rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

هزینه هایفوتراپی و مزوتراپی مو از دغدغه‌های کسانی است که به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. این دو از اصلی‌ترین خدماتی هستند که برای جوانسازی زیبایی‌جویان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین اگر قصد دارید تا در مورد این دو و عوامل مهم آن اطلاعاتی کسب کنید، این یادداشت برای شماست. ما ابتدا درباره‌ی هایفوتراپی به ادای توضیحاتی خواهیم پرداخت؛ و سپس به معرفی مزوتراپی مو می‌پردازیم.

هایفوتراپی یک ابداع برای جوانسازی پوست است که در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هایفوتراپی، به کمک یک ماژول امواج صوتی فراصوت به لایه‌های میانی پوست به صورت متمرکز فرستاده شده تا با تخریب جزئی، پوست را مجبور به کلاژن‌سازی کند. این روش برای جوانسازی پوست به شدت موثر بوده و اثرات آن تا چندین ماه به صورت تصاعدی مشاهده می‌شود.

عوامل موثر در هزینه هایفوتراپی

مزیت‌های زیاد هایفودرمانی باعث شده تا بسیاری نسبت به دریافت آن علاقه نشان دهند. با این وجود در اینترنت، اطلاعات جامعی درباره‌ی هزینه هایفوتراپی نقاط مختلف ارائه نشده است. در این رابطه باید دقت داشته باشید هزینه هایفوتراپی با توجه به این که تمام صورت یا تنها نقاطی از آن را پوشش می‌دهد، متفاوت است.

 هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی کامل صورت

معمولا هزینه هایفوتراپی کامل صورت بیشینه‌ی هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. در هایفودرمانی کامل صورت، نواحی دور چشم، گونه‌ها، غبغب و سایر نقاط پوشش داده می‌شوند. اگر قصد هافو کامل صورت خود را دارید، بهتر است خیلی به دنبال پیدا کردن هزینه‌های پایین نباشید.

 بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد، انجام هایفو برای کلینیک هم هزینه‌زاست. دستگاه‌های هایفو بسیار گران بوده، ونگهداری وتعمیرات آن هم هزینه‌بر است. بنابراین بهتر است که به کلینیک‌های مراجعه کنید که صرف‌نظر از قیمت، از حسن شهرت برخوردارند.

هزینه هایفوتراپی دور چشم

گذشته از کلینیک درمان، به موارد دیگری نیز می‌توان در رابطه با هزینه هایفوتراپی اشاره کرد. مثلا دستگاه مورد استفاده به شدت حائز اهمیت در محاسبه‌ی قیمت نهایی سرویس‌ها است. این امر به خصوص در مورد نواحی‌ای مثل دور چشم که کوچکترین نارسایی در آن موجب عوارض جانبی جدی می‌شود، پررنگ می‌نماید. بنابراین برند دستگاه در هایفوتراپی دور چشم مهم است.

هزینه هایفوتراپی غبغب

برخی مناطق در چهره نیز هستند که نیاز به دفعات متعدد هایفو دارند. از جمله این نواحی غبغب است. این امر به خصوص در مورد غبغب‌هایی که محل تجمع پوست گردیده‌اند حائز اهمیت دو چندانی است. زیرا تخریب این لایه‌های چربی نیاز به ممارست و پیوستگی در درمان دارد.

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی مو نیز از دیگر روشهایی است که برای بهبود ظاهر افراد مورد کاربرد گسترده قرار گرفته است. مزوتراپی می‌تواند برای جوانسازی پوست، سوزاندن چربی‌های مقاوم یا سلولیت‌ها و نیز، بهبود سلامت مو مورد استفاده قرار گیرد. در مزوتراپی مو، سرم‌های خاص که فرمول آن بسته به پزشک معالج متفاوت است، به لایه‌های میانی مو تزریق می‌گردد.

این سرم حاوی مواد معدنی و مغذی مو بوده موجب بهبود تغذیه‌ی پیازچه‌های مو می‌گردند. علاوه بر آن نوعی اسید نیز در فرمول سرم وجود دارد که جریان خون را تسهیل کرده و به ری‌بوت رشد موها یاری می‌دهد.

مزوتراپی مو قیمت

این که قیمت مزوتراپی مو چقدر باشد، مانند هایفو بسته به موارد گوناگونی است. این هزینه شامل نوع سرم، پزشک معالج، تعداد دفعات تزریق ومهم‌تر از همه، نوع و شدت مشکلات موی بیمار هستند.

آیا هایفوتراپی و مزوتراپی مو موثر هستند

هزینه هایفوتراپی و مزوتراپی مو موجب شده است تا بسیاری بپرسند که این اعمال واقعا مفید هستند یا خیر. باد گفت هم هایفو و هم مزوتراپی در طول سال‌های طولانی به خوبی به پزشکان و بیمارانشان پاسخ داده و خود را ثابت کرده‌اند. همین امر است که موجب گشته است تا هر دو این درمان‌ها به صورت گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرند.

اگر قصد دریافت این درمان‌ها را دارید، می‌توانید همین امروز با تماس با کلینیک آنیل و رزرو وقت، با پزشک متخصص مشاوره کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به وبسایت آنیل مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی