rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

سئو سایت فیلم برای سایت‌هایی که قصد فعالیت در این عرضه را دارند از مهم‌رین نیازهای آنان به شمار می‌روند. در دهه‌ی گذشته سایت‌های بزرگی برای تسهیل دسترسی ایرانیان و کاربران اینترنت به فیلم‌ها و سریال‌های برتر ایران و جهان شکل گرفتند. این سایت‌ها موجب شدند تا همگان متوجه پتانسیلی که سایت‌های فیلم برای کسب درآمد دارند بشنوند. با حذف قهری بسیاری از سایت‌های یاد شده و بدنامی سرویس‌های استریم داخلی، خلا بزرگی در این زمینه‌ی کسب و کار به وجود آمد که موجب شد بسیاری برای طراحی و سئو سایت فیلم خود به رقابت بپردازند.

نکات مهم در سئو سایت فیلم

اما برای سئو سایت فیلم خود باید به چه نکاتی توجه کنیم. باید گفت که وجوه و ابعاد سئو سایت فیلم را می‌توان به دو بخش تقسیم و از منظر‌های به وجود آمده، به آن نگاه کرد. این مناظر را باید در دو بعد مارکتینگ و Audience acquisition و تکنیکال دید.

بازاریابی با کمک سئو سایت فیلم

از منظر اول، باید تمهیداتی اندیشید که کاربران بتوانند به سهولت و راحتی به محتواهای ویدیویی شما دست پیدا کنند. همین محتوای شما باید با توجه به مخاطب هدفتان بهینه گردد.این امر موجب وفاداری بیشتر مخاطب به شما و نیز کاهش ترافیک نامربوط و در نتیجه، کاهش بانس ریت شما خواهد گردد.

مثلا اگر سایتی به طور تخصصی درباره‌ی فیلم‌های نوآر یا موج نوی فرانسوی فعالیت کرده و فیلم‌ها کمیابی را در این حوزه به اشتراک بگذارد. همچنین استفاده از قسمت بلاگ و نقد فیلم نیز برای برخی از کاربران خواهد توانست جذاب بوده و کمک بسیاری در امر کانتنت مارکتینگ محسوب گردد.

استفاده از کلمات پر جستجو در متا تیتل‌ها و متا دیسکریپشن نیز حائز اهمیت زیادی برای جلب کاربران است. شما با کمک این امکانات باید بتواند به سرعت و به بهترین وجه، مخاطبان خود را از صفحه‌ی SERP به سمت وب سایت هدایت کنید.

ابعاد فنی در سئو سایت فیلم

البته تمامی قسمت‌های سئو سایت فیلم مرتبط با محتوا نیستند و ابعاد تکنیکال نیز دارای اهمیت خاص است. مهمترین این ابعاد در سئو سایت فیلم سرعت سایت است. این سرعت می‌تواند با توجه به لود صفحات و یا انتقال به صفحه‌ی دانلود برای مخاطبان اهمیت زیادی داشته را باشد. بهتر است اگر از ویدئوی تریلر برای معرفی فیلم استفاده می‌کنید آن را از روی اکانت یوتیوب یا آپارات خود روی سایت استریم کنید تا به پهنای سایت شما فشاری وارد نیاید.

علاوه بر آن، باید فیلم‌ها و سریال‌ها در دسته بندی‌های درست و صحیحی قرار داد شوند. بهترین روش، استفاده از ژانر فیلم‌هاست. البته لندینگ فیلم‌های گوناگون را می‌توان با برچسب‌هایی مانند بازیگران، ژانر، کارگردان سال و کشور ساخت و غیره به هم مرتبط کرد. این کار خود می‌تواند ذیل مبحث لینک‌سازی داخلی نیز مورد توجه قرار گیرد.

یکی دیگر از کارهایی که باید در سئو سایت فیلم انجام دهیم، قابل فهم کردن آن برای ماشین و کرالرها گوگل است. سایت باید دارای فایل روبوت دات تی‌ اکس تی بوده و از سایت مپ قابل قبولی نیز بهره برد.

آیا سئو سایت فیلم ضروری است؟

قطعا همینطور است. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم در حال حاضر خلائی میان کاربران برای انتخاب سایت فیلم وجود دارد که برای پر کردن آن رقابت بسیار شدید است. حال در این اتمسفر، مثلا اگر کاربری قصد دانلود سریالی را داشته باشد، اولین کاری که می‌کند نوشتن نام آن سریال در گوگل و فشردن دکمه‌ی جستجو است. اگر در صفحه‌ی اول حضور داشته باشید می‌توانید مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کنید.

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • rubi sun

سئو سایت فیلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی