rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

در کشور ما لیزر موهای زائد از جمله‌ی خدمات پرتقاضای عمومی در جامعه است. شما می‌توانید همه روزه آگهی‌های زیادی را برای این خدمات ببینید. بررسی کلمات پر سرچ در گوگل نیز نشان می‌دهد که ایرانیان پیش از یافتن کلینیک لیزر موهای زائد به چند وب سایت سرزده ودر شبکه‌های اجتماعی درباره آن بحث و گفتگو می‌کنند. اما لیزر موهای زائد چیست و چرا از اقبال خاصی برخوردار است؟

لیزر موهای زائد چیست؟

امکان انجام لیزر در کلینیک های لیزر موهای زائد جز با پیشرفت علوم فیزیک مهندسی میسر نبود. لیزر یک پرتو نوری تقویت و متمرکز شده است که امواج نوری آن در سطح کوانتومی هم‌فاز شده‌اند. در لیزر موهای زائد ما سعی می‌کنیم تا با تاباندن پرتوها به لایه‌های میانی و عمقی پوست، فولیکول‌های مو را حذف نموده و از این طریق، موهای بدن را از بین ببریم.

فولیکول‌ها پیازچه‌هایی هستند که در هر کدام از آنان یک یا چند رشته‌ی مو قرار دارد. در بسیاری از افراد این فولیکول‌ها محل تجمع ملانین‌ها هستند. این ملانین‌ها به دلیل رنگ تیره‌ای که دارند جاذب درجه یک انرژی امواج الکترومغناطیسی به حساب می‌آیند. وقتی لیزر به این ملانین‌ها برخورد می‌کند باعث افزایش سطح انرژی آنان، و در نتیجه، سوختن آنان می‌شود. این خلاصه‌ی فرآیندی است که موجب از بین بردن موها در ناحیه‌ی لیزر شده می‌گردد.

لیزر موهای زائد

البته باید گفت که با از بین رفتن فولیکول‌ها در فاز اولیه‌ی درمان، فولیکول‌های دیگری که به آن‌ها فولیکول‌های خفته گفته می‌شود بیدار شده و سعی در مقابله با تغییرات انجام شده را می‌نمایند. این امر در کوتاه مدت می‌تواند موجب مشکلاتی مانند رویش موهای ضخیم و تیره در ناحیه‌ی لیزر شده گردد. با انجام لیزر در نواحی رویش موهای زائد در چندین جلسه می‌توان چنین اثری را حذف نمود.

عوارض لیزر موهای زائد

این کار مانند بسیاری اعمال درمانی دیگر ممکن است اثرات جانبی‌ای نیز داشته باشد. البته با توجه به منافع چنین عملی، لیزر نمودن موهای زائد قطعا از امتیازات خاصی برخوردار است. مهمترین این عوارض شامل التهاب، درد و قرمز نواحی لیزر شده و یا پوسته پوسته شدن پوست ناحیه‌ی یاد شده است.

لیزر موهای زائد مردان

امروزه آقایان زیادی به لیزر موهای زائد خود علاقه دارند. با لیزر موهای زائد می‌توان از دست موهای بدن در نقاطی که نیازی به آنان نیست راحت شد و بهداشت شخصی را هر چه آسان‌تر حفظ کرد. البته لیزر موهای زائد تنها بر روی روی نواحی رایج انجام نمی‌شود. بلکه می‌توان آن را برای اصلاح خطوط رویش مو یا ریش نیز برای آقایان به کار برد.

کلینیک لیزر موهای زائد

البته تنها آقایان نیستند که اقدام به لیزر نمودن موهای نامطلوب خود می‌کنند. خانم‌ها نیز از ابتدا از طرفداران پر و پا قرص این خدمات بوده‌اند.

چطور کلینیک لیزر موهای زائد خوب را تشخیص دهیم

گفتیم که با مراجعه به فضای اینترنت می‌توان تبلیغات زیادی را دید که درباره انواع مختلف کلینیک لیزر موهای زائد صحبت می‌کنند. اما برای انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد مورد اطمینان خود بهتر است تا دقت کنید تا دچار عوارض ناشی از انجام نادرست رویه‌ی فرآیند نشوید. بهترین راهنمای شما در این راستا شهرت این کلینیک لیزر موهای زائد خواهد بود. همچنین باید ببینید که این دستگاه از چه نوع دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند. تمامی این موارد در تشخیص سطح کار کلینیک یاد شده مهم هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی