rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

در گذشته، کرکره تنها مختص استفاده‌ه برای اماکن تجاری و یا صنعتی بود. اما با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های کاربران خانگی برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و همچنین، برای افزایش حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. انتخاب و خرید کرکره برقی برای کاربر‌های این چنینی، مانند استفاده برای درب پارکینگ منازل، علاوه بر کاهش هزینه‌ها در برابر هزینه‌ی درب‌های اتوماتیک گران‌قیمت لولایی که به کمک جک باز و بسته می‌شدند، توانایی فراهم آوردن امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود عوامل آلاینده به داخل نیز می‌شدند. به همین دلایل هم‌اکنون بسیاری از متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی

کرکره‌های برقی، به ویژه نوع ساخته شده از آلیاژهای آلومینیومی آن، توانایی سفارشی‌سازی چشم‌گیری دارند و با وجود امکاناتی مثل پانچ در آن‌ها، می‌توانند طیف وسیعی از نیاز‌ها و سلایق را پوشش دهند.

یک کرکره برقی استاندارد، از اجزای متعددی از شفت، قوطی، ریل، سنسور و غیره تشکیل شده که هر یک در نهایت می‌توانند در هزینه‌ی خرید کرکره برقی و کیفیت آن مؤثر باشند. هرچند، در این بین اجزایی هستند که در نهایت بیش از دیگر عوامل در نتیجه‌ی نهایی اثرگذارند. این اجزا شامل موتور (به علاوه‌ی گیربکس) و تیغه‌ها هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود در هنگام خرید کرکره برقی به توصیه‌ها و راهنمایی متخصصان اعتماد کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای خود داشته باشید.

در بحث تیغه‌ها، می‌توان ادعا کرد این محصولات در بازار به دلیل تولد و عرضه‌ی آن از سوی تولید‌کنندگان ایرانی از تنوع زیادی برخوردارند و شما می‌توانید آزادی عمل و انتخاب زیادی برای خرید کرکره برقی ایده‌آل خود داشته باشید.

اولین موضوع مطرح در انتخاب تیغه‌ها، تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل است. البته تقریبا تمام انواع تیغه‌های کرکه برقی، ضد سرقت هستند و به دلیل استفاده از گیربکس در سامانه‌ی انتقال نیروی آن‌ها، امکان باز شدن به زور با وارد آوردن فشار از پایین وجود ندارد. هرچند بدیهی است برخی اماکن مانند صرافی‌ها یا نمایشگاه‌های اتومبیل به مراتب بیشتر از منازل مسکونی یا فروشگاه‌های عادی مورد تهدید سرقت هستند و عدم رعایت نکات امنیتی در آن‌ها حتی ممکن است به تحریک بزه‌کاران بیانجامد. به همین دلیل در خرید کرکره برقی برای این موارد، به آن‌ها توصیه می‌شود از تیغه‌های رول گیتر ضد برش و یا تیغه‌های تهیه شده از پلیمرهای بسیار سخت پلی‌کربناتی و یا ترکیبی از این دو، استفاده شود. این تیغه‌ها و به خصوص نوع دوم آن‌ها، علاوه بر غیر قابل نفوذ بودن و پیدا بودن سمت مخالف کرکره در آن‌ها بسیار زیبا نیز هستند. هر چند قیمت این نوع تیغه‌ها با توجه نوع موارد به کار رفته در آن‌ها و کاربردشان از دیگر انواع بیشتر است.

دیگر نوع رایج تیغه‌ها، تیغه‌های ساخته شده از آلومینیوم است که محبوب‌ترین نوع میان مصرف‌کنندگان نیز همین نوع است. در این تیغه‌ها می‌توان با پانچ کردن، مانند دو نوع رول‌گیتر و پلی‌کربناتی، مزیت دید داشتن به طرف مقابل را نیز به دست آورد که این ویژگی، علاوه ‌بر زیبایی آن را مناسب برای مصارفی مانند درب پارکینگ‌ها نیز می‌سازد.

خرید کرکره برقی

نوع آخر تیغه‌ها در خرید کرکره برقی، تیغه‌های فولادی گالوانیزه هستند. این تیغه‌ها کمینه‌ی محافظت و بهره‌وری در میان سایر مدل‌ها را دارند و برای مبادی‌ای که به کرات در آن‌ها رفت و آمد صورت می‌گیرد توصیه نمی‌گردند.

آخرین موضوع قابل اشاره برای انتخاب در خرید کرکره برقی،انتخاب نوع موتور محرک در آن‌ها است. البته بر خلاف مسأله‌ی بالا، در این مورد انتخاب زیادی برای مصرف‌کننده وجود ندارد و نوع و وزن کل تیغه‌های انتخابی و فرکانس استفاده از کرکره، شما را به سوی استفاده از یکی از دو نوع ساید و توبلار رهنمون می‌سازد.

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • rubi sun

نظرات (۱)

  • آکادمی وبکیما
  • جالب بود!

    ممنون از انتشار این مطالب آموزشی و ارزشمند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی