rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

امروزه خرید عمده لباس کار جزو وظایف کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، آتش نشانی، ساختمان سازی و از این دست مشاغل است. البته در بعضی از مشاغل مانند جوشکاری علاوه بر خرید عمده لباس کار نیاز به خرید عمده دستکش کار نیز می باشد.

در همین راستا کارفرمایان باید بتوانند لباس فرم با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهند تا در هنگام خرید عمده لباس کار و خرید عمده دستکش کار به سراغ جنس با کیفیت بروند. در ادامه با یونکس همراه باشید تا شما را با 10 ویژگی لباس کار با کیفیت آشنا کنیم.

خرید عمده لباس کار

در اینجا 10 نکته برای شناسایی لباس فرم با کیفیت و لباس کار آورده شده است

  1. به دنبال پارچه های ساخته شده از الیاف "حلقه چرخانده" باشید. چنین الیافی باعث می شود که لباس لباس دوام ، نرم و سبک تری داشته باشد. الیاف چرخ خورده حلقه ای همچنین به لباس کار اجازه می دهد تا شکل خود را حفظ کند تا به نظر نمی رسد که پوشنده ها ژولیده باشند اما در عوض ، یک تصویر حرفه ای مداوم ارائه دهند.

  2. نگاهی دقیق به دوخت. هر چه الگوی دوخت یا تعداد بخیه های هر اینچ (SPI) محکم تر باشد ، نشان دهنده کیفیت خوبی است. برای یک آزمایش سریع: پارچه را با دو دست درز بگیرید و به آرامی بکشید. نخ ها باید ایمن نگه داشته شوند.

  3. به دنبال ساخت دو قطعه روی یقه های پیراهن باشید. این روش ساخت اضافی که به عنوان "یقه باند" شناخته می شود ، سفتی را به یقه ها می افزاید و ظاهر حرفه ای تری ایجاد می کند. چه موقع می خواهید ساخت یک قطعه داشته باشید؟ لباس خواب فکر کنید.

  4. گوشه های جیب را به صورت مثلثی دوخته شده بررسی کنید. این قبیل بندها نقاط استرسی را که بیشتر جیب آنها پاره می شود ، تقویت می کنند.

  5. تست محل نگهداری یقه دوخته شده. این قطعات تقریباً همیشه از قطعات پلاستیکی نازک ساخته شده اند که در طول فرایند تولید در نوک یقه ها قرار می گیرند تا به آنها کمک کند شکل خود را حفظ کرده و از پیچ خوردگی جلوگیری کنند. 

  6. کافهای پیراهن را برای آستر بررسی کنید. کاف پیراهن را به داخل بچرخانید: آیا آن دو لایه است؟ در این صورت ، پارچه به دو نیم شده و به هم دوخته شده است تا قسمت بیرونی و آستر یک کاف با کیفیت را تشکیل دهد. این به آستین ها استحکام و وزن خوبی اضافه می کند تا به راحتی در جای خود قرار بگیرند.

خرید عمده دستکش کار

  1. جیب های شلوار را برای بالا دوخت بررسی کنید. دوخت های بالایی به موازات یک درز یا در امتداد یک لبه دوخته می شوند تا به کمک آن چهره های پارچه در جای خود ثابت بمانند و یک لبه کاملاً شکیل را برای دهانه های جیب شلوار فراهم کنند.

  2. به دنبال حلقه های کمربند بازتر و جیب های پشتی خود بگردید. دهانه های باریک جیب ، به خصوص ، می توانند در هنگام انجام برخی کارهای خاص آزار دهنده باشند. کمربندهای بزرگتر برای جابجایی با شما فضای کمتری دارند و باعث ناراحتی می شوند و در نهایت حلقه های باریک تری پاره می شوند.

  3. پاهای شلوار را از نظر لبه های زیرین کافی بررسی کنید. پایین پای شلوار را تا بزنید و نگاهی بیندازید. چه مقدار پارچه دو برابر شده و در آنجا دوخته می شود؟ سجاف بزرگتر باعث افزایش وزن می شود ، بنابراین پاهای شلوار بهتر پهن می شوند و به ایجاد چین سجافی که به خوبی مشخص شده کمک می کند.

  4. اتصال دهنده ها را بازرسی کنید. چه دکمه ها ، چه ضربه محکم و ناگهانی ، زیپ ها ، اطمینان حاصل کنید که تمام اتصال دهنده های پیراهن و شلوار به طور ایمن دوخته شده اند. سوراخ های دکمه ای در لباس های خوش ساخت اغلب برای دوام بیشتر با نخ بسته می شوند. زیپ ها باید بدون هیچ تردیدی آزادانه به بالا و پایین حرکت کنند.

جمع بندی

شما می توانید برای خرید عمده لباس کار و خرید عمده دستکش کار به فروشگاه اینترنتی معتبر یونکس مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی