rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

مزوتراپی مو تکنیکی است که از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای تقویت ساقه و ریشه مو و همچنین حذف چربی اضافی استفاده می‌کند. این تکنیک در ابتدا برای تسکین درد استفاده می‌شد. در طی یک سال پس از آن، در ایالات متحده و دیگر نقاط جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کاشت مو گزینهای مناسب برای افرادی است که موهای خود را از دست دادهاند و به دنبال راهی برای جلوگیری از ریزش مو و بازگردانی موهای خود هستند.

کاربرد مزوتراپی چیست؟

امروزه مزوتراپی مو در درمان آلوپسی و شرایطی که باعث ریزش مو می‌شود، به عنوان درمان‌گر عمل می‌کند. این تکنیک از سوزن‌های بسیار ظریف برای تزریق یک سری تزریق به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می‌کند. ایده پشت مزوتراپی این است که مسائل اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب که باعث آسیب به ریشه مو می‌شود، را اصلاح می‌کند.

مزوتراپی مو چیست

فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از راه حل‌های مختلفی استفاده می‌کنند، از جمله:

  • داروهای تجویزی مانند گشاد کننده عروق و آنتی بیوتیک‌ها

  • هورمون‌هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین

  • آنزیم‌هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز

  • عصاره‌های گیاهی

  • ویتامین‌ها و مواد معدنی

آیا کاشت مو قسطی داریم؟

هزینه اولیه روش ترمیم مو ممکن است بیشتر از آن باشد که برخی از داوطلبان در یک زمان بتوانند هزینه کاشت مو را پرداخت کنند. خوشبختانه تعداد زیادی روش مناسب برای تامین هزینه کاشت مو و پرداخت وجود دارد که ترمیم مو را برای همه به واقعیت تبدیل می‌کند. اگر قیمت تنها چیزی است که شما را از داشتن موهایی که همیشه می‌خواستید باز می‌دارد، موظف به بررسی همه موارد هستید. گزینه‌های تامین مالی شما:

در حالی که پرداخت‌های واقعی ماهانه شما بر اساس وام دهنده، مبلغ تامین شده، امتیاز اعتباری شما و شرایط پرداخت فردی شما متفاوت است، اکثر بیماران از کاشت مو قسطی استفاده می‌کنند. بسته به مبلغی که تامین می‌کنید، ممکن است شرایط پرداخت چند ماهه را داشته باشید.

کاشت مو قسطی در تهران

برای اینکه برآورد دقیق تری از پرداخت‌های ماهانه خود داشته باشید، ابتدا باید هزینه عمل خود و میزان تمایل به تامین مالی خود را تعیین کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، با تعیین وقت مشاوره با کادر کلینیک آنیل، تعیین کنید که به چند گرافت نیاز دارید، که هزینه عمل شما را اعلام می‌کند.

کاشت مو در کلینیک آنیل

ریزش مو فراتر از یک مسئله زیبایی است. مو یک ویژگی تعیین کننده است و ریزش مو می‌تواند ناامید کننده باشد و باعث شود اعتماد به نفس شما دچار اختلال شود. اگر با نازک شدن موها، طاسی مردانه، ریزش موی زنانه، تکه شدن موهای صورت یا نازک شدن ابروها دست و پنجه نرم می‌کنید، کاشت مو در کلینیک آنیل می‌تواند به شما کمک کند.

ما در کلینیک آنیل، راه حل‌های پیشرفته ترمیم مو را ارائه می‌دهیم؛ که می‌تواند موهای شما را با ظاهر کامل و سالم مورد نظر شما ارائه دهد. متخصصان کاشت مو از روش‌های نوین کاشت مو، با فناوری استخراج واحد فولیکولار (FUE) استفاده می‌کنند تا نتایج طبیعی را فقط در یک جلسه به دست آورند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی