rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

یکی از راه‌هایی که وقتی زوجین قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند پیش رویشان است؛ طلاق توافقی است. طلاق توافقی به این معنی است که زوجین با یکدیگر توافق میکنند که مشترکا دادخواست طلاق توافقی را از طریق یک وکیل خبره به دادگاه تقدیم کنند و به صورت تفاهمی از همدیگر جدا شوند. 

برای طلاق توافقی طرفین باید روی مسائلی مانند مهریه، نفقه همسر و فرزندان و حضانت فرزند (در صورت وجود) و همچنین مسئله ملاقات با فرزند، توافق کنند.

وکیل طلاق توافقی

عموما بعضی از زوج ها با یک وکیل طلاق توافقی قرارداد میبندند تا مراحل طلاق زودتر به نتیجه برسد، بخش عمده ای از دادخواست های طلاق به صورت توافقی هستند.

در این مقاله به بررسی مزایای حضور وکیل طلاق توافقی در پروسه طلاق و نحوه یافتن شماره وکیل متخصص میپردازیم.

مزایای حضور وکیل طلاق توافقی در دعوی خانوادگی

شاید مراحلی که در بالا برای طلاق توافقی ذکر شد ساده به نظر برسد ولی همین مراحل نیز پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که این موضوع ضرورت سپردن این کار به یک وکیل کاربلد را مشخص میکند. 

به خصوص که بسیاری از زوجین به دلایل مختلف قصد حضور در روند دادرسی را ندارند؛ میتوانند با استفاده از یک وکیل مجرب در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهند. چرا که با داشتن وکیل طلاق کلیه این مراحل توسط او انجام می‌شود و نیاز به حضور هیچ یک از زوجین نیست.

بعلاوه با داشتن یک وکیل زبده میتوان مراحلی مانند تنظیم دادخواست طلاق که تنظیم درست آن اهمیت بالایی در طی روند طلاق توافقی داشته باشد را به او سپرد.

بسیاری از افراد به خصوص زوجه در طلاق توافقی به دلیل راحتی بیشتر و احساس نزدیکی بیشتر با وکیل خانم و همچنین درک بهتر شرایط توسط او ترجیح میدهد این کار را به یک وکیل خانم بسپرند. البته که وکیل خانم میتواند به دلیل ریز بینی بیشتر و درک بهتر موضوعات خانواده کمک کننده باشد ولی نباید اولین معیار برای انتخاب وکیل باشد. برای انتخاب وکیلی مجرب جهت رسیدگی به طلاق توافقی باید ویژگی‌هایی مانند تجربه، تخصص، دانش و رازداری وکیل را مدنظر قرارداد.

داشتن شماره وکیل طلاق میتواند نقش بسیار مهمی در مراحل طلاق توافقی به شکل سریع تر و مطابق با قوانین مربوطه داشته باشد. شما میتوانید از طریق اپلیکیشن شهرداد به شماره وکلای باتجربه در این زمینه دسترسی داشته باشید.

چطور شماره وکیل طلاق توافقی خوب بیابیم؟

حال که با ضرورت حضور یک وکیل طلاق توافقی اشنا شدیم سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه بهترین وکیل مدنظر خود را بیابیم. این روزها، وکیل بسیار زیاد است و نکته اینجاست که چگونه یک گزینهٔ مناسب را انتخاب کنیم.

شماره وکیل طلاق توافقی

نکات کلی که باید به آن در یافتن شماره وکیل دقت کرد توجه به پروانه وکالت، تحقیق درباره پایه وکالت وی است. همچنین داشتن اخلاق حرفه‌ای و امانت‌داری فوق‌العاده و توجه به اطلاعات میان‌رشته‌ای وکیل مانند اطلاعات دربارهٔ جزئیات پرونده‌ها نیز میتواند کمک کننده باشد.

اما بهترین راه استفاده از یک پلتفرم قابل اطمینان مانند اپلیکیشن وکالت است که میتوان از طریق آن شماره وکیل مورد نظر خود را از میان بهترین وکلا با ویژگی‌های منحصر به فرد یافت و با آنها در ارتباط بود. با استفاده از اپلیکیشن وکالت میتوانید به تعداد زیادی شماره وکیل با تجربه و ماهر دست یابید که این موضوع انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد. همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن وکالت مشاوره دریافت کنید.

برای تمام مراحل طلاق و کیفری خود و همچنین مشاوره با یک وکیل طلاق توافقی خوب و باتجربه چه به صورت حضوری و یا آنلاین می توانید از طریق اپلیکیشن وکالت شهرداد و یا سایت شهرداد مشاوره دریافت کنید.

  • ۰۰/۰۲/۲۰
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی