rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

کاشت مو و ابرو از مطرح‌تریم مباحث مورد بحث میان مردم در این روزها هستند. در این یادداشت قصد داریم تا به اختصار درباره برخی از نکاتی که در رابطه با این موارد مطرح هستند، صحبت کنیم. با وجود این که مطالب زیادی درباره کاشت مو در اینترنت وجود دارد، ولی کاشت ابرو از جمله‌ی خدمات زیبایی جدید به شمار می‌رود.

نکته‌ی جالب این که در حقیقت، هر دو این مباحث از جمله‌ی یک زمینه‌ی تخصصی پزشکی، یعنی برداشت گرفت‌های فولیکولی و کاشت آن‌ها در ناحیه‌ی مقصد به شمار می‌روند. با وجود این که برای کاشت مو در نقاط مختلف، روش‌های گوناگونی وجود دارد، در کلیه‌ی این روش‌ها، متد اصلی بر اساس همین امر شکل گرفته است.

بهترین روش کاشت مو

با این وجود تقریبا همگان بر این نکته توافق دارند که کاشت مو به روش‌های جدیدتر معمولا نتایج بهتری را بر جای می‌گذارد. چرا که در صورت این چنینی نبودن آن، اصلا این روش‌ها از ابتدا نمی‌توانستند مطرح گردند. روش اس یو تی را می‌توان از جمله‌ی جدید ترین روش‌های کاشت فولیکول در ناحیه‌ی مقصد بر شمرد که طرفداران بسیاری دارد.

از مزیت‌های این روش می‌توان به سرعت بالای برداشت و پیوند مو اشاره کرد. همچنین نتیجه کار در این روش بسیار طبیعی به نظر می‌آید. البته دقت کنید که روش درست برای کاشت مو در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. چرا که هر شخصی شرایط خاص خود را دارد.

کاشت مو به روش sut

کاشت ابرو طبیعی

علاوه بر مو، ممکن است برخی نسبت به کاشت ابرو یا مژه نیز علاقه داشته باشند. موضوع دوم یک بحث بسیار دامنه‌دار و تخصصی بوده که از حوصله‌ی این یادداشت بیرون است. در کاشت ابرو، مانند گرفت‌برداری و کاشت موها، هدف ما برداشت فولیکول و پیوند آن‌ها در ناحیه مورد نظر است. هدف از این کار می‌تواند ترمیمی یا زیبایی باشد.

عوارض کاشت ابرو و مژه

بدیهی است که چنین عملیاتی بدون عوارض نخواهد بود. از جمله مهم‌ترین عوارض کاشت ابرو باید به این موارد اشاره کرد.

  • قرمزی پوست اطراف ناحیه پیوند

  • ظاهر نامطلوب در اثر اجرای نامناسب

  • تفاوت رنگ ابروها با سایر موهای همان ناحیه یا با یکدیگر

  • التهابات جلدی مانندخونریزی، خارش و یا تورم

  • فولیکولیت و عفونی شدن ناحیه

  • ریزش موقت ابروها یا رشد غیرطبیعی

  • احساس درد

کاشت ابرو چگونه است

کلینیک کاشت مو و ابرو

اگر به خوبی از عوارض محتمل فوق آگاهی داشته باشید، حتما می‌دانید که کاشت مو یا ابروی خود را باید حتما در کلینیک‌ای معتبر انجام دهید. بی‌توجهی به این امر ممکن است صدمات جدی‌ای را به شما وارد کند. چنین موضوعی به خصوص در کاشت ابرو مهم‌تر از بقیه است. چرا که سلامتی بینایی شما را ممکن است به خطر انداخته، یا چهره‌ی شما را دگرگون کند.

کلینیک آنیل یکی از معتبرترین کلینیک‌های حاضر در ناحیه‌ی غرب تهران بوده که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات زیبایی در این زمنیه‌ها و موارد دیگر به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت آنیل کلینیک مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • rubi sun

کاشت ابرو

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی