rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

سیم کارت همراه اول 0912

 

اگر قصد خرید سیم کارت برای خودتان یا فرزندتان دارید ام بین گزینه ها و اپراتورهای مختلف، نمی دانید کدام را انتخاب کنید در این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله در مورد سیم کارت 0912 همراه اول و سیم کارت ایرانسل نکاتی را ارائه خواهیم داد  تا انتخاب شما را آسان کنیم.

سیم کارت 0912

سرویس‌های ویژه ای که هم اکنون مشترکین همراه اول دائمی و دارندگان سیم کارت 912 از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل 3 و 4 و 4.5، وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزه ای، سیم کارت کودک، سیم کارت دانشجو، انتقال و انتظار مکالمه، مکالمه گروهی، سرویس FDN ، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین‌الملل ‌می باشد.

سیم کارت ایرانسل

خدماتی که دارندگان سیم کارت ایرانسل دریافت میکنند شامل تماس صوتی، اینترنت همراه بر پایه فناوری نسل ۴، اینترنت بر بستر وای فای wifi، اس ام اس و ام ام اس SMS & MMS، ایمیل ایرانسل، خدمات اینترنت پرسرعت بر روی وایمکس، سیستم E-care و E-charge، پیامک صوتی، نمای دوستان و خانواده (یافتن مکان خود و سایر مشترکین) و... است.

ویژگی های برتر سیم کارت 912 همراه اول

اینترنت همراه 

همراه اول زودتر ۴.۵G را راه اندازی کرد، ولی ایرانسل هم خیلی سریع این تکنولوژی را به کار گرفت و در حال حاضر با خرید هر یک از آنها میتوانید از اینترنت ۴.۵G بهره ببرید. در کل هر دو شرکت از لحاظ سرعت اینترنت تقریباً در یک سطح قرار دارند.

هزینه برقراری تماس

از لحاظ تعرفه‌ی تماس در حال حاضر هیچ تفاوتی میان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل نیست و از لحاظ تعرفه‌ی پیامک لاتین هر دو تقریباً در یک سطح قرار دارند.

 

بسته‌های اینترنت

اگر به اپلیکیشن‌های «ایرانسل من» و «همراه من» که مراجعه کنید به‌ وضوح می‌بینید که بسته‌های اینترنت ایرانسل به نسبت‌همراه اول بسیار گسترده‌تر و متنوع‌تر است.از لحاظ قیمت بسته‌ها نیز می‌توان گفت که ایرانسل وضعیتی بهتر دارد. 

 

آنچه که وجه تمایز سیم کارت ایرانسل است؛ بسته های پیشنهادی آن است.

 

در اپلیکیشن همراه اول می‌توانید به قسمت «طرح‌های تشویقی» بروید و یک طرح اینترنتی که به شما پیشنهاد شده را ببینید، اما در اپلیکیشن ایرانسل من وقتی که به قسمت پیشنهادها می‌روید می‌بینید که بسته‌های پیشنهادی متعددی وجود دارند که بعضاً هم بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

 

بسته‌های مکالمه‌

از لحاظ بسته‌های مکالمه هم ایرانسل بهتر از همراه اول است. هر دو البته از قسمتی برای خرید بسته‌های مکالمه برخوردار هستند، اما آن‌چه که ایرانسل را بهتر از همراه اول می‌کند همان قسمت پیشنهادها است. در این قسمت ایرانسل تعرفه های بسیار مقرون به صرفه ای ارائه می دهد.

در واقع می‌توان گفت برای افرادی که با سیمکارت مکالمه‌ی زیادی انجام می‌دهند سیمکارت ایرانسل با توجه به بسته‌های مکالمه‌ای که دارد گزینه‌ی بهتری است.

پوشش‌دهی آنتن

در این مورد هر دو سیم کارت ایرانسل و سیم کارت 912 در یک سطح قرار دارند. بررسی‌ها نشان از آن دارند که در اکثر نقاط شهری، هم همراه اول و هم ایرانسل وضعیت آنتن‌دهی خوبی دارند و در جاده‌ها نقاط کور زیادی برای هر دوی این اپراتورها وجود دارد. 

پشتیبانی

پشتیبانی هر دو اپراتور در حال حاضر خوب است. پشتیبانی آنها به این شکل است که هم می‌توان از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آن‌ها صحبت کرد و هم می‌توان در قسمت مخصوص اپلیکیشن‌های‌شان به صورت چت مشکلات را با کارشناسان در میان گذاشت.

کلام آخر

برای خرید سیم کارت یکی از معیارهایی که باید به آن توجه داشت؛ رند بودن آن است. شما میتوانید برای خرید سیم کارت ایرانسل یا سیم کارت 912 همراه اول با شماره‌های رند به وب سایت رند https://www.rond.ir  مراجعه کنید و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

البته که در حال حاضر بسیاری از کاربران، از سیم‌کارت‌های هر دو اپراتور استفاده می‌کنند، اما اگر قرار است فقط از یک سیم‌کارت استفاده کنید، با توجه به بررسی‌هایی که در بالا انجام دادیم انتخاب یکی از این دو اپراتور کاملاً به شما و اولویت‌های شما بستگی دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی