rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اگر برای دیدن جدیدترین لپ تاپ بازار سری به نمایندگی‌های موجود در سطح شهر یا بستر وب بزنید، احتمالا نمایندگی ایسر شما را غافلگیر خواهد کرد. در نمایندگی ایسر شما خواهید توانست تا چندین و چند نمونه از بهترین و زیباترین ل تاپ‌هایی که تا به حال دیده‌اید را مشاهده و از امکانات آنان شگفت‌زده گردید. تا پیش از این، بسیاری از مشتریان لپ تاپ، به خود زحمت بازدید از نمایندگی ایسر و دیدن جدیدترین لپ تاپ های این برند را نمی‌دادند. اما در سال‌های اخیر اثبات شده است که این افراد اشتباه می‌کرده‌اند. 

جدیدترین لپ تاپ های نمایندگی ایسر

هم اکنون با به وب سایت‌های مطرح نقد سخت افزار سری بزنید، خواهید دید که در بالاترین رتبه‌های تخصیص امتیاز، جدیدترین لپ تاپ های این برند حضور دارند. اگر بخواهیم از جدیدترین لپ تاپ های ایسر نام ببریم باید به سری های پردیتور، نیترو اسپایر تراول میت و نیز سری سوئیفت اشاره کنیم. ایسر توانسته است با محاصره‌ی بازار از جنبه‌های گوناگون، علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند.

صحبت از محاصره‌ی بازار توسط ایسر شد. باید گفت که این خود یکی از جالب‌ترین خصیصه‌های این برند است. در بازار موبایل تقریبا می‌توان ادعا کرد که شیائومی چنین استراتژی‌ای را در پیش گرفته است. در هر دو این برندها محصولات را می‌توان در دو دسته‌ی مجزا جای داد.

جدیدترین لپتاپ اقتصادی

جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی ایسر

نخستین دسته در جدیدترین لپ تاپ های ایسر، دسته‌ی لپتاپ‌های اقتصادی است. از جمله‌ی مهمترین محصولات این چنینی در نمایندگی ایسر باید به سری های اسپایر و تراول میت اشاره نمود.این دسته از لپ تاپ ها مناسب برای کاربری‌های اداری سبک ونیز دانشجویان می‌باشند. در سری اسپایر سعی شده است تا با صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها، لپ تاپی ارزان برای اشخاصی که قصد استفاده‌ی خاصی از لپ تاپ را ندارند با پایین ترین قیمت فراهم گردد.

همچنین در جدیدترین لپ تاپ های تراول میت، علاوه بر این موضوعات نیازهای کارمندانی که نیاز به همراه بردن لپ تاپ خود به سر کار و سطح شهر را دارند فراهم شده است.در این لپ تاپ ها نه تنها از وزن لپ تاپ تا حد ممکن کاسته شده است، بلکه امکاناتی مانند قفل اثر انگشتی نیز برای امنیت هر چه بیشتر لپ تاپ در آن کار گذاشته شده.

جدیدترین لپ تاپ های لوکس و گیمینگ ایسر

دیگر سری جدیدترین لپ تاپ های ایسر در نمایندگی این برند، لپ تاپ های سوئیفت پردیتور و نیترو هستند. البته لپ تاپ کروم بوک را نیز می‌توان در کنار سوئیفت دسته بندی کرد. اگر به نمایندگی ایسر سر بزنید خواهید دید که سوئیفت و کروم بوک به ندرت یافت می‌شوند. دلیل این امر آن است که این مدل‌ها از مدل‌های لوکس این برند بوده و عرضه‌ی کمی دارند. 

لپ تاپ لوکس نمایندگی ایسر

در سوی دیگر جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ سری پردیتور و نیترو هستند. در این لپ تاپ های نمایندگی ایسر می‌توانید بالاترین امکانات سخت افزاری را بیابید که تنها در قدرتمندترین مدل‌های بازار می‌توانید مشابه آن را ببینید. اگر با خواندن این مطلب هنوز هم به این برند شک دارید از شما دعوت می‌کنیم تا با مطالعه‌ی مشخصات فنی لپ تاپ‌ها در سایت لوتوس خود درباره‌ی این لپ تاپ ها قضاوت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی