rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

این روزها که همه جا صحبت از ارزهای دیجیتال است، اکثر افراد با خرید ارز دیجیتال به فکر سرمایه گذاری و معامله در این حوزه هستند. رمزارزهای بسیار زیادی تا امروز ساخته شده است، یکی از این رمزارزها هارمونی یا ONE نام دارد. مسئله ای که قبل از خرید هارمونی اهمیت پیدا می کند این است که اصلا هارمونی چیست و نقش آن در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ در ادامه به جواب این سوال می پردازیم.

رمز ارز هارمونی (ONE) چیست؟

 هارمونی با توکن بومی ONE، یک پلتفرم بلاک چین است که به منظور راحتی بیشتر در ایجاد و استفاده از برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده است. این شبکه با هدف نوآوری در طریقه کار برنامه های غیر متمرکز و با تمرکز بر به اشتراک گذاشتن حالات تصادفی است. پس تا اینجا دریافتیم که هارمونی یک شبکه بلاک چین است و رمزارز آن را با نام ONE می شناسند، البته بیشتر از عبارت ”خرید هارمونی" استفاده می شود.

هارمونی؛ یک رمز ارز منحصر به فرد

هارمونی به عنوان یک شبکه بلاک چین پر سرعت و اعتبار سنجی خوب، قصد دارد انقلابی در ایجاد بلوک کند. خرید هارمونی در بین رمز ارز های بسیاری که وجود دارد بسیار رایج است. چرا که این شبکه بلاک چین، با معرفی فرایند اشتراک گذاری، زمان اعبار سنجی را به مقدار زیادی کاهش داد. همچنین برای امن ساختن فرایند اعتبار سنجی و محافظت از گره ها، تابع تصادفی قابل تایید یا VRF را معرفی کرد.

امنیت شبکه هارمونی

در خرید ارز دیجیتال، مهم ترین مسئله ای که وجود دارد امنیت آن است، خرید هارمونی هم از این قاعده مستثنا نیست. هارمونی نسخه جدیدی از الگوریتم اجماع اثبات سهام یا PoS را معرفی کرد. این الگوریتم در واقع روشی است که امکان استیکینگ همزمان از صدها اعتبار دهنده را ایجاد می کند و اثبات سهام موثر یا EPoS نامیده می شود.

فروش و خرید هارمونی از صرافی معتبر ایرانی

شما می توانید با ثبت نام در صرافی صرافکس به خرید ارز دیجیتال های مختلف از جمله خرید هارمونی بپردازید. فقط کافی است پس از ثبت نام، مراحل احراز هویت را انجام دهید و پس از آن به راحتی می توانید به فروش و خرید ارز دیجیتال دلخواه خود بپردازید.

 

 

  • ۰۱/۰۹/۰۷
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی