rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

تتر یک نوع رمز ارز یا ارز دیجیتال است ک از سال 2014 وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتالی شد.

تتر  یک نوع ارز دیجیتالی است که ارزش معادل با 1 دلار آمریکا دارد.

به عبارت دیگر می‌توان گفته که تتر همان دلار آمریکایی در ورژن دیجیتالی است به عنوان مثال در ازای پرداخت ده دلار می‌توانید 10 تتر بخرید و خیالتان راحت باشد که همان 10 دلار باقی می‌ماند.

در ابتدا نام تتر، real coin یا ریل کوین بود و اکنون معمولاً با نام USDT در بین عام شناخته شده است. براک پیرس، ریو کالینز، کرگ سلارز تتر را ابداع و معرفی کردند.

 اما تفاوت آن با سایر ارزهای دیجیتالی این است که ارزش آن ثابت باقی می‌ماند. این ویژگی تتر آن را به حدی محبوب کرده است که اکنون در جایگاه سوم بعد از بیت کوین و اتریوم قرار گرفته است.  

 با استفاده از خرید تتر و فروش آن می‌توانید نقل و انتقالات ارزی خود را بدون مشکلاتی که در روش‌های سنتی وجود داشت، انجام دهید. 

فروش تتر

اهمیت فروش و خرید تتر

مهم‌ترین ویژگی تتر ثبات آن می‌باشد که آن را به یک سرپناه امن برای نگهداری سرمایه دیجیتالی تبدیل کرده است. ارزهای دیگر  مخصوصا بیت کوین با نوسان های شدید همراه هستند و امکان رکود ارزش و ضرر کردن برای سرمایه گذاران وجود دارد. سرمایه گذاران در شرایطی که بازار ارزهای دیگر در رکود شدید به سر می‌برند، ارزهای دیجیتالی خود را به تتر تبدیل می‌کنند سپس بعد از سامان یافتن بازار، اقدام به فروش و خرید تتر ارزهای دیگر می‌کنند. با این کار سرمایه خود را از هجوم نوسانات در امان نگه می‌دارند. 

یک ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را به ارزهای دیگر تبدیل کنید. شما می‌توانید در شرایط نابسامان بازار که نوسانات شدید و روند ارز نزولی است، به خرید تتر اقدام نمایید سپس در شرایط صعودی، تتر ار بفروشید و به ارزهای دیگر مانند بیت کوین و... تبدیل کنید.  بهترین کاربرد آن در بالا گفته شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب تتر، پایین بودن کارمزد آن است (حدود  5 تتر در هر تراکنش مالی) که این موضوع برای ما ایرانی‌ها که مبادلات ارزی گاهاً با کارمزدهای سنگین همراه هستند، یک خبر خوب است و دیر احتیاجی برای مراجعه به صرافی و انتقال ارز که کامزد بالایی هم دارد، نیست.

 

خرید تتر

چه تترهایی خرید و فروش می شود؟

قبل از اینکه اقدام به فروش و خرید تتر کنید بهتر است که با انواع آن آشنا شوید. هر کدام از انواع تتر در پلتفرم‌های مختلف و با سطح امنیتی متفاوت معرفی شده است که بسته به شرایط یک از آن‌ها مناسب‌تر نیاز افراد می‌باشد. ضمن اینکه در فروش و خرید تتر باید نوع تترهای دو طرف یکسان باشد در غیر این صورت اگر ممکن است پولتان ناخواسته به حساب دیگری برود و باید قید آن را بزنید چون دیگر راه بازگشت ندارد. انواع تترها:

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد.

  • USDT Omini: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omini Layer و مبتنی بر بیت کوین است.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتنی بر بلاکچین ترون است.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه آی او اس است.

 

چگوه خرید تتر انجام دهیم یا آن را بفروشیم؟

برای خرید و فروش تتر لازم است که ابتدا یک کیف پول اینترنتی متانسب با ارز دیجیتال تان ایجاد کنید تا بتوانید تتر خریداری شده را در آن ذخیره کنید.

کیف پول اصلی تتر: از طریق وب سایت تترلند می‌توانید اقدام کنید اما از آنجایی که ایران تحریم است این کیف پول در دسترس نیست.

کیف پول لجر نانو: به عنوان ایمن‌ترین کیف پول است و بیش از 100 ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند.

کیف پول tether Free Wallet: این کیف پول فقط در حالت موبایل کاربرد دارد.

خرید تتر

البته تهیه کیف پول مناسب و امن احتیاج به شناخت کافی دارد، همچنین انجام مبادلات ارزی، نکات و تکنیک‌های خاصی دارد که در صورت عدم رعایت ممکن است با مشکل مواجه شوید. به جای اینکه شخصاً همه مراحل را خودتان انجام دهید بهتر است که در یک صرافی آنلاین ثبت نام کرده و با استفاده از امکاناتی که صرافی آنلاین در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید کیف پول امن ایجاد کنید و اقدام به خرید و فروش تتر به صورت فوری نمایید.

منبع: سایت فروش و خرید تتر- تترلند



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی