rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه بسیاری از افراد طرفدار عمل های زیبایی هستند، یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی بینی عمل بینی عروسکی است که در میان دختران جوان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. 

احتمالا شما هم بسیار دیده اید افرادی را که بینی های بسیار کوچک و فانتزی دارند. چنین مدلی به صورت طبیعی بسیار کم دیده می شود و اکثرا بینی خود را به مدل عروسکی یا فانتزی عمل کرده اند. این مدل به علت زیبایی و اندازه کوچک آن بسیار محبوب شده است. همچنین رواج یافتن آن در میان افراد مشهور نیز باعث گسترش بیشتر آن شده است. عمل بینی عروسکی یا فانتزی ویژگی هایی دارد که باعث می شود هر کسی نتواند این مدل را انتخاب کند. برای اینکه با این مدل آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

ویژگی های منحصر به فرد عمل بینی عروسکی یا فانتزی مدل باربی!

همانطور که میدانید در جراحی بینی مدل عروسکی یا فانتزی ،بینی بیش از حد کوچک شده و نوک یا سر بینی به سمت بالا و قوس پل بینی بیشتر میشود.عمل این مدل باید زاویه ی بین بینی و لب فوقانی بین 95 تا 100 درجه در نظر گرفته شود،بینی فانتزی و عروسکی ممکن است کاملا مصنوعی به نظر برسد چون قسمت پل بینی بیش از حد خمیده و نوک بینی به بالا شکل داده می شود که بینی را از حالت طبیعی خارج می کند.

عمل بینی عروسکی

 

عمل بینی عروسکی نسبت به سایر مدل های عمل بینی سخت تر و تخصصی تر است ،و جراح بینی که این مدل عمل را انجام می دهد باید کاملا با تجربه و حرفه ای بوده و به این مدل جراحی فانتزی مسلط باشد تا بتواند یک بینی خیلی زیبا و عروسکی و مدل باربی شکل برای بیمار خود به وجود آورد و باعث شود که بیمار از نتیجه ی عمل بینی خود کاملا راضی باشد .

در واقع یک جراحی موفقیت آمیز بینی برای یک فرد میتواند یک نوع تبلیغ بدون هزینه برای درآمد بیشتر و همچنین مشهور شدن آن دکترجراح باشد.

 

عمل بینی عروسکی برای چه افرادی مناسب است؟

قبل از اینکه یک مدل را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید، بایستی بدانید آیا قابلیت انجام این جراحی را دارید یا خیر. این جراحی محدودیت هایی دارد و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. 

برای آنکه عمل بینی عروسکی یا فانتزی به بهترین شکل روی بینی اجرا شود بایستی بینی استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند تغییرات این جراحی را تحمل کند. هر قدر بینی مستحکم تر باشد تغییرات شدیدتری را می تواند قبول کند. بنابراین بینی های گوشتی که ساختار غضروفی ضعیفی دارند به طول معمول نمی توانند عمل بینی عروسکی را انجام دهند. بینی های گوشتی با مدل عمل بینی طبیعی به نتیجه بهتری می رسند. اما فرم بینی استخوانی با عمل بینی عروسکی می تواند به نتیجه خوبی برسد.

از طرفی اگر شما با مشکلات تنفسی دست و پنجه می کنید یا دچار انحراف تیغه بینی هستید، احتمالا برای عمل بینی عروسکی با محدودیت مواجه هستید. این جراحی برای افراد دارای مشکلات تنفسی بسیار ریسک به همراه دارد و اصلا انجام آن به صلاح نیست.

 

سوالات راجع به عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی یک مدل محبوب و زیبا است اما قبل از انتخاب آن باید شرایط خود را بسنجید و با پزشک خود مشورت کنید. پافشاری روی انجام این مدل می تواند نتایج بدی به همراه داشته باشد. علاوه بر آن این عمل باید توسط فرد متخصص و با تجربه بالا انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود و ریسک پایینی به همراه داشته باشد. عمل بینی عروسکی چیزی نیست که هر جراحی بتواند آن را به راحتی پشت سر بگذارد و حتما باید جراح آن از تخصص ویژه این جراحی برخوردار باشد. پیشنهاد ما این است برای کسب مشاوره درباره عمل بینی عروسکی به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • rubi sun

عمل بینی عروسکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی