rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی پارکینگ و درب اتوماتیک شیشه ای از اولین تجهیزاتی است که هر فرد فعال در املاک تجاری باید آن را برای ملک خود تهیه کند. احتمالا برای تمام خوانندگان گرامی اهمیت درب شیشه ای اتوماتیک روشن باشد. این درب‌ها علاوه بر زیبایی، مزیت‌های کارکردی زیادی دارند که آن را برای کاربران به شدت مطلوب نموده‌اند. اما مزیت کرکره برقی پارکینگ چیست؟

اگر تا کنون به درب‌های پارکینگ‌ها دقت کرده باشد می‌دانید که معمولا درب‌های اتوماسیونیزه شده‌ی آنان دارای چند مدل محدود هستند. این درب‌ها با وجود زیبایی برای کاربران خیلی کاربردی نیستند. زیرا فضای زیادی را برای باز و بسته شدن طلب می‌کنند. همچنین سرعت باز وبسته شدن آن‌ها خیلی متناسب با سرعت زندگی در دوران معاصر نیست. نصب یک کرکره برقی پارکینگ می‌تواند تمامی این مشکلات را برای ما حل کند.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ

نصب درب کرکره ای پارکینگ

با وجود ذکر زیبایی در مزیت‌های درب‌های اتوماتیک پارکینگ، باز هم نمی‌توان دعا کرد که کرکره برقی پارکینگ از زیبایی‌ای در شأن محیط‌های مختلف برخوردار نیست. این کرکره‌ها می‌تواند با توجه به نوع تیغه‌ی مورد استفاده، از زیبایی خاص خود برخوردار بوده و به ترفیع شأن ملک نیز یاری رساند. حتی می‌توان از رنگ‌های مناسب زمینه‌ی معماری محیط در این کرکره‌ها به منظور هر چه بیشتر هماهنگی آنان استفاده کرد.

البته بهتر است تا در نصب کرکره برقی پارکینگ به نکاتی جزئی توجه نمود تا بتوانیم بهترین نتایج را از آن حاصل کنیم. مثلا جهت نصب رول رو به بیرون یا داخل را می‌توان از این نکات برشمرد. این موضوع می‌تواند با توجه به شرایط امنیتی محیط مورد بررسی قرار گیرد. همچنین توع تیغه‌ها و یا موتور کرکره برقی پارکینگ باید در هر پروژه متناسب با آن بهینه‌سازی شود.

ابعاد درب کرکره ای پارکینگ

این متناسب‌ساز بیش از هر چیز برگرفته از ابعاد درب پارکینگ است. در ابعاد بزرگ کرکره برقی پارکینگ باید با توجه به وزن کل کرکره، از موتورهای توبلار صنعتی و یا ساید استفاده شود. این که از کدام نوع کرکره باید استفاده کنید، بسته به نظر تخصصی نصاب پس از بازدید از محل است.

همچنین نوع تیغه‌ها نیز در بهبود کرکره برقی پارکینگ اثرگذار است. بهتر است علاوه بر انتخاب تیغه‌هایی با پل‌های میانی، به مواردی همچون نوع بیلت آلومینیوم، لایه‌های تیغه، و نوع نصب آن نیز توجه شود. جز این موارد، پانچ تیغه‌ها نیز برای کاهش وزن کرکره، و نیز ایجاد دید دو طرفه در کرکره مفید است.

درب اتوماتیک شیشه ای ایرانی

با بهینه‌سازی این موارد، می‌توانید به سراغ دومین مأموریت خود، یعنی درب اتوماتیک شیشه ای بروید. درب اتوماتیک شیشه ای درب‌هایی هستند که با بهره‌گیری از فریم‌های فلزی، جداره‌ای شیشه‌ای را درون خود جا داده، به کمک اتوماسیون قابل کنترل هستند. اما آیا می‌د‌انید هزینه‌های درب اتوماتیک شیشه ای را چگونه باید بهینه کرد؟

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این موضوع پس از ابعاد پروژه، به مشخصات فنی‌ای بسته است که برا درب اتوماتیک شیشه ای خود در نظر گرفته‌اید. کیفیت آلیاژ‌ها و پلیمرهای مورد استفاده، نحوه ریل‌گذاری، و توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی‌ای که موتور یا چیپ‌های درب اتوماتیک شیشه ای در خود دارند در این امر می‌توانند حائز اهمیت باشند.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

کرکره برقی پارکینگ و درب اتوماتیک شیشه ای هر دو برای املاک تجاری تجهیزاتی حیاتی به شمار می‌روند. با کرکره برقی پارکینگ می‌توانید از امنیت پارکینگ و یا انبار خود اطمینان حاصل کنید. دومی نیز علاوه بر افزایش ضریب امنیت محیط در بهره‌ور انرژی ساختمان اری دهنده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی