به فروش لباس کار با کیفیت و مرغوب می‌کنند.

بهترین گزینه فروش عمده لباس کار

 یونکس یکی از فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار فعال در کشور است. شما می‌توانید با انتخاب این فروشگاه، بهترین کیفیت لباس کار و دیگر تجهیزات را در اختیار داشته باشید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

مزوتراپی مو تکنیکی است که از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای تقویت ساقه و ریشه مو و همچنین حذف چربی اضافی استفاده می‌کند. این تکنیک در ابتدا برای تسکین درد استفاده می‌شد. در طی یک سال پس از آن، در ایالات متحده و دیگر نقاط جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کاشت مو گزینهای مناسب برای افرادی است که موهای خود را از دست دادهاند و به دنبال راهی برای جلوگیری از ریزش مو و بازگردانی موهای خود هستند.

کاربرد مزوتراپی چیست؟

امروزه مزوتراپی مو در درمان آلوپسی و شرایطی که باعث ریزش مو می‌شود، به عنوان درمان‌گر عمل می‌کند. این تکنیک از سوزن‌های بسیار ظریف برای تزریق یک سری تزریق به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می‌کند. ایده پشت مزوتراپی این است که مسائل اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب که باعث آسیب به ریشه مو می‌شود، را اصلاح می‌کند.

مزوتراپی مو چیست

فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از راه حل‌های مختلفی استفاده می‌کنند، از جمله:

  • داروهای تجویزی مانند گشاد کننده عروق و آنتی بیوتیک‌ها

  • هورمون‌هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین

  • آنزیم‌هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز

  • عصاره‌های گیاهی

  • ویتامین‌ها و مواد معدنی

آیا کاشت مو قسطی داریم؟

هزینه اولیه روش ترمیم مو ممکن است بیشتر از آن باشد که برخی از داوطلبان در یک زمان بتوانند هزینه کاشت مو را پرداخت کنند. خوشبختانه تعداد زیادی روش مناسب برای تامین هزینه کاشت مو و پرداخت وجود دارد که ترمیم مو را برای همه به واقعیت تبدیل می‌کند. اگر قیمت تنها چیزی است که شما را از داشتن موهایی که همیشه می‌خواستید باز می‌دارد، موظف به بررسی همه موارد هستید. گزینه‌های تامین مالی شما:

در حالی که پرداخت‌های واقعی ماهانه شما بر اساس وام دهنده، مبلغ تامین شده، امتیاز اعتباری شما و شرایط پرداخت فردی شما متفاوت است، اکثر بیماران از کاشت مو قسطی استفاده می‌کنند. بسته به مبلغی که تامین می‌کنید، ممکن است شرایط پرداخت چند ماهه را داشته باشید.

کاشت مو قسطی در تهران

برای اینکه برآورد دقیق تری از پرداخت‌های ماهانه خود داشته باشید، ابتدا باید هزینه عمل خود و میزان تمایل به تامین مالی خود را تعیین کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، با تعیین وقت مشاوره با کادر کلینیک آنیل، تعیین کنید که به چند گرافت نیاز دارید، که هزینه عمل شما را اعلام می‌کند.

کاشت مو در کلینیک آنیل

ریزش مو فراتر از یک مسئله زیبایی است. مو یک ویژگی تعیین کننده است و ریزش مو می‌تواند ناامید کننده باشد و باعث شود اعتماد به نفس شما دچار اختلال شود. اگر با نازک شدن موها، طاسی مردانه، ریزش موی زنانه، تکه شدن موهای صورت یا نازک شدن ابروها دست و پنجه نرم می‌کنید، کاشت مو در کلینیک آنیل می‌تواند به شما کمک کند.

ما در کلینیک آنیل، راه حل‌های پیشرفته ترمیم مو را ارائه می‌دهیم؛ که می‌تواند موهای شما را با ظاهر کامل و سالم مورد نظر شما ارائه دهد. متخصصان کاشت مو از روش‌های نوین کاشت مو، با فناوری استخراج واحد فولیکولار (FUE) استفاده می‌کنند تا نتایج طبیعی را فقط در یک جلسه به دست آورند.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که در سال های اخیر نسبت به آن از سوی عامه کنجکاوی زیادی صورت گرفته است، جراحی بینی گوشتی می‌باشد. بینی یکی از اجزای مهم صورت است که می تواند در زیبایی چهره تاثیر بسزایی بگذارد. این تاثیر به دلیل موقعیت بینی در صورت قرار داشتن آن در مرکز چهره است.به همین علت، این اندام تناسب بین تمام اجزای صورت را با هم حفظ می‌کند.

در حقیقت، یکی از عمل‌های زیبایی که در بین افراد جامعه حتی در سن پایین باب شده و رواج پیدا کرده، جراحی بینی گوشتی است. اما این واژه به چه معناست؟

تقسیم انواع جراحی بینی

جراحان زیبایی بینی، بینی های داوطلب عمل را از نظر فرم و بافت بینی به دو دسته تقسیم می کنند. داوطلبان جراحی بینی گوشتی یا استخوانی. بینی‌های گوشتی معمولا غضروفی انعطاف پذیر و پوست ضخیم و چربی دارند. مشکل بینی های گوشتی نیز مشکلاتی از قبیل پهن بودن نوک بینی، بزرگی سوراخ ها، پهن بودن پل بینی و ضخامت بیش از حد پوست بینی است.

جراحی بینی گوشتی با لیزر

ویژگی جراحی بینی گوشتی 

  • بینی گوشتی دارای غضروف نرم است و به همین علت نوک بینی افتاده است.

  • نوک بینی پهن است و دارای پوستی کلفت تر است. غدد چربی ریزی روی پوست بینی وجود دارد.

  • این افراد برای کوچک کردن سایز بینی و بالاتر آوردن نوک بینی اقدام به عمل می کنند.

محدودیت‌های جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی جراحی بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای جراحی بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی توان تنها با ایجاد برش و تراش ساختمان بینی به نتیجه ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود.

مهم‌ترین موضوعی که باعث می‌شود عمل زیبایی بینی در این بینی‌ها سخت باشد، طبیعی‌ درآوردن نتیجه‌ی نهایی است. در عمل بینی گوشتی باید بینی از حالت عادی خارج نشده و نیز، تغییرات بازگشت ناپذیر باشند. همچنین جراحی بینی گوشتی دارای محدودیت هایی است که باید رعایت شوند.

جراحی بینی گوشتی زنانه

با این اوصاف، مناسب ترین مدل برای عمل بینی گوشتی، مدل طبیعی است. در مدل جراحی بینی طبیعی، بینی خیلی کوچک نمی شود. به این ترتیب احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد. این کار توسط جراح باید با رعایت نکات خاص انجام شود. این موضوع در حالات مختلف متفاوت خواهد بود.

بهترین جراح بینی گوشتی

یکی از نکاتی که می تواند در نتیجه عمل شما تاثیرگذار باشد تخصص و تجربه پزشک شما می باشد. این تخصص در مورد بینی های گوشتی بسیار حساس تر است. حتما قبل از جراحی بینی از تخصص و مهارت پزشک‌تان اطمینان داشته باشید، نمونه کارهای او و رزومه اش را ببینید و با مراجعه کنندگان قبلی صحبت کنید

اگر پزشک شما حاذق باشد و تجربه و تخصص داشته باشد، از نتیجه نهایی عمل بینی خود بسیار راضی خواهید بود. البته این امر منوط به واقع‌بینی شما و نیز، رعایت مو به موی دستورات پزشک است. البته می‌توانید با مراجعه به وب سایت عمل بینی در رابطه با این موضوعات اطلاعات جامع‌تری را نیز به دست بیاورید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

امروزه عمل های زیبایی به خصوص عمل بینی در بین افراد جامعه بسیار رواج پیدا کرده است. اگر در گذشته عمل زیبایی بینی را فقط خانم ها انجام میدادند امروزه این نوع عمل دیگر زن و مرد نمی شناسد. با این وجود معمولا خانم‌ها به عمل عروسکی و آقایان به جراحی زیبایی طبیعی تمایل دارند. عمل بینی را می توان تنها عمل زیبایی شناخت که حتی افراد با سن کم به برای انجام دادنش تمایل دارند. با این وجود برای آن که نتیجه عمل راضی کننده باشد باید در سن مناسب نسبت به عمل بینی اقدام نمایید.

صفحات رشد در دختران در سن 17 سالگی و در پسران در 18 سالگی بسته می‌شود. عمل بینی باید بعد از اینکه رشد متوقف شد، انجام شود. اگر عمل بینی قبل از بسته شدن صفحات رشد انجام شود بینی به رشد خود ادامه داده و نتیجه نامطلوبی برای شما به همراه دارد.

دلایل اقبال عمل بینی

بینی در مرکز صورت فرد یعنی مهمترین نقطه از نظر زیبایی شناسی قرار دارد. زاویه بینی، فاصله بینی از لب، تناسب اندازه بینی با صورت و بسیاری موارد تخصصی دیگر مربوط به بینی وجود دارند که نقش اساسی در زیبایی فرد خواهند داشت. به همین علت جراحان با شم پزشکی و زیبایی و با هنر خود، بهترین حالت را برای شما در نظر خواهند گرفت. 

عمل بینی زیبایی

اهداف عمل بینی

عمل بینی بیشتر برای کوچک کردن سایز بینی، برطرف کردن عیوب ظاهری مانند برآمدگی و قوس روی تیغه بینی و انحراف آن، برطرف کردن پولیپ و مشکلات تنفسی انجام می شود. عمل بینی که به منظور زیبایی انجام می شود در زاویه بین بینی و لب تغییر ایجاد می شود. این زاویه در بینی های نرمال 90 درجه است. باید بداند که انواع مختلفی از عمل بینی وجود دارد.

روش های عمل بینی

از لحاظ شیوه ی انجام، عمل بینی به دو دسته ی عمل باز و بسته تقسیم می شود.در این روش‌ها متدهای گوناگونی به کار برده می‌شود. مثلا در مدل باز برشی در قسمت پایینی بینی شما ایجاد می‌گردد. در ادامه کل اندام روی بینی برداشته خواهد شد. این نوع عمل برای مواردی که پزشک تغییرات زیادی را تحت نظر دارد مناسب‌تر است.

در عمل بینی بسته چندین برش مختلف درنقاط مختلف بینی ایجاد می‌شود. پزشک از طریق همان برش‌ها کار خود را پیش می‌برد. تفاوت این دو عمل را در زمان بهبود بیمار بهتر متوجه خواهید شد.

عوارض عمل بینی

بعد از جراحی

تاثیر نهایی عمل بینی تا فروکش کردن کامل ورم ها قابل مشاهده نیست. یک سال پس از انجام عمل، تاثیر نهایی عمل بینی به طور کامل نمایان می‌شود. برای گرفتن نتیجه مطلوب از عمل لازم است دستورات پزشک را به دقت اجرا کنید.

پس از انجام عمل، بایستی روی تخت در حالی که سر رو به بالا قرار دارد استراحت کنید. از پایین گرفتن سر خودداری کنید. خونریزی و تخلیه ی مخاط و خون کهنه بعد از عمل طبیعی است. از فین کردن پرهیز کنید و به آرامی و بدون لمس بینی با دستمال نرم ترشحات را پاک کنید. همچنین تا وقتی گچ روی بینی شما قرار دارد، از استحمام خودداری کنید.

در صورت نیاز، داخل یک وان استحمام کنید و با ظرف روی خود آب بریزید. در هر صورت به هیچ وجه نباید گچ و چسب های روی بینی خیس شود. پس از برداشتن گچ نیز تا دو ماه نباید به استخر بروید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت عمل بینی مراجعه نمایید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

بینی‌های مختلف ساختار متفاوتی دارند.از جمله باید به بینی‌های استخوانی و دارای بافت استخوانی محکم اشاره نمود. این بافت‌ها دارای نسوج غضروفی و پوستی ضخیم هستند. اگر درباره‌ی عمل بینی استخوانی اطلاعاتی هر چند کلی داشته باشید حتما می‌دانید که این بینی برای عمل‌های فانتزی مناسب‌ترین فرم است. عمل بینی استخوانی از عمل‌های اصلی بینی است که در ایران و تهران انجام می‌شود.

تمامی جراحان بینی تهران فعال در این حوزه، رزومه‌ی موفقی داشته و آن را در سوابق و افتخارات خود نشان می‌دهند. اما برای شناخت جراحان بینی تهران معتمد خود باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ در این یادداشت می‌خواهیم با تشریح جزء جزء جراحی بینی استخوانی، درباره‌ی صلاحیت‌های لازم برای جراحان بینی تهران صحبت کنیم.

عمل بینی استخوانی در تهران

چالش‌های جراحان بینی تهران در عمل بینی استخوانی

بینی‌های استخوانی از نظر پزشکی یا زیبایی‌شناسی ممکن است با مشکلات متعددی رو‌به‌رو باشند. کلیه جراحان بینی تهران باید با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و بهترین روش مقابله را در آستین داشته باشد. از جمله رایج‌ترین این مشکلات، باید از انحراف یا کجی خفیف تیغه بینی ، نوک عقابی و افتاده و مواردی مشابه این موضوع اشاره کرد. البته مواردی مانند قوز بینی هم وجود دارند که برای پاره‌ای افراد زیبا و برای پاره‌ای دیگر نامطلوب ارزیابی می‌شوند. تمامی این مشکلات توسط عمل بینی استخوانی قابل مرتفع گردیدن هستند.

روش‌های رایج میان مطرح‌ترین جراحان بینی تهران

غضروف و استخوان محکم‌تر بینی بهتر می‌تواند تغییرات را در خود حفظ کند. این ویژگی امکان ایجاد تغییراتی را فراهم می‌کند که در دیگر بینی‌ها ممکن نیست. این امر موجب می‌گردد افراد زیادی در جامعه، نسبت به عمل بینی استخوانی تمایل نشان دهند.

علاوه بر موارد قوز بینی، کجی بینی، انحراف بینی و انسداد به طور معمول دچار مشکلاتی مانند مسیر تنفسی یا افتادگی نوک بینی هستند. این مشکلات به راحتی با جراحی قابل رفع کردن است و درصد موفقیت این جراحی بسیار بالا است.

عمل بینی استخوانی هم در نتایج و هم در پروسیجر برتری واضحی نسبت به بینی گوشتی دارد. دلیل این امر این است که به شکل کلی، نسوج استخوانی نسبت به غضروفی با سهولت بیشتری التیام می‌یابند. همچنین نازک‌تر بودن پوست روی بینی باعث می‌شود تا آن هم زودتر خوب شود.

اگر عمل بینی استخوانی انجام می‌دهید، باید با جراحان بینی تهران درباره ی این که ترجیح می‌دهید بینی شما در نهایت طبیعی با فانتزی از آب دربیاید، صحبت کنید. عمل بینی استخوانی عوارض زیادی نداشته و به سرعت هم بهبود می‌یابند.

ممتازترین جراحان بینی تهران

عوارض عمل بینی استخوانی

بدهی است که عمل بینی استخوانی پس از عمل برای بیمار عارضه‌هایی را به همراه خواهد داشت. البته در صورتی که عمل رینوپلاستی انجام داده باشید، می‌توان تا حدی انتظار داشت که این عارضه‌ها جزئی باشند. از اصلی ‌ترین عارضه‌های عمل بینی باید به خونریزی، احساس درد و هماتوم اشاره کرد.

بعد از عمل بینی استخوانی باید تا مدتی عینک را فراموش کنید. سنگینی جسم روی نسوج بینی ممکن است روی قوس بینی تاثیر داشته باشد. این مورد در بینی‌های استخوانی کمی جدی‌تر است. چون بافت استخوانی حساس شده است و به راحتی تحریک می‌شود. برای حفظ نتایج بینی و نیز اجتناب از عود کردن عوارض بعد باید حتما مراقبت‌های بعد از جراحی را جدی بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با هر کدام از جراحان بینی تهران که مایلید تماس بگیرید. همچنین در وب سایت ما، دکتر تهران بیوتی درباره‌ی بسیاری از موارد توضیحات کافی ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ما سر بزنید.

  • rubi sun