rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

بینی‌های مختلف ساختار متفاوتی دارند.از جمله باید به بینی‌های استخوانی و دارای بافت استخوانی محکم اشاره نمود. این بافت‌ها دارای نسوج غضروفی و پوستی ضخیم هستند. اگر درباره‌ی عمل بینی استخوانی اطلاعاتی هر چند کلی داشته باشید حتما می‌دانید که این بینی برای عمل‌های فانتزی مناسب‌ترین فرم است. عمل بینی استخوانی از عمل‌های اصلی بینی است که در ایران و تهران انجام می‌شود.

تمامی جراحان بینی تهران فعال در این حوزه، رزومه‌ی موفقی داشته و آن را در سوابق و افتخارات خود نشان می‌دهند. اما برای شناخت جراحان بینی تهران معتمد خود باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ در این یادداشت می‌خواهیم با تشریح جزء جزء جراحی بینی استخوانی، درباره‌ی صلاحیت‌های لازم برای جراحان بینی تهران صحبت کنیم.

عمل بینی استخوانی در تهران

چالش‌های جراحان بینی تهران در عمل بینی استخوانی

بینی‌های استخوانی از نظر پزشکی یا زیبایی‌شناسی ممکن است با مشکلات متعددی رو‌به‌رو باشند. کلیه جراحان بینی تهران باید با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و بهترین روش مقابله را در آستین داشته باشد. از جمله رایج‌ترین این مشکلات، باید از انحراف یا کجی خفیف تیغه بینی ، نوک عقابی و افتاده و مواردی مشابه این موضوع اشاره کرد. البته مواردی مانند قوز بینی هم وجود دارند که برای پاره‌ای افراد زیبا و برای پاره‌ای دیگر نامطلوب ارزیابی می‌شوند. تمامی این مشکلات توسط عمل بینی استخوانی قابل مرتفع گردیدن هستند.

روش‌های رایج میان مطرح‌ترین جراحان بینی تهران

غضروف و استخوان محکم‌تر بینی بهتر می‌تواند تغییرات را در خود حفظ کند. این ویژگی امکان ایجاد تغییراتی را فراهم می‌کند که در دیگر بینی‌ها ممکن نیست. این امر موجب می‌گردد افراد زیادی در جامعه، نسبت به عمل بینی استخوانی تمایل نشان دهند.

علاوه بر موارد قوز بینی، کجی بینی، انحراف بینی و انسداد به طور معمول دچار مشکلاتی مانند مسیر تنفسی یا افتادگی نوک بینی هستند. این مشکلات به راحتی با جراحی قابل رفع کردن است و درصد موفقیت این جراحی بسیار بالا است.

عمل بینی استخوانی هم در نتایج و هم در پروسیجر برتری واضحی نسبت به بینی گوشتی دارد. دلیل این امر این است که به شکل کلی، نسوج استخوانی نسبت به غضروفی با سهولت بیشتری التیام می‌یابند. همچنین نازک‌تر بودن پوست روی بینی باعث می‌شود تا آن هم زودتر خوب شود.

اگر عمل بینی استخوانی انجام می‌دهید، باید با جراحان بینی تهران درباره ی این که ترجیح می‌دهید بینی شما در نهایت طبیعی با فانتزی از آب دربیاید، صحبت کنید. عمل بینی استخوانی عوارض زیادی نداشته و به سرعت هم بهبود می‌یابند.

ممتازترین جراحان بینی تهران

عوارض عمل بینی استخوانی

بدهی است که عمل بینی استخوانی پس از عمل برای بیمار عارضه‌هایی را به همراه خواهد داشت. البته در صورتی که عمل رینوپلاستی انجام داده باشید، می‌توان تا حدی انتظار داشت که این عارضه‌ها جزئی باشند. از اصلی ‌ترین عارضه‌های عمل بینی باید به خونریزی، احساس درد و هماتوم اشاره کرد.

بعد از عمل بینی استخوانی باید تا مدتی عینک را فراموش کنید. سنگینی جسم روی نسوج بینی ممکن است روی قوس بینی تاثیر داشته باشد. این مورد در بینی‌های استخوانی کمی جدی‌تر است. چون بافت استخوانی حساس شده است و به راحتی تحریک می‌شود. برای حفظ نتایج بینی و نیز اجتناب از عود کردن عوارض بعد باید حتما مراقبت‌های بعد از جراحی را جدی بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با هر کدام از جراحان بینی تهران که مایلید تماس بگیرید. همچنین در وب سایت ما، دکتر تهران بیوتی درباره‌ی بسیاری از موارد توضیحات کافی ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ما سر بزنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی