rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

در محل کار یا زندگی ما همیشه اموال و افراد ارزشمندی حضور دارند که باید در حفظ امنیت آنها بکوشیم. اما شما چگونه امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین میکنید؟

اطمینان از امنیت محل کار باعث می‌شود با خیال راحت خانه را به قصد سفر ترک کنید. جدیدترین شیوه برای افزایش سطح ایمنی محل استفاده از قفل دیجیتال سامسونگ است.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ یکی از بهترین و پرفروش ترین قفل های دیجیتال است که برای بالا بردن میزان امنیت محل از آن استفاده می شود. 

در ادامه به بررسی بهترین مدل های قفل دیجیتال سامسونگ میپردازیم. همچنین نگاهی به قیمت قفل دیجیتال میندازیم تا راحت تر بتوانیم تصمیم بگیریم.

بهترین مدل های  قفل دیجیتال سامسونگ کدامند؟

سامسونگ، این شرکت بزرگ کره ای ، چندین سال است که در زمینه تولید قفل دیجیتال هم فعالیت دارد و این یکی از مظاهر پیشرفت و نفوذ گسترده سامسونگ در زندگی مردم می باشد. هم اکنون قفل دیجیتال سامسونگ یکی از پرفروش ترین ها در این زمینه است. از دیگر برندهای قفل دیجیتال می توان به yale ، gateman ، Orient ، HG و Hayvan اشاره کرد. اگر با قفل دیجیتال به خوبی آشنا باشید ، می دانید که قفل دیجیتال سامسونگ از یک رمز عبور ، کارت RFID ، مشخصات بیومتریک و اتصال بلوتوث برای شناسایی و استفاده از کلیدها به جای آن استفاده می کند. در اینجا سعی داریم شما را با 3 مدل قفل دیجیتال سامسونگ آشنا کنیم که دارای بهترین ویژگی های فناوری هستند و در صدر لیست پیشنهادی ما قرار دارند.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل shp-dh537 

این قفل دارای احراز هویت و قفل اتوماتیک دو مرحله ای است و از کارت های RfID  پشتیبانی می کند. جالب است بدانید این قفل در حین آزمایش و پس از 5 بمب گذاری این قفل در حالی که همچنان هشدار صوتی پخش می کرد سیستم خود را غیرفعال کرد پس می توانید مطمئن باشید که سارقان با مشکلی بسیار جدی روبرو خواهند بود. علاوه بر اینها سیستم ضد حریق، سیستم ایجاد وقفه (برای زمانهایی که تلاش هایی مشکوک برای باز کردن درب صورت می گیرد)، قفل کودک و سیستم بک آپ گیری در مواقع بحرانی دارد.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل  SHS-H700 

این محصول نوعی نسخه به روز شده قفل SHS-5230 است. در این مدل سامسونگ با نوآوری در مدار مدل قبلی ، این قفل را در برابر شوک الکتریکی ولتاژ بالا ایمن کرده است. همچنین در این قفل دیجیتال سامسونگ سیستم تشخیص آتش سوزی نیز وجود دارد به گونه ای که اگر دمای محیط داخلی از بالای 60 درجه سانتیگراد بالا رود ، سیستم هشدار صوتی به سرعت فعال می شود و اگر دما بتواند قفل را خاموش کند ، قادر خواهید بود. با یک اهرم مکانیکی کوچک درب را باز کنید. اگر هنگام وارد کردن رمز، خطا وجود داشته باشد، خطاهای مکرر در تایید اعتبار رخ می دهد، یا حتی وقتی در خانه نیستید و یکی از درهای داخلی باز شود، سیستم هشدار صوتی همچنان فعال می شود و در کنار آن یک اخطار نیز برای شما ارسال می شود.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-2920 

سیستم امنیتی این مدل دو عدد را در مکانی تصادفی به شما نشان می‌دهد و بعد از وارد کردن آن دو عدد رمز عبور اصلی خود را وارد می‌کنید. سامسونگ در این مدل هم از سیستم ضد حریق در دمای بالای 60 درجه استفاده می‌کند. سیستم ضد سرقت این قفل دیجیتال سامسونگ درب را پس از بسته شدن به طور اتوماتیک قفل می‌کند و در صورتی که درب اصلی قفل باشد و یکی از درب های داخلی باز شود سیستم هشدار فعال می‌شود.

بررسی قیمت قفل دیجیتال

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این است که قیمت قفل دیجیتال چه قدر است؟ برای خرید آن چه میزان باید هزینه کرد؟

برای بررسی قیمت قفل دیجیتال بهتر است سایت های خارجی در این زمینه را بررسی کنید چرا که سایت های ایرانی بیشتر قیمت روز و تلفنی به شما می‌دهند. 

شما می توانید مشخصات را در وب سایت هایی که از نظر محصولات تکمیل تر هستند مثل قفل دیجیتال بارمان بررسی کنید و بعد از طریق یک تماس سریعا در مورد قیمت جواب بگیرید. یک مقایسه ساده با قیمت قفل دیجیتال در سطح بین المللی و اضافه کردن مالیات به شما در تصمیم گیری کمک میکند.

شما میتوانید بهترین مدل ها را با مناسبترین قیمت قفل دیجیتال در وب سایت بارمان مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

  • ۰۰/۰۲/۱۲
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی