rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

دیر زمانی از نخستین باری که هارد دیسک اکسترنال به بازار معرفی شد می‌گذرد. مدل‌های اولیه‌ی این هاردها بسیار بزرگ و سنگین بودند و برای کار کردن با آن، باید به برق وصل می‌شدند. اما واضح بود که چنین وضعیتی مدت زیادی طول نخواهد کشید. و همین طور هم شد.

 از دهه‌ی گذشته‌ی میلادی نخستین هاردهای اکسترنال همراه بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق کار می‌کردند، عرضه شدند. این سخت افزارها از آن زمان به یکی از الزامات و ابزارهای ضروری هر فردی مبدل گشتند. هارد اکسترنال ای دیتا از محبوب‌ترین مدل‌های این هارد دیسک ها است که خواهان بسیاری دارد. با داشتن یک هارد دیسک می‌توانید اطلاعات خود را هر جا به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

ظرفیت هارد دیسک

بهترین هارد دیسک بازار چیست؟

برای این امر می‌توان معیارهای متفاوتی معرفی کرد. یکیاز راحت ترین راه‌های شناخت یک هارد خوب، خرید مدل‌های محبوب برندهای مشهور تولید حافظه‌های رایانه‌ای است. البته برای خرید محصول خوب می‌توانید به حافظه‌ی کش آن، دور چرخش دیسک، ونوع درگاه ارتباطی آن نیز توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید به راحتی و با یک جستجو سریع و راحت در اینترنت به اطلاعات زیادی در این باره دست پیدا کنید.

در حال حاضر مطرح‌ترین برندهای بازار هارد دیسک شامل سیلیکون پاور، ای دیتا، وسترن دیجیتال وترنسند هستند. با این وجود برندهایی مانند سیگیت، کینگستون و توشیبا نیز محصولاتی را به بازار معرفی نموده‌اند که جایگاه مختص خود را در این آوردگاه به کف آورده‌اند.

بررسی هارد اکسترنال ای دیتا 

اگر دیگر مدل‌های هارد در بازار نمی‌تواند نظر شما را جلب کند، احتمالا هارد اکسترنال ای دیتا انتخاب بهتری برای شماست. ای دیتا از بزرگترین سازنده‌های هارد دیسک و انواع حافظه‌های سا اس دی است. هارد اکسترنال ای دیتا به ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت بالا، زیبایی و مقاومت در برابر خرابی مشهور هستند.

هارد اکسترنال adata hd680

اگر کمی با مدل‌های مختلف هارد دیسک ای دیتا در بازار آشنا باشید، حتما می‌دانید که این نوع هاردها معمولا ظاهر زمخت، صنعتی‌وار و بسیار جذابی دارند. دلیل این امر را می‌توان در تمایل ای دیتا بر تأکید روی ویژگی ضد ضربه بودن محصولات خود، جست. در هارد اکسترنال ای دیتا از تمهیدات سه لایه برای توانایی مقاومت در برابر ضربه فشار و نفوذ عوامل مخرب خارجی بهره برده شده است.

خرید بهترین هارد دیسک بازار

خب اگر با مطالعه‌ی این مطلب به خریداری یک هارد اکسترنال ای دیتا علاقه‌مند شده‌اید، کافیست به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ جدیدترین مدل‌های هارد دیسک از بهترین مدل‌ها برای شما عزیزان عرضه گشته‌اند.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی