rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

شما چگونه بهترین لپ تاپ بازار را برای خود انتخاب می‌کنید؟ باید گفت که انتخاب یک مدل به نوان بهترین لپ تاپ بسته به کاربر می‌تواند متفاوت باشد. هر کاربر بنا به سلیقه و نیاز خود دستگاه خاصی را به عنوان بهترین لپ تاپ می‌شناسد. 

از زمانی که لپ تاپ به عنوان جریان اصلی و مهم‌ترین کامپیوتر برای کاربران مطرح گردید، پرسش بسیاری از کاربران این بود که بهترین لپ تاپ وقت بازار چیست؟

 در آن زمان و در حال حاضر برخی به ویژگی‌های فنی لپ تاپ و برخی به اعتبار برند آن به عنوان معیار نگاه می‌کنند. البته برخی متذکر می‌شوند که در انتخاب رایانه همراه باید به در دسترس بودن وسایل جانبی آن نیز توجه کرد.

بهترین لپ تاپ های 2021

از مهم‌ترین معیارهای انتخاب بهترین لپ تاپ تجهیزات سخت افزاری آن است. در یک لپ تاپ باید به نسل و مدل پردازنده مرکزی، کارت گرافیک، رم و مین‌برد آن توجه کرد. مثلا در حال حاضر باید استفاده از حداقل نسل نهم پردازنده‌های مرکزی را در نظر بگیرید.هم چنین رم شما بهتر است از نوع DDR4 باشد.

کانفیگ بهترین لپ تاپ

دقت داشته باشید که بهترین روش برای مقایسه میان قطعات مختلف مورد استفاده در بازار، پیگیری مستمر اخبار و نقدهای منتشره درباره بهترین لپ تاپ های سال است.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2021

گفتیم که از معیارهای انتخاب لپ تاپ برای برخی، برند آن است. معمولا از برندهای مایکروسافت و اپل به عنوان بهترین لپ تاپ سازان در جهان یاد می‌شود. اما در این میان رایانه‌سازان آسایی نیز جایگاهی ویژه دارند. از جمله این برندها باید به لنوو، ایسر و به ویژه، ایسوس اشاره کرد.

ایسوس بهترین لپ تاپ های خود را هر ساله در سری‌های مختلفی ارائه می‌کند. از مهمترین سری‌های ایسوس باید به راگ و ذن‌بوک اشاره کرد. یکی از بهترین لپ تاپ های سری اخیر در سال ۲۰۲۱، مدل ذن‌بوک ۱۴ Q407IQ  است. همچنین مدل‌های ROG Zephyrus S GX701LXS و TUF Dash F15-FX516PM نیز شایان ذکر هستند.

بهترین لپ تاپ ایسوس

چرا وسایل جانبی مهم هستند

از زمانی که محصولات اولیه دیجیتال به بازار ارائه شدند، وسایل جانبی جزئی مهم از بازاریابی آنان بودند. وسایل جانبی لوازمی هستند که برای بهبود تجربه کاربری و تسهیل استفاده از دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید گفت که برخی از وسایل جانبی ضروری و لازم و برخی دیگر تفننی و غیر ضروری به شمار می‌روند.

وسایل جانبی لپ تاپ

لپ تاپ ها نیز از دیگر تجهیزات دیجیتال جدا نیستند. کاربران آن نیز ممکن است به لوازمی جنبی برای آنان نیاز پیدا کنند. از مهمترین وسایل جانبی لپ تاپ باید به کیبورد پرتابل، موس، کابل‌های مختلف، باتری یدک و موارد مشابه اشاره کرد.

خرید بهترین لپ تاپ ها در لوتوس

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، حتما یکی از نگرانی‌های مهم شما فروشنده‌ی معتمد و معتبر برای این منظور است. در حال حاضر تأمین‌کننده‌های زیادی در بازار حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید با یک جستجو در اینترنت تعداد زیادی از آنان را بیابید. 

برخی از این فروشگاه‌ها تازه تأسیس و برخی دیگر مانند فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ از عرضه‌کنندگان قدیمی بازار هستند. در هر صورت بهتر است پیش از انتخاب و خرید لپ تاپ مورد علاقه خود به تمامی جوانب ضروری توجه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی