rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

در برخی از مشاغل وسایلی هستند که به عنوان وسایل امنیتی برای محافظت از امنیت فرد در برابر خطراتی که ممکن است در آن شغل برایش پیش بیاید استفاده می شود مثل دستکش کار، جعبه آتش نشانی، ماسک جوشکاری اتوماتیک و...

دستکش کار یکی از انواع این لوازم است. کارفرمایان این مشاغل اقدام به خرید دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده دستکش کار می کنند.

فروش عمده لباس کار

در مشاغلی مانند مکان های صنعتی، کارگاه ها، کارخانه ها و ساختمان سازی اولین عضوی که در معرض خطر قرار دارد و بیشترین حجم صدمه به آن وارد می شود دست های کارگران آن شغل است. به همین دلیل استفاده از دستکش کار و لوازم ذکر شده در این مکان ها بسیار مهم و ضروری است.

نمونه های مختلف دستکش های کار

دستکش جوشکاری

دستکش جوشکاری از دست ها در برابر جرقه ها و مواد مذابی که هنگام کار جوشکاری با آن سروکار دارید محافظت می کند این دستکش باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از دست در این مواقع محافظت کند.

دستکش نئوپرن

این نوع دستکش در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت بالایی دارد. در واقع این دستکش را می توان تحت عنوان دستکش اسدی در صنعت معرفی کرد به دلیل اینکه محافظت بالایی در برابر اسید ها و مواد شیمیایی ارگانیک دارد.

دستکش لاتکس

لاتکس یکی از ارزان قیمت ترین انواع دستکش ساخته شده با پلاستیک طبیعی است که از پرکاربرد ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. این دستکش در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد اما در صنایع غذایی و دارویی از آن استفاده می شود

خرید عمده لباس کار

هم‌چنین یکی فرهنگ هایی که امروزه بین مشاغل مختلف بسیار همه گیر شده است استفاده از لباس کار برای افزایش امنیت فردی در هنگام کار است به همین دلیل کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، صنعتی، ساختمان سازی و از این دسته از مشاغل اقدام به خرید عمده لباس کاراز فروشگاه هایی که فروش عمده لباس کار دارند، برای کارکنانشان می کنند. نکته مهمی که در هنگام خرید عمده لباس کار باید به آن توجه کنید این است که به دنبال پارچه های ساخته شده از الیاف "حلقه چرخانده" باشید. چنین الیافی باعث می شود که لباس لباس دوام ، نرم و سبک تری داشته باشد. الیاف چرخ خورده حلقه ای همچنین به لباس کار اجازه می دهد تا شکل خود را حفظ کند تا به نظر نمی رسد که پوشنده ها ژولیده باشند اما در عوض ، یک تصویر حرفه ای مداوم ارائه دهند.

کلام پایانی

انتخاب بهترین کیفیت لباس کار همیشه سخت است و نمی توان بین فروشگاه های موجود برای خرید دست به انتخاب زد اما ما به شما فروشگاه یونکس را پیشنهاد می کنیم برای خرید عمده لباس کار، خرید عمده دستکش کار یا حتی لباس بسیجی و لباس نظامی با بهترین کیفیت می توانید به یونکس مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی