rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر از هر خانمی بپرسید که به کدام یک از ابزار آرایشی علاقه دارد به طور قطع رژ لب را نام خواهد برد. رژ لب محبوب ترین وسیله آرایشی است که همه خانم ها حداقل چهار عدد از آن را در کیف آرایشی خود دارند. 

یکی از بزرگترین سرگرمی خانم های امروزی ترکیب رژ لب های مختلف با یک دیگر است تا به یک رنگ خاص و دلربا برسند، به جای اینکه رژ لب های مختلفی خریداری کنند. با این کار حس تنوع طلبی خود را ارضاء می کنند.

اما هر خانمی باید این سه نوع رژ لب را در کیف آرایشی خود داشته باشد.

برق لب یا رژ لب مایع

رژ لبی با رنگ قرمز

رژ لب جامد.

رژ لب

از برق لب چه استفاده ای می کنید؟ کشیدن برق لب روی لب ها باعث برجسته تر شدن و درشت تر نشان دادن لب هایتان می شود. می توانید یک لایه رژ لب بزنید تا لب هایتان با رنگ رژ لب کاور شود و بعد یک برق لب روی لب هایتان بکشید. فقط اگر دارای لبانی نازک و ظریف هستید رژ لب پایه را از بین رنگ های جیغ و قرمز استفاده نکنید این کار لب هایتان را کوچکتر نشان می دهد و چهره شما را نازیبا می کند. به جای آن یک رژ لب ملایم بزنید و روی آن یک شاین لب. نکته دیگر اینکه اگر لب های برجسته و درشت تری دارید اصلا از رژ لب شان استفاده نکنید. این کار باعث می شود لب هایتان درشت تر به نظر برسد در نتیجه تناسب لب با دیگر اجزاء صورت به هم میخورد. رژ لب های مایع یا شاین لب حاوی لوسیون نرم کننده و مرطوب کننده هستند و می توانند پوست لطیف لب را تقویت، خشکی و پوسته پوسته شدن های آن را برطرف کند.

رنگ قرمز را هر خانمی انتخاب نمی کند. رنگ قرمز بسیار جذاب و خاص است که موجب می شود تمام نگاه ها به سمت شما جلب شود. اما انتخاب رنگ قرمز مخصوصا در رژ لب جسارت می خواهد. رنگ رژ لب با همه لباس ها ست می شود مخصوصا اگر لباس انتخابی شما رنگ سفید یا مشکی باشد. لباس هایی که دارای رنگ خنثی هستند با استفاده از یک رنگ جیغ می تواند جان بگیرد. یک رژ لب قرمز را حتما در کیف آرایشی تان قرار دهید حتما به کارتان می آید.

رژ لب

رژ لب جامد را تقریبا همگی در کیفمان داریم. رژ لب جامد دارای نوع چرب و خشک هستند. رژ لب جامدی که باید داشته باشیم نمونه ایی است که کاور بالایی داشته باشد و بتواند تمام قسمت های پوست لب را پوشش دهد. این نوع رژ لب ها دارای طیف رنگی وسیعی است. و شما می توانید رنگ رژ لبتان را با لباستان، روسری و شال تان ست کنید. فقط نکته ای که در مورد این نوع رژ لب ها وجود دارد ماندگاری آن هاست. ماندگاری کمی دارند و با نوشیدن یک لیوان چایی رد لب و اثر رژ تان روی لیوان می ماند. رژلب از روی لب تان پاک می شود. اگر این نوع رژ لب را استفاده کردید حتما آن را در کیف همراه خود داشته باشید. چون حتما به تمدید رژ لب نیاز پیدا می کنید.

با اینکه گفتیم این سه نوع رژ لب را حتما داشته باشید باید یادآوری کنیم که این رژ لب ها را از برندهای معتبر های آرایشی خریداری کنید. بعد از استفاده از رژ لب نباید سنگینی روی لبانتان احساس کنید. این نشانه این است که رژ لب دارای سرب است و سرب برای پوست لطیف لب بسیار مضر می باشد و در استفاده مکرر و روزانه می تواند باعث بروز بیماری های جدی شود. 

یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی روبی سان است که محصولات استاندارد و با کیفیت ارائه می دهد. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و طیف وسیع رژ لب های رنگی را مشاهده و مناسب ترین رژ لب بنابر پوست تان را انتخاب کنید.


 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

ریمل یکی از وسایل آرایشی است که برای زیبا کردن و درشت نشان دادن چشمها از آن استفاده می شود. ریمل با بلند کردن و پرپشت نشان دادن مژه چشم، جذابیت و زیبایی فوق العاده ای به چهره بانوان میدهد. 

یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت در روابط انسانها و معاشرتهای روزمره چشم میباشد. خانمها با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص چشم، سعی میکنند، جذابیت و تاثیرگذاری خود را افزایش دهند. در نتیجه با گذشت زمان استفاده از ریمل در بین خانمها رواج پیدا کرده است.

ریمل از فرچه یا برس و یک محفظه که درونش مایع ریمل میباشد تشکیل شده است. با کمک فرچه مایع ریمل از درون محفظه خارج میشود و با کشیدن فرچه آغشته به ریمل روی مژه ها آنها را حالت دار و حجیم میکند.

ریمل

ریملها براساس نوع فرمولاسیون شدن آن به دو نوع بر پایه آب و ضدآب طراحی شدهاند.

ریملهای ضدآب از میزان کمتری آب استفاده شده است و قسمت بیشتر آن را روغن تشکیل میدهد.

ریملهای ضد آب در تماس با آب، مثلا در شستشوی صورت یا استخر و تعرق پخش نمیشوند و زیر چشم را سیاه نمی کند. با توجه به ماندگاری بالاتر و اطمینان از پاک نشدن آرایش چشم، استفاده از ریملهای ضد آب در بین خانمها بسیار رواج پیدا کرده است. 

خانمها نیاز دارند از ریملی استفاده کنند که زیبایی چشم هایشان در طول روز حفظ شود و بدون نگرانی از پخش شدن ریمل و ریزش خورده ریمل به زیر چشم به فعالیتهای روزانه خود مثل ورزش و استخر بپردازند.

اما بسیاری از افراد دارای چشمهای حساس و مستعد آلرژی هستند و زمان استفاده از ریمل این حساسیت چند برابر شده است. 

بررسی ها نشان داده است که استفاده از ریملهای ضد آب در مقایسه با ریملهای بر پایه آب حساسیت بیشتری در بین خانمها ایجاد میکند. 

 

علایم حساسیت چشم به ریمل

اگر شما هم یکی از علائم زیر را در هنگام استفاده از ریمل دارید توصیه میشود استفاده از آن ماده آرایشی را متوقف کنید تا آسیب بیشتری به چشمهای خود نزنید.

  • قرمز شدن چشم، خارش و سوزش آن

  • سرازیر شدن اشک از چشم

  • التهاب چشم و گل مژه زدن

  • حساسیت چشم به نور

زمانی که چشم به مواد تشکیل دهنده ریمل حساس باشد با هر پلک زدنی این مواد وارد اشک چشم میشود و نشانه های حساسیت به مواد، بروز پیدا میکند.

ریملهای ضد آب به نسبت ریملهای بر پایه آب به مژه ها آسیب بیشتری می زند.

ریمل

دقت کنید هر چه ریمل سخت تر از روی مژه های شما پاک شود آن ریمل برای مژه های شما مضرتر است.

ریملهای بر پایه آب با آب گرم و صابون به راحتی از روی مژه های شما شسته میشود. اما برای پاک کردن ریملهای ضد آب باید از مواد آرایش پاک کن قوی تری استفاده شود. 

به احتمال زیاد با این مورد مواجه شده اید، زمانی که از ریمل ضد آب استفاده می کنید، با آرایش پاک کن های قوی هم این ریمل از روی مژه ها به راحتی پاک نمیشود و باید فشار بیشتری به مژه ها وارد کنید. این کار باعث ریزش مژه ها و شکنندگی آنها میشود.

استفاده مداوم از ریمل های ضدآب باعث خشکی و نازک شدن تارهای مژه میشود. پس اگر به دنبال تقویت مژه چشم هایتان هستید استفاده از ریمل ضدآب را کمتر کنید.

روش پاک کردن ریمل از روی چشمها بسیار پر اهمیت است. این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از خواب حتما چشمهای خود را از مواد آرایشی پاک کنید. زمانیکه شما با ریمل میخوابید مژهها توسط ریمل بهم میچسبد و این باعث ریزش بیشتر مژه ها میشود.

برای پاک کردن ریمل از روی چشمهای خود یک پد پنبه ای آرایشی را با آرایش پاک کن چشم آغشته نمایید. چشمهای خود را ببندید و پد را روی چشمهای خود قرار دهید. بعد از چند ثانیه ریمل روی مژه ها نرم می شود و با کشیدن آهسته پد از بالا به پایین ریمل از روی مژهها خارج میشود. سپس چشمهای خود را با آب بشویید. 

این بهترین روش برای پاک کردن ریمل ضدآب است که مژه بیشتری را از دست ندهید.

استفاده مداوم از ریمل ضدآب باعث آسیب به چشم میشود. اما میتوانید از این نوع ریمل فقط برای مهمانیها و استفاده کوتاه مدت از آن استفاده کنید و آن را با روش مطرح شده پاک کنید. سعی کنید ریملی که دارای کیفیت بالا و استاندارد است انتخاب کنید تا در عین داشتن چشمانی زیبا، سلامتی آنها را نیز حفظ کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

رژ لب یکی از ابزارهای آرایشی است که برای رنگ و آرایش کردن لب ها به کار می رود. تاثیر استفاده از رژ لب این است که لب های شما جذاب تر، برجسته تر و باعث ایجاد توازن در آرایش صورت می شود. آرایش صورت بدون استفاده از رژ لب بی معنی خواهد بود. چون آرایشتان بی روح است.

رژ لب قرمز

رژ لب با رنگ های مختلف، بافت های متنوع و برندهای زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید بهترین آن را برای خود بخرید. اولین نکته در خرید رژ لب که باید بسیار به آن توجه کنید، این است که لوازم آرایشی به خصوص رژ لب را از برند معتبر خریداری کنید که از نظر کیفیت و مواد اولیه استفاده شده در آن خیالتان آسوده باشد. یکی از بدترین نوع رژ لب آن مدلی است که درست پس از استفاده روی لب های شما احساس سنگینی و چسبندگی ایجاد کند. این نوع رژ لب ها دارای مقدار زیادی سرب درون مواد اولیه اش می باشد که برای پوست لب بسیار مضر می باشد. در استفاده طولانی مدت و مستمر لب نرمی و لطافت خود را از دست می دهد و موجب خشکی و پوسته پوسته شدن لب های شما می شود.

رژ لب مایع

اما یکی از معیارهایی که برای انتخاب رژ لب می توان از آن کمک بگیرید تا رنگ رژ لب روی صورت شما بنشینند و لب های شما را جذاب تر نشان دهد رنگ موی شماست.

می توانید رژ لب را بر اساس رنگ موهای خود در کنار رنگ پوستتان انتخاب کنید و معجزه تغییر رنگ و تاثیر آن را ببینید.

اگر شما دارای موهای بلوند و روشن و صورتی روشن هستید انتخاب رنگ رژ در طیف رنگی صورتی روشن و قرمز می تواند در جذابیت شما به شدت  تاثیرگذار باشد.

موهای شما روشن است اما پوستی تیره و سبزه دارید؟ از رنگ هایی استفاده کنید که جذابیت شما را دو چندان کند. رنگ صورتی گرم، کاراملی و هلویی به شدت در چهره شما تاثیر گذار خواهد بود.

موهای تان تیره است اما پوستی روشن دارید؟ بهترین پیشنهاد برای انتخاب رنگ رژ لب شما آلبالویی و قرمز روشن است. این رنگ را امتحان کنید و  معجزه آن را ببینید.

موی تیره با پوستی سبزه دارید؟ بهترین رنگ رژ لب شما باید در طیف قهوه ای و خاکی باشد.

شما می توانید از هر رنگی برای آرایش لبانتان استفاده کنید اما پیشنهادات بالا برای دل نشین تر شدن چهره شما می باشد.

 

رژ لب ساده

 

یکی از بهترین سرگرمی که خانم ها با رژهای قدیمی خود می کنند این است که چند رژ را با هم ترکیب می کنند تا به یک رنگ خاص و ویژه مخصوص خود برسند. در این ترکیب کردن رنگ به فاکتور رنگ مو و رنگ پوست صورتتان دقت کنید تا رنگ حاصل این زیبایی شما را به رخ همگی بکشد.

انتخاب درست رنگ رژ لب می تواند شما را خانمی باکلاس و شیک نشان دهد و برعکس استفاده از رنگ رژ لبی که مناسب چهره شما نیست از قدرت تاثیرگذاری چهره و زیبایی شما کم می کند. 

می توانید قبل از خرید رژ لب به سایت های مختلف آرایشی مراجعه کنید و طیف رنگی رژ لب ها را ببینید. یکی از برندهایی که رژ لب های آن دارای کیفیت بالا و طیف گسترده رنگ است روبی سان می باشد. می توانید به سایت آن مراجعه کنید و رژ لب مناسب خود که به چهره شما می آید را انتخاب کنید.

 

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

 

 

اگر شما اهل مراقب از پوستتان باشید, حتما یکی از وسایلی که در کیف لوازم آرایشی شما پیدا می شود, کرم پودر است. 

اما شما چه قدر راحت توانستید کرم پودر مخصوص خودتان را پیدا کنید؟ کرم پودری که آسیب زیادی به پوست شما وارد نکند و از آن رضایت کامل داشته باشید؟ اگر جواب شما به سادگی است پس نشان دهنده اطلاعات بالای شما در این زمینه است; اما اگر اطلاعات شما به اندازه کافی نیست و همیشه وقتی کرم پودرتان تمام می شود و دنبال جانشینی برای آن هستید ,دچار مشکل می شوید, حتما مقاله زیر را مطالعه کنید و با ما, این مشکل همیشگی را فراموش کنید.

تبلیغ کرم پودر

مشخص شدن نوع پوست

اول از همه باید مشخض کنید که پوست شما خشک است یا چرب؟

در مورد تشخیص نوع پوستما گفتیم:

  • اگر پوست شما نسبت به استفاده از مواد آرایشی واکنش نشان می دهد و دچار التهابات پوستی می باید گردد,پوست شما حساس است و شما  باید از محصولات آرایشی با کیفیت استفاده کنید.

  • پوست شما چرب است در صورتیکه پس از 30 الی 45 دقیقه  از شست و شوی صورت,ظاهری براق به خود بگیرد.

  • اگر قبل یا بعد از 45 دقیقه بعد از شست و شو ,پوست شما کاملا مات باشد, پس خشک است.

  • اگر هیچ کدام از حالت های بالا را نداشته باشد,پوست شما معمولی و عادی است

 

حالا بعد از اینکه مشخص شد جنس پوستتان از کدام نوع است, باید به نکات زیر توجه کنیم.

 

  • افرادی که پوستشان چرب است باید به این موضوع دقت کنند که کرم پودری که تهیه میکنند, باید در فرمول ساخت آن, از آب استفاده شده باشد و حتما و حتما فاقد هر گونه چربی باشد; چون اگر غیر این باشد مشکل زا خواهد شد.

  • افرادی که پوستشان خشک است, باید در هنگام خرید کرم پودر دقت کنند که کرم پودری را تهیه کنند که چرب و براق باشد.

  • گزینه مناسب برای افراد با پوست مختلط, کرم پودر پودری است.

 

جنس پوست معیاری مهم برای انتخاب کرم پودر

 

پوست شما چه رنگی است؟

پس از اینکه ما مدل مناسب کرم پودر را متناسب با جنس پوستمان مشخص کردیم حالا نوبت به این می رسد که  معلوم کنیم چه کرم پودری به رنگ پوست ما می آید؟

طبق یک قانون نانوشته, معمولا از کرم پودری استفاده می گردد که یک درجه با رنگ پوست ما متفاوت است.پس مهم ترین معیار برای انتخاب کردن کرم پودر, رنگ پوست خود شخص است.

الان شاید سوال شود که رنگ پوست را چطور باید تشخیص بدهیم.؟ همین الان به رگ های داخلی دستتان توجه کنید.(چه رنگی است؟)

رنگ آبی و بنفش معنای سرد بودن دارد و رنگ سبز معنای گرم بودن. اگر هم چیزی غیر از این بود خنثی است.

  • اگر رنگ پوستتان سرد است, برای خرید کرم پودر از ته رنگ صورتی, برنزه برای شما مفید است.

  • اگر رنگ پوستتان گرم است, از رنگ های زرد,طلایی و هلویی استفاده کنید

  • اگر ته رنگ خنثی دارید, رنگ های خنثی مثل بژ, گندمی و ... مناسب شما است.


 

اهمیت رنگ پوست در انتخاب کرم پودر

  • rubi sun