rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

از مصالحی که به علت نسوز بودن در شومینه پرکابرد بوده و سهم زیادی را در بازار خود دارد، آجر صابونی می‌باشد. این محصول وقتی در کنار هم به کار گرفته می‌شود، جلوه خاصی را به آن فضایی که با آن ساخته می‌شود را می‌دهد. این محصولی است که در ساخت شومینه خیلی پرکاربرد بوده و شکل ظاهری آن به شکل صابونی لبه گرد می‌باشد.

از نوع طراحی بسیار زیبا می‌باشد و ترکیب آن با پودر بندکشی آجر نما زیبایی آن را دو چندان می‌کند. این آجر به دلیل نوع خاص تولید آن در برابر سایر محصولات ساختمانی، کاربردی تر شده است. مزایای زیادی را می‌توان برای این آجر نام برد که هر کردام باعث منحصر به فرد شدن این آجر منجر گردیده است.

کاربرد آجر صابونی

 آجر صابونی به علت اینکه نسوز است در بسیاری از مواردی که احتیاج به نسوز بودن مصالح دارد، کاربرد فراوان دارد. با توجه به اینکه این آجر قابلیت این را دارد که وقتی به آن حرارت بالایی را انتقال دهیم، هیچ گونه آسیبی نبیند، برای بسیاری از سازنده‌ها و افراد متخصص در این حوزه بسیار جذاب است.

 کاربرد این محصول بیشتر در شومینه، باربیکیو و سایر مواردی که نما آجری با مقاومت به حرارت لازم دارد، می‌باشد. اگر به دنبال عایق حرارتی مقاوم برای فضایی می‌باشید ما به شما این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.

مقاومت آجر صابونی

شاید به خاطر ساختار مقاوم آجر صابونی، خیلی از مشتری‌ها به استفاده از این محصول برای فضاهای آجری خود به کار می‌برند. این آجر با پودر بندکشی آجر نما ترکیبشان باعث به وجود آمدن مقاومت زیادی می‌شود که در برابر شرایط متفاوت از تخریب و آسیب به خود جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

آجر صابونی از مصالح پرکاربردی در صنعت ساختمان می‌باشد. همیشه سازنده‌ها و مشتری بخاطر مقاومت این محصول به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که ذکر شد، به دنبال استفاده از آن‌ها می‌باشد. در این مقاله از آجر شاپ (ajorshop.com) سعی شد که مختصری از این محصول توضیحاتی ارائه شود.

  • ۰۱/۰۸/۲۵
  • rubi sun

آجر صابونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی