rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

شاید امروزه هر سارقی بتواند به راحتی قفل های قدیمی را باز کند از این رو داشتن یک قفل مطمئن که بتوان جایگزین قفل‌های قدیمی کرد اهمیت بالایی دارد. 

قفل دیجیتال از جمله راه حل های پیش روی ما در این زمینه است. قفل‌های دیجیتال علاوه بر داشتن امنیت بالا، به راحتی قابل استفاده هستند. در ادامه در خصوص ویژگی های قفل هوشمند، معرفی بهترین آن و قیمت قفل دیجیتال صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید. 

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال چیست؟ 

قفل دیجیتالی، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، تقریبا تمام این کلمات بیانگر یک پدیده و یک اختراع بشری هستند. قرار نیست شما سر در گم شوید چرا که تمام این قفل های مذکور عملکرد ساده و مشابهی دارند و قیمت قفل دیجیتال به نسبت امکانات آن به شدت مناسب است. قفل هوشمند برای کنار زدن مشکلات قفل مکانیکی فلزی به بازار عرضه شده است. قرار بر این است که قفل هوشمند راه دشواری پیش پای سارقان بگذارد و به آن ها اجازه ی ورود ندهد اما قفل هوشمند این کار را چگونه انجام خواهد داد؟

جایگزین های کلید در قفل دیجیتالی

وقتی قرار است مشکلات حل شود، در گام اول بهتر است کلیدی ایجاد شود که همیشه همراه شما باشد و هیچ وقت جا نماند. قفل هوشمند بدین منظور به سراغ رمزهای عددی و اثر انگشت ( Fingerprint) رفته است. قیمت قفل دیجیتال نیز تابعی از روش های دسترسی قفل است. رمز قفل هوشمند در خاطر شما می ماند و اثر انگشت همیشه روی پوست انگشت شماست. وقتی این راه ها با هم ترکیب می شود، بالطبع یک ادغام قوی صورت گرفته چرا که اگر هر کدام را از دست بدهید دیگری وجود خواهد داشت. قرار بر انقراض کلید مکانیکی بود ولی این یک کلید یدکی در بعضی قفل های دیجیتال وجود دارد که برای مواقعی پیش بینی شده که قفل بر اثر ضربه یا حادثه ای شکسته شده است یا به هر دلیل منبع انرژی آن به پایان رسیده است.

قیمت قفل دیجیتال 

قیمت قفل دیجیتال قیمت برای بسیاری از اقشار جامعه مهم است. وقتی شما به سمت استفاده از درب ضد سرقت می روید و مبلغی را هزینه می کنید، آیا آن درب حقیقتا ضد سرقت است؟ قیمت قفل دیجیتال با توجه به توانایی ها و ظاهر فوق العاده ی آن یک مزیت برایش به حساب می آید. شما می توانید با مبلغی بین 200 تا 500 دلار بهترین های این عرصه را داشته باشید و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید. قفل سامسونگ پرطرفدارترین قفل هوشمند موجود به حساب می آید که شهرت خود را تا حدود کمی مدیون نام برند است. 

قفل هوشمند سامسونگ هوشیار و کاربردی

قفل هوشمند سامسونگ

احساس امنیت و تحت کنترل داشتن اوضاع، یک جور حس فرمانروایی در مورد قفل هوشمند سامسونگ وجود دارد. اما چطور این فناوری پیشرفته توانست سریعا جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد. در کشور ما که به شدت تحت تحریم است، قفل های سامسونگ جای خود را در بازار وسایل الکترونیکی و تکنولوژیک باز کرده اند.

توانایی های ویژه قفل هوشمند سامسونگ

فقط زیبایی برای شما بازارساز نمی شود. شاید بانوان را بتوان برای خرید کالایی فقط به خاطر زیبایی آن، قانع کرد ولی قفل هوشمند سامسونگ چنین محصولی نبوده است. این قفل هوشمند با سالها تلاش توانسته تا جایگاه فعلی بالا بیاید که حتی برای حمله فیزیکی هم آمادگی و برنامه ریزی مدون داشته باشد. قفل های دیجیتال سامسونگ از موارد مختلفی به جای کلید استفاده می کنند. مثلا شما می توانید قفل رمزی داشته باشید.

 همانگونه که روی کیف ها، وارد کردن رمز نقش کلید را بازی می کرد، این جا هم شما یک عدد چند رقمی را تحت یک تابع تصادفی (جا به جایی مکانی اعداد روی صفحه نمایش) وارد می کنید. اگر کسی اطراف شماست و تلاش دارد که رمز را حدس بزند، قفل دیجیتال سامسونگ او را شکست می دهد. قفل هوشمند سامسونگ در مدل های اثر انگشتی مثل SHS-H700 می تواند طرح خاص اثر انگشت هر فردی که شما می خواهید را به خاطر بسپارد و به او اجازه دهد تا از قفل عبور کند.

قفل هوشمند سامسونگ و اینترنت

به نظر من در زمان نوشتن این مطلب مهم ترین و ارزنده ترین ویژگی قفل هوشمند سامسونگ امکان اتصال به وای فای و اینترنت و برقراری ارتباط با گوشی تلفن همراه کاربر است. سوای تمام مشکلاتی که قفل مکانیکی برای شما رقم می زد، این قفل هیچ وقت نمی توانست آماری از رفت و آمد افراد را برای شما ارسال کند. قفل هوشمند سامسونگ برای هر فرد یک کارت، اثر انگشت یا رمز مخصوص تعریف کرده است. مثلا پسر کوچک من علیرضا با رمز 653214 وارد می شود، در همین حین یک پیام روی گوشی من ظاهر می شود مبنی بر اینکه علیرضا وارد منزل شده است. این سطح کنترل به خصوص برای محیط اداری تجاری عالی است. 

شرکت قفل دیجیتال آریا توانسته حتی قطعات یدکی قفل های هوشمند سامسونگ را در اختیار بگیرد تا در مورد خدمات و پشتیبانی فنی قفل هوشمند هم مشکلی شما را تهدید نکند. با خیال راحت تنها با خرید قفل هوشمند سامسونگ زیبایی و امنیت محیط را ارتقا دهید.

  • ۰۰/۰۲/۱۱
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی