rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اگر امروز به طیف کاربران تجهیزات اتوماسیون نگاهی بیفکنید متوجه خواهید شد که تقاضای موجود برای خرید کرکره برقی تنها مختص کاربران تجاری صنعتی نیست. بلکه کاربران عادی هم به این تجهیزات علاقه‌مندند. همین امر موجب می‌شود تا قیمت کرکره برقی اهمیت بالایی داشته باشد. قبل از خرید کرکره برقی نکات مهمی قابل توجه هستند که باید با توجه به آن، نوع نیاز خود را مشخص کنید.

در گذشته، کرکره تنها مختص استفاده‌ برای اماکن تجاری و یا صنعتی بود. اما با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های کاربران خانگی برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و همچنین، برای افزایش حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. هم‌اکنون بسیاری از متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی دست دوم

انتخاب و خرید تیغه کرکره برقی

در خرید کرکره برقی اولین موضوع مطروحه انتخاب تیغه‌هاست. با وجود اینکه درب‌های اتوماتیک به طور کلی ضد سرقت هستند، اما تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل همچنان مهم هستند. تیغه‌های رول گیتر و تیغه‌های شفاف ساخته شده از پلی‌کربنات می‌توانند حداکثر حفاظت را از شما به عمل بیاورند. البته این مدل‌ها در مقایسه با هزینه‌ی خرید کرکره برقی های دیگر به نسبت گران‌تر بوده و در صورتی می‌توانند توجیه‌پذیر باشند که در حال حفاظت از دارایی‌های باارزش خود باشید.

دیگر نوع رایج تیغه‌ها، تیغه‌های ساخته شده از آلومینیوم است که محبوب‌ترین نوع میان مصرف‌کنندگان نیز همین نوع است. در این تیغه‌ها می‌توان با پانچ کردن، مانند دو نوع رول‌گیتر و پلی‌کربناتی، مزیت دید داشتن به طرف مقابل را نیز به دست آورد که این ویژگی، علاوه ‌بر زیبایی آن را مناسب برای مصارفی مانند درب پارکینگ‌ها نیز می‌سازد.

بهترین موتور کرکره برقی 

در بسیاری از کسانی که قصد خرید و نصب تجهیزات درب‌های اتوماسیونیزه را دارند، موتور کرکره برقی یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های آنان است. این امر معمولا از چالش‌های عمده در انتخاب تجهیزات، تصمیم در درباره‌ی نوع و مقدار واحد پولی تخصیص داده شده و موارد مشابه در آن امر تأثیر می‌پذیرد. در تشریح این امر باید به نکاتی چند اشاره کرد.

نکات مهم در خرید کرکره برقی

گاهی شما قصد دارید که یک کرکره قدیمی خود را که به ندرت مورد استفاده قرار می‌دهید مکانیزه کنید تا بتوانید راحت‌تر آن را باز و بسته کنید. گاهی نیز چهارچوب سوژه‌ی شما نسبتا کوچک است و شما نیز قصد دارید تا جایی که می‌توانید فضای کمتری را به تجهیزات مربوط به کرکره برقی اختصاص دهید. در این گونه موارد به شما توصیه می‌شود که از موتورهای سنترال استفاده کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قدرت بالایی برخوردار نیستند و در صورت استفاده‌ی سنگین به سادگی می‌توانند مستهلک شوند.

موتورهای ساید برای استفاده‌های صنعتی مناسب‌اند و صرف‌نظر از دردسرهایی مثل اشغال فضا و مصرف بالای انرژی و همچنین مضاعف نمودن هزینه‌ی قیمت موتور کرکره برقی، مزایای غیر قابل چشم‌پوشی‌ای دارند. این مزایا آنان را برای اغلب مبادی پرتردد چارچوب‌ها بزرگ بسیار جذاب می‌نمایانند.

کامل ترین راهنمای خرید کرکره برقی

برای خرید کرکره برقی میتوان به نکات ریز و ظریف متعدد زیاد دیگری نز اشاره کرد. در صورتی که عزم خود را برای خرید کرکره برقی جزم کرده‌اید، می‌توانید از وب سایت متین هوشمند دیدن فرمایید. ما سعی کرده‌ایم تا در این وب سایت بهترین و جامع‌ترین راهنمایی‌های لازم را برای خرید کرکره برقی برای شما فراهم کنیم.

  • ۰۰/۰۶/۱۵
  • rubi sun

خرید کرکره برقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی