rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که در سال های اخیر نسبت به آن از سوی عامه کنجکاوی زیادی صورت گرفته است، جراحی بینی گوشتی می‌باشد. بینی یکی از اجزای مهم صورت است که می تواند در زیبایی چهره تاثیر بسزایی بگذارد. این تاثیر به دلیل موقعیت بینی در صورت قرار داشتن آن در مرکز چهره است.به همین علت، این اندام تناسب بین تمام اجزای صورت را با هم حفظ می‌کند.

در حقیقت، یکی از عمل‌های زیبایی که در بین افراد جامعه حتی در سن پایین باب شده و رواج پیدا کرده، جراحی بینی گوشتی است. اما این واژه به چه معناست؟

تقسیم انواع جراحی بینی

جراحان زیبایی بینی، بینی های داوطلب عمل را از نظر فرم و بافت بینی به دو دسته تقسیم می کنند. داوطلبان جراحی بینی گوشتی یا استخوانی. بینی‌های گوشتی معمولا غضروفی انعطاف پذیر و پوست ضخیم و چربی دارند. مشکل بینی های گوشتی نیز مشکلاتی از قبیل پهن بودن نوک بینی، بزرگی سوراخ ها، پهن بودن پل بینی و ضخامت بیش از حد پوست بینی است.

جراحی بینی گوشتی با لیزر

ویژگی جراحی بینی گوشتی 

  • بینی گوشتی دارای غضروف نرم است و به همین علت نوک بینی افتاده است.

  • نوک بینی پهن است و دارای پوستی کلفت تر است. غدد چربی ریزی روی پوست بینی وجود دارد.

  • این افراد برای کوچک کردن سایز بینی و بالاتر آوردن نوک بینی اقدام به عمل می کنند.

محدودیت‌های جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی جراحی بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای جراحی بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی توان تنها با ایجاد برش و تراش ساختمان بینی به نتیجه ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود.

مهم‌ترین موضوعی که باعث می‌شود عمل زیبایی بینی در این بینی‌ها سخت باشد، طبیعی‌ درآوردن نتیجه‌ی نهایی است. در عمل بینی گوشتی باید بینی از حالت عادی خارج نشده و نیز، تغییرات بازگشت ناپذیر باشند. همچنین جراحی بینی گوشتی دارای محدودیت هایی است که باید رعایت شوند.

جراحی بینی گوشتی زنانه

با این اوصاف، مناسب ترین مدل برای عمل بینی گوشتی، مدل طبیعی است. در مدل جراحی بینی طبیعی، بینی خیلی کوچک نمی شود. به این ترتیب احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد. این کار توسط جراح باید با رعایت نکات خاص انجام شود. این موضوع در حالات مختلف متفاوت خواهد بود.

بهترین جراح بینی گوشتی

یکی از نکاتی که می تواند در نتیجه عمل شما تاثیرگذار باشد تخصص و تجربه پزشک شما می باشد. این تخصص در مورد بینی های گوشتی بسیار حساس تر است. حتما قبل از جراحی بینی از تخصص و مهارت پزشک‌تان اطمینان داشته باشید، نمونه کارهای او و رزومه اش را ببینید و با مراجعه کنندگان قبلی صحبت کنید

اگر پزشک شما حاذق باشد و تجربه و تخصص داشته باشد، از نتیجه نهایی عمل بینی خود بسیار راضی خواهید بود. البته این امر منوط به واقع‌بینی شما و نیز، رعایت مو به موی دستورات پزشک است. البته می‌توانید با مراجعه به وب سایت عمل بینی در رابطه با این موضوعات اطلاعات جامع‌تری را نیز به دست بیاورید.


 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • rubi sun

جراحی بینی گوشتی

نظرات (۱)

در واقع اگر پزشک به مقدار معینی از غضروف را نتراشد غضروف دوباره به حالت اول برمی گردد. نهایتا شما به بینی دلخواه خود نخواهید رسید. از دیگر تکنیک‌هایی که پزشکان در جراحی بینی گوشتی انجام می‌دهند. برداشتن مقدار معینی از چربی زیر بینی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی