rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

لیفت بینی برای برطرف کردن ایراد‌های کم و سطحی در ناحیه بینی بکار برده می‌شود. در مواردی همچون انحراف، مشکلات تنفسی و عدم تناسب جزئی بینی با سایر اجزا صورت استفاده می‌شود. این روش در برطرف کردن برخی از مشکلات مادرزادی نیز موثر است. در شیوه‌های نوین لیفت بینی بدون جراحی هم انجام می‌شود که در ادامه تمامی ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

لیفت بینی بدون جراحی با ژل

امروزه لیفت بینی بدون جراحی سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته انجام می‌شود. یک لیفت بینی جدید 15 دقیقه‌ای بدون نیاز به عمل جراحی باعث افزایش زیبایی بینی و همچنین کل صورت فرد شده و اعتماد به نفس وی را نیز افزایش می‌دهد.

حین انجام این لیفت غیر جراحی 15 دقیقه‌ای، بیماران تحت یک درمان با فیلر قرار می‌گیرند که به نوع فیلری که جراح به کار می‌برد بستگی دارد. این تزریق‌ها معمولاً برای کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم و قسمت‌های دیگر صورت به کار برده می‌شود و امروزه نیز برای از بین بردن برجستگی‌های بینی به کار می‌رود.

لیفت بینی بدون جراحی 15 دقیقه‌ای بینی نسبتاً بدون درد بوده و در یک جلسه کوتاه در مطب پزشک انجام می‌شود. جراح حین درمان، فیلرهای صورت را در ناحیه تحت درمان بینی تزریق می‌کند تا ناهنجاری‌های آن برطرف شود.

لیفت بینی بدون جراحی چگونه است

لیفت بینی بدون جراحی به روش پلاسما جت

روش پلاسما توسط دستگاهی با نام Plexer (پلکسر) انجام می‌شود که یک دستگاه وارداتی است که از کشور ایتالیا وارد ایران می‌شود. پلاسما جت یکی از مدرن‌ترین روش‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست است که با نام «بلفاروپلاستی دینامیک» نیز شناخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، پلاسما نوع چهارم یک ماده بوده و نه جامد و نه مایع و نه گاز است.

نحوه لیفت بینی به روش پلاسما جت

اساس کار روش لیفتینگ بوسیله پلاسما جت، این است که پلاسما جت با یونیزه کرده گاز میان اپلیکاتور و پوست، لایه سطحی پوست ( اپیدرم) را از حالت جامد به گاز تبدیل می‌کند؛ این عمل در نهایت باعث تحریک سلول‌های پوستی و بهبود بافت پوست می‌گردد . از این روش علاوه بر لیفت بینی بدون جراحی می‌توان برای رفع افتادگی پلک، رفع چین و چروک صورت، برطرف نمودن خال‌ و انواع اسکار استفاده کرد.

استفاده از روش پلاسما جت نیز به جراحی یا بیهوشی نیاز ندارد اما بنابر صلاحدید پزشک و نیاز مراجعه کننده، ممکن است مراحل درمان شما تا پنج جلسه نیز به طول بیانجامد، البته فاصله بین این جلسات در حدود یک ماه است.

مراحل لیفت بینی بدون جراحی

لیفت بینی بدون جراحی در این روش پس از پاک‌سازی کامل صورت فرد از مواد آرایشی، به مدت یک ساعت پماد ضد عفونی کننده را روی سطح پوست شخص قرار می‌دهند. پس از این مرحله پوست بینی به صورت نقطه‌ای سوزانده خواهد شد که با کمی احساس درد یا گرما همراه خواهد بود.

عکس لیفت بینی بدون جراحی

در آخر نقاط سوختگی کوچکی در جایی که پلاسما انجام شده، باقی می‌مانند که چهار الی ده روز طول می‌کشد تا اثر آن از بین برود. برای بهبود سریع تر این آثار بهتر است که از دست زدن به این ناحیه، مالیدن آن و قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنید.

استفاده از پلاسما جت بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که بینی گوشتی داشته و می‌خواهند بدون جراحی یا بی‌هوشی فرمی دلخواه را برای بینی خود ایجاد کنند؛ البته زمانی که پلاسما جت در کنار روش‌هایی همچون اسیدهیالورونیک استفاده شود، می‌تواند نتایج به مراتب بهتری را برای شخص به همراه داشته باشد.

در این روش لیفت بینی بدون جراحی، عمل شما کمتر از 20 دقیقه طول می‌کشد.

مزایای روش لیفتینگ با پلاسما جت

  • هزینه کمتر از جراحی رینوپلاستی
  • تاثیر و نتیجه دراز مدت
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • عوارض کم و خفیف
  • بهبودی سریع

لیفت بینی بدون جراحی یک روش عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که تمایل دارند ظاهری خوشایندتر داشته باشند و در عین حال تحت عمل‌های سنگین رینوپلاستی نیز قرار نگیرند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیفت بینی بدون جراحی به مجله سایت ویکی درمان مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • rubi sun

لیفت بینی بدون جراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی