rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

امروزه عمل های زیبایی به خصوص عمل بینی در بین افراد جامعه بسیار رواج پیدا کرده است. اگر در گذشته عمل زیبایی بینی را فقط خانم ها انجام میدادند امروزه این نوع عمل دیگر زن و مرد نمی شناسد. با این وجود معمولا خانم‌ها به عمل عروسکی و آقایان به جراحی زیبایی طبیعی تمایل دارند. عمل بینی را می توان تنها عمل زیبایی شناخت که حتی افراد با سن کم به برای انجام دادنش تمایل دارند. با این وجود برای آن که نتیجه عمل راضی کننده باشد باید در سن مناسب نسبت به عمل بینی اقدام نمایید.

صفحات رشد در دختران در سن 17 سالگی و در پسران در 18 سالگی بسته می‌شود. عمل بینی باید بعد از اینکه رشد متوقف شد، انجام شود. اگر عمل بینی قبل از بسته شدن صفحات رشد انجام شود بینی به رشد خود ادامه داده و نتیجه نامطلوبی برای شما به همراه دارد.

دلایل اقبال عمل بینی

بینی در مرکز صورت فرد یعنی مهمترین نقطه از نظر زیبایی شناسی قرار دارد. زاویه بینی، فاصله بینی از لب، تناسب اندازه بینی با صورت و بسیاری موارد تخصصی دیگر مربوط به بینی وجود دارند که نقش اساسی در زیبایی فرد خواهند داشت. به همین علت جراحان با شم پزشکی و زیبایی و با هنر خود، بهترین حالت را برای شما در نظر خواهند گرفت. 

عمل بینی زیبایی

اهداف عمل بینی

عمل بینی بیشتر برای کوچک کردن سایز بینی، برطرف کردن عیوب ظاهری مانند برآمدگی و قوس روی تیغه بینی و انحراف آن، برطرف کردن پولیپ و مشکلات تنفسی انجام می شود. عمل بینی که به منظور زیبایی انجام می شود در زاویه بین بینی و لب تغییر ایجاد می شود. این زاویه در بینی های نرمال 90 درجه است. باید بداند که انواع مختلفی از عمل بینی وجود دارد.

روش های عمل بینی

از لحاظ شیوه ی انجام، عمل بینی به دو دسته ی عمل باز و بسته تقسیم می شود.در این روش‌ها متدهای گوناگونی به کار برده می‌شود. مثلا در مدل باز برشی در قسمت پایینی بینی شما ایجاد می‌گردد. در ادامه کل اندام روی بینی برداشته خواهد شد. این نوع عمل برای مواردی که پزشک تغییرات زیادی را تحت نظر دارد مناسب‌تر است.

در عمل بینی بسته چندین برش مختلف درنقاط مختلف بینی ایجاد می‌شود. پزشک از طریق همان برش‌ها کار خود را پیش می‌برد. تفاوت این دو عمل را در زمان بهبود بیمار بهتر متوجه خواهید شد.

عوارض عمل بینی

بعد از جراحی

تاثیر نهایی عمل بینی تا فروکش کردن کامل ورم ها قابل مشاهده نیست. یک سال پس از انجام عمل، تاثیر نهایی عمل بینی به طور کامل نمایان می‌شود. برای گرفتن نتیجه مطلوب از عمل لازم است دستورات پزشک را به دقت اجرا کنید.

پس از انجام عمل، بایستی روی تخت در حالی که سر رو به بالا قرار دارد استراحت کنید. از پایین گرفتن سر خودداری کنید. خونریزی و تخلیه ی مخاط و خون کهنه بعد از عمل طبیعی است. از فین کردن پرهیز کنید و به آرامی و بدون لمس بینی با دستمال نرم ترشحات را پاک کنید. همچنین تا وقتی گچ روی بینی شما قرار دارد، از استحمام خودداری کنید.

در صورت نیاز، داخل یک وان استحمام کنید و با ظرف روی خود آب بریزید. در هر صورت به هیچ وجه نباید گچ و چسب های روی بینی خیس شود. پس از برداشتن گچ نیز تا دو ماه نباید به استخر بروید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت عمل بینی مراجعه نمایید.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • rubi sun

عمل بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی