rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

در این مقاله از یونکس قصد داریم به لزوم اهمیت وجودی لباس مناسب کار و ایمنی در حین کار صحبت کنیم با ما در این مقاله همراه باشید. در اولین مورد میخواهیم به سراغ اهمیت استفاده از دستکش ایمنی برویم.

چرا به دستکش ایمنی احتیاج است؟

اگر در یک نگاه بخواهیم به سبک زندگی یک فرد نگاه کنیم، پوست وی با ما صحبت خواهد کرد. از قدیم می گفتند پوست مرد باید ضخیم باشد. و مایه مباهات می دانستند. در حال حاضر، سلیقه ی جامعه عوض شده است. در هر کار یا صنعتی که بخواهید فعالیت داشته باشید،باید دستکش ایمنی همراه داشته باشید. اگر بخواهیم جزئی تر بیان کنیم، دستکش ایمنی از آشپزخانه و هنگام کار با ظروف داغ تا دستکش ضد برش هنگام کارهای صنعتی برای همه کاربرد خواهد داشت.

در مورد استفاده از دستکش ایمنی، تردید به دل راه ندهید. این که زنان اینقدر به دستکش کار علاقه مند هستند، نشان از هوش بالای آنهاست. نکته ای است که شاید زنان بیشتر از مردها متوجه هستند و در این مورد هوشمند بوده اند. دستکش کار تقریبا جلوی همه نوع آسیب پذیری پوستی، اعم از زخم، بریدگی و مواد شیمیایی را می گیرد.

دستکش ضد برش

چرا باید از کفش کار استفاده کنیم؟

چه چیزی باعث می شود که شما بتوانید سرپا بایستید یا صبح ها به سمت محل کار حرکت کنید. در این رابطه گفته می شود که پا قلب دوم انسان است، قلبی که بیرون و جلوتر از بدن شما به استقبال خطرات می رود؛ کفش کار یا کفش ایمنی راه حل مناسبی برای محافظت از پاهای شماست تا بتوانید در سلامت و امنیت کامل به کارهای روزانه خود رسیدگی کنید. سر خوردن روی سطوح لیز، برق گرفتگی هنگام کار با اجسام رسانا، سقوط اجرام سنگین روی پای فرد و خطر ریختن مواد شیمیایی روی پای فرد لزوم اهمیت استفاده از کفش کار را برای ما روشن میسازد. کفش کار در انواع مختلفی برای حفاظت از یکایک این خطرات ساخته شده است. کفش های ایمنی معمولا دارای زیره پی یو هستند که باعث می شود ضمن محافظت پا، قدرت حرکت و مانور بیشتری به شخص بدهند.

در کنار موارد ذکر شده این نکته را باید بگوییم که علاوه بر لوازم ایمنی پوششی لوازم ایمنی جانبی مثل کپسول آتش نشانی نیز از ملزومات هر محیط کاری است.

کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن در راستای رفع معایب و مشکلات کپسول های حاوی آب و پودر خشک تولید شده اند. کپسول آتش نشانی حاوی آب به علت برخورداری از قدرت رسانه‌ ای بسیار زیاد جهت خاموش نمودن اشتعالات ناشی از حریق در جریان الکتریسیته مناسب نبوده و ممکن است منجر به ایجاد خسارات جدی تر و حتی گرفتن قربانی در جریان اطفای حریق شود.

کفش کار

 در مقابل می توان به کپسول آتش نشانی حاوی پودر خشک اشاره کرد که با ایجاد لطمه در بافت برخی از تجهیزات موجود در مکان و همچنین امکان استنشاق پودر خشک توسط کاربر و افراد دیگری که در محل حضور دارند و بروز بیماری های تنفسی در اغلب اوقات توصیه نمی شوند.

با توجه به اینکه کپسول آتش نشانی co2 دارای این مزایا و معایب نمی ‌باشد می ‌توان گفت این نوع وسیله محافظتی یکی از استانداردترین وسایل تولید شده در عصر حاضر است.

شما میتوانید برای خرید هریک از موارد ذکر شده و حتی موارد بسیار زیاد دیگری مانند لباس بسیجی، طلق محافظ صورت، ماسک جوشکاری، لباس کار، لباس نیروی انتظامی و... به فروشگاه یونکس مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی