rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

این روزها با وجود شرایط اقتصادی موجود در کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا افراد زیادی به این فکر افتاده اند که کسب و کار خانگی برای خود راه بیاندازند.

با کسب و کار خانگی می توانید حتی در کنار شغل اصلی خودتان کاری دیگر داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید و با نشستن در محیط امن خانه کارآفرینی کنید و خطر ویروس کرونا در امان باشید.

برای آشنایی با بحث کسب و کار خانگی و نتورک مارکتینگ با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازاریابی شبکه ای

نکته مهمی که در کسب و کار خانگی حائز اهمیت است این است که از نظر صرفه اقتصادی بهتر است چون که دیگر نیازی به پرداختن اجاره محل ندارید و اگر به بهترین شیوه ی ممکن در کسب و کار خانگی مهارت کسب کنید همین موضوع موجب توسعه پایدار می شود.

مزایای بازاریابی شبکه ای چیست؟

 اگر شما با سر و کله زدن و گفتگو با کارمندان عاصی هستید میتوانید در ابتدا کسب و کار خود را بدون نیاز به پرسنل و به صورت مستقل راه بیندازید.

اگر امنیت شغلی برای شما موضوعی است که شما را به هراس وا می دارد، می توانیم بگوییم بازاریابی شبکه ای به عنوان شغلی با ثبات و با امنیت برای شما پیشنهاد مناسبی است.

بازاریابی شبکه ای شغلی است که تعیین زمان آن دست خودتان است و ساعات شغلی منعطفی دارد.

در زمینه میزان درآمد باید این را بدانید که این شغل سقف درآمدی مشخصی ندارد و هر چه بیشتر تلاش کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در این کار امکان رشد و پیشرفت برای همه ی اشخاص یکسان است و وابسته به جنسیت و سن نیست.

با ورود به این شغل روابط اجتماعی شما گسترش پیدا می کند و همین روند باعث رشد شخصیتی شما شده و ابعاد دیگر زندگی تان تاثیر مثبتی می گذارد.

 

اما سوال دیگری که در باب کسب و کار خانگی وجود دارد این است که بازاریابی شبکه ای چیست؟  

 برای دریافت پاسخ این سوال که بازاریابی شبکه ای چیست به یک مثال می پردازیم؛ به این فکر کنید که محصولی برای فروش وجود دارد و هر فردی آن کالا را به اطرافیان خود مانند دوستان، آشنایان و خویشاوندان خود معرفی می کند و می فروشد و هر یک از آن افراد که با آن محصول آشنایی پیدا می کنند و از آن محصول رضایت کامل پیدا می کنند، هر کدام از آنها به صورت مستقل خودشان کالای مورد نظر را به اطرافیان خود معرفی می کنند و این شبکه در حیطه بازاریابی با این روش گسترش می یابد.

این شیوه فروش که با آن بازاریابی شبکه ای نیز می گویند یکی از روش های بسیار خوب در حیطه مارکتینگ و فروش است که در سراسر دنیا رواج دارد.

حالا که دریافتیم که بازاریابی شبکه ای چیست اکنون می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بازاریابی شبکه ای چیست و چه ارتباطی با کسب و کار خانگی دارد.

کسب و کار خانگی

کلام آخر

با توجه به مطالبی که بیان شد شما می توانید بازاریابی شبکه ای را به عنوان یک کسب و کار خانگی برای خود انتخاب کنید البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما باید برای شروع این کار یک شرکت معتبر و موفقی را انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما شرکت علی مقدم کیا است. در این شرکت می توانید با خیال راحت در کنار تیم ماهر این شرکت به انجام این کار لذت بخش و جذاب بپردازید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی