rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

حتما شما این روزها اسم تتر به گوشتان خورده است. ارز دیجیتال پایه محبوبی که بسیاری از مردم و تریدرها از آن استفاده می کنند. از هر فردی هم دلیل محبوبیت تتر را بپرسی اشاره به قیمت تتر می کند. کع قیمت تتر ثابت است و این یک مزیت عالی برای سرمایه گذاری است.

اما این ثبات قیمت چگونه می تواند به عنوان یک مزیت حساب شود که مردم را ترغیب به خرید ارز دیجیتال پایه تتر کند. محبوبیت خرید و فروش و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال این روزها بر هیچکس پوشیده نیست.

به همین دلیل تترلند در این مقاله قصد دارد به مسئله خرید ارز دیجیتال و دلیل ثابت بودن قیمت تتر بپردازد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. مطمئن باشید در نهایت شما هم به افرادی می پیوندید که این روزها به خرید و فروش تتر مشغول هستند.

قیمت تتر

مهم ترین ویژگی تتر

همانطور که به آن اشاره کردیم مهم ترین ویژگی تتر ثبات قیمت تتر است. شرکت سازنده تتر اعلام کرده است که دلیل این ثبات قیمت به این دلیل است که تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. منظور از ارزهای فیات، ارزهایی مانند دلار و یورو است.

به گفته شرکت سازنده تتر آن ها به ازای هر تتری که در بستر دیجیتال خرید و فروش می شود. یک دلار در صندوق پشتیبانی آن کنار می گذارند و همین قضیه باعث می شود که قیمت تتر همواره ثابت و برابر با 1 دلار باشد.

فایده ثابت بودن قیمت ارز تتر چیست؟

در این باره لازم به ذکر است که این ثابت بودن قیمت ارز تتر به عنوان یک ابزار برای کنترل نوسانات دیگر ارزهای دیجیتال استفاده می شود. بدین صورت که در هنگام نوسانات قیمت دیگر ارزها تریدرها با تبدیل ارزهای خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند.

و در زمانی که قیمت ارزهای دیگر پایین آمد تتر خود را فروخته و اقدام به خرید ارز دیجیتال دیگر می کنند. این مسئله هم می تواند باعث حفظ سرمایه، سرمایه گذاران شود و هم می تواند باعث افزایش سرمایه آن ها شود.

برای ما ایرانی ها هم با توجه به نوسانات قیمت دلار که در کشورمان وجود دارد. خرید تتر به دلیل اینکه قیمت آن همیشه برابر با یک دلار است خیلی خوب است. می توانیم برای خرید و فروش های اینترنتی خود به جای دلار از تتر استفاده کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال شما می توانید به سایت صرافی های دیجیتال موجود در کشور رفته و با ساخت حساب کاربری در آن ها و احراز هویت و شارژ ریالی حساب خود به راحتی اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

خرید ارز دیجیتال

جمع بندی

با توجه به اینکه تمام خرید و فروش های ارزهای دیجیتال در فضای اینترنت انجام می شود. بهتر است در هنگام انتخاب صرافی خود دقت لازم را به کار ببرید تا از احتمال کلاهبرداری جلوگیری کنید. تترلند صرافی دیجیتال معتبر و باسابقه ای است که شما می توانید از طریق آن با خیالی راحت اقدام به سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال خود کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی