rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

یکی از جرایمی که این روزها با پیشرفت فضای مجازی بسیار زیاد شده است جرایم رایانه ای است. معمولا افرادی که دچار این جرایم می شوند دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که باید از چه طریقی اقدام کنند. با توجه به همین مسئله مشاوره با یک وکیل جرایم رایانه ای است.

وکیل جرایم رایانه ای فردی است که می تواند در زمان هایی که شما دچار کلاهبرداری در فضاهای مجازی می شوید به شما مشاوره دهد که از چه طریقی اقدام کنید. اما شاید با خود بگویید جرایم رایانه ای چیست؟ یا وکیل جرایم رایانه ای چگونه می تواند در این زمان ها شما را یاری کند؟

با توجه به همین مسئله شهرداد در این مقاله قصد دارد شما را با وکیل جرایم رایانه ای و وظایف آن آشنا کند. ابتدا به این مسئله می پردازیم که جرایم رایانه ای چیست، پس در ادامه در این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل جرایم رایانه ای

جرایم رایانه ای چیست؟

هر رفتاری که در فضای مجازی انجام گرفته و خلاف قوانین فضای مجازی باشد که برای آن مجازات در نظر گرفته شده باشد جزو جرایم رایانه ای محسوب می شود. جرایم رایانه ای از طریق رایانه و در فضای مجازی صورت می گیرد.

جرم هایی از قبیل سرقت و کلاهبرداری از اطلاعات بانکی شما. برداشتن پول از حساب های شما، استفاده از اکانت های سوشیال مدیا شما و از این دست جرایم تحت عنوان جرایم رایانه ای حساب می شود. در اینگونه مواقع خیلی از افراد نمی دانند که باید برای شکایت به کجا مراجعه کرده و یا از چه طریقی اقدام کنند.

در این مرحله وکیل جرایم رایانه ای می تواند برای شما کمک قابل توجه باشد.

وکیل جرایم رایانه ای کیست؟

وکیل جرایم رایانه ای فردی است که با اصول کامپیوتر، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، اینترنت و از این دست مسائل آشنایی دارد. همچین وکیل جرایم رایانه ای با متخصصان آی تی و در ارتباط است تا بتواند اطلاعات خود را به روز نگه دارد.

یک وکیل سایبری حرفه ای با مدارک الکترونیکی و میزان سندیت آن ها در نزد دادگاه های قضای آشنایی داشته و می تواند در این زمینه مشاوره درست و حرفه ای به موکل خود بدهد.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

وکیل جرایم رایانه ای در اینگونه پرونده ها چه کمکی می تواند به ما کند؟

در اینگونه پرونده پیچیدگی پرونده بسیار مهم و تاثیرگذار است به دلیل اینکه در بعضی از پرونده ها موضوع بع سادگی و بدون نیاز به مشاوره حرفه ای یا پیگیری حل می شود. اما برخی از پرونده ها هستند که پیچیدگی بسیاری دارند و نیاز به ادله محکمی دارد.

در اینگونه مواقع وکیل جرایم رایانه ای نقش به سزایی در روند پرونده دارد. او می تواند به موکل خود کمک کند که در چه زمانی اقدام به ثبت شکایت در این زمینه کند و چگونه اقدام به این کار کند. وکیل سایبری به دلیل اینکه به قوانین کاربردی در جرایم رایانه ای تسلط کافی دارد می تواند در روند پرونده تاثیر بسزایی داشته باشد.

جمع بندی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جرایم رایانه و مشاوره با وکیل جرایم رایانه ای به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 

نظرات (۱)

وبلاگ خوبی دارید

امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی