rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

سایبان برقی و کرکره برقی به خصوص برای رستوران ها و کسب و کارهایی مانند آن کاربرد فراوانی دارد. حتما در بسیاری از رستوران ها به خصوص در این شرایط کرونا دیده اید که در صورت امکان با استفاده از یک سایبان در فضای باز خدمات ارائه میدهند. و کرکه برقی نیز برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برای تامین امنیت محل برخوردار است.

قیمت سایبان برقی

در این میان قطعا قیمت سایبان برقی و کرکره برقی اهمیت بسیار بالایی در انتخاب آنها توسط مدیر مجموعه دارد. اما نکته ای که نباید آن را فراموش کرد این است که خرید ارزانترین کرکره برقی یا سایبان می تواند در نهایت به ضرر ما تمام شود و هزینه های بیشتری برای تعمیرات یا تعویض آن به ما تحمیل کند اما در شرایطی که کرکره برقی خراب می‌شود و نیاز به تعمیرات دارد، شناخت شرکتی برای تعمیرات کرکره برقی در تهران و شهرستان ها می تواند باز هم هزینه های ما را کاهش دهد و کیفیت مطلوبی نیز در اختیار ما بگذارد.

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان بسته به نوع آن متفاوت است. سایبان کالسکه‌ای، سایبان بازویی، سایبان دکوراتیو، سایبان برقی، سایبان پوششی، و سایبان‌های چتری پایه کنار و پایه وسط، سایبان جکی، سایبان فنری و رول شید نمونه‌هایی از سایبان‌های مورد استفاده عموم هستند. در کنار این امر در نمونه‌های اتوماتیک باید از موتور توبلار برای باز و بسته کردن سایبان استفاد شود که باعث اختلاف قیمت سایبان برقی با نمونه‌های دستی می‌شود.

واضح است که در کنار نوع سایبان مورد استفاده، با توجه به تفاوت در متریال مصرفی، قیمت سایبان برقی ممکن است متفاوت باشد. برخی از سایبان‌ها معمولا با پروفیل آهنی و بعضی از آن‌ها با پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شوند. تفاوت قیمتی که بین آهن و آلومینیوم وجود دارد، می تواند بر روی قیمت نهایی سایبان مغازه تاثیرگذار باشد. گاهی نیز بسته به جزئیات پروژه ممکن است دورریز مواد مصرفی به خصوص پروفیل‌ها افزایش یابد که این امر هم در نهایت در قیمت سایبان برقی موثر است.

جنس پارچه‌ی سایبان از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سایبان برقی است. در بازار طیف وسیعی از انتخاب‌ها برای چادر سایبان وجود دارد. از جمله‌ی محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به پارچه‌ی بنر، پارچه‌های موسوم به کره‌ای، پارچه‌ی پی‌وی‌سی و غیره اشاره کرد. انتخاب نوع پارچه به انتظاری که آن داریم وابسته است. هر چه پارچه سایبان کیفیت بالاتری داشته باشد، دوام و طول عمر سایبان بیشتر می‌شود. پارچه‌های فلکسی در این بین از انتخاب‌های بسیار مناسب برای اکثر کاربردها است. از دیگر عواملی که می‌تواند به کم و زیاد شدن قیمت سایبان مغازه منجر شود، متراژ آن است. هرچه طول و عرض سایبان بیشتر شود، قطعا به پروفیل‌های بیشتری برای ساخت اسکلت سایبان نیاز است. با توجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش لحظه‌ای قیمت مواد مصرفی، زیاد شدن متراژ در نهایت منجر به افزایش محسوس قیمت سایبان برقی  شما می‌شود. این موضوع باعث شده تا در اغلب موارد، سایبان‌های کوچک و زیبا ترجیح داده شوند و سایبان‌های بسیار بزرگ معمولا کاربرد گسترده‌ای نداشته باشند. چاپ تبلیغات بر روی سایبان نیز می‌تواند بر روی قیمت تمام شده سایبان تاثیرگذار باشد.

عامل دیگر موثر بر قیمت سایبان برقی فول‌باکس بودن آن است. در سایر انواع سایبان برقی، باکس از سمت بالا و دو طرف دارای پوشش است؛ ولی سایبان برقی فول‌باکس از سمت جلو هم دارای کاور است که کل سایبان و اجزا ان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تعمیرات کرکره برقی در تهران را به که بسپاریم؟

توصیه‌ی این یادداشت به شما برای انتخاب بهترین خدمات نگهداری و تعمیرات کرکره برقی در تهران، در وهله‌ی اول فروشنده‌ی اصلی این تجهیزات به شماست؛ چه اینکه هر خدمات‌دهنده‌ای به احتمال زیاد بیشترین دسترسی را به لوازم یدکی با کیفیت محصولات خود دارد و هم، بیشترین تجربه و آشنایی با عملکرد و ریزه‌کاری ‌های آنان را دارد.

تعمیرات کرکره برقی در تهران

برای خود نگارنده به کرات پیش آمده که در ابتدا یا انتهای روز کاری که قصد استفاده از ریموت کرکره را داشته، متوجه وجود سر و صدای غیرعادی در عملکرد آن و یا حتی گیر کردن و از کارافتادگی کرکره شده باشد. گاهی نیز به نظر می‌رسد ریموت از کار افتاده و توانایی مخابره‌ی دستورات درست به موتور را از دست داده است. بیشترین نگرانی در چنین زمان‌هایی، ساعات بروز مشکل است که یا در ابتدای روز از شروع کار ممانعت کرده و یا در ساعات پایانی روز، دسترسی به سرویس‌های تعمیرات کرکره برقی در تهران را بسیار دشوار و یا حتی غیرممکن می‌سازد.

به همین دلیل پیش از هرچیز به کاربران توصیه می‌شود که به جای درمان، به دنبال پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه بوده و مبحث نت یا نگهداری و تعمیرات کرکره برقی در تهران را جدی بگیرند. اگر در اینباره با سرویس‌دهنده‌ی خود صحبت کنید به شما خواهد گفت که این تجهیزات نیازمند رسیدگی منظم در بازه‌های حداقل شش ماهه هستند تا بتوانند بهترین عملکرد خود و حداقل استهلاک را داشته باشند ولی در صورتی که بعد از رعایت همه این موارد کرکره برقی دچار مشکل شد، شما باید از تعمیرات کرکره برقی در تهران با پشتیبانی مناسب استفاده کنید.

در نهایت پیشنهاد میکنیم برای خرید و تعمیرات کرکره برقی در تهران از خدمات متین هوشمند استفاده کنید. چرا که متین هوشمند با ارائه بهترین خدمات در این زمینه می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند.

  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • rubi sun

نظرات (۱)

این مطلب خیلی مفید بود. خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، همیشه از دغدغه هام بوده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی