rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم سئوال باشد که تتر چیست لازم به ذکر است که تتر یک ارز پایدار است که این روز ها در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مخصوصا تریدر ها از تتر در معاملات خود خیلی زیاد استفاده می کنند. از مهم ترین ویژگی تتر که دلیل اصلی محبوبیت آن است هم می توان به ثابت بودن نرخ تتر اشاره کرد.

نرخ تتر تقریبا معادل با یک دلار آمریکا است. این رمز ارز با علامت اختصاری USDT بین مردم شناخته شده است و فعالیت آن در محور بلاک چین می باشد. هدف اصلی تتر انجام دادن انتقالات و معاملات مالی از نقطه ای به نقطه دیگر است. با تترلند در این مقاله همراه باشید تا شما را با نرخ تتر و ویژگی های آن آشنا کنیم.

تتر چیست

در بین دیگر رمز ارزهای پایه نقش تتر چیست؟

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدر ها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

البته برخی از مواقع نرخ تتر به دلیل درخواست های زیاد مردم برای خرید آن به مقدار 0/95 تا 1/05 دلار آمریکا دچار نوسان می شود اما باید توجه داشت که این نوسان قیمت تتر در برابر نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای دیجیتال خیلی کم و ناچیز است و اصلا به چشم نمی آید.

به همین دلیل تریدرها هنگامی که قیمت دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم یا بیت کوین افت می کند با همان مقدار تتر موجود در حساب مجازی خود اقدام به خرید و تبدیل دیگر ارزهای خود به تتر می کنند و این باعث شده است که نقش تتر در بازار رمز ارزها مهم و تاثیرگذار شود.

تتر چگونه به وجود آمده است؟

در سال 2010 یک شرکت هنگ کنگی اقدام به ساخت تتر کرد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کردند بر این باور بودند که فناوری بلاکچین بیت کوین قابلیت این را دارد که بتوان بر روی آن چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به اجرا درآورد.

به همین دلیل دو گروه متشکل از متخصصان عرصه فناوری تشکیل شد که ایده گفته شده را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و در نتیجه به ادغام کردن نتایج به دست آمده از تحقیقات پروژه های این دو گروه تتر به وجود آمد. این دو گروه استارت آپی با نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال با نام بیت فینکس بودند.

 

تاریخچه تتر

جمع بندی

همانطور که می دانید خرید و فروش تتر و دیگر رمز ارزهای دیجیتال همه در فضای آنلاین و از طریق صرافی های دیجیتال صورت می گیرد به همین دلیل امکان کلاهبرداری و سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی شما بسیار زیاد است.

به همین علت و برای جلوگیری کردن از این احتمالات کلاهبرداری در فضای مجازی باید به سراغ یک صرافی دیجیتال معتبر برای خرید و فروش تتر بروید. صرافی های دیجیتالی مانند تترلند به شما این امکان را می دهند تا با خیالی راحت و در امنیت کامل اقدام به خرید و فروش تتر با نرخ تتر موجود در بازار کنید.




 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی