rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اصول سئو چیست؟

برای پاسخ به این سوال که اصول سئو چیست با این مقاله همراه باشید

تا به حال درباره سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟ این یک نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و ایمنی جسمی) را نسبت به نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت و تعلق اجتماعی) اولویت می دهد. این تئوری این است که شما نمی توانید بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اساسی تر ، به نیازهای بالا دست پیدا کنید. عشق اگر غذایی نداشته باشید مهم نیست.

رند فیشینگ  هرمی مشابه را برای توضیح روش مردم در مورد سئو ایجاد کرد ، و ما آن را با محبت "سلسله مراتب مازلو در زمینه اصول سئو چیست" لقب داده ایم.

همانطور که مشاهده می کنید ، پایه و اساس SEO خوب با اطمینان از دسترسی به جستجو آغاز می شود و از آنجا به بالا حرکت می کند.

 7 اصل برای موفقیت در کسب و کارتان

با استفاده از این راهنمایی که نشان می دهد اصول سئو چیست می توانید این هفت مرحله را برای موفقیت در کسب و کارتان 

  • به خزنده های گوگل دسترسی بدهید تا موتورها بتوانند وب سایت شما را بخوانند.

  • محتوای جذاب و یونیک که به نیاز ها و پرسش های کاربران پاسخ می دهد تولید کنید. 

  • کلید واژه ها برای جذب جستجوگران و موتورها بهینه شود.

  • تجربه کاربری عالی از جمله سرعت بارگذاری سریع و UX جذاب

  • محتوای خوبی که دیگران را برای اشتراک گذاری ترغیب کند نقل قول ها و تقویت ها را کسب می کند.

  • عنوان ، URL و توضیحات برای رسم CTR بالا در رتبه بندی

  • استفاده از کد اسنیپت ها برای برجسته شدن در SERP ها

مواردی که در بالا اشاره شد برای این بود که شما به طور کلی متوجه شوید که اصول سئو چیست حالا در ادامه هر کدام را به طور مفصل تر توضیح می دهیم با سئو اینجا همراه باشید.

اگر موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه نتوانند شما را پیدا کنند ، هیچ یک از بقیه کارهای شما مهم نیستند. شما باید بدانید که ربات ها چگونه در اینترنت میچرخد تا سایت شما را پیدا کنند و آن را به فهرست خود اضافه کنند.

رویکرد ما ابتدا کاربران را هدف قرار می دهد زیرا این همان چیزی است که برای  موتورهای جستجو بسیار مهم است. از اولین کارها تحقیق درباره کلمات کلیدی و سایر روش هایی است که نشان دهنده این است مخاطبان بیشتر چه چیزی را جستجو می کنند.

نکته دیگری که باید دریابید تا متوجه شوید که اصول سئو چیست این است که باید بدانید شما باید برای جذابیت سایت خود تلاش کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

با یک طراحی خوب دستورالعمل های ربات و سایر عناصر فنی مانند داده های ساختار یافته و متا تگ ها ، می توانید به ربات های Google بگویید که سایت شما در مورد چه چیزی است. این به آن ها کمک می کند تا رتبه بندی سایت شما را بهبود بخشد.

وقتی همه چیز را سر جای خود قرار دادید و المان های مربوط به داخل سایت خود را درست کردید ، وقت آن است که با جلب توجه و پیوند از سایت های تأثیرگذار دیگر ، نفوذ خود را گسترش دهید و رتبه خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود بخشید.

نتیجه گیری

حالا که دریافتید اصول سئو چیست و چقدر مهم است شما می توانید با مراجعه به متخصصان سئو برای گسترش و رونق کسب و کارتان از تخصص تیم سئو اینجا بهره مند شوید.

 

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی