rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم در عصر تکنولوژی زندگی می کنید ؟اگر دوست دارید از ابزار نوآوری و بدایع تکنولوژی و دیجیتال استفاده کنید و همواره با تکنولوژی همراه باشید، تا آخر این مقاله ی جالب  و شگفت انگیز را که درباره ی قفل های هوشمند و دیجیتال است را تا مطالعه نمایید.

قفل هوشمند یا دیجیتال ؟

قفل هوشمند یک نوآوری بروز و تازه در دنیای دیجیتال است که با حضورش خیلی ها را شگفت زده کرده و طرفداران زیادی را جذب خود کرد. در حقیقت قفل هوشمند یا دستگیره هوشمند که به تازگی وارد بازار دیجیتال ایران شده، اما به سرعت طرفداران خود را پیدا کرده است.

در حقیقت یکی از شگفتی های پیشرفت‌ تکنولوژی در عصر حاضر، عرصه قفل هوشمند در جهان است. این نوع قفل تجربه جدیدی در زمینه امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال در منزل، اداره و… را برای شما به ارمغان آورده می آورد. بنابراین این قفل ها و دستگیره های دیجیتال مانند دیگر قفل‌های الکترونیکی فراتر از یک وسیله خانگی به‌حساب می‌آید. این قفل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که به هیچ‌وجه قفل معمولی نمی‌تواند برای شما فراهم نماید.

قفل هوشمند وسیله الکترونیکی جهت حفاظت از درب ورودی ساختمان‌ها می‌باشد که توسط فناوری‌های WiFi و بلوتوث به کاربران این اجازه را می‌دهد که با ارسال سیگنال‌های امن و کلیدهای دیجیتالی از طریق برنامه نصب شده روی گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و هر وسیله دیگر با امکان اتصال به WiFi  و بلوتوث، قفل درب ورودی ساختمان را از راه دور کنترل و آن‌را باز و بسته نمایند.

دستگیره الکترونیکی نوعی قفل هوشمند است؟

دستگیره الکترونیکی برای ایجاد امنیت وراحتی بهترو بیشترازمکانهای خصوصی و نیز ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای همه افرادخانواده، طراحی شده است. دستگاه دستگیره هوشمند بر روی درب های ورودی نصب می شود، و در مکانهایی که نیاز به محدود کردن دسترسی و تردد افراد وجود دارد، استفاده می شود.

 دستگیره الکترونیکی،دارای یک میکروکنترولر و حافظه طراحی شده است، یک میکروکنترلر 8051 که به عنوان مرکز فرماندهی می باشد و اجزایی مانند کارت ها و صفحه کلید با آن در ارتباط هستند.

این دستگیره الکترونیکی از طریق کارت ، تگ، دستبند EM ،گوشی همراه،رمزعبور،الگوی عبوری عمل کرده ودرب موردنظررا بازمی کند ،و به دلیل عملکرد سریع و ایمن، در واحدهای مسکونی، دفاتر مدیریتی، اماکن حساس و امنیتی و ... قابل استفاده است. کم مصرف بودن آن، موجب طولانی شدن عمر باتری می شود، همچنین دارا بودن هشدار ولتاژ پایین و وجود باتری تغذیه اضطراری از غافلگیر شدن کاربر، به دلیل خالی شدن ناگهانی باتری جلوگیری می کند. در این دستگیره، امکان فعال شدن سیستم ضد سرقت با بالا بردن دستگیره درب، نیز فراهم شده است.

این دستگیره ها بیشتر برای درب های ضدسرقت کاربر دارد،درب های ضد سرقت نیز خود داری آلارم ویژه هستند که با نصب این دستگیره های هوشمند ،امنیت واطمینان خاطر شما تشدید میشود ودیگر لازم نگران سرقت و دزدی اموال یا مدارک مهم از منزل یا دفتر کارتان باشید.

سخن آخر:

شرکت معتبرو بین الملی کارن سعی کرده با تولید و واردات دستگیره ها و قفل های هوشمند یوکا ،این امنیت و ارامش را برای شما و خانواده تان فراهم کرده کرده است.


 

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی