rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

حتما همه شما نام ارز دیجیتال را این روزها در میان مردم زیاد می شنوید و افراد زیادی را می بینید که به قصد کسب سود و سرمایه گذاری اقدام به خرید رمز ارز های دیجیتال می کنند.

 در این میان قطعا شما نام تتر را شنیده اید و حتما برایتان سوال پیش آمده است که تتر چیست؟

تتر چیست

در این مقاله ما قصد داریم به طور کامل برایتان شرح دهیم که تتر چیست با ما همراه باشید و برای سرمایه گذاری درست هرگز بدون مطالعه و تحقیق اقدام به کاری نکنید.

تاریخچه تتر چیست؟

تتر در سال 2014 با نام ریل کوین وارد دنیای رمز ارزها شد و کمی بعد نام آن توسط شرکت iFinex، مالک تشکیلات Tether و صاحب صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس تغییر کرد.

تتر چیست؟ 

تتر یک ارز دیجیتال پایدار است و از مهم ترین ویژگی هایی که دارد این است که تحت تاثیر نوسانات ارزهای دیجیتال قرار نمی گیرد. به طور کلی تتر ابزاری است برای کنترل عدم پایداری در  قیمت در معاملات رمز ارزها، تتر یک ارز دیجیتال پایدار بلاک چین محور است که هم از امکانات ارز های دیجیتال را دارد و هم اینکه مثل ارزهای فیزیکی از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان است.

علت در امان بودن از نوسانات تتر چیست؟

علت اینکه تتر از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان است این است که پشتوانه تتر ارزهای فیات مانند یورو، دلار و ین است. بنابراین قیمت آن بر اساس ارزهای پشتوانه آن تغییر می کند.

میزان قیمت تتر چیست و چگونه تعیین می شود؟

قیمت تتر معادل یک دلار آمریکا می باشد اما به دلیل عرضه و تقاضا که در این رمز ارز اتفاق می افتد این قیمت دچار تغییراتی می شود و برای مثال گاهی قیمت آن به 0.98 یا 1.02 دلار آمریکا تغییر می‌کند.

مهم ترین ویژگی های تتر چیست و چه چیزی آن را محبوب کرده است؟

بر اساس ادعای شرکت سازنده تتر، این ارز دیجیتال پایدار دارای پشتوانه است و به وسیله ارزهای فیات، ذخیره نقدی و موارد مشابه پشتیبانی می شود.

اطلاعات مالی مربوط به ارزهای پشتوانه تتر کاملا شفاف است و این شفافیت مالی یکی از مهم ترین ویژگی های مربوط به تتر می باشد.

یکی از ویژگی های دیگر و مهم تتر این است که تتر قدرت نقدشوندگی بالایی دارد و در صرافی ها قابل نقد کردن به ارزهای فیات است.

امن بودن یکی از قابل توجه ترین ویژگی های تتر می باشد، علت امنیت بالای آن این است که تتر بلاک چین محور است و  امنیت انتقال پول به وسیله آن را تامین می‌کند.

تتر چیست

 کلام آخر 

با توجه به مطالبی که در این مقاله بیان شد نتیجه گیری در مورد این رمز ارز را به خودتان می سپاریم، ولی توجه کنید که برای خرید تتر و سرمایه گذاری حتما به صرافی های معتبر مانند تتر لند مراجعه کنید و از کلاهبرداری هایی که مخصوصا در فضاهای آنلاین بیشتر صورت می گیرد در امان باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی