rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

هزینه ثبت برند در حال حاضر برای مردم و کسب و کارها اهمیت زیادی دارد. آیا شما می‌دانید برای ثبت برند خود باید چه کارهایی را انجام دهید؟ احتمالا نه. ولی تقریبا دیگر همه می‌دانند که هزینه ثبت برند چقدر موضوع حیاتی‌ای برای همه در اختیار داران اموال معنوی است. در حقیقت، پرداخت . هزینه ثبت برند یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

هزینه ثبت برند در سال ۱۴۰۰

این هزینه در چهار دسته بخش بندی می‌شود. اول هزینه ثبت اظهارنامه برند در سامانه الکترونیکی سایت اداره مالکیت معنوی. در این بخش می‌توانید با وارد کردن مشخصات خود و برندی که قصد ثبت آن را دارید، قدم اول را بردارید.

 البته توجه دارید که وقتی از برند صحبت می‌کنیم، منظور چیست. منظور در این جا همان نام و نشان تجاری است. یعنی لوگو و تایپوگرافی فونت نام برند. بعد از آپلود اطلاعات می‌توانید هزینه اظهارنامه را بپردازید.

هزینه ثبت برند پوشاک

هزینه آگهی تقاضای ثبت برند

بعد از بررسی درخواست مرحله قبلی توسط کارشناس، درخواست یا رد می‌شود یا برای بررسی‌های بیشتر به مرحله بعدی می‌رود. برای این موضوع باید آگهی ثبت برند خود را در روزنامه‌های کثیر الانتشار به چاپ برسانید.

پرداخت هزینه حق ثبت برند

بعد از یک ماه از انتشار آگهی، دیگه به مرحله آخر رسیده اید. در این قسمت باید به اداره ثبت مالکیت معنوی رفته و کار را به پیش ببرید. البته این کار را یک وکیل هم می‌تواند از سوی شما انجام دهد. یا نماینده قانونی. فرقی نمی‌کند. با این وجود اگر امکان آن باشد، این که خودتان قدم رنجه کنید، بهتر است.

حالا می‌توانید با انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور، پیروزی خود را در این پروسه اعلام کنید. شاید فکر منید که تمام نکات گفته شده. اما خیر. باید بخش های بعدی را هم مطالعه کنید.

هزینه ثبت برند و لوگو فرق دارند؟

باید بگیم که بله فرق دارند. خصوصا وقتی که لوگو را ثبت می‌کنمی، باید آگهی رنگی را در روزنامه چاپ کنیم. اما اسم برند را نه. با این وجود هزینه ثبت برند با لوگو خیلی توفیری نمی‌کند. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، اهمیت تخصیص هزینه ثبت برند در دوره‌های طولانی است.

هزینه ثبت برند مواد غذایی

اقدامات اساسی قبل از تخصیص هزینه ثبت برند

مهمترین کارهایی که باید قبل از این کار انجام دهید می‌تواند بسیار مفصل باشد. مثلا این که تصمیم بگیرید که به ثبت برند نیاز دارید یا نه. بعضی می‌گویند بهتر است هر ایده یا طرحی که برای شماست را ثبت کنید. در حالی که برخی دیگر ادعا دارند این کار باید صرفه اقتصادی داشته باشد. این که کدام یک درست می‌گویند در هر مورد می‌توان متفاوت باشد. با این وجود درستی هر یک را زمان نشان خواهد داد. برخی سود می‌کنند و برخی ضرر. فقط مهم این است که بر اساس منطق عمل کنید تا در آینده مغبون نشوید.

خب حالا بهتر است به تیتر بپردازم. برای شروع فرآیند به مدارکی نیاز خواهید داشت. مثل مدارک سجلی و غیره و ذالک. مجوز کسب را هم از یاد نبرید. کارت بازرگانی، گواهی از دفتر اسناد هم اگر باشند بهتر است. یادتون نره باید همه چیز رو الکترونیکی به اداره بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید ویب سایت اصلی شهرداد رو ببینید.

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • rubi sun

هزینه ثبت برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی